Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה הייתם משלמים על הוולבו הזו?


נירית
שימו לב! השרשור הזה בן 5223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ממשיכה בהתייעצות הקנייה:

ראינו רכב בסוכנות וולבו. רק התחלנו את הבירור לגביו.

מדובר ב-S80 דגם T2.0.

100,000 ק"מ

יד ראשונה

כמו רוב המכוניות שנמכרות דרך הסוכנות, הרכב עובר טיפול נוסף לפני המכירה.

מחירון לוי-יצחק 97,000, וביד 2 95,000

בהנחה שהבדיקה שנעשה תהיה תקינה, כמה הייתם משלמים על הרכב (אני יודעת שזו שאלה מסובכת...)?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

איזה שנה הרכב ?

 

לטעמי האישי מדובר בטנק שמנוע 2 ליטר טורבו יתקשה לשנע, ועליות אחזקה לא יהיו נמוכות לרכב מהסוג הנ"ל.

בסכום של כ K100 יש אופציות עדיפות על הוולבו הנ"ל, השאלה היא מה את מחפשת ??

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כתבת שנת ייצור, אבל אני מניח שמדובר בשנת 2005.

לפי מה שאני יודע, דגמי ה S80 סובלים מסחירות נמוכה,

אבל מומחה גדול לוולבו אני לא.

אם אני הולך לפי תחושה, בסביבות 80K שקל, וזאת בהנחה

שהרכב במצב תקין.

אני עדיין חושב שכדאי לכם "להסתפק" ב S60, שנחשב אמין יותר,

ואם כבר S80, אני לא הייתי לוקח אחת מוגדשת, אלא מעדיף

את ה 2.4 ליטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהכרות עם הרכב הזה על תקן נוסע קבוע, ומכמה שיחות יומיומיות עם הנהג שנהג ברכב באופן קבוע והיה גם אחראי לדווח על תקלות ולדאוג לטיפולן (רכב ממשלתי), הרכב לא היה אמין בכלל וכל תיקון הגיע לכמה אלפים טובים ולעיתים קרובות עבר את ה10000 ש"ח. אני מדבר על טורבו ששבק ועלות תיקונו הייתה אסטרונומית, גיר שמסר את נפשו לבורא והשבית את הרכב לכמעט שבוע עם הוצאות נילוות מטורפות, נזילות תחופות מהבולמים, מהגיר ומראש המנוע, מדחס מזגן שעלות התיקון שלו הייתה בסכום מופרע ממש וכדומה.

אבל חשוב לציין כמה דברים: הרכב גמע בסביבות ה250000 ק"מ בנסיעות יומיומיות ארוכות וקצרות. אני הכרתי אותו בחלק הזה של חייו ולא הכרתי רכב כזה עם 100000 ק"מ לדוגמא (אם כי הן הנהג והן הנוסע התמידי לא היו מרוצים מכמות כניסות הרכב למוסך גם לפניכן). מה שבטוח, שמבחינת הדלק הוא היה שתיין אלכוהוליסט ממש, ועלות האחזקה שלו כזו יקרה שהיא יכולה לממן קנייה של עוד שני רכבים בשנה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע ה-2.0T מוציא 180 כ"ס שמשנעים את ה-S80 בצורה סבירה לגמרי.

 

בעיות אמינות והתיקונים היקרים מתייחסים בעיקר למנוע ה-T6 המסובך הרבה יותר מהמנוע הזה.

 

הדגמים המאוחרים (כמו נשוא הדיון) מראים אמינות סבירה בהחלט.

 

3K לשנה הוא מחיר תחזוקה סביר לגמרי לרכב ברמה כזאת שנוסע 15K-20K ובשנה ומתוחזק בתחזוקת מנע.

 

לגבי מחיר הקניה: אם מדובר בטרייד אין של היבואן קשה לי להאמין שתקבלו הנחה משמעותית מהמחירון כי יש להם קהל לקוחות קבוע שמוכן לשלם את מה שהם מבקשים - מאידך סביר שתקבלו את הרכב לאחר יישור קו אמיתי ואחריות עם גב - כך שאם אתם קונים רכב להרבה שנים - זה די ישתלם לכם.

 

אם אתם מחפשים מציאות - לכו לטרייד-אין של המתחרים ( UMI, אוטו-דיל, כלמוביל ) שם תוכלו למצוא את דגמי וולוו במחירים נמוכים בהרבה (אך לדעתי מכיוון שלא מדובר בדגמי הליבה שלהם גם השירות יהיה בהתאם)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נירה, להזכירך. בתקציב הנתון+רצון לרכב יוקרתי לא רצוי לרכוש ביותר מ 70K. (בסוף השרשור הקודם נמסר כי S70 עולה כ 3K שנתי בתיקונים)

 

יכול להיות שאתה לגמרי צודק מבחינת עלויות. יחד עם זה, אם אנחנו מסתמכים על המחירון אז צריך לרדת עוד כמה שנות דגם טובות. כרגע אנחנו מדברים על רכב שנת 2005, ואנחנו חוששים שרכב ישן יותר הוא לא בשבילנו. אנחנו לא מבינים גדולים, ולא נטפל לבד ברכב, ולכן כל תיקון או תקלה משמעותם כניסה למוסך.

אגב, לא שללנו את המרצדס, סדרת ה-C. אני לא בטוחה שאנחנו רוצים להתעסק עם קניה מפרטי. אתה יודע במקרה משהו על הטרייד אין של היבואן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע ה-2.0T מוציא 180 כ"ס שמשנעים את ה-S80 בצורה סבירה לגמרי.

 

בעיות אמינות והתיקונים היקרים מתייחסים בעיקר למנוע ה-T6 המסובך הרבה יותר מהמנוע הזה.

 

הדגמים המאוחרים (כמו נשוא הדיון) מראים אמינות סבירה בהחלט.

 

3K לשנה הוא מחיר תחזוקה סביר לגמרי לרכב ברמה כזאת שנוסע 15K-20K ובשנה ומתוחזק בתחזוקת מנע.

 

לגבי מחיר הקניה: אם מדובר בטרייד אין של היבואן קשה לי להאמין שתקבלו הנחה משמעותית מהמחירון כי יש להם קהל לקוחות קבוע שמוכן לשלם את מה שהם מבקשים - מאידך סביר שתקבלו את הרכב לאחר יישור קו אמיתי ואחריות עם גב - כך שאם אתם קונים רכב להרבה שנים - זה די ישתלם לכם.

 

אם אתם מחפשים מציאות - לכו לטרייד-אין של המתחרים ( UMI, אוטו-דיל, כלמוביל ) שם תוכלו למצוא את דגמי וולוו במחירים נמוכים בהרבה (אך לדעתי מכיוון שלא מדובר בדגמי הליבה שלהם גם השירות יהיה בהתאם)

 

לא היינו מסרבים למציאה, אבל אנחנו לא מחפשים אותה... נסתפק ברכב טוב במחיר סביר והגיוני. גם זה נשמע לא ממש פשוט.

יש לך מושג לגבי צריכת דלק לדגם הזה?

 

(ושאלתי אותך בפורום השני לגבי שיעור ההנחה הסביר לדעתך).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהכרות עם הרכב הזה על תקן נוסע קבוע, ומכמה שיחות יומיומיות עם הנהג שנהג ברכב באופן קבוע והיה גם אחראי לדווח על תקלות ולדאוג לטיפולן (רכב ממשלתי), הרכב לא היה אמין בכלל וכל תיקון הגיע לכמה אלפים טובים ולעיתים קרובות עבר את ה10000 ש"ח. אני מדבר על טורבו ששבק ועלות תיקונו הייתה אסטרונומית, גיר שמסר את נפשו לבורא והשבית את הרכב לכמעט שבוע עם הוצאות נילוות מטורפות, נזילות תחופות מהבולמים, מהגיר ומראש המנוע, מדחס מזגן שעלות התיקון שלו הייתה בסכום מופרע ממש וכדומה.

אבל חשוב לציין כמה דברים: הרכב גמע בסביבות ה250000 ק"מ בנסיעות יומיומיות ארוכות וקצרות. אני הכרתי אותו בחלק הזה של חייו ולא הכרתי רכב כזה עם 100000 ק"מ לדוגמא (אם כי הן הנהג והן הנוסע התמידי לא היו מרוצים מכמות כניסות הרכב למוסך גם לפניכן). מה שבטוח, שמבחינת הדלק הוא היה שתיין אלכוהוליסט ממש, ועלות האחזקה שלו כזו יקרה שהיא יכולה לממן קנייה של עוד שני רכבים בשנה.

 

באמת? ה-T2.0 ? אפשר לשאול באיזו שנה דגם מדובר?

אני יודעת שבשנתיים-שלוש הראשונות של הדגם היו די הרבה בעיות. אם הבנתי נכון, החל מ-2005 היתה מתיחת פנים שפתרה מרבית הבעיות, אם לא כולן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי משלם עליה בין 80-85K .

אוטו ממש טוב הוולוו S80 למרות שאני הייתי מוותר על המנוע טורבו והולך דווקא לאטמוספרי.

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה פה איזה שירשור שאנשים טענו שהרכב הנ"ל שותה 1 ל 17 בשיוט בכביש מהיר, בעיר 1 ל 7, משתמש שיהיה חסכוני יותר מההונדה שברשותכם, הלא כך?

 

לא היינו מסרבים למציאה, אבל אנחנו לא מחפשים אותה... נסתפק ברכב טוב במחיר סביר והגיוני. גם זה נשמע לא ממש פשוט.

יש לך מושג לגבי צריכת דלק לדגם הזה?

 

(ושאלתי אותך בפורום השני לגבי שיעור ההנחה הסביר לדעתך).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כתבת שנת ייצור, אבל אני מניח שמדובר בשנת 2005.

לפי מה שאני יודע, דגמי ה S80 סובלים מסחירות נמוכה,

אבל מומחה גדול לוולבו אני לא.

אם אני הולך לפי תחושה, בסביבות 80K שקל, וזאת בהנחה

שהרכב במצב תקין.

אני עדיין חושב שכדאי לכם "להסתפק" ב S60, שנחשב אמין יותר,

ואם כבר S80, אני לא הייתי לוקח אחת מוגדשת, אלא מעדיף

את ה 2.4 ליטר.

 

ה-S60 קצת צפופה לנו במושב האחורי. יש לנו כסא תינוק ושני מתבגרים שנוסעים ברכב קבוע. וכשאני אומרת מתבגרים אני מתכוונת לכאלה שכבר עברו את ה-1.70 בגובה...

ולגבי הדגם שאתה מציע: זו נראית לי עצה ממש טובה, אבל אנחנו לא מצליחים להגיע לרכבים כאלה. יתכן שכמעט אין בשוק כאלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה פה איזה שירשור שאנשים טענו שהרכב הנ"ל שותה 1 ל 17 בשיוט בכביש מהיר, בעיר 1 ל 7, משתמש שיהיה חסכוני יותר מההונדה שברשותכם, הלא כך?

 

לא חשבנו על פי החלוקה הזו, אבל ההונדה שלנו עושה 1 ל-10 בממוצע, ואנחנו כמעט לא עומדים בפקקים או נוסעים נסיעות איטיות בכבישים צפופים בעיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי משלם עליה בין 80-85K .

אוטו ממש טוב הוולוו S80 למרות שאני הייתי מוותר על המנוע טורבו והולך דווקא לאטמוספרי.

 

שואלת גם אותך: זה מה שהיית משלם בטרייד אין של היבואן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היינו מסרבים למציאה, אבל אנחנו לא מחפשים אותה... נסתפק ברכב טוב במחיר סביר והגיוני. גם זה נשמע לא ממש פשוט.

יש לך מושג לגבי צריכת דלק לדגם הזה?

 

(ושאלתי אותך בפורום השני לגבי שיעור ההנחה הסביר לדעתך).

 

צריכת הדלק המשולבת לדגם הזה היא כ 8-9 ק"מ לליטר

 

לגבי שיעור ההנחה הסביר אצל המתחרים - זו שאלת מיליון הדולר...

זה תלוי מה היה טיב העסקה בה נרכש הרכב ע"י הטרייד-אין, אם יש לו הרבה "בשר" הוא ירד בקלות,

אם לא הוא יתעקש על מחיר גבוה יותר...

וזה גם מאד תלוי באיזה יום תופסים אותו :)

 

באמת? ה-T2.0 ? אפשר לשאול באיזו שנה דגם מדובר?

אני יודעת שבשנתיים-שלוש הראשונות של הדגם היו די הרבה בעיות. אם הבנתי נכון, החל מ-2005 היתה מתיחת פנים שפתרה מרבית הבעיות, אם לא כולן.

 

למנהל הרכב הממשלתי לא נמכרו דגמי ה-2.0T אלא רק דגמים אטמוספריים (2.4) ומעט דגמי T6 לכן הסיפור הזה לא רלוונטי לענייננו.

אני הייתי משלם עליה בין 80-85K .

אוטו ממש טוב הוולוו S80 למרות שאני הייתי מוותר על המנוע טורבו והולך דווקא לאטמוספרי.

 

מ-2005 לא נמכרו לשוק דגמים אטמוספריים כמעט (בגלל התמחור האגרסיבי לדגם 2.0T בשנים הרלוונטיות) אלא רק דגמי 2.0T ודגמי T6

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...