Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חתמו על עצומה על ערעור גזר הדין של רוצח הבוקסר !!

 

גד דנה בן 22 מקרית מוצקין , גנב כלב בוקסר בן 4 מבעליו , התעלל והרג אותו במכות אך הוא לא ישב בכלא. ב11/7/2010 בית המשפט השלום בקריות גזר עליו שישה חודשי מאסר בפועל שהומרו בעבודות שירות וקנס כספי של 5 אלף שקל בלבד. בעליו של הכלב אומר "זה משדר מסר לא טוב לציבור , דמם של בע"ח לא אדום מספיק".על פי כתב האישום נכנס הנאשם גד דנה לחצר הסגורה של בעליו של הכלב , גרר את הכלב לבית ספר סמוך ושם התעלל בו קשות. הוא בעט בבטנו , היכה אותו במקל ,ריסס אותו בתרסיס צבע ולבסוף רצח אותו באכזריות קשה.

 

http://www.atzuma.co.il/dogg/

:fadein:
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם כל האהבה העצומה שיש לי לבעלי חיים וכלבים בפרט,

אתה מדבר פה על מערכת בתי משפט שנתנו 3 שנים מאסר למישהו שדרס ילד הפך אותו לצמח, השאיר אותו על הכביש וברח.

 

אני מופתע שהוא קיבל משהו מעבר לקנס כספי.

פורסם
אם כל האהבה העצומה שיש לי לבעלי חיים וכלבים בפרט,

אתה מדבר פה על מערכת בתי משפט שנתנו 3 שנים מאסר למישהו שדרס ילד הפך אותו לצמח

והשאיר אותו על הכביש וברח

 

אני מופתע שהוא קיבל משהו מעבר לקנס כספי

 

ייצור עלוב כזה שעושה דבר כזה לבעל חיים,בקלות יכול לעשות את זה על בני-אדם(לחטוף ילד קטן ולהתעלל בו למשל!).

:fadein:
פורסם

לפני חודש הבוקסר שלי נפטר בגיל 14, מאוד מכובד לבוקסרים.

אם מישהו היה עושה לו דבר דומה מצידי מערכת המשפט יכלה לתת לו זר פרחים ונזיפה קלה.

יש משפחות בהן אין שום הבדל בין כלב לילד, והיחס שהאדם היה מקבל בעקבות מקרה כזה היה דומה לו היה עושה זאת לילד.

קשה לי להאמין שהייתי מבזבז את זמני בעצומות שלא ישנו כלום גם ככה.

אני רק מקווה שהבעלים יפעל בשכל.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

+1 גדול. גם אצלנו הכלב הוא כמו אח קטן בשבילי ובשביל אחי וכמו ילד שלישי להוריי. אני אפילו לא יכול לדמיין שמישהו יעשה לו משהו כזה ועוד יותר קשה לי לדמיין את התגובה שלי. אישית, לא כלא ולא קנס היה מספק אותי

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לפני חודש הבוקסר שלי נפטר בגיל 14, מאוד מכובד לבוקסרים.

אם מישהו היה עושה לו דבר דומה מצידי מערכת המשפט יכלה לתת לו זר פרחים ונזיפה קלה.

יש משפחות בהן אין שום הבדל בין כלב לילד, והיחס שהאדם היה מקבל בעקבות מקרה כזה היה דומה לו היה עושה זאת לילד.

קשה לי להאמין שהייתי מבזבז את זמני בעצומות שלא ישנו כלום גם ככה.

אני רק מקווה שהבעלים יפעל בשכל.

 

 

 

זה בידיוק קו המחשבה שלי בדברים מהסוג הזה

על מערכת המשפט ו/או משטרה ו/או כל גוף אחר אי אפשר לסמוך

עצומה באינטרנט לא תשנה כלום ואני די בטוח שאפילו לא יסתכלו לכיוון של יוזם העצומה

הפיתרון היחיד שאולי קיים זה למצוא פיתרון "יצירתי " ע"י בעל הכלב (זה מה שאני הייתי עושה )

בכל מקרה לייצור עלוב חיים כמו זה שהתעלל בכלב המסכן מגיע אותו גורל כמו של הכלב המסכן

פורסם

אני מאמין כי זו התעללות רוצח לכל דבר ולפי דעתי, צריך לראות את המקרה בחומרה המירבית. לצערי, דעתי היא לא המציאות.

 

משתתף בצער הבעלים ומאחל לרוצח חיים רעים מלאים בייסורים (כשאני חושב על זה, אני לא מאחל לו חיים בכלל).

 

לצערי, מי שיסגור איתו את החשבון, הוא אלוהים ולא מערכת בתי המשפט (מישהו אמר מערכת הצדק?).

 

נ.ב

 

אולי התגובה הבאה לא תהייה במקום במקרה הזה, אבל למה להשאיר כלב בחוץ? לפי דעתי, זה מאוד פרמטיבי והכלב צריך להיות בבית עם בעליו ולא בחוץ לבד, ללא הגנה של ארבעה קירות.

פורסם

זה בוקסר, כלב אקטיבי וגדול, למרות שהבוסקר שלי גר בבית אני בטוח שהוא היה נהנה יותר בחצר.

במידה ויש לו מלונה מסודרת ומקום נקי להתרוצץ בו אין שום בעיה בחצר.

כמובן שכבן משפחה הוא היה מקבל את אפשרות הבחירה איפה בא לו לשבת, בבית או בחוץ. :)

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

דעתי לגבי עצומות באינטרנט ידועה, זה לא שווה את הטרחה.

 

לגבי הפסיכופט, היום זה כלב, מחר זה בני אדם.

אם מישהו היה עושה דבר כזה לאחת מחיות המחמד שלי, הייתי קונה לו קשית, ודואג שהוא יאכל ממנה בשארית חייו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
זה בוקסר, כלב אקטיבי וגדול, למרות שהבוסקר שלי גר בבית אני בטוח שהוא היה נהנה יותר בחצר.

במידה ויש לו מלונה מסודרת ומקום נקי להתרוצץ בו אין שום בעיה בחצר.

כמובן שכבן משפחה הוא היה מקבל את אפשרות הבחירה איפה בא לו לשבת, בבית או בחוץ. :)

 

כשהבעלים בבית והוא מתיר לכלב לצאת לגינה ולשחק, אני עוד איכשהו מבין את זה.

להשאיר את הכלב לבד בחצר, כשאין אף אחד בבית, לדעתי, זו טיפשות.

 

חטיפת כלבים מחצרות לצורך קרבות הוא, לצערי, לא דבר חדש.


×
×
  • תוכן חדש...