Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הדין עם מתעללים בבע"ח אני ממצה לבד בלי עזרה משום גורם חיצוני

יש לי בעיה חמורה עם אנשים שמתעללים בבע"ח...

ליום ליום:Mercedes 190e 2.3 16v Cosworth

לכיף:Yasha Tuned Ford Escort Rs Turbo:twisted:

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עם כל הכבוד לכלבים, זה עדיין בסה"כ כלב. מה קרה, משחיטה של מליוני פרות לא אכפת לכם (בהנחה שלא כולם פה צמחוניים) אבל מכלב אחד כן? אם אוכלים אותו אז זה לא רצח? לא מצדיק את העונש ולא כלום, רק מצביע על הצביעות פה בשרשור. איך ששוחטים זה לא התעללות? אני בספק שהוא היה מסוגל להגיע לרמה כזו של התעללות. זה לא רצח, לא נעליים, ואי אפשר לשפוט אותו על זה שהוא מסוגל להיות רוצח פוטנציאלי.

 

(בשביל הרקורד, אני כן חושב שהוא צריך לשבת, אבל אתם נסחפים)

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

תגדי לי איפה אתה גר, אני יבוא וישרוף לך את האוטו. זה כולה אוטו אל תיסחף

אני לא בא להשוות בין אוטו לכלב ( הכלב חשוב הרבה יותר) אבל אתה מדבר שטויות, אז אתה אומר שלכולם מותר לעשות מה שהם רוצים. העניין עם הפרות\תרנגולים\כבשים\חזירים וכו זה עניין בעייתי שקיים מאז שהאדם נוצר ואין בין האדם לחיות האלה קרבה כמו לכלבים\חתולים

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
עם כל הכבוד לכלבים, זה עדיין בסה"כ כלב. מה קרה, משחיטה של מליוני פרות לא אכפת לכם (בהנחה שלא כולם פה צמחוניים) אבל מכלב אחד כן?

 

כן.

כי זה הכלב שלי.

 

הורגים אלפי ילדים כל חודש בכל העולם.

אבל אם מישהו ירצח את הילדה שלי... טוב, אני חושב שברור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
עם כל הכבוד לכלבים, זה עדיין בסה"כ כלב. מה קרה, משחיטה של מליוני פרות לא אכפת לכם (בהנחה שלא כולם פה צמחוניים) אבל מכלב אחד כן? אם אוכלים אותו אז זה לא רצח? לא מצדיק את העונש ולא כלום, רק מצביע על הצביעות פה בשרשור. איך ששוחטים זה לא התעללות? אני בספק שהוא היה מסוגל להגיע לרמה כזו של התעללות. זה לא רצח, לא נעליים, ואי אפשר לשפוט אותו על זה שהוא מסוגל להיות רוצח פוטנציאלי.

 

(בשביל הרקורד, אני כן חושב שהוא צריך לשבת, אבל אתם נסחפים)

אני תוהה אם אתה באמת שואל או סתם מעמיד פנים כדי ללבות את הדיון, ואני עוד עדין בדרך שבה אני מתבטא.

מה הקשר בין שחיטת בע"ח לצורך מאכל לבין המעשה המזעזע שאותו פושע נתעב עשה?

כאשר שוחטים חיה למאכל, לרוב משתדלים לעשות את זה בדרך ההומנית והמהירה ביותר. אני לא נאיבי ולא טוען שתמיד זה מתרחש באופן הזה, אבל זה בכל אופן האידאל. בנוסף, החיה נשחטת כדי שלך ולי יהיה מה לאכול.

הפושע הזה, שאני מאחל לו את כל הרע שבעולם, גנב כלב ששייך למישהו ושהיה בן משפחתו, התעלל בו בצורה מזעזעת לשם ההתעללות גרידא והותיר אותו מתבוסס בדמו עד שנפח את נשמתו.

אם אתה באמת לא מבין את ההבדל בין שני הדברים, כנראה שיש לך בעיית תפיסה אקוטית.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...