Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה ההבדל בין לקחת נשמה של אדם לנשמה של כלב? רצח זה רצח.

 

ההבדל הוא בהגדרה. רצח זו הריגה מכוונת של בן אדם ע"י בן אדם אחר, שלא בהתאם לחוק.

החברה שלנו (ולא רק שלנו) מבדילה, מוסרית, בין הרג של בני אדם להרג של חיות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבל יש הרבה אנשים בעולם הזה ששווים הרבה פחות מבעלי חיים

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אבל למה להשאיר כלב בחוץ? לפי דעתי, זה מאוד פרמטיבי והכלב צריך להיות בבית עם בעליו ולא בחוץ לבד, ללא הגנה של ארבעה קירות.

 

 

מאוד מאוד משתנה מכלב לכלב, יש לי 3 כלבות (עד לאחרונה היו ארבע, נאלצתי להרדים כלב שנהפך מאוד תוקפני ואגרסיבי עקב גידול במח), אחת מהן יוצאת מהבית אך ורק לפיפי, קקה וסיבוב של 10 דקות בחצר.

מעבר לזה, ניתן למצוא אותה ישנה 23 שעות ביממה על הספה בסלון.

 

2 הכלבות האחרות אוהבות את החצר, נהנות להיות בחוץ עם הציפורים, החתולים, שאר החיות ובודקות כל הזמן מה קורה ברחוב ומה קורה אצל השכנים. :-D

בלילות החורף הקרים והגשומים ביותר אני מכניס אותן הביתה ו 10 דקות אחרי שהן משתעממות על השטיח בסלון הן ניגשות לדלת ומתחילות לגרד "אני רוצה החוצה".

 

כמובן שיש להן מלונות ואזורים מוגנים מגשם ומרוח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אולי התגובה הבאה לא תהייה במקום במקרה הזה, אבל למה להשאיר כלב בחוץ? לפי דעתי, זה מאוד פרמטיבי והכלב צריך להיות בבית עם בעליו ולא בחוץ לבד, ללא הגנה של ארבעה קירות.

 

מקומו של הכלב בחוץ..

להלך על משטח שהוא קרמיקה פוגע בהתפתחות של הכלב, עם הקור הכלב מסתדר יופי יופי יש לו עור ופרווה שקיימים במיוחד בשביל זה.

כלב צריך להגיב לגירויים, לרוץ, לקפוץ, לנבוח ולסמן שטח ולשלוט בשטח שלו.

 

לסגור כלב בבית/דירה זה סוג של התעללות- מה קורה אם הכלב רוצה לעשות את צרכיו? הוא צריך להתאפק לטיול היומי או לשעת הטיול בחצר כמו אסיר?

 

באגירה- מילה במילה גם המצב אצלי רק במקום 3, 1.

כשחם בחוץ היא נכנסת לחדר הממוזג ביותר, כשקר בחוץ אי אפשר להכניס אותה פנימה.

בשאר הזמן מטיילת בין הבית לחצר כאשר פתיחת הדלת מתבצעת ע"י סימון של הכלבה על הדלת וגירודה ובמקרי קיצון (שיש איזה פעילות "חשודה" ודחוף לה לצאת לנבוח על איזה חתול או פועלי ניקיון האשפה ע"י גירוד ברגל או דקירות עם האף על מנת לקבל תשומת לב)

פורסם
מקומו של הכלב בחוץ..

 

מקומו של הכלב עם הלהקה/משפחה שלו.

להשאיר כלב בחוץ, בחצר, ללא השגחה, פירושו לקחת סיכון.

 

ובוא נודה, מי שמגדל כלב בחוץ עושה זאת על מנת לשמור על ניקיון הבית, ולא בשביל טובת הכלב.

עם זאת, לא כל מי שמגדל כלב בחוץ עושה לו עוול. אם לכלב יש מלונה מבודדת, חופש בחצר, מספיק זמן עם המשפחה, ולפחות שני טיולים מחוץ לחצר ביום, זה לא נורא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לכל המגיבים

 

אחת החתימות היותר טובות בפורום

 

טוב כלב חבר מחבר כלב מסמלת יותר מכל את עמדת רוב האנשים לחיות מחמד ( אמסטף למשל )

 

בין זה לבין הטפה לאלימות ולקיחת החוק לידינו ( מה אני הייתי עושה לאותו פסיכופט אם אני הייתי בעלו של הכלב ) המרחק עצום.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה אני מסכים איתך לגבי הרעיון הכללי שלא צריך לקחת את החוק לידיים.

 

עד הילדים שלי.

 

בתור אחד שגדל רוב חייו עם כלבים בבית (מגיל 3 אם לדייק) אני יכול לומר לך שמבחינתי כלב זה בן משפחה לכל דבר, חד וחלק.

 

אם חס וחלילה (כפול מליון) היו עושים לבן שלך דבר כזה (חטיפה,התעללות,רצח) והנאשם היה מקבל כזה קנס סימלי היית עובר על כך בשתיקה ?

 

אני לא, ולא הייתי מנסה לשנות את החלטת בית המשפט בצורת הגשת ערעור.

 

במצב כזה בהחלט הייתי לוקח את החוק לידיים,ללא צל של ספק.

 

עד כמה הייתי הולך רחוק זה כבר שאלה אחרת, אבל בוודאות אני יכול לומר לך שהנאשם היה משלם מחיר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן ( כשמו של אחד מילדי )

 

העבריינים נוקטים באותה דרך אין בית משפט והכל נפתר ברציחות הדדיות.

 

כמי שכלבים הם בני בית אצלו ברור לי הכאב והזעם.

 

נקמת דם קיימת בחברות מסויימות עד היום , שן תחת שן עין תחת עין זהו ציווי תנכי.

 

מאז התרבתנו לטוב או לרע ומצב שבו כל דאלים גבר רק יביא לאנרכיה מוחלטת.

 

ברור שקשה להבליג כאשר הדבר פוגע בנו ישירות, אבל כאן אנו נמדדים.

 

וכמאמר המשפטנים לא מתקנים עוול בעוול.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
מקומו של הכלב בחוץ..

להלך על משטח שהוא קרמיקה פוגע בהתפתחות של הכלב, עם הקור הכלב מסתדר יופי יופי יש לו עור ופרווה שקיימים במיוחד בשביל זה.

כלב צריך להגיב לגירויים, לרוץ, לקפוץ, לנבוח ולסמן שטח ולשלוט בשטח שלו.

 

לסגור כלב בבית/דירה זה סוג של התעללות- מה קורה אם הכלב רוצה לעשות את צרכיו? הוא צריך להתאפק לטיול היומי או לשעת הטיול בחצר כמו אסיר?

 

באגירה- מילה במילה גם המצב אצלי רק במקום 3, 1.

כשחם בחוץ היא נכנסת לחדר הממוזג ביותר, כשקר בחוץ אי אפשר להכניס אותה פנימה.

בשאר הזמן מטיילת בין הבית לחצר כאשר פתיחת הדלת מתבצעת ע"י סימון של הכלבה על הדלת וגירודה ובמקרי קיצון (שיש איזה פעילות "חשודה" ודחוף לה לצאת לנבוח על איזה חתול או פועלי ניקיון האשפה ע"י גירוד ברגל או דקירות עם האף על מנת לקבל תשומת לב)

 

מקומו של הכלב בביתו, עם הבעלים.

 

באגירה,

 

במצב של היום, לא משנה אופיו של הכלב, אסור להשאיר אותו בגינה ללא השגחה.

פורסם
:wave2:
:snipersmi

 

למרות שהכל בהומור וכאשר אתה מגדל יצור חיי אין זה משנה אם זה כלב או חתול.

להתעלל בחסרי ישע זה לא סתם פשע נוראי זה פשוט גורם לי לחלחלה, לדעתי אין זה משנה כלב, חתול או אדם ואם לא יעצרו את אותו בחור צעיר הוא ימשיך במעלליו.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אתה מדבר פה על מערכת בתי משפט שנתנו 3 שנים מאסר למישהו שדרס ילד הפך אותו לצמח, השאיר אותו על הכביש וברח.

 

אני מופתע שהוא קיבל משהו מעבר לקנס כספי.

 

ומצד שני הביאה 3 שנים לאדם שזרק נעל על אדם אחר :?

פורסם

באגירה,

במצב של היום, לא משנה אופיו של הכלב, אסור להשאיר אותו בגינה ללא השגחה.

 

לא הבנתי מה זאת אומרת במצב של היום?

 

בקשר למקומו של הכלב, כמו שציינתי, תלוי באופי הכלב, בסוג הכלב ובמבנה הלהקה שבה הוא חי.

 

רובכם מגדלים כלב אחד ולכן הלהקה של הכלב היא בני המשפחה.

 

אני מגדל 3 כלבים בחצר (כמו שציינתי, היום הן כבר רק 2 כי הזכר הורדם :cry: ) והלהקה של הכלבים זה הם עצמם (כשאני הכלב אלפא), הם לא כלבים שכאלה שרצים לאנשים שילטפו אותם וכשמישהוא ניגש ללטף אותם, הם יזוזו למקום אחר.

 

הם לא מחפשים חיזוקים מבני אדם ומעבר אלי ואל אישתי, פשוט מתעלמים מנוכחות בני אדם לטוב ולרע.

 

למי ששאל על חתולים, יש לי גם 4 חתולים בבית, שולטים ביד רמה בכלבת הבית שעם כלבים היא בכלל לא פראיירית :-D

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...