Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יירוט רכבים משופרים על ידי המשטרה


שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם שיפור בלמים הוא שיפור שמגדיל את הבטיחות, ויש עוד כמה כאלו.

 

לדעתי עוד מעט יתחילו לומר שהדרכות נהיגה מעלות את הביטחון העצמי, ואותו ביטחון מסכן את שאר המשתמשים בדרך :lol:

 

נדב

 

קצין הרכב של חב' EDS (כיום HP), מר. יוסי לחמנוביץ' אמר בדיוק את זה!

 

ואני מביא את השם והחברה המדוייקים בכוונה (ע"מ שכולם יידעו איפה יש אידיוטים בעלי כח ויכול השפעה)

 

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לדעתי דווקא הוא צודק.

קורס נהיגה מתקדמת של 4 שעות לא הופך אנשים לנהגי מירוץ, ולחלקם השתן עולה לראש.

הפיתרון הוא לא לאסור על קורסי נהיגה מתקדמת אלא לעשות כמה כאלו, ולהתאמן, להתאמן, ולהתאמן בימי מסלול.

זה שלקחת את הרכב למגבלות באיזה קורס מסכן לא יעזור לך במקרה חירום בכביש, בטח אם אתה מתחיל לנהוג כאילו אתה שומאכר. כדי להשתפר באמת צריך לעשות קורס - להבין כמה מעט אתה באמת יודע ואז, להתאמן, לעשות עוד קורס, להתאמן, ועוד קורס. אינסטינקטים קשה לשנות.

בתור נהג קארטינג למשל, אתה חייב לקחת את הכלי למגבלות כדי להבין איפה הגבולות. זה תקף גם לגבי מכוניות. איפה אפשר לעשות את זה? בימי מסלול.

ובנוגע לשיפורים: המשטרה היא כמו מים, זורמת לאן שהכי קל. מי שמשפר צריך להבין את זה ולגרום לכך שהרכב שלו לא ימשוך תשומת לב. הכי קל לפגוע במטרות הגדולות.

מי שמשפר בצורה רצינית צריך לעשות את זה באחריות ובצורה בטיחותית, מכיון שבארץ הכל אפור ואין "אבא" לדברים האלה,

זו לפחות הגישה שלי, וכך הייתי נוהג, אם הייתי משפר את הרכב שלי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי. המשטרע (הטעות בכוונה). היא בעיה קשה.

היא נטפלת לאזרח הקטן. וכאשר הוא צריך אותה היא לא שם.

לכמה מכם המשטרעים מצאו את המכונית שנגנבה?

אז אתם לא חשובים מספיק. כמו רכבים של שוטרים / שופטים וכו. שאותם בתוך שעות מוצאים.

 

המשטרה. ינסו למרר לכם את החיים.

עצר אותי בוחן לפני כ 6 שנים. על "מכונית משופרת" (רנו קליאו אוטומטית. עם אורות מאחורה) השיפור היה חלונות שחורים מאחורה.!

עיקב אותי ל40 דקות.

והוריד אותי מהכביש.

אחרי 5 דקות עובר רכב. עם מנורה אחת עובדת!! אחת מקדימה ואין אור מאחורה.

אני שואל את הבוחן. למה אותו את לא עוצר.? מזל שהיה מנורת רחוב שראינו את הרכב הזה.

התשובה שלו. כנראה שאין לו כסף לתקן. אז לא יהיה לו כסף לשלם את הדוח.

 

גנבו אצלי בבית צמחים.

התקנתי מצלמה. צלמתי את הגנבת (לא פעם אחת. לפחות 20 פעם.)

הבאתי את התמונות למשטרע.

זהו את הגנבת. (אך אבוי.) היא שוטרת של משטרת ישראל. והיא עובדת במטה הארצי.

אך אבוי. היא שינתה את התסרוקת והצבע. והם לא יכולים להיות בטוחים שזו היא.

למרות העובדה שהיא גרה 300 מטר המבית שלי.

והיא חייבת לעבור ליד הבית שלי כדי לצאת מהרחוב שלה.

 

ולסיכום. הם סגרו את התיק. כי אין זיהוי. (למרות שהיא גרה במרחק הליכה.. שהיא מצולמת 20 פעמים לפחות)

מה אני יגיד לכם. בזיון.

 

והמשטרע מופתעים ששונאים אותם. וחושבים שהם אפסים. ולא יוצלחים.

 

 

מפתיע. נכון...

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולא חשבת לנכון להגיש תלונה למחלקה לחקירות שוטרים?

 

בכל אופן כיום צריך להחזיק מחשיר הקלטה דיגיטלי ולהקליט כל מילה עם שוטר וכו...

איך אתה חושב מח"ש יתייחסו לבוחן שככה אמר? ושופט? תוכל אולי לבחור ברירת משפט ולהביא ראיות כאלו לכך שנטפל אליך...

מכשירי הקלטה הם קטנים היום וזולים, רעיון טוב לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי דווקא הוא צודק.

קורס נהיגה מתקדמת של 4 שעות לא הופך אנשים לנהגי מירוץ, ולחלקם השתן עולה לראש.

הפיתרון הוא לא לאסור על קורסי נהיגה מתקדמת אלא לעשות כמה כאלו, ולהתאמן, להתאמן, ולהתאמן בימי מסלול.

זה שלקחת את הרכב למגבלות באיזה קורס מסכן לא יעזור לך במקרה חירום בכביש, בטח אם אתה מתחיל לנהוג כאילו אתה שומאכר. כדי להשתפר באמת צריך לעשות קורס - להבין כמה מעט אתה באמת יודע ואז, להתאמן, לעשות עוד קורס, להתאמן, ועוד קורס. אינסטינקטים קשה לשנות.

בתור נהג קארטינג למשל, אתה חייב לקחת את הכלי למגבלות כדי להבין איפה הגבולות. זה תקף גם לגבי מכוניות. איפה אפשר לעשות את זה? בימי מסלול.

ובנוגע לשיפורים: המשטרה היא כמו מים, זורמת לאן שהכי קל. מי שמשפר צריך להבין את זה ולגרום לכך שהרכב שלו לא ימשוך תשומת לב. הכי קל לפגוע במטרות הגדולות.

מי שמשפר בצורה רצינית צריך לעשות את זה באחריות ובצורה בטיחותית, מכיון שבארץ הכל אפור ואין "אבא" לדברים האלה,

זו לפחות הגישה שלי, וכך הייתי נוהג, אם הייתי משפר את הרכב שלי.

 

לא קורה הרבה, אבל אני חולק על דעתו של פיזבז.

 

קורס נהיגה בטיחותי של ארבע שעות יכול לתרום המון, כאשר מובהר לנהג שמדובר בקורס בטיחותי ולא ספורטיבי.

 

בארבע שעות הוא יכול ללמוד יופי תנוחת נהיגה נכונה, שימוש נכון בהגה, כיוון מראות, בלימת חירום והתחמקות ממכשול,

 

ירידה ועלייה מהשול, שימוש נכון במבט, צפי ותכנון בנהיגה, והקדמת תרופה למכה על הכביש.

 

אחרי אף אחד מהאלמנטים האלו הוא לא יחשוב שהוא נהג טוב יותר אלא להיפך, הוא יבין כמה נהג גרוע הוא היה.

 

זו דעתי שמתבססת על הניסיון שלי בכמה מאות הדרכות, בטיחותיות וספורטיביות.

 

כמובן שמי שלא רוצה "להשתכנע" ימשיך לנהוג כמו חוליגן, אבל עם אלו אין בד"כ מה לעשות בכל מקרה, אז עדיף לפחות

 

שהם יידעו לשבת, לבלום, ולהביט נכון, מאשר שלא יעשו אפילו את זה. הנהיגה (הבטוחה או המסוכנת) מתחילה בראש, לא בשום מקום אחר.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

קורס נהיגה בטיחותי של ארבע שעות יכול לתרום המון, כאשר מובהר לנהג שמדובר בקורס בטיחותי ולא ספורטיבי.

 

זו דעתי שמתבססת על הניסיון שלי בכמה מאות הדרכות, בטיחותיות וספורטיביות.

 

כמובן שמי שלא רוצה "להשתכנע" ימשיך לנהוג כמו חוליגן, אבל עם אלו אין בד"כ מה לעשות בכל מקרה, .

 

החוליגנים לא מגיעים לקורסים כי הם יודעים כבר הכל

ולפעמים מעבר של קורס , מגביר את הבטחון מעבר למה שהוקנה לו בקורס, כפי שאמר פיזבן, יש נהגים ויש נהגים וההשפעה היא גם לצד פיזבן וגם לצד שלך קונדסון.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הדברים הבסיסיים אכן אפשר לקבל בקורס אחד.

אבל התחמקות ממכשול\ שימוש נכון בהגה צריך לתרגל עוד. התחמקות ממכשול בצורה נכונה ברגע האמת, במיוחד לאנשים ללא ABS תהיה מאוד קשה.

שימוש נכון בהגה מצריך תרגול.

העברות משקל מצריכות תרגול. איבוד שליטה בחלק האחורי והחזרתו למוטב דורש תרגול.

ומעבר לכך, תמיד אפשר להשתפר עוד קצת אם לוקחים קורסים נוספים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיזבז, כתבתי בכוונה "קורס בטיחותי".

 

בקורס בטיחותי של ארבע שעות לא לומדים העברות משקל, תרגול החלקות, וכו'. את זה לומדים בקורס ספורטיבי.

 

כמובן שקורס אחד ממש לא מספיק, גם לא קורס ספורטיבי אחד, ומי שרוצה באמת להשקיע בנהיגה שלו צריך לעבור קורסים באופן תקופתי שוטף.

 

יצא לי לראות גם אנשים שעברו קורסים מקיפים מאוד בחו"ל ועדיין פספסו דברים בסיסיים שכל זאטוט זב חוטם יודע. נו שויין.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שהדריך כמה וכמה קורסים (בטיחותיים בעיקר), אני חולק על פיזבן (ועל האדיוט "רם הדרג" מחב' ההיטק :evil: ).

 

ראיתי כבר גם נהגים שהתקשו לבצע בלימת חירום, או אפילו, רחמנא ליצלן, להאיץ בפול גז למשך מס' שניות ע"מ לצבור מהירות. פשוט מתוך פחד. וגם (מהצד שני) צעירים שחשבו שהם יודעים כבר הכל (והגיעו לקורס כי קצין הרכב שלהם חייב אותם).

 

כאן, לדעתי, נכנסת מיומנותו של המדריך. אם אתה (בתור מדריך) גורם לאותו מופרע להבין שהוא לא באמת יודע מה הוא עושה - הוא נרגע. והמיידיות של הרגיעה פשוט בלתי נתפסת. אכן, מאוד קשה לעשות את זה (לפעמים בלתי אפשרי אפילו, אם כי יש גם הצלחות).

 

אבל, למעט מספר אנשים שאני יכול לספור על יד אחת, לא ראיתי אחד שיצא מהקורס ולא נהיה נהג טוב יותר. נכון, הוא לא נהיה שומאכר. אבל משהו מכל מה שהועבר לו באותן 4 השעות כן נשאר בראש. בין אם זה תנוחת הישיבה, כיוון המראות, שינוי התפיסה, שימוש בבלם או כל דבר אחר.

 

ומצידי, גם אם אותו בוגר קורס יתרגל בלימת חירום (ממהירות 30-40 קמ"ש) במגרש החניה (הריק!) של החברה פעם בשבוע שבועיים (חבר שלי עושה את זה אחרי הקורס כבר תקופה לא קצרה) - סבבה אגוזים, אפשר לרשום הצלחה אחת על החשבון.

 

ושוב, הסתייגות חשובה: לא מדובר על קורסים ספורטיביים, אלא על קורסי בטיחות בלבד.

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כל כך על מה לחלוק, על רוב הדברים אנחנו מסכימים, כשמדובר בקורס בטיחותי.

אבל לגבי התחמקות ממכשול, זה לא משהו שמשרישים בקורס אחד.במיוחד שבקורס אתה יודע שזה מה שהולך לקרות. זה לא קורה לך פתאום בעיר כשאתה שאנן וללא אנדרנלין.

הדבר שיכול לעזור לנהג הממוצע, גם זה שעשה קורס נהיגה בטיחותי, זה ABS. כי רובם המוחלט של האנשים, במצב חירום, עדיין יביטו ישר על הילד שקפץ לכביש.

בשביל לשנות את זה, צריך לתרגל, והרבה. המדריך יכול להיות סופר תותח ועדיין לשנות אינסטינקט לאדם מבוגר זה קשה.

צריך לעשות קורסים כאלו כבר מגיל 6. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון מאוד.

מסקנה: נהג שעשה קורס (גם אם זה קורס אחד) יהיה עדיף מזה שלא עשה בכלל... גם אם רק בקצת.

 

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל לשנות את זה, צריך לתרגל, והרבה. המדריך יכול להיות סופר תותח ועדיין לשנות אינסטינקט לאדם מבוגר זה קשה.

צריך לעשות קורסים כאלו כבר מגיל 6.

מאוחר מדי גיל 6:)

תתחיל אצלך בגן.

חלק מהבעיה היא גם זמן תגובה , שככל שעולה הגיל כך גדל זמן התגובה.

ולשנות אינסטינקט צריך הרבה הרבה הרבה תירגול ללא תלות בגיל

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פילטר אויר "פתוח" (זו הגדרה לא נכונה ביסודה) חוקי לחלוטין עפ"י ההגדרה של משרד התחבורה מכיוון שזה הוא חלק תחליפי לפילטר המקורי.

הוא עושה את אותה עבודה, הוא בסה"כ מסנן את האויר שנכנס למנוע.

 

שאלות:

האם פילטר פתוח באמת חוקי? האם יש בעיה לעבור טסט עם פילטר פתוח (שנה שעברה עשיתי איתו טסט ולא אמרו כלום)?

האם החלפת התוכנה (צ'יפ) חוקית (אין ממש דרך לעלות על זה בטסט)? האם יש השלכה כלשהי על הביטוח בגלל צ'יפ במקרה של תאונה?

דרך אגב כשעצרה אותי ניידת וביקשה "לבדוק" את הרכב, פשוט לא התנדבתי לפתוח את מכסה המנוע (למרות שלא היה ממש מה למצוא) והם שחררו אותי, לא נראה לי שמותר להם ללא צו חיפוש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי חבר שנעצר לבדיקה ע"י בוחן רכב שהוריד לו את הרכב מהכביש בגלל גלגל הגה קטן ומידת צמיגים לא מתאימה.

הבוחן ביקש לפתוח מכסה מנוע חבר שלי סירב הבוחן לא התעקש ואמר שבגלל זה הרכב יוכל להמשיך מהמקום רק בגרירה.

כמובן שהרכב נגרר הבוחן ציין על טופס ההורדה סירוב לפתוח מכסה מנוע ובקשה לבדיקה מדוקדקת בטסט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב כשעצרה אותי ניידת וביקשה "לבדוק" את הרכב, פשוט לא התנדבתי לפתוח את מכסה המנוע (למרות שלא היה ממש מה למצוא) והם שחררו אותי, לא נראה לי שמותר להם ללא צו חיפוש?

 

שטות כתבת.

 

מכאן הסמכות תקנות התעבורה

 

 

הזמנה לבדיקה

 

 

307. (א) בוחן הנושא עמו תעודת בוחן של רשות הרישוי וכן שוטר הנושא עמו תעודת בוחן תנועה של המשטרה, רשאים בכל עת להזמין לבדיקה וכן לבדוק כל רכב.

 

 

ואם מדובר בשוטר רגיל הוא מזמין את הבוחן לרכב או אותך ורכבך לבוחן

 

 

(ב) סבור שוטר שאיננו בוחן תנועה של המשטרה כי הרכב עלול לסכן את התנועה, רשאי הוא להזמין את הרכב לבדיקה בכל עת בפני בוחן תנועה של המשטרה או בפני בוחן במשרד רשות הרישוי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5008 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...