Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יירוט רכבים משופרים על ידי המשטרה


שימו לב! השרשור הזה בן 4995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

(ב) סבור שוטר שאיננו בוחן תנועה של המשטרה כי הרכב עלול לסכן את התנועה, רשאי הוא להזמין את הרכב לבדיקה בכל עת בפני בוחן תנועה של המשטרה או בפני בוחן במשרד רשות הרישוי.

 

אז השוטר סבור שזה מסוכן?

 

וקורא לבוחן שקבוע שזה מסוכן כי זה שינוי מבני?

 

אבל אף אחד לא מוכיח שזה מסוכן במהות שלו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 194
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אז השוטר סבור שזה מסוכן?

 

וקורא לבוחן שקבוע שזה מסוכן כי זה שינוי מבני?

 

אבל אף אחד לא מוכיח שזה מסוכן במהות שלו?

 

החוק קובע שאסור לשנות, שינית עברת על החוק . בעצם השינוי ללא היתר טמון הסיכון, כי אם לא כך אז לא היה נדרש היתר.

 

החוק לא קובע שנסיעה במהירות מופרזת זה מסוכן, ועדיין זה עבירה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סימן י"א: שינויים במבנה רכב

380

(א) לא ישנה אדם מבנהו של רכב אלא לפי היתר בכתב מאת רשות הרישוי.

(ב) אגרה בעד מתן היתר כאמור בתקנת משנה (א) תהיה כמפורט בתוספת הראשונה.

(ג) לא יינתן היתר לשינוי מבנה רכב משא מיושן הרשום ברשיונו כרכב מסחרי רגיל, לרכב מסחרי רכין.

(ד) בתקנה זו "שינוי מבנה רכב" - לרבות החלפת המנוע במנוע מתוצרת או מדגם אחר, שינוי מבנה הארגז על ידי סגירתו או באופן אחר, שינוי מבנה הסרנים או מספרם והתקנת מכשירים מיוחדים.

 

 

 

בהנחה, שלא שיניתי את מבנה הרכב למשא אחוד וכו' על איזה שינוי אסור בכלל מדובר, כלומר מה הבוחן רושם בסיבה להחרמת הרכב?

 

איפה השינוי המבני אם אני מחליף בוכנה או בולם, אין שינוי מבני יש שינוי בחלק מהמבנה, האופן שהמכלול פועל לא השתנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(ד) בתקנה זו "שינוי מבנה רכב" - לרבות החלפת המנוע במנוע מתוצרת או מדגם אחר, שינוי מבנה הארגז על ידי סגירתו או באופן אחר, שינוי מבנה הסרנים או מספרם והתקנת מכשירים מיוחדים.

 

 

בהנחה לא שיניתי את מבנה הרכב למשא אחוד וכו' על איזה שינוי אסור בכלל מדובר, כלומר מה הבוחן רושם בסיבה להחרמת הרכב?

 

מה לא ברור ???

הגדלתי לך שתראה

 

וכאשר המחוקק כותב לרבות , זאת אומרת שמה שבא אחרי המילה לרבות זה רק חלק מתוך מגוון האפשרויות ומהווה דוגמה.

 

החוק קבע שכל שינוי טעון היתר סעיף א לתקנה 380 שהבאת לנו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל המשפרים באשר הם

 

התלונה שלכם היא מדוע מתנכלים לכם על לא עוול .

 

אם לדעתכם הרכב על שלל שיפוריו תקין לכו למשרד הרישוי ותבקשו היתר לכל השינויים.

 

תקבלו טוב לא תקבלו תחזירו לסטנדרט.

 

רק כך תוכלו למנוע את צרותיכם .

 

קיים חוק ויש לקיימו. מי שלא מקיים אותו משלם, וכאשר הוא משלם שלא יבכה כמו ....

 

כך מי שעובר על המהירות המותרת , ביניהם כותב הודעה זו , ומוכן לשלם במקרה שנתפס.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תפנה אבל גם אל תבכה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה, תודה על ההכוונה לסעיפים הרלוונטיים.

 

איך קובעים איפה עובר הגבול?

כמו שכבר נאמר - אם הולכים לפי לשון החוק גם התקנת רדיו דיסק לא מקורי זו עבירה.

מה עושים עם התקנת רכיבים תחליפיים של מערכות פליטה, רדיאטורים, בולמים, מערכות היגוי וכו' וכו' - דברים שמותקנים ברכבים רבים מדי יום?

למה על בולם KONI של איביזה יכולים להוריד אותנו מהכביש או ידרשו אישור של משרד הרישוי וסוזוקי באלנו עם בולם תחליפי סיני לא צריכה כלום?

 

גנאדי

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גנאדי

 

קיים מושג בחוק ושמו מידתיות.

 

אם החלפת מכלול/חלק שהוא דומה /זהה לחלק הקודם לא צריכה להיות בעיה גם הבוחן לא יכול להבחין בכך אבל אם החלפת צמיג, לצמיג במידה שונה יש בעיה.

 

אם הקוני אינו מנמיך לא צריכה להיות בעיה אבל אם הוא מנמיך את הרכב ב X ס"מ יש בעיה.

 

אם המנוע אטמוספירי והוספת לו טורבו יש בעיה

 

וכך הלאה והלאה.

 

והרי כולם כאן יודעים בדיוק את האסור והמותר וכפי שאמרתי או תאשר או שלא , לא אישרת ונתפסת, תבוא בתלונות לעצמך בלבד.

 

בדיוק כמו בכל עבירה אחרת הנמצאת בספר החוקים.

 

הדרך היחידה היא לשנות את החוק אם הוא לא לטעמך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה,

אני לא שואל בציניות אלא באמת איך מתמודדים עם הנושא ואיך יודעים מה הינו מידתי ומה לא.

דוגמה של בולם - מדדתי בזמנו 8 מיאטות ולא מצאתי 2 שהיו בגובה זהה.

אז איך יודעים שבולם KONI הוא חוקי/מידתי או לא?

חוץ מזה לא ראיתי בוחנים שמודדים גובה אלא יותר מחפשים רכיבים "צבעוניים" - מה לעשות שמיאטות דור שני ושלישי באות עם בילשטיין מהמפעל והם בצבע צהוב?

ועוד made in germany -ברכב יפני זה חייב להיות לא מקורי ולא חוקי, לא?

 

כנ"ל לגבי אגזוז - לא ראיתי שבא בוחן עם מד SPL ומודד עוצמת רעש במרחק תקני (1 מטר? 3 מטר?).

עצם התקנת אגזוז "לא מקורי" לא היגיונית בתור הילה להורדה מכביש - 50% מרכבים בכביש עם אגזוז שאינו מקורי - אז מה?......

 

לא דיברתי על שינוי מידת הצמיגים, לא התקנת טורבו, לא על כלובי התהפכות ושאר דברים גדולים ובולטים שאכן משפיעים בצורה משמעותית על הרכב.

אני רוצה לדעת איפה עובר הגבול של מידתיות בדברים יותר קטנים שי מהם הרבה ברכבי כביש רבים רגילים.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה,

מכאן הבעיה, אין שום מסמך או כתה שמצהיר עד כמה מותר להנמיך, לאיזה מנוע ניתן להחליף וכו'. ואת זה צריך לשנות.

עוד משהו שצריך לשנות זה את ההבנה של משרד הרישוי והבוחנים ה"מומחים" שמורידים לנו את הרכבים מהכביש.

כל ההתיחסות פה לשיפורים היא במצב גרוע, השוטרים עושים מה שבא להם, סלח לי אבל ככה לא אמורה להתנהל המערכת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ידידי המשפרים לא נציג המשטרה ולא של רשות הרישוי.

 

ככה המדינה לא צריכה להתנהל אפשר לומר זאת בהרבה תחומים ובצדק.

 

המידתיות נקבעת על ידי השוטר/בוחן בשטח.

 

והאמינו לי רובם יודעים להבחין בין רכב משופר לרכב סטנדרטי, כפי שאתם יודעים להבחין.

 

המחלוקת היא שהמשפרים טוענים כי השיפורים זה זוטות ואילו החוק טוען אחרת

 

אבל כך הוא הדבר גם לגבי הגבלת מהירות . קחו את כביש 431 כדוגמה שימו אותו בגרמניה זה כביש ללא הגבלת מהירות בארצינו 90 ולטעמי הוא עולה על כביש 6 שבו מותרת נסיעה במהירות 110.

 

אבל לא אני ולא אתם קובעים לצערינו.

 

ולעצם הנושא אסור לעשות שינוי אלא אם קיבלת היתר. זה הכלל ולא צריך מסמך שונה . רוצה להחליף למנוע בנפח זהה תקבל אישור ללא בעיה. למנוע בנפח שונה או להוסיף לו טורבו למשל תקבל היתר או שלא, או תקבל אותו רק אם תשנה את מערכת הבילום שתתאים לפוטנציאל החדש של הרכב למשל. זה במישור התיאורטי. אני מניח שבפרקטיקה קבלת אישור כזה לא מעשית. את זה אתם יודעים בוודאי טוב ממני.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש באמת דברים פסיכיים של הנמכות מוגזמות, התקנת יחידות תאורה מקושטות אך לא תקניות, שימוש בגקאנטים בגודל מוגזם, ספויילרים שלא קשורים לכלום, תאורות פנים מסנוורות וכו'.

אבל הבוחן לא יתעסק עם רכב עם נורה שרופה אלא יבלבל את המוח שהחלפת תיבת פילטר אוויר בפילטר פתוח זה הופך את הרכב למסוכן :(

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...