Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר יומיים שאני מריח ריח שלא הצלחתי לאבחן (משהו בין דלק לשמן שרוף), בהתחלה חשדתי במשאבת הדלק.

ייעצו לי לבדוק אם יש דלק תחת המושב האחורי, בדקתי ואין. היום הבחנתי שוב בריח והחלטתי לפתוח מכסה מנוע אחרי הנסיעה.

יש סימני שמן ליד פקק השמן וליד 2 כבלי ההצתה הקרובים לפקק השמן.

 

אין כל שינוי בתפקוד הנסיעה או סחיבת הרכב פרט לריח שאני מריח מידי פעם.

השאלה, לפני שאני הולך למוסך מה זה יכול להיות. מאיפה הנזילה לדעתכם?

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

מלאת שמן לאחרונה? פעם בכמה זמן אתה ממלא שמן אם בכלל? [האם יש דליפות בכללי] א.יכול להיות שמלאת יותר מידי. ב.צריך לדעת להבחין בין ריח של שמן שרוף לבין ריח של תפקוד המנוע. אם סתם מגיע ריח לתא הנהג אז צריך לבדוק דברים אחרים לחלויטין. עשית טיפול כל שהוא לאחרונה?

פורסם

לא, אני לא ממלא בין הטיפולים. המילוי האחרון היה לפני כ 4K ק"מ.

 

האם יכול להיות קשר לעובדה שיש לי כבל הצתה אחד שכל הגומי שלו קרוע?

(יש לציין שהכבל יושב טוב ואין בק-פייר)

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

אולי אם התושבת של הפלאג קרועה אבל הסבירות לזה היא אפסית. תבדוק [תסתכל אם זה בכלל פתוח אצלך התושבות פלאגים לפעמים יש מכסה שמכסה את זה.]

  • ספונסר פורום
פורסם

ריח כזה יכול להגיע מצינור נשם קרוע

תבדוק אם אין לך חור בצינור הנשם שמתחבר מצד שמאל

של מסנן האויר בחלקו העליון ויורד למטה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אם זוהי פולו 16V עם 100 כ"ס דגם מנוע AFH (מקווה שאני זוכר נכון כי היה לי אותה לפני מעל 4 שנים) , יש מצב שזה אטם מכסה שסתומים. זה עניין ידוע ברכב הזה.

תקן אותי רון אם אני טועה ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

רון להזכירך החלפנו צינור נשם בטיפול האחרון, זה כבר שולל את זה לדעתי, אבל מחר אני אתן הצצה באור.

אייל אם אינני טועה אטם ראש זה סיפור לא זול בכלל... האם עלי להתכונן נפשית וכיסית?

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
רון להזכירך החלפנו צינור נשם בטיפול האחרון, זה כבר שולל את זה לדעתי, אבל מחר אני אתן הצצה באור.

אייל אם אינני טועה אטם ראש זה סיפור לא זול בכלל... האם עלי להתכונן נפשית וכיסית?

 

אתה מתבלבל - זה אטם מכסה שסתומים, לא אטם ראש.

לדעתי כיום לא צריך לעלות יקר מדי.

בזמנו כשהיה לי את הרכב זה עלה המון כסף מכיוון שהאטם בא יחד עם מכסה שסתומים חדש קומפלט ועלה בחברה כ5K (לא קרה אצלי אבל קרה אצל אחד מחברי הפורום האחרים).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • ספונסר פורום
פורסם

אכן עד לאחרונה האטם היה חלק מהמכסה ומגיע רק כיחידה אחת

ומחירו מעל 2000 שח לפני מעמ .

לאחרונה פולקסווגן החלו לספק את האטם בנפרד ומחירו כ 360 שח

אבל כרגע אין בארץ .

בכל מקרה אני ביצעתי הזמנה של האטם בדואר אויר והוא יהיה אצלי תוך מס ימים

אם תהיה מעוניין דבר איתי .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...