Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לפתוח את הדלת עקב בעיה בנעילה, ברגים פירקתי אבל את הידית של החלון האחורי (לא חשמלי) אני לא מצליח לפרק. ניסיתי בכח עם 2 מברגים ולא זז, כבר פחדתי שישבר.

 

בבקשה עצה איך להוציא את הידית.

פורסם
אני צריך לפתוח את הדלת עקב בעיה בנעילה, ברגים פירקתי אבל את הידית של החלון האחורי (לא חשמלי) אני לא מצליח לפרק. ניסיתי בכח עם 2 מברגים ולא זז, כבר פחדתי שישבר.

 

בבקשה עצה איך להוציא את הידית.

שים לב, בין הידית לדלת ממש איפה שמוט הברזל שעליו מורכבת הידית קיים שפלינט כזה מברזל שתופס אות הידית שהוא לא ממש ניראה לעיין. מה שאני עשיתי ביונדאיי שלי, יש מעין טבעת פלסטיק שמסתירה את השפלינט הזה, פשוט עשיתי בה חתך והוצאתי אותה במשיכה אחוצה כי אחרת אין ממש דרך ואז אתה תראה את שפלינט הברזל עליו אני מדבר. אתה תוכל לשלוף אותו עם מברג.

:)
פורסם
שים לב, בין הידית לדלת ממש איפה שמוט הברזל שעליו מורכבת הידית קיים שפלינט כזה מברזל שתופס אות הידית שהוא לא ממש ניראה לעיין. מה שאני עשיתי ביונדאיי שלי, יש מעין טבעת פלסטיק שמסתירה את השפלינט הזה, פשוט עשיתי בה חתך והוצאתי אותה במשיכה אחוצה כי אחרת אין ממש דרך ואז אתה תראה את שפלינט הברזל עליו אני מדבר. אתה תוכל לשלוף אותו עם מברג.

 

תודה רבה,

עשיתי כעצתך ותיקנתי את הנעילה של הדלת

.

×
×
  • תוכן חדש...