Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי בנות.

קיבלתי היום הצעה "מפתה" מספקית האינטרנט שלי - הוספת 17 שקלים בחודש ויש לי חבילת NGN של 10 מגה.

ההצעה הזאת הדליקה אצלי נורה אודמה, שכן ידוע לי שטכנולוגיות חדשות אף פעם לא זולות, והנימוק של "אנחנו מציעים את זה רק ללקוחות ותיקים" נשמעת לי מצוצה מהאצבע.

הרהרתי והגעתי למסקנה שכנראה היום אני משלם יותר מדי על האינטרנט 2.5 מגה שלי. כיום אני משלם 80 שקלים לבזק ו 39 ש"ח לספקית האינטרנט.

 

האם יש חבילות באנדל גם על תשתית ADSL של בזק? אני לא מעוניין בתשתית של הוט.

אשמח לשמוע מה המחירים בפועל לחבילות של 2.5 או 5 מגה. אני באמת משלם יותר מדי?

 

תודה,

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 629
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני משלם על האינטרנט כמה עשרות יורו לחודש, כך שמצבך עוד טוב יחסית.

משום מה אף אחד לא מתקשר אליי מבזק בשביל להציע חבילות זולות... :roll:

 

ובנימה יותר רצינית, המשפחה בנתניה משלמת מחיר דומה למה שאתה מציין.

אשמח לשמוע אם תמצא משהו זול משמעותית.

פורסם

אתה משלם הרבה.

 

בגדול יש באנדלים, אני משלם כרגע על באנדל בזק\בזק בינלאומי 180 ש"ח כולל עוד איזה תוספת שלא קשורה למשתמש ממוצע, ואפשר עוד להוזיל את זה.

תשאל אצל הספקיות כמה יעלה לך באנדל עם בזק.

פורסם

עד לפני כמה חודשים הייתי אצל הספקית 012 במהירות של 2.5, ושילמתי 27 ש"ח לחודש עם התחייבות לשנה וחצי.

אתה לא משלם יותר מדי, בתור אחד שעובד אצל ספקית אינטרנט יש אנשים שיש להם מהירות של 1.5 ומשלמים הרבה יותר ממך.

אתה יכול לעשות באנדל ולשלם הכל דרך הספקית, אבל בדר"כ זה לא מומלץ.

בקשר להצעה לעבור לתשתית של NGN - לך על זה, אני יודע שזה נשמע מוזר אבל המחיר של 10MB עולה ברוב המקרים פחות מהמחיר של חבילה עם 5MB - רק תברר לפני זה כמה תצטרך להוסיף לתשתית.

פורסם

8מגה ADSL.

 

בזק - 90ש"ח עם התחייבות לשנה

בזקבינלאומי - 75ש"ח כולל גיימר.

 

יעשה באנדל כשיהיה פה NGN מתישהו בעתיד הנראה לעין :)

 

כן אני יודע שזה יקר,קשה להוריד את בזק במחיר :| גם אחרי 40דקות של "איומים" לעבור להוט.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

20 ש"ח עם התחייבות לשנה ל-2.5 לבזק בינ"ל.

ADSL (דרך מבצע של יס) משלם 40 ש"ח ממוצע לחודש (חצי שנה ראשונה לא משלם וחצי שנה אח"כ משלם 80 - למה הם עושים את זה ככה?).

פורסם

כדי להוריד את הממוצע

יש מבצעים שאתה משלם חצי שנה ראשונה 20 ש"ח ואז חצי שנה 110 או 100 נגד , ואז הממוצע חודשי יוצא לך סביבות ה80-70 שקל (חלש במתמטיקה)

 

לעניין

אני גולש 8 מגה (פשוט כי אין אצלי תשתית עדיין לNGN) באנדל אצל 013 ברק נטווז'ן 170 ש"ח לחודש שיוצא אפילו יותר זול ממבצע עובדי בזק (שמספק רק תשתית)

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
99 שקל 012 SMILE, המחיר כולל תשתית והמהירות היא 2.5 MBps.

 

שוד לאור יום :shock:

 

 

 

 

אני גולש 8 מגה (פשוט כי אין אצלי תשתית עדיין לNGN) באנדל אצל 013 ברק נטווז'ן 170 ש"ח לחודש שיוצא אפילו יותר זול ממבצע עובדי בזק (שמספק רק תשתית)

 

כנ"ל :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

20 ש"ח לחודש , התחייבות לשנה , אצל נטויזן . במהירות 2.5

הוט ? זה כבר טריפל אז לא ניתן להצביע על המחיר ..

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

20 ש"ח לחודש? איזו מהירות

ואין מצב בעולם שזה כולל תשתית

 

האינטרנט של הוט הוא בכלל לא פונקציה

זה אינטרנט שיתופי על רשת חשמל

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי

×
×
  • תוכן חדש...