Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי אתה, על מה אתה נוהג וכמה אתה משלם על אינטרנט?


איתמר
שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אייל - מצטער אבל אתה טועה.

אני אומר את זה גם בתור אחד שחידש את הבאנדל שלו לפני שבועיים

מבחינת באנדל בזק לא מתעסקים בזה זה הכל דרך הספק בגלל זה זה באנדל , זה מחיר משולב שאתה בעצם לא משלם לבזק אתה משלם רק לספק מחיר על תשתית + ספק והספק מעביר לבזק את הסכום של התשתית.

כל ספק והמחירים שלו , רק שתדעו , לי אישית יצא יותר זול לעשות באנדל ב013 של 8 מגה מאשר לעשות תשתית נפרדת בבזק.

הבחור ששוקל לשדרג ל2.5 או 4 מגה (אני לא זוכר את הכינוי) , אני אישית ממליץ במיוחד אם אין לך רשת ביתית (גם אם אין לך 2 מחשבים בבית) מהסיבה הפשוטה שאתה מקבל נתב אלחוטי במודל חיוב זיכוי ואתה בעצם לא משלם עליו , אתה כן מתחייב אבל גם ככה אתה מתחייב על אינטרנט לשנה.

ככה רק שתדע , אתה לא מפסיד ועדיף לך מודם אלחוטי.

בקשר לזה שלקוחות חדשים מקבלים מחיר יותר זול , מהסיבה הפשוטה שלקוח חדש מקבל מחיר טוב כדי שיהיה לו אטרקטיבי להצטרף וזה מבצע בשבילו , ברגע שנגמר לו ההתחייבות והמבצע הוא כבר לא לקוח חדש אלא קיים , שמחדש את האינטרנט , לכן בזק באה בגישה של "נהנת , עכשיו תורו של לקוח אחר לקבל את ההטבה הזו" ויש מבצעם אחרים ללקוחות שקיימים כבר , אולי טיפה יקרים אבל עדיין מבצעים טובים.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 629
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש לי רשת קוית בבית ככה שהאלחוטי לא מעניין אותי.

 

הכל זה עניין של מחיר מבחינתי, אבל א ני רוצה להישאר עם בזק בתשתית ובבנלאומי בספק. אני כבר 9 שנים עם 1.5 מגה עם בזק ובזק בנלאומי.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך פורום רשתות ופס רחב בתפוז

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=20&msgid=140903400

 

 

מסכים עם רוב הנאמר, רק שיש דברים מאוד מבולבלים פה.

הוא מציין מחירים של שימור יחד עם מחירי לקוחות חדשים ולכן ישנה בעיה גדולה מאוד בהבנה של לקוח לפי הרשום - מה אכן מגיע לי?.

 

תומר - אתה פשוט צריך לדעת להתמקח, חברות התקשורת ואני מכליל כי כולן אותו הדבר - עובדות על פי שיטת מצליח וראש בראש עם הלקוח, יילך סבבה לא יילך ננסה מחיר זול יותר (או גישת ה-נריב איתו ונראה כמה רחוק כל אחד הולך).

עד לא מזמן הוצע לי מחיר בבזק של 62 על 2.5 כולל חודשיים חינם (הצעה שקיבלתי מהם בעבר בשימור, פשוט סגרתי על מחיר טוב יותר דרך ועד עובדים מסויים)

Confidence In Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האינטרנט של הוט הוא בכלל לא פונקציה

זה אינטרנט שיתופי על רשת חשמל

 

למה הכוונה ומדוע זה רע?

 

ההתחייבות נגמרת עוד חודש ואני מעכשיו מתחיל לבדוק.

הבעיה היא שבזק לא מוכנים להוזיל ממש, הם רוצים 72 ש"ח לחודש תשתית על חבילה של 2.5 מגה. הם לא מוכנים לרדת מתחת לזה.

 

מעניין, איתי דיברו על 87 לחודש ל-2.5 מגה ולא הסכימו לרדת...

 

 

אני מחפש כרגע הוזלה של כל העניין כי נגמרה לי ההתחייבות לתשתית של בזק.

 

להערכתם - עדיף להתווכח עם בזק בשביל להוריד את העלות של התשתית, או לנסות להשיג באנדל אצל אחת הספקיות?

 

ובנוסף - הטריפל של הוט נראה מאוד משתלם על פניו. אני יודע שזו חברה שנואה, אבל בזק לא פחות גרועים ות'כלס, הניסיון שלי עם הוט הוא די טוב עד עכשיו.

בטריפל אפשר להשיג ב-300 שקלים לחודש גם טלוויזיה+כל הערוצים+ממיר HD, גם טלפון עם 1000 דקות חינם למספרים נייחים וגם תשתית של 12 מגה.

לשם ההשוואה, כיום אני משלם בערך 350 לחודש על:

1. טלוויזיה של הוט+חבילת ערוצים חלקית וללא ממיר HD.

2. טלפון של בזק לפני שיחות (עוד כ-50 שקלים לשיחות בחודש, הרוב למספרים נייחים).

3. תשתית אינטרנט של בזק ל-2.5 מגה.

 

יש סיבות לא לבחור בטריפל? איכות שמיעה גרועה בטלפון? ניתוקים באינטרנט? מהירות נמוכה מהמוצהר?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המחיר, יש מחלקת שימור לקוחות תבקש לעבור אליהם, במידת הצורך תיהיה נחמד וזו זכותך לבקש הנחה על המחיר.

סביר להניח שהנציג קצת יתמרן ויעשה מניפולציות אבל ישנה אפשרות להוזלה.

 

לגבי הוט - האינטרנט הוא על טכנולוגיית כבלים (סיבים אופטיים בפריסה ארצית) ולא שיתופי על רשת החשמל כמו שנכתב פה...

יחד עם זאת החסרון שלו הוא שאכן הוא זקוק לאנרגיה כדי לפעול (במצב שלנו נדרש חשמל כדי לתפעל את הנושא) משמע אם חס וחלילה נפל החשמל קח בחשבון שלא יהיה אינטרנט/טלפון/טלויזיה בניגוד לבזק שטלפון כן יהיה.

למה זה לא טוב - במקרים של אנשים מבוגרים יותר קו הטלפון לעיתים הוא חיוני להצלת חיים, פרט לנושא זה רובנו משתמשים היום בסלולרים ולכן נושא החשמל הוא מאוד מינורי מבחינתנו.

 

הטריפל של הוט אכן נשמע מאוד מסקרן - 299 ש"ח על כלל הדברים שציינת, אך יש להוסיף שהמהירות 12 מגה היא ספיציפית לאנשים אשר נמצאים בפריסת UFSI, והטכנולוגיה היא מאוד חדשה כמו NGN משמע שישנם הרבה תקלות ומהירויות לא סדירות בנושא, אך זה לא אישית נגד הוט, בבזק המקבילה הנושא אותו דבר בדיוק כשזה מגיע למהירויות הגבוהות הללו.

 

במצבך היום הייתי ממליץ לעבור לחבילה הזו בעקבות החסכון המשמעותי שייצא לך ובעקבות כך שאתה משוחח לנייחים מהבית.

לעומת זאת נק' למחשבה - אם אתה משתמש בשירות הטלפוני של חברות הספק/תשתית/טלפוניה שלך באופן עקבי ייתכן ומעתה לא תשיג יותר את חברת התשתית/טלפוניה שלך בעקבות שירות גרוע.

 

במידה וכל אלה לא מדברים אליך אני ממליץ לעבור להוט.

 

נק' נוספת כאשר אתה פונה לשימור בבזק דבר איתם גם על הדקות לנייחים, ישנם מבצעים אטרקטיביים בנושא לפי מיטב זכרוני

Confidence In Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה,

 

אני מבין שבעצם הבעיה היחידה עם הוט (מעבר לשירות :wink: ) היא תקלות אפשריות באינטרנט בגלל פריסת ה-UFSI? (ביחס למה שאני מכיר מה-2.5 מגה). שאר הדברים לא רלוונטיים עבורי.

 

לא בטוח שהבנתי את הנקודה למחשבה שלך בנושא שימוש בשירות הטלפוני של חברת התשתית/טלפוניה.

בכל מקרה, אני מדבר כ-80% מהשיחות לקווים נייחים (ולא מדובר על כמות היסטרית, מקסימום 500-600 דקות בחודש) כך ש-1000 דקות חינם לקווים נייחים נשמע כמו עסקה טובה בשבילי (כרגע משלם על זה כ-50 שקלים בחודש מעבר ל-350).

 

בכל זאת אפנה לשימור הלקוחות של בזק, אלא רק אם תוכל להמליץ לי על באנדל ש"עוקף" אותם?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא לא תקלות בתשתית הUFSI, אלה יותר חוסר ניסיון של החברה עם התשתית החדשה מה שיגרום הרבה ניסויים והפלת/העלאת איכות הגלישה באופן זמני של כמה חודשים. בכוונה גם ציינתי שהנושא קורה גם בתשתית של NGN - בזק, כדי לא ליצור חלילה הכפשה נגד חברה מסויימת.

אם לדוגמא היית בוחר להישאר ב2.5 או 3 מגה גם בהוט לא הייתי מעלה נק' של בעיות תשתית כי אלו מהירויות די ותיקות בארץ.

 

הנקודה למחשבה על הטלפוניה/תשתית היא שאם היום אתה מתקשר לדוגמא לבזק ולוקח כמה דקות לענות, אז בהוט כאשר תתקשר אם אכן יענו זה ייקח כמה שעות. :lol: וגם ענית על כך עם תשובת השירות הגרוע.

 

כמו שאכן ציינת וזה גם עזר לכוון - אם אתה באמת משתמש כל כך הרבה בשיחות הפנים ארציות ייצא לך כאן חסכון.

 

בנדל אני לא יכול להמליץ בצורה חד משמעית כי איני יודע מי חברת הספק שלך וזה אתה צריך לבצע רק מולם, יחד עם זאת כמו שבבזק יש שימור כך גם בחברת הספק שלך יש שימור שישמחו להקל במחיר האינטרנט.

 

בנוסף אני אציין פה עוד נקודה חשובה כשזה מגיע לשוק התקשורת.

תמיד עובדים בשיטת מצליח - זרקנו מחיר אם הלקוח לוקח את המחיר הצלחנו, אם לא יש לאן לרדת.

הייתי ממליץ תמיד לעשות סקר שוק, לבדוק לראות ולהתמקח לגבי המחירים. בשוק הכרמל יותר אמינים לגבי המחיר מאשר סלולר/טלפוניה שיש בארץ.

Confidence In Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה שוב,

 

האם אני יכול לצפות לדעתך לריבוי יחסי של נפילות בחיבור, או רק להאטות ביחס ל-12 MB? כי אם זה יהיה בפועל "רק" 6 MB נניח, אני לא אתלונן - להזכירך כיום אני עם 2.5 ודי מרוצה בסה"כ.

 

בנוגע לתמיכה ושירות - תראה, באתר של הוט הגדילו ושמו בדף הראשי מין תצוגת זמן-אמת של זמני המתנה לשירות לקוחות - אם הם עומדים בזה, אז המצב לא כזה נורא (ולא, אני לא משלה את עצמי. מצד שני - אני בקושי מתקשר לשירות לקוחות, ממש לעיתים נדירות).

 

בכל מקרה, אמשיך עם סקר השוק ואעדכן...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני, כמה חידודים,

 

הבאנדל לא עוקף את חברת התשתית אלא מתואם עימה בצורה מדוייקת,הכל נשאר אותו הדבר רק שבמקום לשלם לה ישירות אתה משלם דרך הספק שלכאורה קובע את המחיר(כמובן רק על תשתית, במקרה של בזזק החזקת הקו ושיחות הטל לא נכללות).

 

למה לכאורה, כי בפועל בזק קובעת את תנאי הסף ואת המחירים ללקוחות קיימים/ חדשים בחבילה שכזו.

 

תנאי הסף לצורך העניין הם לקוח חדש בתשתית או לקוח משדרג מהירות, קרי אם היום אתה ב2.5 ומשדרג למינימום שזה 4 מגה אזי תוכל לקבל באנדל, אם תנסה לעדכן באנדל באותה המהירות גם בבזק וגם בהוט דרך אחד הספקים(ויש נציגי מכירות שיגידו שזה אפשרי) סופך להיות מחוייב במקביל גם בתשתית וגם בספק על אותו הדבר.

 

בפועל מעל ל2.5 לטעמי לא משתלם לעשות באנדל ובחבילה מפורקת תהנה ממחיר טוב יותר במהירויות של מעל ל2.5 מגה.

 

מבחינת מחיר, אם בבאנדל ואם לא ,הוט תהיה זולה יותר נקודה.

 

באשר לאיכות, נתקלתי בהשקפות לכאן ולכאן, ביננו אין קביעה חד משמעית בנושא (אני אישית בהוט ואבא שלי בבזק).

 

לא ספק אם תעבור להוט תוכל להוזיל משמעותית את עלויות התקשורת שלך, סתם לדוג' חבילה(לאו דווקא הכי זולה אבל הוגנת):

 

תשתית 2.5 בהוט- 59 ש"ח. התחייבות שנה

ספק 2.5 - 28ש"ח. התחייבות שנה

טלויזיה- 3 חבילות+ממיר HD: 199 ש"ח. התחייבות 36 חודש

טל קוי בספקית אינטרנט: 9.9 לחודש ללא התחייבות 10 אג' שיא 5 אג' שפל לנייח ו35 אג' לנייד ללא התחייבות

 

סה"כ: 296 ש"ח עם מינימום התחייבות איפה שלא צריך וכבר חסכת 60 ש"ח סגוליים לחודש (כמובן שישנם עו דקות השיחה שלך) ללא באנדל ולללא מבצע מיוחד מידי. אופצייה נוספת אגב לקווי 3000 דקות לנייח ב29 ש"ח אז יוצא טוטל של 316 ש"ח, עדיין יותר זול.

אם נקביל לאופציה שהצגתי כרגע טריפל+ספק במהירות 2.5 ייצא 328 ש"ח, הממשעות היא הבדל של בין 12-32 ש"ח.

אם תרצה הכוונה מסויימת יותר אשמח לעזור על מנתלהרכיב חבילה טובה והוגנת.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לתמיכה ושירות - תראה, באתר של הוט הגדילו ושמו בדף הראשי מין תצוגת זמן-אמת של זמני המתנה לשירות לקוחות - אם הם עומדים בזה, אז המצב לא כזה נורא

הם לא עומדים בזה, הם אפילו לא מתקרבים לזה, ההמתנה להוט אורכת שעות! ועד שכבר עונה לך הנציג, הוא מסתמן כטמבל שלא מבין כלום ומעביר אותך לטמבל הבכיר יותר שגם הוא לא ממש עוזר ובסוף זה נגמר ככה:

 

שלב 1- הם יגידו לך שהבעיה לא אצלם, אלא אצל הספק שלך, למרות שדיברת איתו (הספק) כבר קודם והוא בדק ואמר שאצלו הכל תקין והבעיה היא אצלך בתשתית.

שלב 2- תשתכנע, תנתק, תתקשר לספק.

שלב 3- הספק יגיד לך שוב, שהוא רואה במחשבים שלו שאצלך החשבון פעיל והכל תקין!

שלב 4- תתקשר שוב להוט, תחכה עוד כמה שעות ותצעק על המוקדן (שיאמר לך שוב שזאת בעיה של הספק) שכבר בדקת את זה עם הספק והבעיה היא בתשתית שלהם.נקודה.סימן קריאה. (בטונים כועסים כי אתה כבר שעתיים בטלפון ושעתיים בלי אינטרנט).

 

עכשיו יהיו 2 אפשרויות:

-הוא יזמן לך טכנאי למחרת בבוקר, הטכנאי יגיע, יחליף בפעם המיליון אחד ממחברי ה-RF או יתקין מגבר, או יחליף מגבר או יחליף קופסת חיבורים וזה יסתדר לתקופה מסוימת.

-הוא יזמן לך טכנאי למחרת בבוקר, אבל אחרי כמה עשרות דקות האינטרנט יחזור לפעול כרגיל כאילו לא קרה כלום ואז אתה תבטל את הטכנאי.

 

מניסיון אישי עם הוט ב-2 מוקדים שונים:

בזכרון יעקב- בבית של ההורים שלי, יש הוט כבר מספר שנים כמעט ללא בעיות וניתוקים (בעיות=טכניות, כמובן שלא בהיבט אחר).

בת"א וברמה"ש-הדירות האחרונות שלי, ניתוקים בלי סוף ועצבים מיותרים.

 

אני השבוע נכנס לדירה בת"א שבה כבר יש תשתית של הוט.

הדייר שעוזב טוען שהיו לו המון בעיות בתחילה עם ההוט אך בחודשים האחרונים דווקא בסדר "והם שיפרו את התשתית שהייתה ידועה כבעייתית באזור הזה".

 

אני באמת מתלבט לאיזה תשתית להתחבר כיוון ששמעתי דברים לא חיוביים גם על בזק.

השכל אומר כרגע בזק, לא משנה בכמה יקר ולמרות אחזקת הקו הקל שלהם.

אחרי טראומת הוט, אני 99.9% אעדיף לסבול אצל בזק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוני , הדרך הכי פשוטה לתאר את האינטרנט של הוט היא כזו:

דמיין 5 ברזים בבית.

ברגע שאתה פותח אחד הזרם מים שאתה מקבל הוא מלא , אבל פתח את כל 5 הברזים וזרם המים יפחת משמעותית

כך גם האינטרנט של הוט , הוא שיתופי , ובזמני עומס יש ירידות , שים לב גם שמודעה של הוט אתה לא מקבל באמת 100 מגה

אתה מקבל עד 100 מגה.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם איתי בזק לא מוכנים לרדת מ80 שקלים לתשתית של 2.5MB, והם טוענים שהסיבה היא שאני כבר לא לקוח חדש, וכל שנה הם יעלו את המחירים כי כל שנה זה מוסיף וותק.:?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...