Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכול חברי הפורום וערב טוב.

 

בבעלותי רנו קליאו שנת 98 מנוע 1400.

אתמול לראשונה שמתי לב לרעש מהאגזוז,

אני יודע שהוא לא מחוזק זה ניבדק במוסך לפני כחודש ואמרו לי שזה שטויות,

אבל אתמול רק התחילו הרעשים האלו.

היום לאחר נסיעה שמתי לב שמטפטף נוזל מהאגזוז יתכופפתי ליראות וראיתי שזה מים,

ולא חסר לי מים במיכל המים

אני רוצה לציין שיש נזילת שמן במחזיר שמן כך נאמר לי במוסך,

בנוסף על כך ניראה לי שהאוטו אוכל דלק יותר מהצריכה הנורמאלית.

 

ערכתי חיפוש בפורום ולא מצאתי תשובה מספקת,

רציתי להיות בטוח ולקבל תשובה חד משמעית

לדעת אם יש קשר בין הדברים והאם להיות מודאג.

 

תודה לכול העוזרים .

פורסם

אם הרכב עמד לפני, והנסיעה הקצרה לא הספיקה לחמם את האגזוז, אז רוב הסיכויים שהמים מהאגזוז הינם כתוצאה מתהליך האיבוי. תבדוק אם יוצאים לך מים מהאגזוז לאחר נסיעה יותר ארוכה שהמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה.

Renault clio RT 1994

פורסם

לי נראה שהיתרה בחשבון הבנק שלי היא מתחת לנורמלי. השאלה היא מה זה נורמלי.

לפי מה אתה "חש" שהצריכה גרועה יותר? אתה בטח לא רוצה שננחש, כפי שאני לא רוצה שתנחש מה קרה אצלי בחשבון

שלמרות תחושותי החיוביות לגבי הסכום שאמור להיות בו, אתה עדיין לא יכול לקרוא לי מליונר.

 

בקיצור - דבר במספרים. בדוק כמה פעמים בדרכים דומות ובתנאי נסיעה דומים.

הוראות כיצד לחשב צריכת דלק תוכל למצוא בפורום כי הנושא נטחן כ"כ הרבה פעמים, כמו שירים בגלגל"צ.

יש אפילו שרשור של צריכת דלק אופיינית לרכבים. רק תחפש.

×
×
  • תוכן חדש...