Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5933 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ג'ינו,

תקציב לרמקולים כתבתי 1200 גג שיתנו עבודה מעולה על המגברים שיש לי

אם אני מקבל את ההצעה של להשאיר את הסט קומפוננט המקורי האחורי אז התקציב של 1200 נשאר לסט בודד של קומפוננט טוב שייתן עבודה טובה ביחד עם המגבר 4 ערוצים שציינתי למעלה שיש לי

פורסם

לא רשמת את השמות של הדגמים,ובכן מגברים של פיוניר.

בכל מיקרא אני לא חושב שהם שווים את ההשקעה של סט ברמה כי הם לא ינצלו אותו הן מבחינת העוצה והן מבחינת האיכות.

אבל ניהיה אופטימיים מה הדגמים ידידי?

 

ג'ינו.

פורסם

רשמתי אותם:

 

קיים:

HU:

8024BT של KENWOOD

סאב:

"‏12 TSW306C Pioneer

מגברים:

1:

Pioneer GM-X334

  • Amplifier Type: Multi Channels
  • Bridgable: Bridgable
  • RMS Power at 4 Ohms: 30 W x 4
  • RMS Power at 2 Ohms: 35 W x 4

2:

PIONEER GMX-622

2X50W

150W

 

קבל:

Duval 1.0 Farad

פורסם

טוב קיבלתי הצעה מעניינת, דעתכם רבותי נדרשת.

 

מגבר JBL GTO-1004

וסט קומפוננט מורל דוטק אובשיין 6.5"

המגבר אמור להפעיל את הקומפוננטים ואת הסאב פיוניר

קומפוננט האחורי המקורי של הרכב יחובר ישירות לHU.

 

 

דעתכם?

 

מתחתי מעט את התקציב לתחום ה 2000 אז אם יש הצעות יותר מענייות בטווח המחירים האלו אני יותר מאשמח.

 

תודה לעוזרים.

פורסם

שאלה/המלצה - אולי תמכור את הציוד של וכך יהיה לך תקציב קצת גדול יותר לעשות מה שאתה רוצה במסגרת השדרוג שלך.

 

בכל אופן ההמלצה שקיבלת על המגבר + קומפוננטים לא רעה בכלל, זה הסטנדרט בפורום למערכות בסדר גודל כזה.

 

בקשר לקומפוננט האחורי הייתי מוותר עליו בתור התחלה תוסיף רק אם באמת לא תאהב מה שאתה שומע.

AmpTw: Zapco Ref 200.2| AmpWoofer :Zapco Ref 350.2

| Processor: Alpine H701

פורסם

העיקר יורדים על שוטרים שאחד קורא ואחד רושם. בנתיים אתם יודעים רק לרשום והמון שטויות.

 

הבחור ביקש המלצה למערכת ואתם רבים איתו על סט אחורי!

ראבק הבחור רוצה סט אחורי אז למה לשכנע אותו לבטל!

 

לי יש סופרימו מקדימה והם נשמעים מעולה, אבל אני לא נהנה מהמוזיקה בלי צלילים מאחורה.

אז תפסיקו כבר עם הטימטום הזה שסט אחורי הורס את כל הסאונד כי זה לא נכון.

זה כמו להגיד שאקדח הרג מישהוא, במקום הבן אדם שלחץ על ההדק!

 

ולפותח השירשור:

עופר קח את ההצעה שקיבלת מהבחור לגבי המגבר והרמקולים. הצעה טובה ואתה תשמע מעולה רק דבר אחד קטן:

את הרמקולים הקדמיים בלבד (מורל דוטק אובשיין) תחבר בנפרד למגבר,

הכוונה שכל רמקול יקבל ערוץ בנפרד מהמגבר של הJBL.

ולסאב תיקח את המגבר 2 ערוצים (PIONEER GMX-622)

לגבי הרמקולים האחוריים יש לך 2 אופציות:

1. להשאיר אותם מחוברים לרדיו דיסק

2. לחבר אותם למגבר שנשאר לך וככה תוכל לסחוט מהם יותר עוצמה ואיכות.

 

לא משנה מה תבחר לעשות במערכת הכי חשוב! שתלך למתקין מיקצועי שיעשה עבודה טובה, יפה לעין ומקצועית!

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...