Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב היה מבטוח בביטוח מפתח תמורת מפתח שכידוע מוצע רק בשנה הראשונה בה הרכב נמצא על הכביש. הרכב נגרר מזירת התאונה הבייתה, לא נפתחו כריות אויר והנזק היה בכנף ימין, פגוש ופנס, אפילו מכסה המנוע לא נפגע, משהו שטחי למדי.

השמאי הגיע ושאל בפירוש אם אחי מעוניין לתקן את הרכב או לקבל חדש. בוודאי שהוא רצה חדש. השמאי פשוט הזיז את הטמבון שהיה מפורק בצד אחד, שבר איכשהו את הרדיאטור עד שהוא החל לנזול והכריז שהרכב מוגדר כאובדן להלכה.

אחר כך על כוס קפה הוא הסביר שהם מרווחים דיי יפה על הרכבים האלה ובנוסף הם לא קונים את הרכב מהיבואן במחיר מלא.

גם כשהוא רצה פשוט לקבל את הסכום של רכב חדש במקום שירכשו אותו עברו הנציגים של חברת הביטוח טענו שהחברה לא רוכשת את הרכב מחיר מלא מהיבואן ולכן הם לא נוהגים לתת פיצוי כספי אלא רכב חדש בלבד.

בתיקון של דלת תא המטען לא עירבו את הביטוח ובסוכנות רצו לתקן את הדלת בעלות של 1800 שקלים אבל לבסוף התגלה שדלת חדשה עם צביעה תעלה רק מעט יותר מ-2000 שקלים והדלת הוחלפה בשלמותה, רק השמשה הועברה מהדלת הישנה לחדשה.

בקשר לספלאש, אני מסכים עם כל מילה. לפי מה שאני רואה על הכבישים השיווק המאסיבי של הרכב הוא לליסינג/השכרה ופחות ללקוחות פרטיים, בניגוד למה שקורה עם הסוויפט והאלטו.

 

ולתגובה שמתחת, הרכב הוא של אחי ומיועד לביתו החיילת המשוחררת שקילה אותו כמתנת שחרור.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שלא תבין אותי לא נכון, האלטו רכב מצויין פשוט הגיר האוטומטי מעמיס על המנוע הלא כ"כ חזק ומקשה על הנסיעה בכביש מהיר ולכן מגביל את הרכב לתנועה עירונית (וזו בעיה שלא קיימת ביונדאי).

 

שטויות במיץ עגבניות! יש בבעלותי אלטו ,מדי יום נוסע איתה בכבישים בינעירוניים (40 ק"מ הלוך-חזור) ואין שום בעיה בנסיעות בכבישים מהירים.הרכב נוסע בצורה יפה!


×
×
  • תוכן חדש...