Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

בשבוע שעבר עברתי את הטסט השנתי ברכב בסוף המסלול הדבר היחיד שהיה לבוחן להגיד

זה שהמצלמה שמורכבת על הפגוש הקידמי אסורה וצריך לפרק אותה.

לא משנה מה אמרתי לו הוא אמר שלא חוקי להרכיב מצלמה בחלק הקידמי של הרכב,

נראה לי מאוד תמוהה שאסור, האם באמת יש תקנה כזאת או שסתם לא היה בא לו טוב המצלמה?

 

שרון

פורסם

אני כמעט אבל ממש כמעט בטוח שאסור מצלמה קדמית,יש איזה צדק בדבריו,אבל תברר את זה.

מה שכן אני יודע זה שמותר מצלמה מאחורה,וחיישנים מכל הכיוונים (אחורה/קדימה/בצדדים)

פורסם

מתעלק על השרשור , למה צריך מצלמה לקידמת הרכב?

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
פורסם

קיימים בישראל רכבי פאר לדוגמא ריינג' רובר עם מצלמות היקפיות, ז"א מכל הכיוונים. אבל שם זה מגיע מקורי מהיצרן.

לא מובן לי למה זה לא חוקי

פורסם
נראה לי מאוד תמוהה שאסור, האם באמת יש תקנה כזאת או שסתם לא היה בא לו טוב המצלמה?

שרון

 

בדקתי בספר החוקים, "חיקוקים בדיני התעבורה" אך לא מצאתי כל אזכור או איסור על התקנת מצלמה בקדמת הרכב.

אבל אני חושבת שקומפי (עמית) יכל להאיר את הנושא ולהעשיר אותנו בידע על כך.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

משיחה עם רב בוחן במכון רישוי, כל עוד לא מדובר במצלמה עם מבזק שדינה כפנס נוסף, דבר האסור על פי החוק, אין בספרות החוק כל איסור על מצלמה קדמית.

פורסם

כנראה שיש לנו כאן עסק עם - רב בוחן מחוקק,

זאת הכשרה חדשה, זה עכשיו בניסוי

הוא בוחן את הרכב ותוך כדי מחוקק חוקים ותקנות ואז גם אוכף אותן :)

פורסם

איזה דבר מגניב - אפשר לצלם את האנשים שאתה דורס, וואו

 

חוץ מרכבים שבאמת לא רואים שום דבר ממה שקורה בגחון ויש צורך לראות את טוואי השטח - זה הדבר הכי מטומטם שאני יכול לחשוב עליו.

 

אלא אם כן האשה ממש אבל ממש דופקת את הרכב בכל פעם שהיא נוהגת בו - אבל תאמינו לי שבמצב כזה - גם מצלמה לא תעזור, היא תדפוק את האותו תוך כדי הנסיון להפעיל אותה!

 

תסלחו לי על השוביניזם אבל אני לא מדבר על אשתי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
איזה דבר מגניב - אפשר לצלם את האנשים שאתה דורס, וואו

 

חוץ מרכבים שבאמת לא רואים שום דבר ממה שקורה בגחון ויש צורך לראות את טוואי השטח - זה הדבר הכי מטומטם שאני יכול לחשוב עליו.

 

אלא אם כן האשה ממש אבל ממש דופקת את הרכב בכל פעם שהיא נוהגת בו - אבל תאמינו לי שבמצב כזה - גם מצלמה לא תעזור, היא תדפוק את האותו תוך כדי הנסיון להפעיל אותה!

 

תסלחו לי על השוביניזם אבל אני לא מדבר על אשתי.

 

מדובר בטנדר דיי גדול המצלמה עוזרת גם בשטח שם אתה לא רואה מה יש ממש לפניך וגם עוזרת בחניות

פורסם

זו סיבה טובה למצלמה מקדימה.

 

רק נאד נפוח רציני יכול לקנות רכב משפחתי מהודר בגלל שחלק מהפיצ'יפקע בו זה מצלמה מקדימה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...