Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא כל הדורות של הגולף היו מוצלחים. גולף IV היתה צפופה, לא נוחה, ללא חידושים טכנולוגיים ועוד כמה חסרונות.

היתרון היחיד שלה היה תא נוסעים משודרג מאד לעומת כל מה שנראה פעם.

גולף V תיקנה עם מתלה מולטי לינק אחורי, בסיס גלגלים מוארך, גיר DSG וכו' וכו'

רק הידיות נשארו שחורות...

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני הבנתי את הרעיון שלך ושל אחרים כבר מהתחלה.

מה שאני לא הבנתי, זה איך אתם משווים דברים שימושיים, מועילים, וממשיים (כמו חלונות חשמל, פיר אשפה וכו,) כלומר כאלו שניתן להפיק מהם הנעה, תועלת או אקסטרה נוחות, לדברים חסרי ערך שימושי לחלוטין כמוי ידיות צבועות.

מדובר כאן בעיניין אסטטי נטו, שאין בינו לבין איבזור אמיתי שום דבר.

היום זה באופנה, מחר יהיה משהוא אחר.

תנסו לתאר פיאט אונו עם ידיות צבועות - נכון שזה נראה משונה ומכוער ?

ועכשין גולף עם ידיות שחורות נראת לכם משונה ומכואר ?

הכל כאן עיניין של הרגל.

 

מה שעבורך הוא אביזר נוחות, לאחר הוא מיותר ולהיפך. יש אנשים שפתחי מיזוג אחוריים מיותרים יותר מעיצוב חיצוני יוקרתי והרמוני יותר. לטעמי האישי, יש רכבים שידיות שחורות נראות כמו חצ'קון על מצח של דוגמנית- כלומר ממש לא במקום ולא משתלב בעיצוב הכללי. כל אחד והעדפותיו, אבל זה לא משנה את העובדה שידיות צבועות זה הסטנדרט.

האם היית מוכן לקבל גולף עם פגושים שחורים לגמרי? לא פס הגנה שחור...אלא הכל שחור. (ולא, זה לא היה מתבטא במחיר).

 

בר, אתה מבזבז אנרגיות במקום הלא נכון :-D כאחד שנוסע כבר 20 שנים רק על גולפים החל מדור 1 וכרגע אני יושב על גולף דור 5 אני יכול להגיד לך שעשית בחירה מצויינת.

גולפים תמיד צעד אחד קדימה מכול הבחינות קרי עיצוב חיצוני,בטיחות,טכנולוגיה,אמינות וכמובן מוניטין ויוקרה שאין לאף רכב בקבוצה הזו.

נכון, תג המחיר גבוה משאר הרכבים אבל לי אישית זה לא מפריע כול עוד שאני מרוצה מהמוצר שרכשתי.

 

עיצוב חיצוני? קשה לי לחשוב על איזה בשורה עיצובית הביא איזשהו מדורות הגולף. להיפך, הגולפים תמיד היו ידועות בשמרנותן העיצובית.

בטיחות? בתקופות בהן לעובי הפח היתה כביכול משמעות בטיחותית אז אולי...אבל היום? אחוזים בודדים לכאן ולכאן במבחן הבטיחות האירופי...זה מעד אחד קדימה? זה יותר תלוי בעדכניות של פיתוח הדגם, כלומר עניין זמני ביותר למספר חודשים.

טכנולוגיה? חוץ מהבאת בשורת ה- DSG לרכב עממי, לא יודע על מה אתה מדבר.

אמינות? אתה באמת רוצה לפתוח את זה? צעד אחד קדימה?

מוניטין ויוקרה- מסכים איתך, בישראל עשו עבודת קודש בנושא...עכשיו קוצרים את הפירות, אפשר למכור קומפקטית עם ניחוח יוקרה, טסות פלסטיק, מנוע מיושן וידיות שחורות ב- 133,000 ש"ח .

 

לצערי זה נשמע כאילו יש לי משהו נגד הגולף ואני מודע לכך שכך זה נשמע.

האם היא שבאמת אין לי שום דבר נגד הרכב הזה, להיפך...

אבל הסינגור העיוור שיש לחלק מבעלי הגולף כאן פשוט דורש תגובה עניינית.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

 

 

 

מצחיק להשוות את ה- 308 לגולף ולטעון שרק מסך מגע הוא ההבדל (ואגב הוא הבדל שביחד עם הצי'נג'ר והרמקולים אני מניח שאפשר בקלות לתמחר ב- 10K ש"ח).

שכחת את הגיר, נכון? או שהגיר של הפיג'ו הוא לא ערכאי? אפילו אשתי לא היתה מוכנה לנהוג עליו.

או שה- 308 קיבל רק 82% בציון ריסוק וגולף 97%?

או שהסיכוי למכור את הגולף בעתיד גבוה משמעותית.

 

 

חשיבותו של הצ'יינג'ר היא אפסית בעידן של מערכות סטריאו לרכב שיודעות לנגן MP3, לפיג'ו לפי מיטב ידיעתי יש את אותה כמות הרמקולים שיש לגולף, והגיר אכן עתיק ומצומד למנוע חדשני, ובגולף יש גיר חדשני שמצומד למנוע עתיק, נראה לי שיש פה סוג של שוויון :D

בנוגע לציון הריסוק : אכן לגולף יש ציון גבוה יותר, אבל גם לפ'יגו 5 כוכבים במבחן, ואם באמת היית רוצה בטיחות מירבית הרי שהיית קונה קשקאי שעשה ציון מושלם במבחן.

 

ובסופו של דבר, אתה עדיין מנסה לומר שלגולף יש ערך מוסף, אבל אין לו, אתה קונה רכב יקר יותר ולכן אתה מקבל תמורה רבה יותר, וזה שורש העניין.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
האם היית מוכן לקבל גולף עם פגושים שחורים לגמרי? לא פס הגנה שחור...אלא הכל שחור. (ולא, זה לא היה מתבטא במחיר).

 

לא רק שהייתי מוכן, הייתי שמח מאוד לקבל גולף כזאת.

 

בעיני, כל מה שלא מוסיף לשימושיות, פרקטיות ונוחות - מיותר.

 

גולף עם פוגשים שחורים נוסעת ומשרתת את בעליה בדיוק כמו גולף עם פוגשים צבועים.

 

פגוש שחור עמיד יותר לשריטות ושפשופי חניה ובגלל זה הוא עדיף.

 

אבל אולי זה רק אני, ואני גם חושב, שחישוקי פח בהירים נראים יותר טוב מחישוקי סגסוגת נוצצים.

 

 

פורסם

:-o

 

עיצוב חיצוני? קשה לי לחשוב על איזה בשורה עיצובית הביא איזשהו מדורות הגולף. להיפך, הגולפים תמיד היו ידועות בשמרנותן העיצובית.

בטיחות? בתקופות בהן לעובי הפח היתה כביכול משמעות בטיחותית אז אולי...אבל היום? אחוזים בודדים לכאן ולכאן במבחן הבטיחות האירופי...זה מעד אחד קדימה? זה יותר תלוי בעדכניות של פיתוח הדגם, כלומר עניין זמני ביותר למספר חודשים.

טכנולוגיה? חוץ מהבאת בשורת ה- DSG לרכב עממי, לא יודע על מה אתה מדבר.

אמינות? אתה באמת רוצה לפתוח את זה? צעד אחד קדימה?

מוניטין ויוקרה- מסכים איתך, בישראל עשו עבודת קודש בנושא...עכשיו קוצרים את הפירות, אפשר למכור קומפקטית עם ניחוח יוקרה, טסות פלסטיק, מנוע מיושן וידיות שחורות ב- 133,000 ש"ח .

.

 

1. בתקופה שרוב ייצרני הרכב בליגה של גולף דור 4 מכרו רכבים עם כרית אוויר אחת או שניים רכבי גולף היו מצויידים ב-4 כריות אוויר ומערכת ESP/TCS. מבחני הבטיחות זה דבר אחד והרכבים שתאכל'ס נמכרים בארץ בדרך כלל לא מצויידים בכול מערכות הבטיחות שנבדקו בזמן הבחינה, ברכבים מסוג גולף דור 4/5/6 תמיד גם בדגם הבסיסי ביותר קיבלת את מירב אביזרי הבטיחות (כמעט).

 

2. בתקופת גולף דור 4 רוב הרכבים שנמכרו היו מצויידים במערכות ניהול מנוע/מחשבי נוחות/ABS...המתקשרים ביניהם בפרוטקול מיוחד שהיה נגיש רק לציוד איבחון של ייצרן הרכב.

כול רכבי קונצרן VAG כבר מדור 4 היו מצוידים ב-CAN-BUS רשת תקשורת סטנדרטית שפותחה על ידי חברת בוש לפני מספרי עשורים ואומצה על-ידי קונצרן VAG והחל מדור 5 גם תקשורת LIN. תקשורת זו מקלה ומוזילה את הטיפול ברכב.

רק בשנים האחרונות טויוטה ושאר ייצרני הרכב עוברים לשימוש בתקשורת זו.

 

3. מנועי TSI

איזה כייף לי :)

פורסם
לא רק שהייתי מוכן, הייתי שמח מאוד לקבל גולף כזאת.

 

בעיני, כל מה שלא מוסיף לשימושיות, פרקטיות ונוחות - מיותר.

 

גולף עם פוגשים שחורים נוסעת ומשרתת את בעליה בדיוק כמו גולף עם פוגשים צבועים.

 

פגוש שחור עמיד יותר לשריטות ושפשופי חניה ובגלל זה הוא עדיף.

 

אבל אולי זה רק אני, ואני גם חושב, שחישוקי פח בהירים נראים יותר טוב מחישוקי סגסוגת נוצצים.

 

OK

 

אז הסגפנות שלך לטובת השימושיות היא נדירה ואינה מאפיינת את הרוכש הפוטנציאלי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
גולף IV היתה צפופה, לא נוחה, ללא חידושים טכנולוגיים ועוד כמה חסרונות.

רכשתי אחת כזו בשנת 2001.

צפופה ולא נוחה? אולי, תלוי למה משווים. אני לא חושב כך, גם לא היום.

ללא חידושים טכנולוגיים? תוכל לפרט כמה משפחתיות קומפקטיות היו בשנה ההיא עם ESP? מדובר על דגם ה-2.0 ל'.


×
×
  • תוכן חדש...