Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא נכנס איתכם לויכוח יקר או זול שווה או לא שווה .

 

רק נותן לכם נקודת ראייה של סוכן מכירות אשר נתקל בלקוחות הפוטנציאלים והרוכשים..

 

רוב לקוחות מחפשים קודם כל בטיחות אח"כ איכות ביצועים ואיבזור (כמובן שבכל זה יש אמוציות ומן הסתם לפי צרכי הלקוח) .

 

האיבזור עליו אני מדבר רחוק פלאים מידיות צבועות - אני מדבר על חיישני חניה על MP3 על בקרת אקלים ועל דיבוריות וכו'.

אני לא אומר שכל אלה מגיעים על הרכב אבל אלא הדברים שאני שומע לרוב.

 

עכשיו הויכוח הוא על ידיות צבועות , מחר זה יהיה על שלט מקורי מחרתיים זה על חישוקים אח"כ רדיו אח"כ כ"א וח"ח ואין סוף בקיצור..

 

תתפלאו - יש כאלו שכועסים\מאוכזבים שבפולו קומפורט למשל הפסי צד והידיות צבועות - למה? כי פותחים עליהם דלת ואז יורד זה מקלף צבע וכו'.. (מן הסתם הרוב חושב הפוך אבל גם זה קיים).

 

יש כאלו שמאוכזבים שבגולף 6 הטמבון כולו בצבע הרכב - שוב , אותו סיפור , דופקים אותם בחניה ובלה בלה בלה..

 

בקיצור אם שווה או לא שווה - כל אחד והשיקולים שלו - יש כאלו שמעדיפים ידיות צבועות ויש כאלו שמעדיפים בטיחות מקסימאלית .

יש כאלו שמעדיפים איכות ויש כאלו שמעדיפים חישוקי מגנזיום .

כל אחד והאמוציונאל שלו והצרכים שלו .

זה בסדר חברים - אף אחד לא תופס אותכם בכוח. השוק מוצף בבחירה וכל אחד בוחר בדרכו שלו..

כלומר-

 

רוב קהל היעד של רוכשי הגולף אינו מחובבי הרכב.

אלא פשוט אנשים שמחפשים רכב פרקטי, בטיחותי, מבית טוב ומוכנים לשלם עליו יותר - אבל לא הרבה יותר.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

+1 למגיב מעלי.

אנשים מעדיפים בטיחות על פני ידיות צבועות? הידיות ופסי הקישוט צריכים להיות צבועים בכל מקרה!

זה גולף, ולא איזה אוטו סיני או הודי ב-10,000$.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
כלומר-

 

רוב קהל היעד של רוכשי הגולף אינו מחובבי הרכב.

אלא פשוט אנשים שמחפשים רכב פרקטי, בטיחותי, מבית טוב ומוכנים לשלם עליו יותר - אבל לא הרבה יותר.

 

ואני בטוח שלרוב המכריע של רוכשי המאזדה 3 חשובים הפנסים האחוריים השקופים? התשובה היא כמובן שלא הזיז להם.

 

רוב רוכשי הקורולה הרובוטית קנה אותה בזכות הגיר הרובוטי? התשובה היא שהם החליפו קורולה בקורולה כי ככה היו רגילים כבר 15 שנה ועד כה לא התאכזבו, אבל תמיד יש פעם ראשונה.

 

רוב רובם של רוכשי המכוניות בישראל אינם מחובבי הרכב, למעלה מחצי מהרכבים בארץ נמכרים בעסקאות של מאות ואלפי יחידות לרכבי ליסינג כאשר משוואות חשבונאיות הן הדבר היחיד (ואולי גם הקשר החם עם היבואן שסיפק אשראי כשאי אפשר היה לגייס אג"ח בריבית שפויה) שעומד לנגד עיני איש הרכש שעובד בחברת הליסינג.

גם אצל הרוכשים הפרטיים המצב לא טוב בהרבה.

אז מה אתה מנסה לומר בעצם?

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018

פורסם

אז לכם מפריע צבע הידיות - למי שרוכש גולף חדשה ממש לא. לי מפריע שבבניין ברמת אביב החדשה בפינת נמיר וקק"ל מוכרים דירות ב- 3 מ' ש"ח, כשאי אפשר לפתוח את החלון מרוב רעש במשך כל שעות היממה וזה נראה לי מופרך. אז מה? כל הבניין כבר נמכר כי אני לא קהל היעד.

you have to pick your fights - ואם זה לא רלבנטי עבורכם, כדאי שתנסו להיכנס לראש של מי שזה כן מעניין אותו ולא תחפשו צידוק ללמה זה יקר מידי ולא שווה ורנו/מזדה/פורד/סיטרואן/סקודה שווים הרבה יותר.

 

בסטנדרט הבניה החדשה היום מקובל לקבל פיר אשפה מרכזי בכל קומה, כך שלא צריך לרדת למטה כדי לזרוק את הזבל (מקובל בעיקר בבניינים מעל 10 קומות).

אם היית בא לרכוש דירה חדשה ולא היה בה פיר אשפה, אני לא חושב שזה היה deal braker או deal maker...אבל אולי הייתי מרים גבה בגלל שאתה לא מקבל משהו שמקובל בסטנדט הבניה היום.

 

מקווה שהצלחתי איכשהו להסביר את כוונתי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

Casper, הסברת את עצמך בצורה מעולה לדעתי.

כי זה בדיוק העניין.

נ.ב.

אהבתי את החתימה שלך :-D

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
ואני בטוח שלרוב המכריע של רוכשי המאזדה 3 חשובים הפנסים האחוריים השקופים? התשובה היא כמובן שלא הזיז להם.

 

רוב רוכשי הקורולה הרובוטית קנה אותה בזכות הגיר הרובוטי? התשובה היא שהם החליפו קורולה בקורולה כי ככה היו רגילים כבר 15 שנה ועד כה לא התאכזבו, אבל תמיד יש פעם ראשונה.

 

רוב רובם של רוכשי המכוניות בישראל אינם מחובבי הרכב, למעלה מחצי מהרכבים בארץ נמכרים בעסקאות של מאות ואלפי יחידות לרכבי ליסינג כאשר משוואות חשבונאיות הן הדבר היחיד (ואולי גם הקשר החם עם היבואן שסיפק אשראי כשאי אפשר היה לגייס אג"ח בריבית שפויה) שעומד לנגד עיני איש הרכש שעובד בחברת הליסינג.

גם אצל הרוכשים הפרטיים המצב לא טוב בהרבה.

אז מה אתה מנסה לומר בעצם?

 

אני מנסה להבין אם אתה זוכר איפה אתה כותב. אתה כותב בפורום רכב של חובבי רכב.

רוב רובם של רוכשי המכוניות בישראל, שאתה מדבר עליהם, לא חברים בפורום הזה.

בפורום הזה כן חברים אנשים שמתייחסים למכוניות שלהם אחרת, אנשים שיתעצבנו אם מישהו יפתח עליהם דלת בגלל או ישפשף אותם בחניה וירוצו לתקן את זה כמה שיותר מהר. שחשוב להם גם המראה החיצוני של הרכב ולאו דווקא בשביל הפוזה. אנשים שמשקיעים את מיטב כספם לאחר רכישת הרכב על מנת לשפר אותו ולהפוך אותו לייחודי ולמשהו שהם אוהבים יותר, אנשים שזה התחביב שלהם. אנשים כמוני.

 

רוב רובם של רוכשי המכוניות לא כאלה. לרוב רובם של רוכשי המכוניות לא יזיז אם פסי הקישוט והידיות בצבע שחור כל עוד הרכב עולה פחות ולא חורה להם בעין. אני מקווה שרוב רובו של הפורום הזה - לא כזה.

 

 

ואין שום בעיה שרוב רובם של רוכשי הגולף, הם "רוב רובם". פשוט ברור שזאת לא תהיה דעת הרוב בפורום כזה ואין מה להתווכח על זה.

כמובן שיש יוצאים מן הכלל שכן חובבי רכב ויחשבו שזה יפה יותר. אני מנסה לא להכליל, רק להגיד את דעתי.

פורסם

מנסה בכנות לרדת לשורשה של הסיבה בשלה מתארך לו השירשור המשונה הזה ועד שקודמי האיר את עיניי, לא ממש הצלחתי. כל כך פשוט, מי שידיות צבועות חשובות לו אוהב מכוניות, מי שלא, לא. פשוט נהדר.

פורסם
בסטנדרט הבניה החדשה היום מקובל לקבל פיר אשפה מרכזי בכל קומה, כך שלא צריך לרדת למטה כדי לזרוק את הזבל (מקובל בעיקר בבניינים מעל 10 קומות).

אם היית בא לרכוש דירה חדשה ולא היה בה פיר אשפה, אני לא חושב שזה היה deal braker או deal maker...אבל אולי הייתי מרים גבה בגלל שאתה לא מקבל משהו שמקובל בסטנדט הבניה היום.

 

מקווה שהצלחתי איכשהו להסביר את כוונתי.

 

 

זו הקבלה ממש לא טובה.

 

פיר אשפה זה דבר, שיש לו ערך ממשי, זה מוסיף לנוחות ולאיכות החיים. זה לא לקישוט ולמראה עיניים בלבד.

 

וכשכל יתר הפרמטרים דומים, בהחלט כדאי להעדיף דירה בבניין עם פיר אשפה על פני דירה בבניין ללא פיר אשפה.

 

 

אבל, בוא נניח ובשני הבניינים יש פיר אשפה.

אבל באחד הבניינים הידיות על הדלתית של הפיר צבועות בצבע תואם, כי זה מקובל בסטנדרט הבניה העכשווי.

נכון, שזה לא ממש מזיז לך ?

 

 

פורסם
זו הקבלה ממש לא טובה.

 

ויש אפילו דוגמא טובה יותר: נניח שבבנין אחד בנו קירות קצת יותר חזקים (או ממ"ד קצת יותר עמיד) לפי מבחני מכון התקנים - אבל אין ידיות תואמות לדלת פיר האשפה, או רחמנא ליצלן אפילו אין פיר אשפה. היכן תבחר לגור?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
זו הקבלה ממש לא טובה.

פיר אשפה זה דבר, שיש לו ערך ממשי, זה מוסיף לנוחות ולאיכות החיים. זה לא לקישוט ולמראה עיניים בלבד.

וכשכל יתר הפרמטרים דומים, בהחלט כדאי להעדיף דירה בבניין עם פיר אשפה על פני דירה בבניין ללא פיר אשפה.

אבל, בוא נניח ובשני הבניינים יש פיר אשפה.

אבל באחד הבניינים הידיות על הדלתית של הפיר צבועות בצבע תואם, כי זה מקובל בסטנדרט הבניה העכשווי.

נכון, שזה לא ממש מזיז לך ?

 

ההקבלה לנדל"ן לא היתה רעיון שלי אלא של bar72, סה"כ ניסיתי דרך נוספת להסביר לו את טענותיי דרך האנלוגיות שלו.

 

בוא ננסה פעם נוספת להסביר.

סטנדרט של משהו נקבע לפי חוק או לפי כוחות השוק. נניח שמישהו שקונה קורולה sun עם חלונות אחוריים מופעלים ידנית, מבחינתו אין לכך משמעות כי הוא לא משתמש במושבים מאחור. זה שעבורו זה לא משמעותי לא אומר שהוא לא קיבל רכב שמאובזר פחות מהסטנדרט המקובל בשוק. כך גם עם ידיות ומראות בצבע הרכב, ברור לי שיש כאלו שהנושא אינו מהותי עבורם, אבל זה עדיין לא אומר שזה היה אמור להיות ברכב קומפקטי שעולה 133,000 ש"ח.

 

אגב bar72, צא מהמחשבה הזאת שגולף היא המכונית היחידה שמגנה על נוסעיה...אנחנו כבר כמעט עשור אחרי שנות התשעים, זה לא תופס היום. רוב המכוניות היום יתנו לנוסעיהן הגנה דומה בזמן תאונה. זה שאתה מרגיש בטוח יותר ברכב X זה מצויין וכנראה שווה אקסטרה מרשרשים מבחינך, אבל אל תחשוב שכל השאר אינן בטוחות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

מילא הידיות, אבל העובדה שצ'מפיון דורשים על הגולף הבסיסית 133K מזוויעה הרבה יותר בשל העובדה שהיא מצויידת במנוע מהתקופה הביזנטית.

bar72, אתה דיברת על כך שלגולף יש "ערך מוסף", אבל אני מתקשה להבין מה הוא הערך המוסף הקיים ברכב כאשר אתה משלם עליו בממוצע כעשרת אלפים ש"ח יותר מהמתחרות המקבילות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. לפג'ו 308 לדוגמה, אפילו בגירסאות הליסינג, יש תא נוסעים מעולה ומושבים נוחים מאוד ואם אני לא טועה אפילו פתחי אוורור מאחור (בגירסת הComfort Pack יש כאלה, אני לא בטוח לגבי גירסת הליסינג), וזה אכן ערך מוסף כי אתה משלם את אותו המחיר אבל מקבל משהו נוסף בתמורה. למזדה 3 יש שלדה שמתנהגת טוב מהממוצע, ולכן גם היא מהווה ערך מוסף. על האבזור שיש בגולף (דהיינו מסך מגע או וואטאבר) אתה משלם כעשרים אלף ש"ח יותר מהמחיר של גירסת הליסינג של הרכבים הנ"ל, או כעשרת אלפים ש"ח יותר מהגירסה המיועדת לשוק הפרטי. זה לא ערך מוסף, זה תשלום נוסף עבור אבזור!

 

ואני באמת רוצה להוריד את הכובע בפני מחלקת השיווק של צ'מפיון, העובדה שהם הצליחו לגרום לציבור לשלם יותר עבור מותג ששמו מגדיר אותו כמכונית עממית אכן מראה שיהודים יכולים למכור קרח לאסקימוסים.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
מילא הידיות, אבל העובדה שצ'מפיון דורשים על הגולף הבסיסית 133K מזוויעה הרבה יותר בשל העובדה שהיא מצויידת במנוע מהתקופה הביזנטית.

bar72, אתה דיברת על כך שלגולף יש "ערך מוסף", אבל אני מתקשה להבין מה הוא הערך המוסף הקיים ברכב כאשר אתה משלם עליו בממוצע כעשרת אלפים ש"ח יותר מהמתחרות המקבילות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות. לפג'ו 308 לדוגמה, אפילו בגירסאות הליסינג, יש תא נוסעים מעולה ומושבים נוחים מאוד ואם אני לא טועה אפילו פתחי אוורור מאחור (בגירסת הComfort Pack יש כאלה, אני לא בטוח לגבי גירסת הליסינג), וזה אכן ערך מוסף כי אתה משלם את אותו המחיר אבל מקבל משהו נוסף בתמורה. למזדה 3 יש שלדה שמתנהגת טוב מהממוצע, ולכן גם היא מהווה ערך מוסף. על האבזור שיש בגולף (דהיינו מסך מגע או וואטאבר) אתה משלם כעשרים אלף ש"ח יותר מהמחיר של גירסת הליסינג של הרכבים הנ"ל, או כעשרת אלפים ש"ח יותר מהגירסה המיועדת לשוק הפרטי. זה לא ערך מוסף, זה תשלום נוסף עבור אבזור!

 

ואני באמת רוצה להוריד את הכובע בפני מחלקת השיווק של צ'מפיון, העובדה שהם הצליחו לגרום לציבור לשלם יותר עבור מותג ששמו מגדיר אותו כמכונית עממית אכן מראה שיהודים יכולים למכור קרח לאסקימוסים.

 

מסכים על כל מילה!!!!! אך כל דיון שרק נוגע בקבוצת פולקסוואגן הופך במהרה בזכות משתמשים מסויימים לויכוח מהותי בנושא הגולף שמוזכרת כבר בכל שרשור אפשרי בפורום וזה דיי נמאס...

פורסם
בוא ננסה פעם נוספת להסביר.

 

 

אני הבנתי את הרעיון שלך ושל אחרים כבר מהתחלה.

 

 

מה שאני לא הבנתי, זה איך אתם משווים דברים שימושיים, מועילים, וממשיים (כמו חלונות חשמל, פיר אשפה וכו,) כלומר כאלו שניתן להפיק מהם הנעה, תועלת או אקסטרה נוחות, לדברים חסרי ערך שימושי לחלוטין כמוי ידיות צבועות.

 

 

מדובר כאן בעיניין אסטטי נטו, שאין בינו לבין איבזור אמיתי שום דבר.

 

היום זה באופנה, מחר יהיה משהוא אחר.

 

תנסו לתאר פיאט אונו עם ידיות צבועות - נכון שזה נראה משונה ומכוער ?

 

ועכשין גולף עם ידיות שחורות נראת לכם משונה ומכואר ?

 

 

הכל כאן עיניין של הרגל.

 

 

פורסם
מסכים על כל מילה!!!!! אך כל דיון שרק נוגע בקבוצת פולקסוואגן הופך במהרה בזכות משתמשים מסויימים לויכוח מהותי בנושא הגולף שמוזכרת כבר בכל שרשור אפשרי בפורום וזה דיי נמאס...

 

מאוד פשוט, כי כולם אוהבים להשמיץ אותם, מבלי שאי פעם רכשו רכב כזה. מילא, אם היו מדייקים. אבל ממציאים שטויות ואז לא טורחים להתמודד עם האמת. הנה דוגמה:

 

מילא הידיות, אבל העובדה שצ'מפיון דורשים על הגולף הבסיסית 133K מזוויעה הרבה יותר בשל העובדה שהיא מצויידת במנוע מהתקופה הביזנטית. bar72, אתה דיברת על כך שלגולף יש "ערך מוסף", אבל אני מתקשה להבין מה הוא הערך המוסף הקיים ברכב כאשר אתה משלם עליו בממוצע כעשרת אלפים ש"ח יותר מהמתחרות המקבילות בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות.

 

מצחיק להשוות את ה- 308 לגולף ולטעון שרק מסך מגע הוא ההבדל (ואגב הוא הבדל שביחד עם הצי'נג'ר והרמקולים אני מניח שאפשר בקלות לתמחר ב- 10K ש"ח).

שכחת את הגיר, נכון? או שהגיר של הפיג'ו הוא לא ערכאי? אפילו אשתי לא היתה מוכנה לנהוג עליו.

או שה- 308 קיבל רק 82% בציון ריסוק וגולף 97%?

או שהסיכוי למכור את הגולף בעתיד גבוה משמעותית.

 

אז לא, זה לא חזות הכל. אבל יש אנשים שזה חשוב להם והם מוכנים לשלם יותר.

 

לחבר שלי המלצתי על ה- 308 לעומת ה- 3 או המגאן בליסינג, והוא מרוצה מאוד מהמלצתי. לגולף יש ערך מוסף, רק שאתם מתעלמים ממנו כשנוח לכם. נכון, הוא גם מתומחר בעודף. ואתם יודעים מה? לא נראה לי שיש בעיות אספקה של 308. שמעתי שיש גם הנחות גדולות. רוצו לקנות. אה, אבל את זה הרי לא תעשו. על זה נאמר: talk is cheap.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בר, אתה מבזבז אנרגיות במקום הלא נכון :-D כאחד שנוסע כבר 20 שנים רק על גולפים החל מדור 1 וכרגע אני יושב על גולף דור 5 אני יכול להגיד לך שעשית בחירה מצויינת.

גולפים תמיד צעד אחד קדימה מכול הבחינות קרי עיצוב חיצוני,בטיחות,טכנולוגיה,אמינות וכמובן מוניטין ויוקרה שאין לאף רכב בקבוצה הזו.

נכון, תג המחיר גבוה משאר הרכבים אבל לי אישית זה לא מפריע כול עוד שאני מרוצה מהמוצר שרכשתי.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...