Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שמע, בלי קשר אם מישהו מיושבי הפורום הזה אוהב או לא ידיות שחורות, צביעה של ידיות הדלתות בצבע הרכב הפכה בשנים האחרונות לסממן לרמת גימור גבוהה יותר ברכב (בין אם זה סטנדרטי בכל הדגמים או לא). יותר מזה, ידיות דלתות עם פס ניקל או שכולן מניקל או כסופות הפכו בשנים האחרונות לשדרוג של אותה מגמת ידיות הצבועות בצבע הרכב שהפכו לסוג של סטנדרט.

הגולף משווקת בארץ כמכונית פרימיום (לא נתחיל אם בדיון אם בצדק או לא) ולכן גם לי אישית נראה מוזר לראות גולף, אפילו הבסיסית ביותר, עם ידיות שחורות.

אז השאלה האם רוכש כזה או אחר אוהב או לא ידיות שחורות היא פשוט לא רלבנטית, ידיות שחורות הן הסטנדרט של רכבים בסיסים ביותר (מי אמר ציי רכב?) ואין מקומן בגולף חדשה.

 

אני לא מסכים איתך בכלל.

ראשית, היא לא רכב פרימיום, כך שאין מה להתווכח. היא כן מציעה ערך מוסף רב מאוד (באבזור, נוחות, בטיחות, וזריזות - תלוי בדגם) שאתה רשאי לבחור אם לשלם עליו (כמו שאני בחרתי) או לא (כמו שאתה בוחר כרגע).

שנית, מאחר שכולנו מסכימים שלצבוע ידיות ולהוסיף פסי קישוט מניקל (מכוער לטעמי אבל לא קשור) עולה כסף, כל יבואן מחליט היכן לחסוך. יש מי שחוסך בכריות אוויר, סוג הגיר, רדיו מקורי או אבזור אחר, ויש מי שחוסך בפסי קישוט. אם תשאל אותי ואת רוב האוכלוסיה לו היתה לה האפשרות - גם היא היתה חוסכת בפסי ניקל וידיות בצבע הרכב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מסכים איתך בכלל.

ראשית, היא לא רכב פרימיום, כך שאין מה להתווכח. היא כן מציעה ערך מוסף רב מאוד (באבזור, נוחות, בטיחות, וזריזות - תלוי בדגם) שאתה רשאי לבחור אם לשלם עליו (כמו שאני בחרתי) או לא (כמו שאתה בוחר כרגע).

שנית, מאחר שכולנו מסכימים שלצבוע ידיות ולהוסיף פסי קישוט מניקל (מכוער לטעמי אבל לא קשור) עולה כסף, כל יבואן מחליט היכן לחסוך. יש מי שחוסך בכריות אוויר, סוג הגיר, רדיו מקורי או אבזור אחר, ויש מי שחוסך בפסי קישוט. אם תשאל אותי ואת רוב האוכלוסיה לו היתה לה האפשרות - גם היא היתה חוסכת בפסי ניקל וידיות בצבע הרכב.

 

השאלה היא לא אם הגולף היא רכב פרימיום או לא, עצם העובדה שהיבואן ממצב אותה ככזו מחייב אותו לדעתי לפחות לסטנדרטים המקובלים בשוק, אחרת מדובר בחיסכון לא במקום.

בוא נלך לפי ההגדרות שלך, מכונית עם ערך מוסף ולא פרימיום. הערך המוסף היחידי שאני יכול לחשוב עליו שגולף נותנת הוא באבזור ותחושת תא הנוסעים. ערך מוסף נותנים אחרי שנותנים את המקובל בשוק ופה היבואן עשה לדעתי טעות, מן ניסיון זול למיצוב שונה של הגירסאות. כמה כבר עולה ליצרן לצבוע את ידיות הדלתות? אני מאמין שלא יותר מ-100 יורו...אז בשביל כ- 500 ש"ח למחיר הגבוה בכל מקרה של הגולף אני חושב שמוטב היה "לפנק" עוד קצת את הלקוחות אניני הטעם של הגולף.

למה לחסוך בגולף ועוד סכום כה זעום?

האם צריך לחסוף איפה שאפשר כדי להכניס אותה לקבוצת רישוי כזו או אחרת?

זה לא רלבנטי, אין שום סיבה שלא יהיו ידיות צבועות יחד עם מערכת שמע מקורית, גיר מתוחכם וכמות כריות אויר מקובלת...אחרי הכל אסור לשכוח שמדובר בקומפקטית שמחירה מתחיל ב- 133,000 ש"ח (אוטומטית) עבור מנוע 1.6 מיושן.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אנשים, תבינו, כל הדברים האלו הם קישוט ואיפור זול. במיוחד הניקלים, כמו למשל סט הניקלים המכוער שניתן להזמין עם דגמי סוזוקי השונים.

 

חבל שאנו חושבים שרכב עם ידיות צבועות זה רכב "יוקרה" ורכב עם ידיות שחורות זה רכב "זול".

 

כל יצרן, גם סוג ז', יכול לצבוע פוגשים, ידיות ומראות, זה לא עולה יקר, התרומה הויזואלית שנויה במחלוקת, וה"תכלס" כלומר העיצוב הבסיסי של הרכב לא מושפע מזה. לעצב רכב יפה זו משימה קשה מאוד, ועיצוב לא מוצלח לא יהפוך ליפה יותר, כשהפלסטיקה החיצונית בצבע הגוף.

 

אני מכניס לקטגוריית הקישוטים גם ג'אנטים מגנזיום. לדעתי, הם לפוזה בלבד. אני בספק, שיש כאן נהג, שיכול ממש להרגיש את ההבדלים בנהיגה עם ג'אנט סגסוגת מול ג'אנט פח.

 

בקיצור, אני בעד ידיות שחורות. הייתי בשמחה מחליף את כל הקישוטים החיצוניים וגם גלגלי סגסוגת באיבזור אמיתי, כמו למשל גג שמש, מערכת קול טובה וכו'.

 

 

פורסם
לדעתי לראות גולף עם ידיות שחורות וטאסות משווה לה מראה זול שפשוט בזיוני לקבל בכזה מחיר.

 

נעלבתי ;)

 

th_26790_DSC_0591_122_162lo.JPG

 

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
השאלה היא לא אם הגולף היא רכב פרימיום או לא, עצם העובדה שהיבואן ממצב אותה ככזו מחייב אותו לדעתי לפחות לסטנדרטים המקובלים בשוק, אחרת מדובר בחיסכון לא במקום.

בוא נלך לפי ההגדרות שלך, מכונית עם ערך מוסף ולא פרימיום. הערך המוסף היחידי שאני יכול לחשוב עליו שגולף נותנת הוא באבזור ותחושת תא הנוסעים.

 

שכחת בטיחות (שלא נדע, כמובן) ושכחת סחירות (אין מה לעשות, חשוב לחלק מהרוכשים). אבל גם אבזור ותחושת תא נוסעים לא הולכים ברגל.

אתה חושב (וזה בסדר מצידך) שעדיף לתת ידיות צבועות לפני שנותנים תא נוסעים נעים או מערכת סטיראו איכותית.

ואני אומר לך: זה כל העניין. למי שרוכש גולף בדרך כלל פחות אכפת מאיך נראה בחוץ הרכב, אבל כן אכפת לו איך הוא מרגיש בפנים.

 

מבלי להיכנס ליותר מידי סטיגמות, הערס הצעיר ייקח מזדה 3 עם ג'נטים ונצנצים (או מזדה 323 F - ספורט!), ישתולל איתה בכיכר ויחשוב שזה מגדיל לו, בעוד שבעל הגולף ישמור מרחק ויחשוב איזה מזל שיש לו רכב בטוח יחסית, נוח, עם מיזוג לילדים מאחור. (גילוי נאות: ל- 160 סוסים זמינים יש נטיה לגרור אותך לכיוון שונה ;-) )

 

מצד שני, אתה (אתה כשם גנרי, לאו דווקא אתה) תיקח רנו ספורט גם אם היא קשיחה, לא נוחה, לא שמישה, מכוערת ויקרה לאחזקה, עם אבזור מעליב, ונראית כמו רכב ליסינג מבפנים ומבחוץ. כי אתה מעריך יותר את תחושת הנהיגה הספורטיבית כשזו מתאפשרת. אז רנו לא עושים בסדר כי גולף מציעים יותר אבזור, שיק וגיר DSG במחיר דומה? לא. זה פשוט סדר עדיפויות אחר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יש הרבה מכוניות בטוחות כמו הגולף ויש מכוניות סחירות הרבה יותר מהגולף, לא זאת לדעתי הסיבה לרכישת גולף (מיד על כך בהמשך...). אני ממש לא אמרתי שעדיף ידיות צבועות על אבזור פנים כזה או אחר כמו מערכת שמע איכותית. כל מה שאני טוען הוא שצביעת ידיות חיצוניות כרוכה בעלות שולית ומוטב היה להציע גם את הגולף הבסיסית (כשהמחיר אינו בסיסי כלל וכלל) עם ידיות צבועות כפי שמוצע ברוב השוק, אפילו במכוניות זולות הרבה יותר. זה לא ידיות צבועות במקום מערכת שמע, ב- 133K אפשר לקבל גם וגם ומותר לצפות לכך בטח ובטח בגולף.

 

שוב, לא אני מיצבתי את הגולף כקומפקטית שנותנת ערך מוסף לבעליה, זה היבואן שיצור זאת ע"י (גם) בידול באמצעות תימחור גבוה. מי שרוכש בישראל גולף הוא בהחלט אחד שהתדמית ואיך שהוא נתפס בעיני אחרים חשובה לו, אחרת יש אופציות נוספת אטרקטיביות יותר במחיר של גולף ישראלית. אני לא מקבל את הקביעה שמי שרוכש גולף אכפת לו בעיקר מתחושת הפנים ותו לא.

 

אפשר גם להפסיק עם השטות הזאת של פתחי מיזוג ליושבים מאחור. זה אמנם נחמד אבל ממש לא בראש סדר העדיפויות ברכישת רכב ובטח לא משהו ששווה אקסטרה כסף. אתה חוזר ומזכיר זאת כל הזמן ולעיתים נדמה שקנית פתחי מיזוג ליושבים מאחור ולא גולף.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

בזמנו הציעו לי בסוכנות חבילת שדרוג משלהם שכללה ג'אנטים, צביעת ידיות, חלונות כהים בתנור ב7.5K במקום ג'נריישן שעלה עוד 15. אבל אמרו שבמעמד המכירה אני לא אקבל על זה גרוש, בזמן שעל חבילת ג'נריישן אני אקבל את כל הכסף.

בסוף ויתרתי. כי לא הייתי מוכן לקנות רכב ב130K עם טסות ולא הייתי מוכן לשלם מחיר של רכב משפחתי גדול על ג'נריישן.

למרות שאני עדיין חושב שזה אחלה אוטו.

פורסם
יש הרבה מכוניות בטוחות כמו הגולף ויש מכוניות סחירות הרבה יותר מהגולף.

 

אפשר גם להפסיק עם השטות הזאת של פתחי מיזוג ליושבים מאחור. זה אמנם נחמד אבל ממש לא בראש סדר העדיפויות ברכישת רכב ובטח לא משהו ששווה אקסטרה כסף. אתה חוזר ומזכיר זאת כל הזמן ולעיתים נדמה שקנית פתחי מיזוג ליושבים מאחור ולא גולף.

 

אבל כאן בדיוק נמצאת הטעות שלך, ואני שוב חושב שאולי זה משום שלא נצרכת עדיין לדברים האלה.

לי, כאב לילד, המיזוג לאחור חשוב מעין כמוהו. לצערי, היו רק שלושה רכבים שהציעו זאת: גולף, אוקטביה (שנפסלה מסיבותיה אבל הדור הבא שלה בטוח יישקל, בין היתר משום שקרוב לוודאי שעד שיצא כבר יהיה עוד עולל ונצטרך בגאז' גדול טפו טפ טופו), ומרצדס...

יש ברחוב שלי עוד שתי משפחות עם ילד אחד - וגולף 1.6. ויש גם משפחה עם ג'טה 1.6. לשלושתן חשובה היתה הבטיחות. להגיד שיש עוד רכבים שמציעים בטיחות זה נכון, חלקית. כי ההונדה למשל ממש לא מתקרבת. הפוקוס, הרנו - כן. אבל אני (וכנראה עוד רבים אחרים שקונים את הרכב בעצמם ולא מתעלקים על שאר הציבור באמצעות רכב ליסינג) לא מרגיש בפנים בנוח (מבחינת המושב) ולא נהנה לשבת שם (מבחינת תחושה ואבזור), כמו בגולף. אז נכון, הפוקוס 2.0 קצת יותר טובה מהרגילה. אבל אין מה להשוות. סורי. גם ה- C4 2.0 לא מתקרבת. ה- 308 טורבו דווקא קצת כן, אבל היא לא זולה וכן נופלת בחלק מהסגמנטים מהגולף. האסטרה אולי התקרבה, אבל אחרי ניסיון לרכוש אחת כזו מהיבואן הבנתי שאין עם מי לדבר.

 

אתה חושב שאכפת לאחוז מהותי מהלקוחות (בהנחה שהוא מעדיף ידיות צבעוניות) עם איזה ידיות הגולף שלהם באה? אז זהו שלא. ומי שזה חשוב לו - לא קונה גולף או קונה את הגולף המאובזרת אם ידו מרשה לו. כפי שכבר ציינתי: היתרון של הגולף הוא החבילה, לא רק במרכיב ספציפי. הבעיה היא שכמובן היא מתומחרת יקר.

 

ואנא ממך, הראה לי מכונית שהיא גם בטוחה בצורה שווה (לא עלינו, כמובן לפי מבחני הריסוק) וגם סחירה יותר ממנה. ואני מוותר על כל שאר התוספות, כמובן, לצורך ההשוואה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בזכותכם הרווחתי בהתערבות לאפה + שתיה, תודה רבה.

ידעתי שהשרשור ילך בכיוון הזה, כמו כל שרשור על גולף, לכן זכיתי בהתערבות :-D.

ולעניין הידיות, לדעתי זה כל-כך מכוער ידיות, פגושים ומראות לא צבועות (שחורות). הורס את כל המראה של הרכב.

נותן מראה ממש זול.

לכן הייתי קונה במקומך רכב שחור, גרסת ג'נריישן, או צובע לבד.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

ביום שיש בערב יצאתי מהבית בדרכי לבית הכנסת. אחרי 50 מטר עשיתי פרסה (ברגל), התפרצתי הביתה ואמרתי לאישה ולבנות "רוצות לראות גולף בצבע שהזמנתי? בואו החוצה".

יצאנו. הן עשו הקפה אחת, ועוד אחת. שתיים אמרו "יפה, אבל הצבע בפרוספקט קצת מטעה", השלישית לא מיהרה להביע דעה.

ואני? "שלנו תיראה יפה יותר, כי הידיות והמראות בצבע הרכב, וכאן יש טסות, ובשלנו יש חישוקים. ומלפנים יש גם פסי כרום".

ואת זה אמרתי עוד לפני שהשרשור הזה נפתח.

 

אגב, בגולף דור IV הידיות ופסי הקישוט השחורים היו יפים. המראות היו בצבע הרכב.

פורסם

שמע איש, אני לא יודע למה אתה הופך את הדיון הזה לאישי.

אתה בחרת בגולף גם בגלל פתחי המיזוג הנוספים, אני חושב שזה לא מה שעומד לנגד עיניהם של רוכש הגולף הטיפוסי.

לא הבנתי למה אתה מונה את כל המתחרות הרלבנטיות לדעתך ולמה אתה מסביר למה כל אחת מהן נפסלה על ידך. הדיון הוא על חיסכון בגימור ברכב שלא היינו מצפים לחיסכון שכזה. אתה יכול לטעון עד מחר שעבורך זה לא משנה, אבל זה לא ישנה את העובדה שמדובר בחיסכון חסר טעם.

 

אבל אני (וכנראה עוד רבים אחרים שקונים את הרכב בעצמם ולא מתעלקים על שאר הציבור באמצעות רכב ליסינג)

 

Care to explain?

מה קשור עכשיו רכבי ליסינג והתעלקות על הציבור?

מי שלוקח רכב ליסינג ממקום העבודה הוא עלוקה על הציבור?

להזכירך, רכב ליסינג זה כבר מזמן לא מקלט מס כל כך אטרקטיבי כמו שהיה בעבר וגם אם כן...אז מה?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

זה לא אישי בכלל, הרי הרכב שאהבתי מכל היה ה- 25 ואחריו 309. הגולף רק אחריהן. אני - יקה שכמוני - מקפיד על דיוק בעובדות.

 

מי שלוקח רכב ליסינג מוגבל למה שהליסינג מוכן להציע. מי שבוחר לבד - בוחר לפי מה שהיה רוצה (ומסוגל באותו רגע). הליסינג הוא קומבינה שדופקת הן את ציבור הרוכשים בכלליותו והן (בעיקר) את השכבות החלשות יותר, שלא מתפקדות כמתכנתים/סמנכליות שיווק, HR וכו'. אם הוא לא היה אטרקטיבי, לא היה לו ביקוש...

 

הציפייה (האישית, אגב) של אדון מזדה שפתח את השרשור, או שלך, במה יחסוך היבואן פשוט לא רלבנטית, ורק מראה שדווקא אצלכם הצליחו אנשי השיווק לטעת הרגשה שמדובר ברכב "יוקרתי" - עובדה, אתם מצפים ליותר :-). מצד שני, אתם כנראה ממילא לא לקוחות פוטנציאליים, כי כנראה מה שהרכב הזה מספק לא מספיק מעניין אתכם (וזה כמובן לגיטימי לחלוטין, מדובר בהעדפות אישיות שונות).

 

Vw GTI: תשמור לי חמוצים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

 

מי שלוקח רכב ליסינג מוגבל למה שהליסינג מוכן להציע. מי שבוחר לבד - בוחר לפי מה שהיה רוצה (ומסוגל באותו רגע). הליסינג הוא קומבינה שדופקת הן את ציבור הרוכשים בכלליותו והן (בעיקר) את השכבות החלשות יותר, שלא מתפקדות כמתכנתים/סמנכליות שיווק, HR וכו'. אם הוא לא היה אטרקטיבי, לא היה לו ביקוש...

 

 

זו הפרשנות שלך להתעלקות על הציבור?

:shock:

 

ובקשר לכל השאר, עזוב...אין פה בסיס לדיון.

אני אומר משהו אחד ואתה עונה על משהו אחר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לדעתי, כמו שכתוב מאחור את סוג המנוע, בכוונה לידע את כל העולם על בחירת הלקוח, כך אולי גם הצורך להראות את רמת הגימור שהלקוח הזמין.

ש"כולם" יראו שהלקוח התקמצן ולקח את הגימור הפשוט.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
לדעתי, כמו שכתוב מאחור את סוג המנוע, בכוונה לידע את כל העולם על בחירת הלקוח, כך אולי גם הצורך להראות את רמת הגימור שהלקוח הזמין.

ש"כולם" יראו שהלקוח התקמצן ולקח את הגימור הפשוט.

 

:-D

 

כלומר...התעמרות בלקוח.

נחמד.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...