Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדגם הבסיסי של הגולף נמכר בכ20 אלף ש"ח יותר מהדגמים הבסיסים של רוב המשפחתיות הקומפקטיות (פיג'ו 308, קורולה, לאנסר וכו') ולפיכך הוא בהחלט ממוצב כרכב יותר "יוקרתי" משאר המכוניות בסגמנט. לשחרר ככה רכב לכביש, אפילו אם זה הדגם ה"בסיסי" זה לא פחות מביזיון. ראוי לציין שזה לא רק שהידיות בצבע שחור, הן ממש נראות זולות ולא מכובדות, לדעתי רוב אלה שהזמינו את הרכב לא האמינו שהוא ייראה ככה, מן הסתם באולם התצוגה יש רק את הדגם המפואר.

 

מה ההבדל בעלות הייצור בין 4 ידיות שחורות לידיות בצבע הרכב? 100 יורו? לדעתי הרבה פחות. מי שנדפק פה לדעתי לא פחות מהצרכן זה המותג, לדעתי הרכב נראה ממש אבל ממש רע עם הידיות האלה, ובסה"כ הפרסום הכי טוב (או הכי רע) לרכב אלה המכניות שרואים על הכביש.

פורסם

שאלה כללית לכל המשתתפים - למה בעיינכם ידיות צבועות זה סימן לרכב פרימיום או יוקרה? למה בעיינכם הן עושות את הרכב יפה יותר?

 

למה ידיות אמורות להיות צבועות, ולצמיגים מותר להיות שחורים ? ולמה לא צובעים את הטסות בצבע הרכב? וגם גומיות מסביב לחלונות עדיין שחורות, ואף אחד לא טוען, שרכב שיש לו גומיות שחורות בחלונות זה רכב ליסינג לא מאובזר ?

 

נראה לי צמיג מגומי בצבע הרכב נראה אחלה, יוקרתי ומקנה לרכב מראה שלם והומוגני במיוחד.

 

 

פורסם
מה ההבדל בעלות הייצור בין 4 ידיות שחורות לידיות בצבע הרכב? 100 יורו? לדעתי הרבה פחות. מי שנדפק פה לדעתי לא פחות מהצרכן זה המותג, לדעתי הרכב נראה ממש אבל ממש רע עם הידיות האלה, ובסה"כ הפרסום הכי טוב (או הכי רע) לרכב אלה המכניות שרואים על הכביש.

 

תיכף צ'מפיון יתקשרו אליך לקבל עצה.

אם אתה חושב שמדובר ברכב יוקרתי שצריך ידיות בצבע בהרכב (כאילו זה המדד ליוקרה, בכלל) - הם כנראה כבר הצליחו.

הרי אפילו פה אמרו לך אנשים שזה לא מזיז להם או שהם חושבים שהשחור יותר יפה (כולל אני, שרכשתי גולף עם פגושים וידיות בצבע הרכב, כי ככה הוא מגיע, אבל אם הייתי יכול לבחור הייתי משאיר שחור). אז אתה, שכנראה לא רכשת גולף מימיך, יודע מה מרגישים רוכשי גולף?

אתה צודק שהפרסום הכי טוב לרכב זה לראות אותו על הכביש - והעובדה היא שבאזור מגורי יש כבר יותר מידי כאלה לטעמי. מזדה 3 חדשות יש רק אחת - וכמובן מליסינג, אצל בחור שלו היו נותנים לו לבחור היה בכלל בוחר משהו אחר.

לטעמי בכלל לא מדובר ברכב יוקרה, בסך הכל רכב שמציע יותר מהאחרים המקבילים לו, ולפעמים גם עם מנועים עם פלפל. על זה יש מי שבוחר לשלם, ויש מי שבוחר לרנן.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ובדיוק בגלל המחיר שדורשים על הגולף(שאין הבדל משמעותי ברמה שמצדיקה את המחיר לבין שאר המשפחתיות) אז צריך להיות ידיות ופגושים בצבע הרכב. אותו מקרה גם בהונדה(כאחד שכמעט קנה סיויק חדשה) משלמים יותר מ130K לרכב חדש(עדיין, משפחתי) ומקבלים אותו עם טסות ועירום לגמרי. ולמה אנחנו חושבים שידיות ופגושים בצבע הרכב ממתג את הרכב כיוקרתי? אולי לא כרכב יוקרתי, אלא כאחד שעולה יותר. כי גולף בגירסה יותר יקרה כן תגיע עם ידיות בצבע הרכב.

פורסם
תיכף צ'מפיון יתקשרו אליך לקבל עצה.

אם אתה חושב שמדובר ברכב יוקרתי שצריך ידיות בצבע בהרכב (כאילו זה המדד ליוקרה, בכלל) - הם כנראה כבר הצליחו.

הרי אפילו פה אמרו לך אנשים שזה לא מזיז להם או שהם חושבים שהשחור יותר יפה (כולל אני, שרכשתי גולף עם פגושים וידיות בצבע הרכב, כי ככה הוא מגיע, אבל אם הייתי יכול לבחור הייתי משאיר שחור). אז אתה, שכנראה לא רכשת גולף מימיך, יודע מה מרגישים רוכשי גולף?

אתה צודק שהפרסום הכי טוב לרכב זה לראות אותו על הכביש - והעובדה היא שבאזור מגורי יש כבר יותר מידי כאלה לטעמי. מזדה 3 חדשות יש רק אחת - וכמובן מליסינג, אצל בחור שלו היו נותנים לו לבחור היה בכלל בוחר משהו אחר.

לטעמי בכלל לא מדובר ברכב יוקרה, בסך הכל רכב שמציע יותר מהאחרים המקבילים לו, ולפעמים גם עם מנועים עם פלפל. על זה יש מי שבוחר לשלם, ויש מי שבוחר לרנן.

אז אני, שכן רכשתי כמה מכוניות בימי (כולל גולף 4 מיד-2 ודאגתי לצבוע לאחר מכן את החלקים המדוברים), אומר לך שלדעתי ידיות ופסי קישוט בצבע הרכב הרבה הרבה יותר יפה - לכל רכב.

זה לא שווה ויכוח עם אף אחד, כי בסופו של דבר זה עניין של טעם או שכנוע עצמי (כי מי שוויתר כדי לחסוך, ישכנע את עצמו ששחור יותר יפה) ועם שניהם אין לי בעיה.

לא חושב שזה קשור ליוקרה, כי אני מייחס את מה שאמרתי לכל רכב. ולא כל רכב (כולל גולף) עם פסי קישוט וידיות בצבע הרכב הוא יוקרתי. הרכב פשוט נראה יותר טוב.

 

אני יכול להגיד לך על עצמי, שאני כן הייתי משקיע את הסכום הנוסף או מוותר על תוספות אחרות (מישהו כאן אמר שחלון בגג זאת תוספת שימושית :shock: ) וקודם כל דואג שהחלקים המדוברים יהיו בצבע הרכב. יש חלקי פלסטיקה שיותר יפים בשחור (למשל כונסי אוויר), אבל לא פסי קישוט וידיות ובטח ובטח שלא פגושים.

 

נכון שזה פחות פרקטי, אבל יש הרבה רכבים פרקטיים שיביאו אותך מנקודה א' לב' ואני מקווה שלרוב האנשים בפורום הזה זה לא מספיק.

פורסם
תיכף צ'מפיון יתקשרו אליך לקבל עצה.

אם אתה חושב שמדובר ברכב יוקרתי שצריך ידיות בצבע בהרכב (כאילו זה המדד ליוקרה, בכלל) - הם כנראה כבר הצליחו.

הרי אפילו פה אמרו לך אנשים שזה לא מזיז להם או שהם חושבים שהשחור יותר יפה (כולל אני, שרכשתי גולף עם פגושים וידיות בצבע הרכב, כי ככה הוא מגיע, אבל אם הייתי יכול לבחור הייתי משאיר שחור). אז אתה, שכנראה לא רכשת גולף מימיך, יודע מה מרגישים רוכשי גולף?

אתה צודק שהפרסום הכי טוב לרכב זה לראות אותו על הכביש - והעובדה היא שבאזור מגורי יש כבר יותר מידי כאלה לטעמי. מזדה 3 חדשות יש רק אחת - וכמובן מליסינג, אצל בחור שלו היו נותנים לו לבחור היה בכלל בוחר משהו אחר.

לטעמי בכלל לא מדובר ברכב יוקרה, בסך הכל רכב שמציע יותר מהאחרים המקבילים לו, ולפעמים גם עם מנועים עם פלפל. על זה יש מי שבוחר לשלם, ויש מי שבוחר לרנן.

דווקא רוב הכותבים פה התלוננו ובצדק על זה שהידיות שחורות,היחידים שלא זה בעלי גולף וזאת כמובן כדי להצדיק את רכישתם.

מעבר לזה אתה כותב ודי בשחצנות וחוסר חכמה לגבי התחושות ה"מופלאות" של רוכשי הגולף אז בוא תתקרר כי עדיין מדובר רק בגולף עממית ופשוטה שכל מקום בעולם מתחייסים אליה כך ורק כאן בארצנו הקטנטונת אנשים לגמרי בסרט.

פורסם
שאלה כללית לכל המשתתפים - למה בעיינכם ידיות צבועות זה סימן לרכב פרימיום או יוקרה? למה בעיינכם הן עושות את הרכב יפה יותר?

 

למה ידיות אמורות להיות צבועות, ולצמיגים מותר להיות שחורים ? ולמה לא צובעים את הטסות בצבע הרכב? וגם גומיות מסביב לחלונות עדיין שחורות, ואף אחד לא טוען, שרכב שיש לו גומיות שחורות בחלונות זה רכב ליסינג לא מאובזר ?

 

נראה לי צמיג מגומי בצבע הרכב נראה אחלה, יוקרתי ומקנה לרכב מראה שלם והומוגני במיוחד.

 

הקישור בין צביעת חלקי פלסטיק חיצוניים לרמת גימור גבוהה יותר זה לא המצאה ישראלית.

בכל העולם העניין מקובל ולראיה בעבר היו נפוצות מאוד גרסאות בסיסיות (מנוע, אבזור) של מכוניות כאלו ואחרות עם פגושים שחורים, בשעה שאחיותיהן המפנקות יותר הגיעו עם פגושים שחורים (פיז'ו 106, גולף דור 3, הונדה סיווק "שפיץ" וכו').

מדובר במגמה עולמית שאני מניח שבסיסה בכך שרכב עם פגושים, ידיות דלתות ומראות בצבע הרכב נראה טוב יותר בגלל שהעיצוב זורם ואסתטי יותר.

 

בפעם המיליון בשרשור הזה, כל אחד מאיתנו יכול לחשוב שחלק פלסטיק כזה או אחר נראה טוב יותר בשחור ולא בצבע הרכב. זה פשוט לא רלבנטי כי המגמה הכללית בעולם היא של כמה שיותר חלקי פלסטיק בצבע הרכב כאינדיקציה לרמת גימור גבוהה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
וגם אני חושב שזה מאוד יפה שבמבט קצר אל הידיות של האוטו אפשר לראות אם הוא יוקרתי או סתם אוטו של אנשים פשוטים.

 

השאלה היא האם גולף ב- 133,000 ש"ח היא מכונית ל"סתם אנשים פשוטים"?

אני לא חושב שמי שרוכש גולף חושב כך על עצמו, גם היבואן לא חושב כך...אחרת הוא לא היה מתמחר אותה כך.

אין לי שום דבר נגד המדיניות הזאת, אני רק חושב שבמסגרת המדיניות הזאת מוטב היה "לפנק" (בציניות, כן?) את הלקוחות בידיות צבועות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

כולכם צודקים. רק בשל חוסר הניסיון היחסי שלכם ברכישת רכבים חדשים כאנשי משפחה ו/או היכרות מצומצמת יחסית עם רוכשים שהם אנשי משפחה, אתם מניחים שהרוכש הטיפוסי של הגולף הוא צעיר בן 20+ שמחפש להרשים את החברים שלו.

 

אתם אולי צודקים לגבי יד2. ממש לא לגבי חדשות, ואת זה לא בדקתי סטטיסטית מול עומר (למרות שאפשר) אלא לגבי בעלי גולף שאני מכיר בפועל. כל הגולפים בשכונה שלי (למעט 160 אחת שנרכש העל ידי צעיר בן 20+ שידו או יד הוריו משגת רכב שגם נראה טוב - הרי יש לו ידיו ת בצבע הרכב ;-) וגם נוסע טוב) נרכשו על ידי משפחות צעירות (או פנסיונריות), שמחפשות רכב סולידי ובטיחותי יחסית. אם אתם חושבים שמטריד אותם צבע הידיות אתם פשוט לא יכולים לטעות יותר מכך. וכשאנו משוחחים הם יודעים שהרכב שלי, למשל, יש בו משהו שונה. אתם חושבים שזה מטריד אותם? מה שקופץ להם לעין זה בכלל הסאן-רוף (שבו אנו עושים שימוש מידי יום, אגב), לא צבע הפגושים.

 

אז לכם מפריע צבע הידיות - למי שרוכש גולף חדשה ממש לא. לי מפריע שבבניין ברמת אביב החדשה בפינת נמיר וקק"ל מוכרים דירות ב- 3 מ' ש"ח, כשאי אפשר לפתוח את החלון מרוב רעש במשך כל שעות היממה וזה נראה לי מופרך. אז מה? כל הבניין כבר נמכר כי אני לא קהל היעד.

you have to pick your fights - ואם זה לא רלבנטי עבורכם, כדאי שתנסו להיכנס לראש של מי שזה כן מעניין אותו ולא תחפשו צידוק ללמה זה יקר מידי ולא שווה ורנו/מזדה/פורד/סיטרואן/סקודה שווים הרבה יותר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אתם מצפים ממשהו שרכב גולף ב140 אלף שקל שיגיד שדפקו אותו שהמנוע 1.6 שלו מיושן עצלן ומרעיש או שהוא קיבל את הרכב עירום לגמרי...

תהיו הגיונים מבחינתו זה הרכב הכי טוב בעולם גם אם כל היום הוא יהיה במוסך

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

לא נכנס איתכם לויכוח יקר או זול שווה או לא שווה .

 

רק נותן לכם נקודת ראייה של סוכן מכירות אשר נתקל בלקוחות הפוטנציאלים והרוכשים..

 

רוב לקוחות מחפשים קודם כל בטיחות אח"כ איכות ביצועים ואיבזור (כמובן שבכל זה יש אמוציות ומן הסתם לפי צרכי הלקוח) .

 

האיבזור עליו אני מדבר רחוק פלאים מידיות צבועות - אני מדבר על חיישני חניה על MP3 על בקרת אקלים ועל דיבוריות וכו'.

אני לא אומר שכל אלה מגיעים על הרכב אבל אלא הדברים שאני שומע לרוב.

 

עכשיו הויכוח הוא על ידיות צבועות , מחר זה יהיה על שלט מקורי מחרתיים זה על חישוקים אח"כ רדיו אח"כ כ"א וח"ח ואין סוף בקיצור..

 

תתפלאו - יש כאלו שכועסים\מאוכזבים שבפולו קומפורט למשל הפסי צד והידיות צבועות - למה? כי פותחים עליהם דלת ואז יורד זה מקלף צבע וכו'.. (מן הסתם הרוב חושב הפוך אבל גם זה קיים).

 

יש כאלו שמאוכזבים שבגולף 6 הטמבון כולו בצבע הרכב - שוב , אותו סיפור , דופקים אותם בחניה ובלה בלה בלה..

 

בקיצור אם שווה או לא שווה - כל אחד והשיקולים שלו - יש כאלו שמעדיפים ידיות צבועות ויש כאלו שמעדיפים בטיחות מקסימאלית .

יש כאלו שמעדיפים איכות ויש כאלו שמעדיפים חישוקי מגנזיום .

כל אחד והאמוציונאל שלו והצרכים שלו .

זה בסדר חברים - אף אחד לא תופס אותכם בכוח. השוק מוצף בבחירה וכל אחד בוחר בדרכו שלו..

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

אף אחד לא אומר שידיות צבועות זה סוף העולם. כנראה שזה לא ישפיע על ביצועי הרכב, הבטיחות, הנוחות, או האיכות.

לא זאת הטענה.

הטענה היא בהחלט שרכב שחלקיו כדוגמת מראות הצד צבועים בצבע המקורי והאלגנטי של הרכב (ולא כל התוספות המכוערות של הניקל למיניו), נראה טוב ושלם יותר, בטח במכונית כמו גולף (ולא נתווכח כרגע אם מוצדק או לא)

אגב, לטעמי מדובר בחסכון ועוד איזה חסכון של היצרן (או לחילופין היבואן שמבקש גרסה כזאת). על MP3, גג שמש, חיישנים וכו' "מקובל" לבקש תוספת. נראה לנו כקונים שעל זה מוצדק לשלם. אז אנחנו משלמים וכולם מרוצים.

בואו נראה ממי יבקשו תוספת כסף עבור "מראות צבועות"... באותו רגע הל' יקיא ויצא החוצה מהאולם תצוגה.

לדעתי האישית, יש פה (בכל המובנים, לא רק "מראות"), עבודת שיווק פנטסטית של היבואן. למכור מכונית משפחתית בסיסית וטובה כנראה, במחיר שמציב אותה בדרגה אחת או שתיים מעל שאר אחיותיה לסגמנט. כל עוד יש קונים, זה בסדר

וזה מה שצריך לעשות. אבל דחילק, מה זה הסיפורים האלו "ששחור עדיף כדי שלא ישרט", ומה הקשר למראות הצד שנראות

(בכל רכב) כמו אוזניים שחורות ומכוערות אם הן לא מחופות.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011


×
×
  • תוכן חדש...