Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8141 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שילמדו ממרצדס ויקנו איזה חברה אנגלית שתייצר להם את המכונית

 

 

The launch of the much-anticipated Bugatti Veyron supercar has been pushed back again, reports TheCarConnection.com, and it will now not hit the roads for at least another 15 months. Bugatti is now part of the Volkswagen Group, and its parent firm is struggling against poor financial results and slow sales, meaning that less money can be diverted to this potentially ruinous project. Rumours also persist that VW is having problems with the quality and reliability of the 8.0-litre, W12-engined supercar, and that its eventual top speed is going to have to be lowered from 252mph to 218mph because of high-speed stability issues. This has "led some to speculate the entire Bugatti project may never reach full fruition"

 

 

 

http://www.channel4.com/4car/news/news-story.jsp?news_id=10076

 

http://www.channel4.com/4car/gallery/B/bugatti/veyron/2004-veyron.html

 

 

2005-veyron-detail-steering.jpg

אייל

פורסם

כל מגזין שמכבד את עצמו בעולם לא סובל את בוגאטי.

 

אוטוקאר יורדים עליהם בכל הזדמנות.

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם
מעניין. תוכל לספר יותר? למה הם שונאים אותם?

 

אפשר להפעיל קצת מחשבה עצמאית:

חברה נפלאה, קטנה ואקזוטית, מוציאה הצהרות לעולם הרכב,

על מכונית-על, שתדחוק את רגליהן של כל המכוניות על המוכרות לנו - תוצרת פרארי למבו',

מקלארן ועוד.

 

אז אותה חברה, שכנראה יצאה בהצהרות שמעבר ליכולתה,

כמו שנאמר "אל יתהלל חוגר כמפתח", מעוררת טינה מסוימת,

חובבנים משהו... :?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
מעניין. תוכל לספר יותר? למה הם שונאים אותם?

 

אוטוקאר למשל הם מגזין מאוד מקצועי בעל כבוד אדיר לחברות רציניות.

בוגאטי היו אמורים להשיק את הויירון ב-2002, דחו מאז בערך 6 פעמים את ההשקה, בחלק מהפעמים הזמינו את אוטוקאר לנסיעת מבחן ודפקו ברז, בחלק מהפעמים שכחו להודיע שהם דוחים את ההשקה...

 

היו"ר של בוגאטי פוטר לפני מספר חודשים, ואטוקאר נתנו ליו"ר חדש המלצה "ידידותית" לשפר את המצב ומהר, והוא שוב דחה את ההשקה והוריד את המהירות המקסימלית לסביבות ה-360 קמ"ש מה שהופך אותה למכונית לא מעניינת במיוחד לאחר כל הסיפורים שלהם על מכונית שתעבור את ה-400 קמ"ש.

 

לעיתונאים פשוט יצא המיץ מכל הסיפור הזה, נמאס להם.

נדמה לי שאוטוקאר פעם אחת אפילו קראו לבוגאטי חברת מיקי-מאוס.או שזה הייתי אני...

 

התיכנון כרגע הוא לעשות מקצה אחד בו המכונית תראה לעולם שהיא יכולה לעבור את ה-400 קמ"ש וזהו.

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם

ואני כבר חשבתי שאני אקבל את הרכב ביוני הקרוב,אני הולך לבטל את ההזמנה..

אין אמון בגרמנים האלה.. :D [או אולי צרפתים]..

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

ואני כבר חשבתי שאני אקבל את הרכב ביוני הקרוב,אני הולך לבטל את ההזמנה..

אין אמון בגרמנים האלה.. :D [או אולי צרפתים]..

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
מעניין. תוכל לספר יותר? למה הם שונאים אותם?

 

אפשר להפעיל קצת מחשבה עצמאית:

חברה נפלאה, קטנה ואקזוטית, מוציאה הצהרות לעולם הרכב,

על מכונית-על, שתדחוק את רגליהן של כל המכוניות על המוכרות לנו - תוצרת פרארי למבו',

מקלארן ועוד.

 

אז אותה חברה, שכנראה יצאה בהצהרות שמעבר ליכולתה,

כמו שנאמר "אל יתהלל חוגר כמפתח", מעוררת טינה מסוימת,

חובבנים משהו... :?

 

פולקסווגן היא חברה קטנה?

שיגעון הגדלות של הבוס החדש של פולקסווגן יצא לכולם מהאף.

לפי הנתונים שהם נותנים עכשיו מקלארן 1 F ויגואר 220 XJ היו יותר טובות ויצרו אותן לפני עשר שנים.

לפי המכירות של למבורגיני אף אחד לא מתיחס לחברה כחברה איטלקית.

רוב המכירות בגרמניה.

 

כתבי רכב מתים על יצרנים קטנים NOBLE GTO,TVR,Koenigsegg

 

כל החברות שפולקסווגן קנו בשנים האחרונות כבר לא קיימות.

הם משתמשים בשם ,כל התיכנון ויצור החלקים עוברים לגרמניה.

הדגמים החדשים של למבורגיני גרמניים לגמרי.

אייל

פורסם

מה שכתבתי, תואם את מה שבידר כתב.

בוגאטי חברה קטנה, פולקסוואגן הינה קונצרן, כידוע לכולם.

 

 

זה שעיתונאי הרכב אוהבים יצרניות קטנות זה דבר,

וזה שיצרנית רכב קטנה קופצת מעל הפופיק, ולא מצליחה לעמוד במחן המציאות,

זה דבר שונה.

 

חן חן

ושבת שלום לכל בעלי הראלי, וגם לזה שאין לו (עדיין) 106 ראלי,

וגם לכל אלה שהיתה להם 106 ראלי.

תודה.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
מעניין. תוכל לספר יותר? למה הם שונאים אותם?

 

אפשר להפעיל קצת מחשבה עצמאית:

חברה נפלאה, קטנה ואקזוטית, מוציאה הצהרות לעולם הרכב,

על מכונית-על, שתדחוק את רגליהן של כל המכוניות על המוכרות לנו - תוצרת פרארי למבו',

מקלארן ועוד.

 

אז אותה חברה, שכנראה יצאה בהצהרות שמעבר ליכולתה,

כמו שנאמר "אל יתהלל חוגר כמפתח", מעוררת טינה מסוימת,

חובבנים משהו... :?

 

פולקסווגן היא חברה קטנה?

שיגעון הגדלות של הבוס החדש של פולקסווגן יצא לכולם מהאף.

לפי הנתונים שהם נותנים עכשיו מקלארן 1 F ויגואר 220 XJ היו יותר טובות ויצרו אותן לפני עשר שנים.

לפי המכירות של למבורגיני אף אחד לא מתיחס לחברה כחברה איטלקית.

רוב המכירות בגרמניה.

 

כתבי רכב מתים על יצרנים קטנים NOBLE GTO,TVR,Koenigsegg

 

כל החברות שפולקסווגן קנו בשנים האחרונות כבר לא קיימות.

הם משתמשים בשם ,כל התיכנון ויצור החלקים עוברים לגרמניה.

הדגמים החדשים של למבורגיני גרמניים לגמרי.

 

לא הבנתי מה אתה רוצה.

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

פורסם
ואני כבר חשבתי שאני אקבל את הרכב ביוני הקרוב,אני הולך לבטל את ההזמנה..

אין אמון בגרמנים האלה.. :D [או אולי צרפתים]..

אכן צרפתים..

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...