Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקל קינמון אכן לא מרתיע - האבקה לעומת זאת דקה ומעצבנת במיוחד,

לא רק חתולים, גם בני אדם.

לפותח השרשור - דבר עם ועד הבית/השכנים כדי שיהיה לך גיבוי.

אין שום סיבה שהאכלת החתולים תתבצע ליד הבית, זאת עצלנות גרידא של המאכילים.

אין לי שום דבר נגד האכלת חתולי רחוב, אני דווקא חובב חתולים מושבע,

אבל אין שום סיבה בעולם שכניסה לבניין תשמש כפינת האכלה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הועד לא איתי ..

מקלות קינמון עולים הרבה כסף , במיוחד אם אני מתכוון לשתול אותם באדמה ומישהו אחר מתכוון להוציא אותם משם.

מה שמחזיר אותי לעניין האבקה הזאת שדוחה חתולים , לא מצאתי משהו שיכוון אותי איפה קונים..

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם
אפילו בצחוק לא הייתי אומר את זה.

 

אם אני אראה מישהו בועט בחתול אני אשבור לו את פיקות הברכיים ככה שאף רופא לא יוכל לסדר לו אותן אחרי זה.

 

אמאל'ה :shock:

נראה אותך חוזר על זה אחרי שחתול ישרוט לך את הסיביק.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

החומר, למיטב זכרוני נקרא משהו כמו "עוף מפה" או "get off my garden".

לא השתמשתי בזה מעל שנה, ככה שאני לא ממש זוכר.

מהיכן אתה בארץ? יש במושב סגולה, ליד קריית גת חנות בשם "גרובר", קניתי מהסניף שלהם בקריית גת.

 

שוב, אני בטוח שלכל חנות חיות שמכבדת את עצמה יש לפחות 3 חומרים במלאי. גש לחנות הקרובה לביתך, אני מאמין שתמצא.

 

אגב, ניסית עם הקינמון וזה לא עבד? (אבקה, כמובן)

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

אני אקפוץ לחנות חיות ולחנות תבלינים , נראה מה יהיה ..

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

תבקש מהדייר שמאכיל אותם לעשות זאת במרחק של לפחות 50 מטר מהבניין ולא בתוך הבניין (מה הוא נורמלי?).

ואז הבעיה תיפטר. אמרת כמה עשרות חתולים? קשה לי להאמין...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

מעניין, גם אצלי בבניין יש להקה של איזה 10-15 חתולים שכל הזמן יושבים מול הכניסה ומחכים לעוברים ולשבים. מישהי מהבניין יוצאת כל ערב להאכיל אותם והם גם נראים ככה - מדושני עונג וגדולי בטן. הם גם ממש לא מפחדים מהכלבים שיש בבניין וגם לא מאנשים (אחד מהם יושב ממש על דלת הכניסה לבניין וצריך להרים רגל מעליו כשנכנסים ויוצאים - הוא פשוט לא זז). מה שכן - הם לא מסריחים את האזור, לא רואים או מריחים הפרשות שלהם והם ממש לא מפריעים - הם יושבים רק מחוץ לבניין ולא מעיזים להכנס פנימה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה בגלל שאצלך בשכונה זה חתולים עם קולטורה!

 

אצל הנס בשכונה זה סתם חתולים צחצחים :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
התבלין קינמון שיש בצה"ל יכול להרחיק גם אריה בוגר.

וגם כל חייל :roll:

 

מנסיוני במריבות שכנים, הדבר הכי טוב הוא לפתור אותן ישירות עם הגורם המפריע, להסביר להם את הבעיה ולבקש שיאכילו אותם במקום אחר. רצוי לנסות כמה פעמים ולא להתייאש, לפעמים העקשנות משתלמת. מעבר לזה, ניתן לפנות לאגודה לתרבות הדיור, שיוציאו להם מכתב, להוציא להם מכתב מעו"ד וכדומה.

 

להתחיל לשחק בלזרוק את קעריות האוכל, רק יהפוך את זה למלחמת התשה ויבדוק למי יש סבלנות יותר גדולה, לפזר שם קינמון כנראה בעיקר יעשיר את מוכר התבלינים השכונתי - החתולה שלי לדוגמה לא מתרגשת מזה.

 

תבין, החתולים כאן הם הסימפטום ולא הבעיה, וכדי לפתור את זה אחת ולתמיד אתה חייב לטפל בבעיה עצמה.

פורסם

הפתרון שאנחנו בזמנו אימצנו הוא פתרון נחמד - קצת לא נעים לחתול - אבל בהחלט לא "פוגע" בו בשום צורה. (סה"כ דיי טבעי)

 

והוא - דלי מים.

 

חתולים ומים לא הולכים ביחד - בעיקר לא בכמות בריאה.

 

קח דלי מים, ותן השפרצה יפה על החתולים - רצוי בזמן האוכל - או בזמן שהם עסוקים בשירותים.

 

בצע זאת מספר ימים בעקביות, בנוסף פזר בכל האיזור אבקת קינמון (אפשר גם פלפל אבל פחות יעיל)

 

הצלחה מובטחת.

פורסם

זה פטנט שבאמת עשוי לעבוד אבל (וזה אבל גדול), בקיץ זה מין תעלול חביב שמפחיד את החתול ומרחיק אותו מהסביבה.

 

בימים (ובעיקר בלילות) הקרים של החורף, חתול רטוב זה גזר דין מוות עבורו ולכן נא להמנע מביצוע העצה.

 

בכלל, אני לא מבין מה אשם החתול שהוא צריך לחטוף דלי מים בפרצוף, אני מבטיח לך שכמה דליים כאלה לפרצוף של השכן הבעייתי יפתרו את הבעיה בצורה הרבה יותר יסודית :twisted:

 

 

כמו שכבר הסבירו לך, החתולים זה רק הסימפטום, אם תגרש את כולם, יבואו אחרים ואם תתמיד בגרוש, אז תתמיד שבוע, חודש, חצי שנה, בסוף תתיאש והם מיד יחזרו כי יש אוכל בצלחות..

אתה צריך לטפל בגורם הבעיה.

 

מנסיוני האישי, סימפטום "תחנת ההאבסה" כמעט תמיד נהפך לבעייתי.

החתולים תופסים בעלות על החצר, לא יוצאים ממנה בשביל לחפש חתולים אחרים או מזון,והעניין נהפך למטרד (אפילו לאוהב חתולים מושבע שכמוני).

 

פיזור הצלחות ברחבי הגינה (ולא שורה יפה ומסודרת), הורדת כמות ההאכלות לאחת בלבד( תמיד באותה שעה), והורדת כמות המזון תמיד עובדת.

 

לא חו"ח להביא אותם למצב רעב קיצוני אבל בהחלט להביא אותם למצב שהם צריכים להסתובב בחצרות אחרות, לחפש מזון, להכיר חתולים אחרים, לתפוס טריטוריות אחרות וככה יוצא שעדיין מטפלים בחתולים האלה אבל הם לא כל הזמן, כולם בחצר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...