Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

נסיע הראשונה בגשמים, לא ממש הצלחתי להבין את שיטת הפעלה של הוישרים.

 

מצב הראשון - הוא מצב עם השהיה, שבו ניתן לבחור ב-4 מצבים (ע"י הצ'ופצ'יק שבידית)

גם במצב המהיר מבניהם עושה השהיה של כ-32 שניות, שזה איטי מדי.

שמתי לב שההשהיה לא קבוע, היא תלויה במהירות הרכב או בכמות המים שעל החלון.

בספר רכב כתוב שבחלק מהדגמים מותקן חיישן הגשם, שקובע את הזמנים.

הרכב המדובר הוא בורה מנוע 2.0 שנת 01, האם מותקן חיישן גשם ברכב הנ"ל,

ואם כן, היכן הוא ממוקם

 

תודה מראש

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חיישן גשם מותקן רק ברכבים שבהם קיים מנגנון למניעת סינוור מרכב הנוסע מאחורייך במראה הפנימית.

החיישן מותקן בבסיס של המראה המודבק לשמשה.

איזה כייף לי :)

פורסם

אוקי, אני אסתכל על הבסיס של המראה.

גם אם יש את החיישן וגם אם לא, הגיוני שהמערכת מופעלים פעם אחד כל 32 שניות?

(גשם בינוני, הבורר במצב ימני המהיר)

הרי זה ממש לא מתאם לכמות המים שמצטברים.

והפעלה קבוע מהירה מדי :?

  • ספונסר פורום
פורסם

אם קיים חיישן גשם אז אתה תראה שבסיס המראה המרכזית

מחובר גם לשמשה הקדמית .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תדירות הניגוב או מהירות הווישרים תלוייה במהירות הנסיעה ולא בהימצאות חיישן גשם.

 

למיטב זיכרוני מהגולף שהייתה ברשותיי מהירות הניגוב המקסימלית עדיין לא מספיקה כאשר יורד גשם חזק.

 

ככה נראה חיישן גשם

gtirearview008copy.jpg

3B0971411A.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

בורה שבאה עם מנוע 2.0 היא ברמת גימור קומפורטליין, כלומר: הרכב שלך מצוייד בחישן גשם.

ממה שזכור לי מספר הרכב, למערכת יש "זכרון", ולכן לעתים צריך לתת לה "דחיפה" קטנה כדי שהיא תעבוד כראוי. מספיק לשנות פעם אחת את בורר האינטרוולים שעל ידית המגבים (מסומן בצהוב) כדי שהמערכת תתעורר ותפעל כנדרש.

ומניסיון, מדובר במערכת יעילה ושימושית מאוד. חבל מאוד שאין לי אותה ב-146 שלי.

Volkswagen washer switch.jpg

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

חברים, תודה על התגובות!

 

כל מה שנאמר לפני, מתייחס לגשם חלש, עד חלש בינוני.

בעמידה הוישרים נעצרים, עד להשהיה מאוד ארוכה. יותר מחצי דקה.

עם תחילת הנסיעה המערכת אוטומטית מופעלת מיידית "ויש" אחד או שתים רצוף (לפי בחירתה)

אחרי זה היא מופעלת, אך ההשהיות ארוכות מאוד, כאשר בלילה היא נרדמת לגמרי (כבישים חשוכים)

כל פעם שאני מעלה מהירות ע"י הבורר, הוא נותן "ויש" חד פעמי וחוזרת למצבה האיטי.

איך ניתן להגביר / לנקות או החיישן? אולי לימוד מחדש של מערכת?

 

תודה לכל העוזרים

פורסם

את החיישן עצמו אין צורך לנקות מכיוון שהחיישן לא מתלכלך.

 

החיישן הינו חיישן אופטי המודד את כמות החזרת האור מהשמשה והינו אטום.

 

כפי שכבר רשמתי לך מהירות הווישרים תלוייה במהירות הנסיעה שמתקבלת ממחשב הבקרה הנמצא בלוח השעונים ונקרא J285.

 

האם בדקת שקיים אצלך חיישן גשם ?

איזה כייף לי :)

פורסם

יצאתי לבדוק אם יש חיישן, אך התחיל גשם ממש חזק. (ברכה משמיים)

התחלתי לנסוע, הבורר באוטומטי, הגשם כמו שאמרתי, והוישרים באיזי שלהם. :?

הבנתי מהתגובות קודמות שהדגם מצויד בחיישן, ואני גם מרגיש שמהירות הרכב

משפיע על עבודתם.

מה יכול לקרות לחיישן? אולי המחבר שלו יצא, או עייפות/תקלה?


×
×
  • תוכן חדש...