Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לייתר דיוק אתה בונה את הקיט מאוסף מקט' ראה קישור מצורף או לחילופין ניתן לרכוש ב-EBAY.

כמובן יש לשים לב לצבעים השונים של החלקים.

http://forums.vwvortex.com/zerofile/3197/VWJettaRainLightSensorInstall.pdf

 

קיט משומש

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250516630229

איזה כייף לי :)

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יצאתי לבדוק אם יש חיישן, אך התחיל גשם ממש חזק. (ברכה משמיים)

התחלתי לנסוע, הבורר באוטומטי, הגשם כמו שאמרתי, והוישרים באיזי שלהם. :?

הבנתי מהתגובות קודמות שהדגם מצויד בחיישן, ואני גם מרגיש שמהירות הרכב

משפיע על עבודתם.

מה יכול לקרות לחיישן? אולי המחבר שלו יצא, או עייפות/תקלה?

 

Jenek - אני ממליץ לך להחליף רכב א ו לעבור ל"אגד"

 

:wink:

Golf 2008 MK5

פורסם

מחוץ לרכב לא ניתן לראות את החיישן, כלומר הבסיס של במראה מודבק לשמשה,

ומבחוץ לא נראה שום חיישן, אלה אזור שחור, שדרכו לא רואים כלום.

על החלק הפנימי של המראה רשום: E9 014022

 

אז תשים מהירות קבועה יותר נמוכה, יש גם ברירה בין מהירויות של ניגוב קבוע .

 

מפתיע שאצלי אין חיישן גשם מכיוון שמדובר ברמת הגימור הגבוהה ביותר.

 

כאשר הבורר נמצא במצב 2 (ללא השהיה) הזזת צ'ופצ'יק לא נותנת שום שינוי במהירות

פורסם
מחוץ לרכב לא ניתן לראות את החיישן, כלומר הבסיס של במראה מודבק לשמשה,

ומבחוץ לא נראה שום חיישן, אלה אזור שחור, שדרכו לא רואים כלום.

על החלק הפנימי של המראה רשום: E9 014022

 

 

 

כאשר הבורר נמצא במצב 2 (ללא השהיה) הזזת צ'ופצ'יק לא נותנת שום שינוי במהירות

 

ככה המערכת עובדת וזה תקין.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, איך אני יכול לדעת האם ישנו חיישן גשם בדגם שלי.

לא מצאתי שום חיווט שמתחבר למראה. אולי לפי המק"ט שצרפתי?

  • ספונסר פורום
פורסם

מה אתה מסתבך ,מראה של בורה עם חיישן גשם

מחוברת בשתי נקודות לרכב ,נקודה אחת לחלון ואחת לתקרה .

רכב ללא חיישן גשם ,המראה מודבקת לחלון בנקודה אחת בלבד .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

למה אתה בכלל שואל אם אתה כבר יודע את התשובה?

שים לב למה שכבר כתבתי לך בשרשור הזה

בורה שבאה עם מנוע 2.0 היא ברמת גימור קומפורטליין, כלומר: הרכב שלך מצוייד בחישן גשם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד - לפי מה שכותב רון, אין ברכבי את החיישן.

בסיס המראה מודבק לשמשה, ולא ניתן להבחין בחיווט. היא מחוברת בנקודה אחת בלבד.

 

אני חוזר לשאלה המקורית,

איך אפשר להגביר את המהירות כאשר הבורר במצב ראשון. המצב השני מהיר מדי לגשם בינוני.

 

אני חייב להדגיש, שהמהירות משתמה בהתאם למהירות הרכב.

איפה ממוקם ממסר/טיימר של "הדילאי", אולי כדאי לבדקו/להחליפו

 

תודה מראש

פורסם
לייתר דיוק אתה בונה את הקיט מאוסף מקט' ראה קישור מצורף או לחילופין ניתן לרכוש ב-EBAY.

כמובן יש לשים לב לצבעים השונים של החלקים.

http://forums.vwvortex.com/zerofile/3197/VWJettaRainLightSensorInstall.pdf

 

קיט משומש

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250516630229

 

תודה על הנתונים.

במחשבה שניה, ירדתי מהעניין כי מדובר בהרבה טרחה עבור דיי מעט BENEFIT.

 

 

כאשר הבורר נמצא במצב 2 (ללא השהיה) הזזת צ'ופצ'יק לא נותנת שום שינוי במהירות

 

אתמול בדקתי את התזמונים בשבילך בזמן נסיעה בגשם .במצב הכי נמוך של הוישרים בו המהירות נקבעת ע"י בורר ,

זמני ההשהיה (מוערכים, לא מדדתי עם סטופר) הם 5 שניות, 10 שניות ו20 שניות (פלוס מינוס).

בנוסף יש שני מצבים בהם הבורר הזה לא פעיל, 2 מצבים שהם מהירים יותר.

 

יתכן שחיישן הגשם מכניס לך מימד של אי וודאות בתזמונים או שהקריאה ממנו מועדפת על פני הבורר כאשר הוא פעיל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יתכן שחיישן הגשם מכניס לך מימד של אי וודאות בתזמונים או שהקריאה ממנו מועדפת על פני הבורר כאשר הוא פעיל.

 

4 פעמים נכתב באשכול שלא קיים חיישן גשם ברכב שלו.

איזה כייף לי :)

פורסם
אלעד - לפי מה שכותב רון, אין ברכבי את החיישן.

בסיס המראה מודבק לשמשה, ולא ניתן להבחין בחיווט. היא מחוברת בנקודה אחת בלבד.

 

אני חוזר לשאלה המקורית,

איך אפשר להגביר את המהירות כאשר הבורר במצב ראשון. המצב השני מהיר מדי לגשם בינוני.

 

אני חייב להדגיש, שהמהירות משתמה בהתאם למהירות הרכב.

איפה ממוקם ממסר/טיימר של "הדילאי", אולי כדאי לבדקו/להחליפו

 

תודה מראש

 

כתבת שיש לך ספר של היינס לכן בדוק את מיקום הטיימר.

איזה כייף לי :)

פורסם

יש לי את הספר, ואת השרטוט החשמלי של המערכת.

אני רוצה לדעת את המיקום הפיזי שלו, כי בספר אין הסבר על כך.

 

תודה מראש

פורסם

הממסר מותקן על פלטת הממסרים וצבעו שחור או חום ראה תמונה מצורפת.

לממסר 16 או 18 רגלים.

 

אין לך מה לבדוק בממסר מכיוון שממסר זה כולל בתוכו רכיבי אלקטרוניקה וגם זיהוי כול רגל בממסר מה תפקידה הינו משימה לא קלה.

 

אין לך שום בעייה במערכת ואינני יודע איזה תקלה אתה מחפש :-)

untitled.jpg

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...