Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית חשמל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי זוג נורות "משופרות"-פיליפס ויז'ן (על האריזה מובטח שיפור של 30%).

 

הרכבתי אחת מהן, נסעתי כמה ימים-הכל טוב ויפה.

 

הרכבתי את השנייה-אחרי 2 דקות נשרף הפיוז. הפיוז הבא החזיק רק שתי שניות. עם נורה אחרת זה לא קורה וגם בפנס השני אין בעיה (יש פיוז נפרד לכל פנס) :?

 

מה יכולה להיות הבעיה? החלפה לפיוז חזק יותר היא לא רעיון טוב, נכון?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

מה ההספק המוצהר של הנורות המקוריות ?

מה ההספק של המנורות החדשות?

מה גודל הפיוז (באמפרים)?

איזה רכב מדובר (לא מאוד חשוב אבל בכל זאת).

פורסם

כל הנורות הן 55W

הפיוז הוא של 10 אמפר

מדובר בפורד מונדיאו.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
כל הנורות הן 55W

הפיוז הוא של 10 אמפר

מדובר בפורד מונדיאו.

 

שי

 

נסה להצליב בין הנורה השמאלית לימנית - ולו בשביל לבטל את הסבירות המזערית שאולי המנורה פגומה או מקצרת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אמנם בנורה אחורית: הנורה לא "ישבה" טוב במקום ,קיצרה, וגרמה לפיוז להישרף. הרי בשביל זה הוא שם... שלא תעיז להחליף לפיוז חזק יותר.

פורסם

נסה להצליב בין הנורה השמאלית לימנית - ולו בשביל לבטל את הסבירות המזערית שאולי המנורה פגומה או מקצרת.

 

איציק

 

רעיון טוב. השאלה היא האם נותרו לי עדיין פיוזים :lol:

 

סנטיאגו: בוודאות המנורה ישבה כמו שצריך, תודה בכל אופן.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

הבאתי פיוזים חדשים ומנורה חדשה (מאותו סוג).

 

המנורה החדשה שרפה שוב פיוז של 10 אמפר וגם אחד של 15 אמפר (הימרתי...). בפנס השני היא עבדה ללא בעיות, כך שהבעיה היא לא בנורות.

החזרתי את הנורה הקודמת לפנס הבעייתי, והיא עובדת מצויין (אך מפיקה אור חלש מזה של הפיליפס "ויז'ן").

 

מה יכולה להיות הבעיה?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

מפל מתח!

כנראה שיש בעיה באחת מקונקטורים החשמליים בין בית הפיוזים לנורה.

מגע רופף גורם למפל מתח בקו החשמל. כאילו הוספת עוד צרכן חשמלי על המעגל.

הייתי בודק את הממסר (ריליי) של המנורה, גם הם מתקלקלים וגורמים למפל מתח ושריפת פיוז.

פורסם

האם זה יכול להגרם כתוצאה מסוג נורות ספציפי?

 

כלומר, האם ריליי דפוק יכול לעבוד מצויין עם הנורה הישנה, אך דווקא הנורה הזו גורמת לשריפת הפיוז?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

תאורטית זה נכון. במידה ששני הנורות אותו ההספק 55W

אבל מעשית זה עניין אחר.... במהלך תיקון מכוניות שונות, ניתקלתי הרבה פעמים בתופעות שלא יכולתי להסביר.

 

אבל מה עוד נישאר לעשות?

 

אני מבין שהנורות הישנות הן מסוג הלוגן לא?

פורסם

כן, למיטב ידיעתי הן הלוגן.

 

אגב, הריליי משותף לשני הפנסים הקדמיים, זה משנה משהו?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

זו התכנית. כנראה ביום ראשון הקרוב.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
זו התכנית. כנראה ביום ראשון הקרוב.

 

שי

 

שי....כבדרך אגב, בדקת את תקינות החיווט + הארקה תקינה לגוף הרכב ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

החיווט לא משהו בכלל. החוטים מעט חשופים בחלק מהמקומות ולכן אני שוקל להחליף את כל החיווט אם זה לא יהיה יקר מדי (כבר החלפתי את חיווט המזרקים והמאוורר, אך שם מדובר על עניין של תקיעה או נזק למנוע).

 

לדעתי זו לא אמורה להיות הסיבה, כיוון שלמנורה אחרת אין שום בעיה לפעול.

 

לפני שאגש לחשמלאי, אני מתכוון לנסות להפעיל רק את המנורה הבעייתית עם נורה חדשה. יש סיכוי קלוש שהנורות האלו מעמיסות יותר מדי על המערכת שאולי מוגדרת במצב כזה לשרוף פיוז ספציפי (או שאני מדבר שטויות...).

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

×
×
  • תוכן חדש...