Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דגם של PORSCHE שקניתי-תמונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם כי בא לי לשתף,החלטתי שהגיע הזמן להתחיל אוסף של דגמים איכותיים של מכוניות יפות ואהובות.

 

הדגם הראשון שעלה בגורל:

 

PORSCHE 911 GT3 CUP

 

הדגם מיוצר ע"י PORSCHE במהדורה מוגבלת ברמת פירוט גבוהה כולל באקט מזמש (אותו כנ"ל ההגה) וכו'.

 

תהנו.

 

6008_100983734961_678659961_2136273_881214_n.jpg

 

6008_100983744961_678659961_2136274_518588_n.jpg

 

6008_100983809961_678659961_2136282_5511329_n.jpg

 

6008_100983814961_678659961_2136283_1964975_n.jpg

 

6008_100983759961_678659961_2136276_338661_n.jpg

 

6008_100983834961_678659961_2136284_1870676_n.jpg

 

6008_100983849961_678659961_2136287_2513631_n.jpg

 

6008_100983779961_678659961_2136279_3263019_n.jpg

 

6008_100983799961_678659961_2136281_8371046_n.jpg

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הדגם לא באמת מיוצר ע"י פורשה, אלה ע"י חברה בשם Minichamps.

ואל תתן להם להטעות אותך, הוא לא באמת בגרסא מוגבלת..

 

אם כי בהחלט מדובר בדגם יפה, מרשים ומושקע מאוד.

 

בכל מקרה, Welcome to the club :)

(אתה גם מוזמן להצטרף - www.isramodel.net)

 

 

אישית יש לי 10 דגמי 9111 GT3R קאררה CUP שכאלה בעיצובים שונים ועוד ~30 דגמי 1:18 אחרים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני יודע שהוא מיוצר ע"י מיניצ'אמפס,אבל הדגמים יוצאים תחת פורשה.

 

יכול להיות שאתה צודק לגבי עניין הסידרה,בכל אופן זה מה שנאמר לי ב-2 חנויות שונות.

 

העיקר שהדגם יפה.

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

חברה מעולה! אני אישית מעדיף את דגמי ה1:43. משהו בהם ניראה הרבה יותר יפה.

הזמנתי שלשום גם דגם שלהם של e30 קבריולט שחורה שתחליף את הדגם שעומד אצלי על הדש בורד ברכב:

BMW_e30_M3_Cab_zinnoberrot_offen_oben_MC_43

MINICHAMPSBMWM3E30Cabriolet198801.jpg?t=1247543962

כזאת אבל שחורה.

פורסם

עידן יש לך נזילת שמן :lol:

 

ופעם הבאה תרשום כותרת כזו: "מאחר ונחסמתי בפורום דגמי מכוניות ...."

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

המכונית עלתה 500 שקל,המשטח עם הליפט עלה עוד כ-150 שקלים ובנוסף קניתי מחזיק מפתחות של AUTOart (דיסק בלימה עם קאליפר),עלה עוד איזה 30 שקלים.

 

זה המחזיק מפתחות:

 

autoart-die-cast-model-accessories-brake-disc-keychain--scale-in-silver-.jpg

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בהחלט דגם מרשים, הליפט ממש מגניב, הוא חשמלי?

תהנה.

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

יש שרשור בפוום אספנות שמיועד לדגמים.

 

באמת הדגם שלך יפה ואהבתי מאוד את ה-M3. אאני דווקא מעדיף דגמים גדולים יותר, 1:24 למשל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

שאלה - עד כמה המודל הזה מרגיש כמו מכונית ולא כמו צעצוע? (פח, פלסטיק, מושבים...).

Insane things comes from insanely people.

פורסם
בהחלט דגם מרשים, הליפט ממש מגניב, הוא חשמלי?

תהנה.

 

הליפט ידני,יש מנואלה שאיתה מכוונים את גובה הליפט וכמובן שהזרועות שמחזיקות את הרכב מתכווננות גם הן (הן מבחינת זוית והן מבחינת אורך).

 

המכונית מאוד דומה למכונית אמיתית,מבחוץ בנוייה ממתכת מבפנים פלסטיק אבל כמו שרואים בתמונה,האיכות בנייה והירידה לפרטים מאוד גבוהה.

 

צעצוע זה לא,זה דגם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן, לא נעים לי להגיד, אבל דפקו אותך.

שים לב לתמונה הבאה:

 

6008_100983734961_678659961_2136273_881214_n.jpg

 

עכשיו, העניין הוא שבפורשה המנוע נמצא בצד האחורי, ככה שלא ממש ברור לי מדוע יש כתמי שמן מתחת לצד הקדמי של הרכב.

זה אומנם רכב מאוד יפה, אבל פורשה זה לא. בטח מדובר כאן בעוד רפליקה של טאטא.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...