Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוטומטית שאני מזהה מכונית בנתיב האצה אני עובר לנתיב המרוחק ממנו ומאפשר לה להשתלב.

אבל גם יש לציין שהנוהגים בנתיב האצה לא תמיד משתמשים בו ומאיצים כמה שצריך לפני שהם עוברים נתיב, מה שגורם לך לבלום בצורה מאוד לא נעימה.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפי כל התגובות פה, אני חושב שכדאי לערוך ולשלב את האייטם הזה להוראה כפולה - למשתלבים ולמשלבים.

שהמשתלבים יעשו זאת בחכמה ובחן ויגיעו מהר למהירות הממוצעת בכביש באותו רגע נתון, והמשלבים יעזרו להם לעשות זאת בביטחה ובסבלנות.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אני חושש שהדבר רק יגביר תופעה מכוערת: נהגים עוקפים את הפקק על ידי ירידה לנתיב ההאצה (שפנוי יותר) והשתלבות (יש לומר הדחפות) קדימה בקצה נתיב ההאצה. אני רואה את זה ברבבות, כל יום בנתיבי ההאצה של כביש החוף - כפר שמריהו, שפיים וכו' (וגם במפרצי האוטובוסים של כביש החוף).

 

אז סליחה, אני לא מצטרף! כשאני בנתיב ההאצה, אני נותן זכות קדימה, גם אם אני צריך לחכות ואפילו לעצור. כשאני בנתיב העיקרי זכות הקדימה שלי. ההצעה גם הופכת את סדרי התנועה וזכות הקדימה, וגם הופכת את ה"פשע" למשתלם עוד יותר.

:turn-l:
פורסם

כמה שאני נותן להיכנס ככה אף פעם לא נותנים לי ואני צריך תמיד להידחף בצורה מגעילה שניה לפני שנגמר הנתיב האצה שלי, למשל הירידה מכביש בגין לכביש של הגבעה הצרפתית, אני יכול להרוג מישהו על זה שהוא מגביר מהירות ביחד איתי ולא מרפה לשניה כשיש מאחוריו אוטו צמוד אליו.

 

חוץ מזה-במחסום של מעלה אדומים, אני בטוח שכמה מכירים פה פשוט נדחפים לך שניה לפני שאתה עובר את המחסום כדי "לקצר" את הזמן המתנה שלהם, מצטער פה לא רק שאני לא אתן לזה לקרות אלא אני גם אצעק עליו, למה אני מחכה 20 דקות וה"חכם" הזה יחכה דקה כי לא בא לו?

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

 

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מנסים להשתלב מתוך נתיב האצה, אך לא מצליחים לעשות זאת בשל סירובם של משתמשי הדרך האחרים לאפשר לכם להיכנס? מרגיז, נכון?

יחד גורמים לתנועה לזרום בצורה בטוחה יותר וגם מורידים את מפלס העצבים בכביש.

כבר שנים שזה לא קרה לי.

כשמאיצים כמו שצריך משתלבים במהרה.

הפעמים היחידות שיש לי בעיה להשתלב, נגרמות ע"י נהגים לפני, שחושבים שיש שלט עצור איפשהו :evil: והם הבעיה העיקרית.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
כבר שנים שזה לא קרה לי.

כשמאיצים כמו שצריך משתלבים במהרה.

הפעמים היחידות שיש לי בעיה להשתלב, נגרמות ע"י נהגים לפני, שחושבים שיש שלט עצור איפשהו :evil: והם הבעיה העיקרית.

 

לפעמים אם אין לך איזה מיליון כוח סוס אין שום מצב בעולם שאתה מצליח להיכנס כמו שצריך כי הנהג בנתיב הימני מאיץ בידיוק כמוך.

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
לפי כל התגובות פה, אני חושב שכדאי לערוך ולשלב את האייטם הזה להוראה כפולה - למשתלבים ולמשלבים.

שהמשתלבים יעשו זאת בחכמה ובחן ויגיעו מהר למהירות הממוצעת בכביש באותו רגע נתון, והמשלבים יעזרו להם לעשות זאת בביטחה ובסבלנות.

 

הבעיה לדעתי היא לא של מי שנוסע בנתיב שלו ומישהו אחר רוצה להשתלב, אלא של המשתלב שלא יודע איך לעשות את זה, כמו שרואים בשרשור שאני מצרף למטה.

 

אם אני נוסע במהירות סבירה בנתיב שלי ולא מאיץ, אבל איזה שמוק מחליט להאיץ יותר ממני (ולעקוף אותי מימין!), למה שאני אאט? כדי שהוא יוכל להשתלב?

אני רק אבזבז יותר דלק, אסתכן בתאונה עם מי שמאחורי וגם לא בטוח שהוא יצליח לעקוף אותי, או שהוא יחתוך אותי ברגע האחרון.

 

עם היוזמה הקודמת אני מסכים.

פה צריכה להיות עדיפות למי שכבר נוסע בצורה רגילה בנתיב שלו, כמו שכתוב בחוק.

 

עם זאת, במקרים שלא מפריע לי להוריד קצת מהירות ואין שום סכנה, אני מאפשר השתלבות כמו שצריך.

 

הנה השרשור.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=269690

פורסם
לפעמים אם אין לך איזה מיליון כוח סוס אין שום מצב בעולם שאתה מצליח להיכנס כמו שצריך כי הנהג בנתיב הימני מאיץ בידיוק כמוך.

אז אני אוריד לשניה את הרגל מהגז ואשתחל מאחוריו, וואו סיפור גדול.

אני צריכה להשתלב שם, לא הוא צריך לפנות לי.

אם הכביש פנוי והוא מפנה זה נחמד, אבל בשעות שיש בהן קצת לחץ, כל מעבר של מכונית לנתיב האמצעי\שמאלי מעמיס עוד יותר על התנועה.

זה בדיוק מה שגורם לנהגים איטיים להשאר קבוע על האמצעי\שמאלי. (לפחות חלק ממה שגורם להם)

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

מקריאה של חלק מן ההודעות רק מתחזק הצורך בשינון ובחיזוק הכלל הזה.

 

מה אני אוותר לו. פרס לפושע , הוא יעקוף אותי מימין.

 

כאשר הכביש פקוק רצוי להשתמש בנתיב ההאצה, כנתיב נוסף לשפעת כלי הרכב הנמצאים באותו רגע על הכביש.

 

בקיצור עם ישראל 0 סובלנות 0 סבלנות ולא פלא שעקומת התאונות היא היכן שהיא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בקיצור עם ישראל 0 סובלנות 0 סבלנות ולא פלא שעקומת התאונות היא היכן שהיא.

 

זה מסוג ההתנהגות שמושרשת כבר מגיל צעיר.

ילדים שנוסעים לצד אבא/אמא ורואים את "המלחמה" היום יומית בנסיעה, כאשר רוצים להשתלב, כאשר רוצים לעבור נתיב, והנהג ברגע שרואה את האיתות מופעל לוחץ חזק יותר על דוושת הגז ואינו מאפשר להשתלב.

זו יוזמה ברוכה, והלוואי והיינו יכולים לחנך לנהיגה נכונה וסבלנית כבר מגיל צעיר, הייתי מוכנה להיות חלק מפרוייקט מסוג זה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הצעה נוספת -

 

שיטת ה"ריץ'-רץ'" (אני יודע שבעברית זה 'רוכסן', אבל "שיטת הרוכסן" ממש לא נשמע לי טוב. אולי בגלל חינוך קלוקל)

 

כאשר שני נתיבים מתאחדים - עקב הצרה בכביש, חסימת כביש, סיום נתיב השתלבות או כל שיטה אחרת - נכנסים בתורות רכב אחד מימין ורכב אחד משמאל:

יתרונות:

כל אחד יודע מתי הוא נכנס - אין האצות פתאומיות, בלימות פתאומיות וטעויות שעולות בעצבים וזמן על הכביש.

תוצאה - התנועה זורמת.

 

חסרונות -

מספיק ש"ממהר" אחד נדבק לתחת של זה שלפניו - הפסדנו את כל היתרונות הנ"ל.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

לפעמים אם אתה לא יוצא פרייאר אתה לא יוצא בכלל.

 

או במילים אחרות לא יקרה כלום אם תעזבו את הגז

לשניה או שמישהו ידחף.

 

הגעתם 2 דקות אחרי אבל הגעתם רגועים.

לכל מי שרוצה להמשיך את מלחמות הכביש בהצלחה!

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

רק תשימו לב, שבלארג'יות שלכם לתת למישהו אחר להידחף מולכם לא ייכנס בכם רכב מאחורה.

 

חוצמזה, זה א-ב של נהיגה, לתקשר ולעזור לשאר משתמשי הדרך.

פורסם

שאני נוסע ורואה רכב משתלב בתנועה, אם אני רואה שהכביש ריק אני עובר לשמאלי.

גם ככה יוצא שאני עוקף אותו.

 

מה שמרגיז עם נהגים משתלבים שהרבה פעמים הם נוסעים ועוברים לנתיב משמאל, שהנתיב האצה עדין לא נגמר, מיותר לציין שהם עושים את זה במהירות נמוכה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
הצעה נוספת -

 

שיטת ה"ריץ'-רץ'" (אני יודע שבעברית זה 'רוכסן', אבל "שיטת הרוכסן" ממש לא נשמע לי טוב. אולי בגלל חינוך קלוקל)

 

כאשר שני נתיבים מתאחדים - עקב הצרה בכביש, חסימת כביש, סיום נתיב השתלבות או כל שיטה אחרת - נכנסים בתורות רכב אחד מימין ורכב אחד משמאל:

יתרונות:

כל אחד יודע מתי הוא נכנס - אין האצות פתאומיות, בלימות פתאומיות וטעויות שעולות בעצבים וזמן על הכביש.

תוצאה - התנועה זורמת.

 

חסרונות -

מספיק ש"ממהר" אחד נדבק לתחת של זה שלפניו - הפסדנו את כל היתרונות הנ"ל.

 

 

כשזה קורה אצלי, בעיקר לפני כיכר, אני משתמש בהזדמנות הראשונה לנסוע באמצע הכביש, כמה שיותר מוקדם (בגבול הטעם). תמיד מישהו מנסה להדחף וזה פשוט פותר את הבעיה כל פעם.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל


×
×
  • תוכן חדש...