Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה לעשות... בארה"ב זה עולה 700 דולר. אתה יודע כמה מבקשים על זה כאן בארץ? מעל ל- 5000 ש"ח.

 

קשה לי להאמין שתמצא בפחות, וגם אם כן, זה לא יהיה יותר מ- 50 דולר.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שוב אני חוזר, אין יבואן בארץ, את מה שהגוף שמביא את המוצר עושה אתה יכול לעשות גם.

לא צריך שום מומחה לכיול המכשיר, לתיקונים ועדכונים וכו אתה שולח לוולנטיין בדיוק כמוהו.

יותר מזה, אם אתה באמת רוצה שזה יעבור בשקט ובלי להתעסק עם רשויות המכס (לשלם מע"מ, מכס אין) אתה יכול לבצע את המשלוח עם UPS וזה מגיע ישירות אליך כשהם מטפלים בהכל בשבילך.

 

לא חידשת לי כלום.

לא מבין למה אתה כותב את כל הדברים האלו.

 

מה שאתה אומר נכון.

גם מה שאני אומר נכון.

אין בין הדברים האלו סטירה.

 

ד"א - מי מביא לכאן מוצרים מחול הוא הופך ליבואן.

כי הוא עושה פעולת יבוא.

 

גם אתה וגם אני יכולים לעשות את זה וזה יהפוך אותנו ליבואנים.

 

יש לך מושג כמה עולה שחרור ממכס ע"י UPS?............

 

FALOU,

אתה צודק בכל.

אבל היבואן עשה את החישוב שלו ותמחר את המוצר כפי שהוא תמחר.

 

אני אישית ד"א הבאתי מחו"ל בעזרת חבר - אז אתם יכול להפסיק לשכנע אותי.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

FALOU,

אתה צודק בכל.

אבל היבואן עשה את החישוב שלו ותמחר את המוצר כפי שהוא תמחר.

 

 

אין לי בעיה עם התמחור בכלל. שכל אחד יתמחר כראות עיניו. אבל בניגוד למה שכתבת בפוסט הקודם, ליבואן אין ערך מוסף מלבד חיסכון קל בזמן וטירחה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ומה מומלץ? קיט ה 2 עיניות (קדימה בלבד)?

 

תלוי על איזה רכב מדובר.

 

ברכב כמו שלי (מאזדה 3), בשביל לכסות כמעט את כל החזית מספיק חיישן אחד, וחיישן אחד לאחורי הרכב. רכבים עם חזית גדולה יותר (ג'יפים לדוגמא) מומלץ 2 חיישנים בחזית.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
תלוי על איזה רכב מדובר.

 

ברכב כמו שלי (מאזדה 3), בשביל לכסות כמעט את כל החזית מספיק חיישן אחד, וחיישן אחד לאחורי הרכב. רכבים עם חזית גדולה יותר (ג'יפים לדוגמא) מומלץ 2 חיישנים בחזית.

 

 

נראה לי שאתם מתבלבלים בין דברים..

מה שאתה מדבר עליו זה הLASER PRO PARK.... לא הVALENTINE..

הוא אכן עולה 700 דולר (ובארץ כמה???)

פורסם
לא חידשת לי כלום.

לא מבין למה אתה כותב את כל הדברים האלו.

 

מה שאתה אומר נכון.

גם מה שאני אומר נכון.

אין בין הדברים האלו סטירה.

 

ד"א - מי מביא לכאן מוצרים מחול הוא הופך ליבואן.

כי הוא עושה פעולת יבוא.

 

גם אתה וגם אני יכולים לעשות את זה וזה יהפוך אותנו ליבואנים.

 

יש לך מושג כמה עולה שחרור ממכס ע"י UPS?............

 

FALOU,

אתה צודק בכל.

אבל היבואן עשה את החישוב שלו ותמחר את המוצר כפי שהוא תמחר.

 

אני אישית ד"א הבאתי מחו"ל בעזרת חבר - אז אתם יכול להפסיק לשכנע אותי.

 

קודם כל, אל תכעס, אבל בתור מורה פרטי ללשון לפני 15 שנה, המילה הנכונה היא סתירה, ולא סטירה :)

נכון, מי שמביא מוצרים הופך ליבואן, אבל ביננו, ההרגשה שה"יבואן" נותן, היא שהוא יבואן "רשמי" וכך גם מתייחסים אליו.

וד"א, יש הבדל בין ייבוא אישי וייבוא לצורך מכירה.

כמה עולה שחרור ממכס ע"י UPS? במקרה הגרוע (מאוד גרוע) 50$ כולל שחרור מהיר, טיפול בטופסולוגיה, עמילות מכס ומשלוח עד הבית. במקרה הטוב (כמו שאצלי למשל) שאנו עובדים איתם באופן שוטף, העלויות יורדות דרסטית ומסתכמות בכ50 ש"ח בד"כ.

 

אף חברה שמכבדת את עצמה, במיוחד חברה אמריקאית, לא "תעיף לעזאזל" כל לקוח שלא קנה דרך ה"יבואן שלהם" ולא משנה איפה זה.

חברה שמחזיקה באמת "צוות טכנאים מיומן, חלפים ומעבדת שירות" לא תתנגד להרוויח עוד כמה שקלים על תיקון מוצר שלא באחריות ואפילו תשמח, אך לא כאן. כאן בעצם ה"יבואן" אומר "לא קניתם אצלי? זה לא משנה שאני היבואן שלהם - אצלי לא תקבלו שירות" מבחינתי, אוטומטית נורה אדומה.

אבל שוב.. זו דעתי, וכמו שאמר FALOU, טרחה=כסף, השאלה היא כמה כסף, וכמה טרחה

שכל אחד יעשה את החישוב שלו.

ושוב אני אומר .. מספיק שהחבר'ה הנחמדים כאן בישראל יורידו את המכשיר מתחת לסף ה3000 ש"ח ויהיו קצת יותר לארג'ים בתשלומים, ואפילו אני - שמייבא על ימין ועל שמאל מכל העולם - הייתי שוקל לקנות ישירות מהם.

אבל כל אחד והחישובים שלו.


×
×
  • תוכן חדש...