Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תגידו, זה חוקי המכשיר הזה? זאת אומרת אם נגיד שוטר עושה לי חיפוש ברכב ורואה את זה הוא יכול להגיד משהו?

 

חוקי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן. לגמרי. הוא לא משדר שום דבר והוא לא עושה כלום מלבד לקלוט אותות ולהשמיע צפצופים.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
הכי משתלם להביא מחו"ל. ממש לפני חודשיים הביאו לי אותו מחו"ל במחיר של 399 דולר. כנ"ל גם ערכת 2 עיניות של "PRO PARK". אפילו לא הייתי צריך לשלם על משלוח.

 

 

איפה קונים בחול את פרו-פארק ומה עלויות?

תודה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

תסתכל כאן:

 

http://www.dmi-sport.com/vehicle/laser-pro-park-protector-parking-aid/

 

אני לא יכול להגיד לך מה לקנות בדיוק - הכל תלוי במה שאתה רוצה ובכמה אתה רוצה לשלם.

 

אני רכשתי את ה- dual kit שזה 2 עיניות. יש קיט של עינית אחת ויש קיט של 4 ויש בכלל קיט אלחוטי. לא חסר...

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
אני חושב שהפרש המחיר מוצדק, אבל בגלל סיבות אחרות.

 

מאחר ויצרן המכשיר אינו מוכן למכור ישירות לישראל, יש למצוא דרכים עקיפות לעשות זאת. ברור שזה אפשרי, אבל זה מסבך את העניין.

חוץ מזה, כבר התגלו לא מעט מקרים של מכשירים שנקנו דרך אתרים ומקורות אחרים (לא דרך היצרן עצמו) ולאחר מכן התגלה כי המכשירים שנקנו היו סחורה גנובה או מכשירים משומשים שתוקנו ושופצו. הבעיה עם המכשירים הללו היא, שאין להם אחריות יצרן כפי שמצפים, למרות הבטחות המוכר. אני מדבר על מקרים אמיתיים.

מעבר לכך, קנייה מיבואן רישמי של היצרן, מאפשרת קבלת תמיכה, אחריות, עדכון, כיול, והכל כמובן ללא תשלום. גם במקרה שצריך לשלוח את המכשיר לחו"ל לתיקון או שידרוג, הדבר נעשה בחינם.

לדעתי ביחד לכאב ראש הזה, ההפרש לא כזה גדול.

 

דני G.

חבריקו, לחברת וולנטיין בבעלותו של מייק וולנטיין אין יבואנים בשום מקום בעולם, אין דילרים ואין בטיח.

המקור היחידי לרכוש את המכשיר הוא ישירות מהיצרן, אם תבדוק טוב תראה שגם זה שמוכר בארץ אינו מתיימר להיות יבואן סדיר, הוא מביא את המוצר (אין לי מושג מאיפה וזה לא מעניין אותי) ונותן לך את אותו שירות שתקבל אם תקנה ישירות מהיצרן או לחילופין מאנשים נורמלים באיביי.

אין שום הצדקה למחיר המופקע שדורשים עבור המוצר הזה בארץ. אלו החכמים בינינו קונים בחו"ל, יש לך תקלה? אתה צריך FIRMEWARE ? אתה שם בקופסא ושולח ליצרן בדיוק כמו אותו גוף שמוכר את זה בארץ.

 

את הדברים האלו אני מביא ממקור ראשון, בחור בשם פיט קאופמן מחברת וולנטיין שערכנו עימו שיחת טלפון היום.

איו לי ספק שהרבה יותר נוח לקנות מאותו גוף שמוכר את המוצר בארץ, אבל המחיר בהתאם.

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

איפה הסטירה?

זה בדיוק מה שדני אמר (וגם אני).

או שאתה קונה ישירות ובמקרה הצורך אתה צריך לדאוג להכל.

או שאתה קונה כאן - משלם יקר יותר אבל מקבל תמורת זה ראש שקט, טיפול במקום וכו'.

יבואן עושה את כל הטרחה בשבילך, מחזיק מלאי אביזרים וחלפים וכו'.

לדברים האלו יש עלות והוא פשוט מגלם אותה לתוך מחיר המוצר שהוא מוכר.

 

לא חסר אנשים שמוכנים להוסיף 30% אבל לא להתעסק עם רכישה מחול (ויש בזה סיכון - בעיקר של אובדן החבילה - לא לשכוח !!!), משלוח, מיסים (לשרוף שעתיים בדואר מרכזי - גם לזה יש עלות ! ועוד לא דיברנו על עצבים ודלק), כיול והגדרות, לקבל שרות ישר כאן בחנות ולא מאיזו כתובת אי-מייל באינטרנט.

 

לזלניו היום בעולם גלובלי כל אחד יכול לקנות איפה שבא לו.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
איפה הסטירה?

זה בדיוק מה שדני אמר (וגם אני).

או שאתה קונה ישירות ובמקרה הצורך אתה צריך לדאוג להכל.

או שאתה קונה כאן - משלם יקר יותר אבל מקבל תמורת זה ראש שקט, טיפול במקום וכו'.

יבואן עושה את כל הטרחה בשבילך, מחזיק מלאי אביזרים וחלפים וכו'.

לדברים האלו יש עלות והוא פשוט מגלם אותה לתוך מחיר המוצר שהוא מוכר.

 

לא חסר אנשים שמוכנים להוסיף 30% אבל לא להתעסק עם רכישה מחול (ויש בזה סיכון - בעיקר של אובדן החבילה - לא לשכוח !!!), משלוח, מיסים (לשרוף שעתיים בדואר מרכזי - גם לזה יש עלות ! ועוד לא דיברנו על עצבים ודלק), כיול והגדרות, לקבל שרות ישר כאן בחנות ולא מאיזו כתובת אי-מייל באינטרנט.

 

לזלניו היום בעולם גלובלי כל אחד יכול לקנות איפה שבא לו.

 

שוב אני חוזר, אין יבואן בארץ, את מה שהגוף שמביא את המוצר עושה אתה יכול לעשות גם.

לא צריך שום מומחה לכיול המכשיר, לתיקונים ועדכונים וכו אתה שולח לוולנטיין בדיוק כמוהו.

יותר מזה, אם אתה באמת רוצה שזה יעבור בשקט ובלי להתעסק עם רשויות המכס (לשלם מע"מ, מכס אין) אתה יכול לבצע את המשלוח עם UPS וזה מגיע ישירות אליך כשהם מטפלים בהכל בשבילך.

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

או שאתה קונה כאן - משלם יקר יותר אבל מקבל תמורת זה ראש שקט, טיפול במקום וכו'.

 

אין "טיפול במקום". בכל מקרה השדרוגים נעשים בארה"ב. החיסכון הוא בטרחה. בשביל חיסכון בטרחה זה הרבה כסף בשביל מעט טירחה.

 

מחזיק מלאי אביזרים וחלפים וכו'.

 

 

אילו חלפים?

זהו מוצר אלקטרוני ללא חלקים נעים. הסיכוי שהוא יתקלקל שלא באחריות - קלוש. הסיכוי שיהיה שווה לתקן קלקול כזה - עוד יותר קלוש. לשלם את ההפרש על אחריות במקום? לא כלכלי.

 

לדברים האלו יש עלות והוא פשוט מגלם אותה לתוך מחיר המוצר שהוא מוכר.

 

אני לא נכנס לאף אחד לכיס. לא קובע אם יבואן הוא חמדן או עושה צדקה. לא ענייני מה העלויות של יבואן וגם לא מה הרווח שלו. אני משווה מחיר סופי לצרכן של המוצר (כולל השירות) ומחליט מה מתאים לי.

 

לא חסר אנשים שמוכנים להוסיף 30%

 

עם אחוזים לא קונים במכולת. אני בכיף מוסיף 30% למחיר של פחית קולה לגזלן, כי הוא במקום הנכון בזמן הנכון. אני לא מוסיף 30% בקנייה של מוצר שעולה אלפי שקלים באותה קלות...

בא אני לאמר שלגודל הסכום שיש להוסיף לקנייה מקומית יש משמעות. מי שההפרש משמעותי בשבילו טוב שיידע שהוא משלם עבור נוחות גרידא (טירחה של שליחת המכשיר לשדרוג בעצמך, כיול עצמי וכו'). מי שלא ושזמנו יקר מההפרש, שייקנה בארץ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שטות מוחלטת לקנות בארץ.

כיול לוקח 5 דקות.

אם יש בעיה שולחים ליצרן ללא שום בעיה.

על מה להוסיף 50% למוצר? על זה שאני קונה בארץ ולא בחו"ל?

יצא לי 1500 ש"ח המכשיר[בנאדם שבא לביקור לארץ הביא לי] מכשיר מ'ס 1!!

Renault Clio TCe 120 EDC


×
×
  • תוכן חדש...