Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה?

החלטתי לקנות אותו, ואני שואל אתכם כאן, ועזבו לשניה את השירות והתקנת ה"פומפות" על החלון ללא תשלום.

המחיר בארץ - 3700 ש"ח

המחיר בחול (כולל משלוח ומע'מ) - 2300 ש"ח (וגם זה בהגזמה)...

שמעתי "שמועות" שצריך "לכייל" את המכשיר לשימוש בארץ, אך מגרסאות התוכנה האחרונות, לפי מה שקראתי הענין די פשוט וכולל תכנות פשוט לגרסת EURO.

הכה צעקתה?

:-P

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עם הכיול אפשר להסתדר ויש גם מדריכים למינהם.

אך מה עם האחריות?

במוצר כזה יקר (יחסית), האם לא שווה לשלם כסף בעד האחריות והשרות?

אם האחריות שווה או לא כ 1400 ש"ח לחישוביך, על זה רק אתה יכול לענות. ורק אתה יכול להחליט אם לקחת את הריסק או לא.

פורסם

אני חושב שהתשובה די ברורה.

1400 שקל, הם סכום לא קטן בשביל שירות למכשיר נטול חלקים נעים.

בנוסף, אפשרות ה"משלוח לח'ול לתיקון" תמיד פתוחה בפני ותעלה הרבה פחות מ1400 ש"ח.

יעשה טוב היבואן (לדעתי האישית כמובן) אם ירוויח קצת פחות זוזים, אך הרבה יותר לקוחות.

אני בטוח שהיבואן לא קונה את המוצר ב399$ אלא בפחות.

שניה, שניה לפני שמתקיפים אותי ב"אתה יודע כמה עולה לייבא אישורים וכד'".. כן אני יודע מכיוון שאני יבואן של מוצרי מזון שהם לא פחות בעיתיים וקשים ליבוא.

אך לאחר ה"משוכה" הראשונית של אישור (במקרה שלהם ממשרד התקשורת) ולאחר זמן מה, עלויות האישורים מתגלמות ברווחים.

המוצר הוא מוצר מעולה לפי מה שראיתי, וחבל שהמדינה לא מוצפת בהם, כך אולי יגיעו למסקנה שאין כלל טעם להציב מצלמות.

תודה בכל מקרה על האינפו, אני יודע שאם ההפרש במחירים היה כמה מאות שקלים, ואולי קצת יותר תשלומים (6 תשלומים על 3700 ש"ח זו "קמצנות" לשמה) היו עושים טוב לכולם.

אבל שוב, זו רק דעתי :)

שוב תודה

פורסם
עם הכיול אפשר להסתדר ויש גם מדריכים למינהם.

אך מה עם האחריות?

במוצר כזה יקר (יחסית), האם לא שווה לשלם כסף בעד האחריות והשרות?

אם האחריות שווה או לא כ 1400 ש"ח לחישוביך, על זה רק אתה יכול לענות. ורק אתה יכול להחליט אם לקחת את הריסק או לא.

 

נראה לך הגיוני לשלם 1400 שקל על אחריות? ברור שהיבואן חוגג פה על חשבוננו.

כל ההפחדות האלו על עדכון FIRMWARE ו"לא יקבל שירות מי שמביא מכשיר כזה לבד", אני לא רוצה לומר לך מה הם יכולים לעשות איתם.

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם
נראה לך הגיוני לשלם 1400 שקל על אחריות? ברור שהיבואן חוגג פה על חשבוננו.

כל ההפחדות האלו על עדכון FIRMWARE ו"לא יקבל שירות מי שמביא מכשיר כזה לבד", אני לא רוצה לומר לך מה הם יכולים לעשות איתם.

 

עד כמה שהבנתי עדכון FIRMWARE יכול גם להתבצע ישירות מול היצרן בארה"ב..

וד"א... היבואן הנ'ל מבטיח לך שידרוגים ללא תשלום? I DONT THINK SO!

ועוד משהו קטן... הרבה אנשים אומרים "אל תקנו בUS, הגרסה לא מתאימה בלה בלה בלה" להזכירכם, מייק ולנטיין, והמפעל עצמו נמצאים בארה'ב, כך שגם הגרסה האירופאית/ישראלית/קזחסטנית מיוצרת בדיוק באותו המקום ובטלפון /אימייל קטן אחד, אפשר לבקש גרסה כזו או אחרת..

פורסם

מה שמדהים הוא שאין פה ת'רד אחד שמסביר לאנשים איך לכייל את המכשיר לשימוש בארץ, ואני מתאר לעצמי שלא מעט אנשים חיפשו איך והאם אפשרי, האם מוטמעים בפורום הזה חברים של היבואן...?

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם
מה שמדהים הוא שאין פה ת'רד אחד שמסביר לאנשים איך לכייל את המכשיר לשימוש בארץ, ואני מתאר לעצמי שלא מעט אנשים חיפשו איך והאם אפשרי, האם מוטמעים בפורום הזה חברים של היבואן...?

 

 

בבקשה!

. כניסה למצב תכנות:

כאשר המכשיר כבוי, לחצו והחזיקו את כפתור ההדלקה ובו זמנית סובבו למצב "דלוק".

המשיכו ללחוץ על כפתור ההפעלה עד לקבלת תאורה בתצוגה (בערך 5 שניות)

 

2. זיהוי גרסת תוכנה:

לאחר כניסה למצב תכנות, לחיצה על כפתור ההפעלה תציג את גרסת התוכנה.

גרסת התוכנה מורכבת מ-4 ספרות. לדוגמא: 3.864

 

3. תכנות הגלאי:

תכונות הגלאי מוצגות בתצוגה ומזוהות ע"י מספרים ואותיות עפ"י הסדר הנ"ל ובתלות בגרסת התוכנה

(1,2,3,4,5,6,7,8,A,b,C,d,E,F,G,H,J,U,u,u)

לחיצה על כפתור ההפעלה תביא אותנו לתכונה הראשונה המזוהה ע"י הספרה "1".

מעבר בין התכונות יתבצע ע"י לחיצה על כפתור ההפעלה. לחיצה ארוכה על כפתור ההפעלה יגרום לשינוי התכונה הנוכחית כאשר מצב התכונה מוצג ע"י החיצים בתצוגה.

בסיום מעבר על כל התכונות המכשיר יציג שוב את גרסת התוכנה כשלאחריה שוב רשימת התכונות מההתחלה וחוזר חלילה.

כיבוי המכשיר ישמור את השינויים ויוציא אותנו ממצב תכנות.

 

4. רשימת התכונות:

 

1. X BAND – כבוי. חץ למטה.

2. K BAND – כבוי. חץ למטה.

3. KA BAND – פעיל. חץ למעלה.

4. גילוי לייזר – לשיקולכם. פעיל-חץ למעלה. כבוי-חץ למטה.

5. רגישות KA BAND – לשיקולכם. רגיל-חץ למעלה, רגישות יתר-חץ למטה. (אצלי השארתי במצב רגיל)

6. התראות שווא KA BAND – לשיקולכם. פעיל-חץ למעלה, מבוטל-חץ למטה. (אצלי השארתי פעיל)

7. השתקה אוטמטית בתדר K – כבוי. חץ למעלה. (תדר K לא פעיל בישראל)

8. השתקת ההתראות הקוליות בלחיצה על כפתור ה-MUTE ללא התייחסות לעוצמת השמע המוגדרת. – כבוי. חץ למעלה.

A. כפתור שינוי עוצמת ההתראה לאחר לחיצה על כפתור ה-MUTE. ע"י הכפתור הראשי – חץ למעלה.

b,C,d. מתייחסים לתדר K. – לא רלוונטי, בוטל בתכונה "2". לדלג ולהמשיך הלאה.

E,F,G. מתייחסים לערכים בתדר K – לא רלוונטי. לדלג ולהמשיך הלאה.

H. תדר KU – כבוי. חץ למעלה.

J. מצב POP - פעיל, חץ למעלה. (דבורה new_bird.gif)

u. מצב EURO – פעיל, חץ למטה.

u(עם קו למעלה) - EURO XBAND. כבוי, חץ למעלה.

 

כמו שכתבתי קודם לכן, כיבוי המכשיר יוציא אותנו ממצב תכנות וישמור את ההגדרות החדשות.

 

כעת הדליקו את הגלאי.

 

האות "P" תוצג בתהליך ההדלקה של הגלאי ותציין כי בוצעו שינויים בהגדרות ברירת המחדל.

לאחר סיום אתחול המכשיר, תופיע אות "U" גדולה המהווה אינדיקציה לגילוי בתדרי K ו-KA.

על מנת לחסוך התראות שווא נבטל את תדרי K ע"י לחיצה ארוכה על לחצן ההפעלה.

פעולה זו תשנה את האות" U" ל- "u" קטנה שמשמעותה גילוי בתדרי KA בלבד.

 

הערות ותוספות יתקבלו בברכה icon_smile.gif

 

תהנו וסעו בזהירות!

 

מפורום מו****

פורסם

אני חושב שהפרש המחיר מוצדק, אבל בגלל סיבות אחרות.

 

מאחר ויצרן המכשיר אינו מוכן למכור ישירות לישראל, יש למצוא דרכים עקיפות לעשות זאת. ברור שזה אפשרי, אבל זה מסבך את העניין.

חוץ מזה, כבר התגלו לא מעט מקרים של מכשירים שנקנו דרך אתרים ומקורות אחרים (לא דרך היצרן עצמו) ולאחר מכן התגלה כי המכשירים שנקנו היו סחורה גנובה או מכשירים משומשים שתוקנו ושופצו. הבעיה עם המכשירים הללו היא, שאין להם אחריות יצרן כפי שמצפים, למרות הבטחות המוכר. אני מדבר על מקרים אמיתיים.

מעבר לכך, קנייה מיבואן רישמי של היצרן, מאפשרת קבלת תמיכה, אחריות, עדכון, כיול, והכל כמובן ללא תשלום. גם במקרה שצריך לשלוח את המכשיר לחו"ל לתיקון או שידרוג, הדבר נעשה בחינם.

לדעתי ביחד לכאב ראש הזה, ההפרש לא כזה גדול.

 

דני G.

פורסם

1400 שקל הפרש על מוצר של 2300 שקל זה לא הפרש גדול ? :shock:

 

סחטיין עלייך.

 

 

היבואן פה מנצל את הפחד של רוכשי הגלאים שמא הגלאי שרכשו מחו"ל לא יעבוד ברגע האמת ולכן דופק מחירים אסטרונומיים שמנותקים מהמציאות.

 

אני מאמין שיש מספיק אנשים שיודעים איך לתכנת את המכשיר (עובדה,מישהו פרסם פה את תכנות המכשיר) אז על מה ולמה לשלם יותר מ-50% מהמחיר ?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

חכה לתשובה של היבואן הוא אחד מהחברים בפורום אם אני לא טועה.

אני אישית העדפתי לקנות בארץ עקב הזיכוי במס הכנסה ומע"מ(אנחנו חברה).

וגם כמובן אחראיות שרות.

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

אני חושב שהפרש הוא משמעותי ולא ניתן להתעלם ממינו.

 

במקרה יצא לי לפגוש את היבואן - בחור מאוד חביב ולא מנייאק.

הוא הסביר את הסיבות שלו איך הוא מגיע לתמחור כזה ושהרווח שנשאר לו הוא סביר וממש לא מוגזם.

הוא צודק במה שהוא אומר.

חבל שהיצרן לא מטפל בנושא כמו שצריך כדי שיבואן בארץ היה מקבל כילים ואפשרות לתמחר את המכשירים בצורה יותר אטראקטיבית.

 

והכי טוב לקנות בארה"ב ולהביא עם חבר - אז זה יעלה כ-1,700 ש"ח.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אני אישית העדפתי לקנות בארץ עקב הזיכוי במס הכנסה ומע"מ(אנחנו חברה).

 

אכן, אחת ההוצאות המוכרות...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הכי משתלם להביא מחו"ל. ממש לפני חודשיים הביאו לי אותו מחו"ל במחיר של 399 דולר. כנ"ל גם ערכת 2 עיניות של "PRO PARK". אפילו לא הייתי צריך לשלם על משלוח.

 

המחירים בארץ בזיוניים! ואין בכלל מה להזכיר את המילה אחריות ושירות כיוון שמה שהבנאדם כאן בישראל עושה, גם אתה יכול לעשות: ברגע שיש תקלה - להכניס יפה יפה לקופסא, ולשלוח לארה"ב! על זה תשלם פי 2 מהעלות שלו? על משלוח בדואר לארה"ב?

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2


×
×
  • תוכן חדש...