Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסן אלמרה 2001


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי קונה אוטו, והוא מצא ניסאן אלמרה, 2001, 1600. העיניין הוא שיש לה 20K על השעון. מעורר חשד? שווה בדיקה? מה אתם בכלל אומרים על האוטו הנ"ל? האם יש אופציות יותר טובות באותו המחיר ? (60K אם זכרוני אינו מטעני... או שמא זה 70 ?! :? לוי המניאק... )

 

תודה ! :p

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
חבר שלי קונה אוטו, והוא מצא ניסאן אלמרה, 2001, 1600. העיניין הוא שיש לה 20K על השעון. מעורר חשד? שווה בדיקה? מה אתם בכלל אומרים על האוטו הנ"ל? האם יש אופציות יותר טובות באותו המחיר ? (60K אם זכרוני אינו מטעני... או שמא זה 70 ?! :? לוי המניאק... )

 

תודה ! :p

 

 

האמת שאלמירה זה בדרך כלל רכב של זקנים.... לכן זה לא מפתיע.

שאר השוק שלו כולל חברות ליסינג, וירון כוכבי. :lol:

בנ.ב. דיוק אלו שההורים שלי קנו מהם את הקורולה 2001 (יד ראשונה 30 אלף ק"מ) , קנו אלמירה חדשה במקומה ( :shock: )

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
חבר שלי קונה אוטו, והוא מצא ניסאן אלמרה, 2001, 1600. העיניין הוא שיש לה 20K על השעון. מעורר חשד?

מעורר חשד :roll:

אצלי ברכב יש כ90K ק"מ(בן 10), ויש לי לקוחה עם DL 82' (תחזיק היטב, אולי עדיף שתשב אם עדיין לא התיישבת) עם כ- 30K ק"מ :shock:

 

שווה בדיקה?

מצא חן בעינכם הרכב :?: שיקח לבדיקה.

 

מה אתם בכלל אומרים על האוטו הנ"ל?

זהו רכב סביר מאד, עם אמינות טובה מאד, סחירות טובה.

עיצוב פנימי וחיצוני אפרורי ומשעמם.

 

האם יש אופציות יותר טובות באותו המחיר ? (60K אם זכרוני אינו מטעני... או שמא זה 70 ?! :? לוי המניאק... )

 

תודה ! :p

קורולה, אימפרזה.

בבחירה של מכונית אחת מהשתיים הנ"ל, יהיה צורך לרדת שנתון או שניים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
חבר שלי קונה אוטו, והוא מצא ניסאן אלמרה, 2001, 1600. העיניין הוא שיש לה 20K על השעון. מעורר חשד?

מעורר חשד :roll:

אצלי ברכב יש כ90K ק"מ(בן 10), ויש לי לקוחה עם DL 82' (תחזיק היטב, אולי עדיף שתשב אם עדיין לא התיישבת) עם כ- 30K ק"מ :shock:

 

שווה בדיקה?

מצא חן בעינכם הרכב :?: שיקח לבדיקה.

 

מה אתם בכלל אומרים על האוטו הנ"ל?

זהו רכב סביר מאד, עם אמינות טובה מאד, סחירות טובה.

עיצוב פנימי וחיצוני אפרורי ומשעמם.

 

האם יש אופציות יותר טובות באותו המחיר ? (60K אם זכרוני אינו מטעני... או שמא זה 70 ?! :? לוי המניאק... )

 

תודה ! :p

קורולה, אימפרזה.

בבחירה של מכונית אחת מהשתיים הנ"ל, יהיה צורך לרדת שנתון או שניים.

 

עמית

 

מן הראוי לציין שמנוע ה-1.6 של האלמרה קצת קטן עליה, אך אם המשתמשים העתידיים אינם מן הסוג הממהר, הם יוכלו לחיות עם זה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
חבר שלי קונה אוטו, והוא מצא ניסאן אלמרה, 2001, 1600. העיניין הוא שיש לה 20K על השעון. מעורר חשד? שווה בדיקה? מה אתם בכלל אומרים על האוטו הנ"ל? האם יש אופציות יותר טובות באותו המחיר ? (60K אם זכרוני אינו מטעני... או שמא זה 70 ?! :? לוי המניאק... )

 

תודה ! :p

 

ההתלבטות בכלל לא מובנת לי. 60-70 אלף זה ים כסף ובמיוחד אם יש איזשהו חשד. בטח, שתיקח לבדיקה.

פורסם
ויש לי לקוחה עם DL 82' (תחזיק היטב, אולי עדיף שתשב אם עדיין לא התיישבת) עם כ- 30K ק"מ :shock:

 

22 שנים? 30000 ק"מ? פחות מ-1400 ק"מ בשנה? פחות מ-30 ק"מ בשבוע? זה נשמע דמיוני...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ויש לי לקוחה עם DL 82' (תחזיק היטב, אולי עדיף שתשב אם עדיין לא התיישבת) עם כ- 30K ק"מ :shock:

 

22 שנים? 30000 ק"מ? פחות מ-1400 ק"מ בשנה? פחות מ-30 ק"מ בשבוע? זה נשמע דמיוני...

 

רוני

 

ממש לא !!!

יש לי במשפחה קורולה 93 עם פחות מ-50K ק"מ. הרכב בן 11 שנים, עשה פחות מ-5K ק"מ בשנה, פחות מ-100 ק"מ בשבוע (לפעמים ביום אחד אני עושה יותר מ-100 ק"מ עם הקורולה ליסינג). אני שמעתי גם על מקרים דומים. יכול להיות שהוא שימש כתור רכב שני במשפחה וכל יום רק נסע לעבודה בחזרה שהייתה במקרה באותו עיר (או שזה פשוט רכב של זקנים) ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

כבר ניהלנו דיונים כאלו. זה בכל מקרה נשמע דמיוני. 5000 לשנה זה עוד סביר איכשהוא, אבל 1400? אפשר לחשב בערך כמה כסף עלתה אחזקת הרכב עם כזה ק"מ, בטח היה אפשר לקנות עוד שניים חדשים בכסף המבוזבז...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ויש לי לקוחה עם DL 82' (תחזיק היטב, אולי עדיף שתשב אם עדיין לא התיישבת) עם כ- 30K ק"מ :shock:

 

22 שנים? 30000 ק"מ? פחות מ-1400 ק"מ בשנה? פחות מ-30 ק"מ בשבוע? זה נשמע דמיוני...

 

רוני

דימיוני או לא - זו המציאות.

הרכב של קשישה אחת, יד ראשונה כמובן, מצבו המכני, הפלסטיקה, הפח ובכלל זה גם הריפודים כמו חדשים(אין נגיעת צבע).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...