Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לאחר שיטוט וחיפושים ארוכים לא מצאתי תשובות לכל השאלות שלי.

 

ברשותי לאנסר 92 ידנית שעברה כ 230K , קלאצ' גיר ומנוע מקוריים.

יש לי כמה שאלות (בעיות שנתגלו)

 

1. כאשר אני מתחיל תנועה בהילוך ראשון האוטו רועד טיפה, גם כשהוא עמוס(מלא + מזגן) וגם כשהוא ריק.

 

2.לפעמים כאשר אני מוריד הילוך , יש תופעה מוזרה. אני מוריד נניח מחמישי לרביעי משחרר את הקלאצ', המנוע עומד על 4000 טורים למשך כמה שניות (להזכירכם הרגל כבר ירדה מהקלאצ') ולאחר כמה רגעים הטורים יורדים ומתייצבים על 3500 .כאשר כל הדרך, רגל ימין על הגז.(אני מוריד הילוכים עם דאבל קלאץ' -תרגום חופשי מרוסית).

מה שבטוח שזה לא השעון של הסל"ד כי הקולות של המנוע מאשרים את המגמתיות.

 

3. איך אפשר לבדוק שהבלים האחוריים (תוף) גמורים? אני עובר טסט בלי בעיות בלמים, כמו כן בלם היד מורגש כבר בחצי המהלך שלו.

 

תודה וחג שמח

פורסם

שלום רב !

1- שאלתך לא מובנת ולא ברורה מספיק.

2- בהורדת הילוך הסלד אמור לרדת במהירות , רגל ימין שעל דוושת התאוצה, אמורה להיות באוויר, הסלד 4000 הוא גבוה, אלא אם אתה מגיע למהירות של 120 ומעלה.

אין צורך להשתמש בדאבל קלאץ ברכב זה.

כמה זמן אתה בעל רשיון נהיגה, כמדומני שאופי הנהיגה שלך הרסני לרכב, והרכב תקין, בצע נסיעת מבחן עם מישהו אחר, מבוגר ובכל ניסיון נהיגה רב משלך, ובדוק האם כל הבעיות שהזכרת מופיעות גם אצלך.

3- בלי להוריד גלגלים, לא ניתן לדעת את מצב התופים והרפידות.

לא ברור מה כוונתך שאתה עובר טסט, לטסט אתה אמור לגשת בלאו הכי עם אישור בלמים ממוסך מורשה, לאחר שפורקו התופים , כך ששאלתך מיותרת, אלא אם אתה עובר את הטסט"בקומבינה".

נושא הבלם יד לא ברור, גש למוסך בכל מקרה, בלמים זה לא הימור ולא משחק,

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני נוהג ברכב כבר שבע שנים.

אני משתמש בדאבל קלאצ' בהורדת הילוך במקרים מסויימיםכגון עקיפה או בעליה, ההורדה מרביעי לשלישי וכדו'.

אני מביא קלאצ' בניוטרל ואז משלב הילוך , זה לפי הנחיות של אבי שהיה נוהג לפני המצאת המסנכרנים :).

וגם מנסיון אישי ההילוך נכנס יותר טוב כי אני מגיע לטורים הרצויים.

 

לגבי הבעיה שהעלתי זה בלי הקשר לדאבל קלאצ' זה פשוט קורה בהילוך גבוהים בדכ.

זה גם לא קורה תמיד.

אני אנסח שוב את הבעיה:

אני מוריד מחמישי לרביעי עוזב את הקלצ' לוחץ על הגז, הטורים עומדים על 4000 ואז אחרי כמה רגעים' יורדים ל ומתייצבים3500.

זה קורה בד"כ כאשר אני מוריד מחמישי לרביעי.

פורסם

שלום רב !

בעייתך לא ברורה, וקשה לאבחן אותה דרך מסך המחשב.

לדעתי במקרה הטוב, לא קיימת שום בעייה, ובמקרה הרע הקלאץ מחליק, יש לאבחן זאת במדוייק במוסך בלבד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...