Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדואר נפלו על השכל- קניתי מחו"ל צינור גומי קטן למערכת הקירור, ב-10 פאונד, ובמקום למצוא אותו בתיבת הדואר אני צריך ללכת למכס ולפני זה לקפוץ לברכה דוידסקו במשרד התחבורה שתבדוק במאגרי המידע המצויינים שלה אם זה צינור אורגינלי ואם מותר להכניס את זה ותעשה לו בדיקות חוזק (כי אם הוא יתבקע פתאום אני אצטרך להחנות את האוטו בשוליים).

פורסם

אתם יודעים, זה כאילו שעושים הכל על מנת למנוע יבוא אישי של חלקי חילוף לרכב.

הרי אם המחירים כאן היו סבירים והיגיוניים ,אף אחד לא היה מזמין חלקים שניתן להשיג כאן.

דוגמא: פילטר שמן שאני צריך יעלה בארץ - תקשיבו טוב: 250 ש"ח...נכון זה לפורשה אבל זה לא בדיוק משהו מיוחד...

בארה"ב: 8$ הרי ההפרש פשוט מגוחך!

 

הריצה למשרד התחבורה למשל, על מה בדיוק? הרי הם כבר שלחו נציג מטעמם לדואר המרכזי שיבדוק ויאשר את חלקי הרכב...אז מה אני צריך להגיע לשם שוב? בשביל להביא להם צילומי מסמכים ולמלא טופס מה הזמנתי? הרי הם יודעים בדיוק מה הזמנתי! החבילה נפתחה ונבדקה...

 

פשוט חוקים מגוחכים ואנחנו מתלוננים, מקטרים אבל לא עושים דבר...למרות שבמחשבה שניה, מה כבר אפשר לעשות?!

בהפתעה מוחלטת, הגיעה אהבה חדשה...

פורסם
אתם יודעים, זה כאילו שעושים הכל על מנת למנוע יבוא אישי של חלקי חילוף לרכב.

 

זאת בדיוק הכוונה!

 

ישראל

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

פורסם

אבא שלי אמר לי פעם, אם אתה נופל לבור זה קורה. אבל אם נפלת לאותו בור פעמיים, אתה אדיוט...

ולכן, לאחר שפעם קרעו לי את הצורה בדואר בעבור כבל משומש למחשב נייד שקניתי בארץ, שכחתי אותו בח"ל וחבר שלח לי אותו חזרה. אני נזהר שבעתיים מהמכס.

על אגזוז לפורשה שנשלח מגרמניה נכתב METAL PIPE

לתושבת מיוחדת לפנסים לטרקטור SPARE METAL PARTS

 

וכך הלאה,

אבל בשום אופן לא לשקר! זו גם עבירה פלילית! פשוט לא להזכיר את המילה רכב.

פורסם
אבא שלי אמר לי פעם, אם אתה נופל לבור זה קורה. אבל אם נפלת לאותו בור פעמיים, אתה אדיוט...

ולכן, לאחר שפעם קרעו לי את הצורה בדואר בעבור כבל משומש למחשב נייד שקניתי בארץ, שכחתי אותו בח"ל וחבר שלח לי אותו חזרה. אני נזהר שבעתיים מהמכס.

על אגזוז לפורשה שנשלח מגרמניה נכתב METAL PIPE

לתושבת מיוחדת לפנסים לטרקטור SPARE METAL PARTS

 

וכך הלאה,

אבל בשום אופן לא לשקר! זו גם עבירה פלילית! פשוט לא להזכיר את המילה רכב.

:mm_yeah:

:roflmao: הבודי בעבודת פחחות והשילדה כבר במערומיה 1958 MGA Roadster :roflmao:

פורסם
אבא שלי אמר לי פעם, אם אתה נופל לבור זה קורה. אבל אם נפלת לאותו בור פעמיים, אתה אדיוט...

ולכן, לאחר שפעם קרעו לי את הצורה בדואר בעבור כבל משומש למחשב נייד שקניתי בארץ, שכחתי אותו בח"ל וחבר שלח לי אותו חזרה. אני נזהר שבעתיים מהמכס.

על אגזוז לפורשה שנשלח מגרמניה נכתב METAL PIPE

לתושבת מיוחדת לפנסים לטרקטור SPARE METAL PARTS

 

וכך הלאה,

אבל בשום אופן לא לשקר! זו גם עבירה פלילית! פשוט לא להזכיר את המילה רכב.

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::loco:

עדי גולדנברג 13399

פורסם
:shock:ההצעה באדום גרועה. מזמינה ומפתה לפתוח, ולראות את המוצר החדשני ( 6 הילוכים ) ומצמד כפול

לכן אתה מצהיר שהוא יד שניה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
על אגזוז לפורשה שנשלח מגרמניה נכתב METAL PIPE

לתושבת מיוחדת לפנסים לטרקטור SPARE METAL PARTS

 

וכך הלאה,

אבל בשום אופן לא לשקר! זו גם עבירה פלילית! פשוט לא להזכיר את המילה רכב.

 

עצה לא חכמה.

 

החובה שלך לסווג את הטובין המיובאים בצורה מלאה ונכונה

 

העונשים על העוברים על פקודת המכס יכולים להיות חריפים ביותר.

 

ממליץ לכולם שלא להשתעשע בעיניין זה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
עצה לא חכמה.

 

החובה שלך לסווג את הטובין המיובאים בצורה מלאה ונכונה

 

העונשים על העוברים על פקודת המכס יכולים להיות חריפים ביותר.

 

ממליץ לכולם שלא להשתעשע בעיניין זה.

 

 

לא בטוח. הריי לא המקבל מציין את סוג הטובין, כי אם השולח. ולפי מה ששוקה כתב מה כבר ההבדל בין צינור מתכת לצינור אגזוז אם כך הגדיר זאת מי ששלח. הוא לא הגדיר זאת כנעליים או כתב סכום אחר מהעלות האמיתית.

ההתחכמות היא לא עם המכס, מה שהחבר'ה מנסים זה להמנע מהביורוקטיה של משרד התחבורה.

פורסם
לא בטוח. הריי לא המקבל מציין את סוג הטובין' date=' כי אם השולח. ולפי מה ששוקה כתב מה כבר ההבדל בין צינור מתכת לצינור אגזוז אם כך הגדיר זאת מי ששלח. הוא לא הגדיר זאת כנעליים או כתב סכום אחר מהעלות האמיתית.

ההתחכמות היא לא עם המכס, מה שהחבר'ה מנסים זה להמנע מהביורוקטיה של משרד התחבורה.

 

כדי שתבין כמה הודעתך איננה נכונה.

 

שולחים לי הירואין. כותב לי השולח פודרה לבנה. יטפלו בך או בשולח בחו"ל.

 

אני אכתוב את זה בצורה ברורה.

 

חובתך למסור תיאור מלא ונכון של הפריט את סיווגו ואת מחירו הנכון. וזה בדיוק עם ומול המכס.

 

המכס גם משמש שומר ובודק עבור גופים אחרים כמו משרד התחבורה בנושא כלי רכב משרד הבריאות בנושא מזון ועוד ועוד.

 

ההבדל בין צינור מתכת לצינור אגזוז ,יכול להיות הצינור שאתה תקבל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מה אתה מכניס עכשיו דברים פליליים כולם כאן מדברים למנוע טירטורים בירוקרטיים בנושא הרכב ולא איך להבריח דברים אחרים.

פורסם
אתה יודע שעם חלקים לטרקטורים אין שום עניין שקשור למשרד התחבורה, נכון?

 

אסף.

 

לא הבנתי אם מדובר בשאלה או בקביעה. אבל לא, לא ידעתי.

השאלה היא האם גם המוכס לא יודע, וסתם ישלח את המייבא המתחיל אל מסדרונותיו האפלים והארוכים של משרד התחבורה בכדי להמציא אישור שאומר שאין צורך באישור...:?

פורסם
לא הבנתי אם מדובר בשאלה או בקביעה. אבל לא, לא ידעתי.

השאלה היא האם גם המוכס לא יודע, וסתם ישלח את המייבא המתחיל אל מסדרונותיו האפלים והארוכים של משרד התחבורה בכדי להמציא אישור שאומר שאין צורך באישור...:?

 

 

בכל המקרים שקיבלתי חלקים לטרקטור, ואפילו לטרקטורון, לא היה עיכוב ולו קל שבקלים. המוכס יודע. אבל תשתדל שלא יהיה כתוב "פורשה" כי המוכס לא יודע שיש טרקטור כזה...

 

מצד שני, במדינת הפקידים הכל יכול להיות...

 

אסף.

×
×
  • תוכן חדש...