Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

יש לי ברנו קליאו את הפקק הלבן המקורי, שהגיע עם הרכב. מדובר בקליאו B, מנוע 1.6 שנת 2000.

 

לפני כמה ימים קניתי במוסך מורשה רנו את הפקק השחור החדש. קנית אותו בשביל רכב אחר, ובסוף הסתבר, שאין בו צורך, והפקק נשאר אצלי.

 

 

האם כדאי להחליף את הפקק הלבן בשחור, והאם הפקק השחור "משופר" במשהוא ?

 

המכוניות החדשות יותר של רנו מגיעות עם הפקקים השחורים.

 

תודה.

פקק ישן.jpg

פקק חדש.jpg

 

 

פורסם

תודה יוסי.

 

אני יודע, שהוא מתאים.

 

השאלה היא האם הוא עדיף על הישן ובמה ?

 

לדעתי, בפקקים החדשים שסתום פורק לחץ מכוון ללחץ נמוך יותר, בישנים נדמה לי שהיה 1.2BAR

 

 

פורסם

אם כך אין תאימות.

שסתום פורק של מכסה רדיאטור אמור להיות לפי הערך המתוכנן של המערכת ולא לפי סוג המכסה. אם מערכת קירור מתוכננת ללחץ מקס' של נניח 0.9 בר אתה זקוק למכסה מתאים בלבד ולא בעל ערך אחר.

פורסם

אני רק משאר, שהפקק החדש פורק בלחץ נמוך יותר.

 

במוסכים מורשים של רנו מחליפים את הפקק הלבן בשחור בטענה, שעם הפקק הישן יש לחץ גבוה מידי.

 

 

פורסם

לחץ פריקה במכסה מכל התפשטות הוא 1.2 בר גם בדגמים החדשים יותר.

גם במכסה הישן לחץ הפריקה הוא 1.2 בר המכסאות החדשים יותר טובים .

במכסאות הישנים היתה בעיה של דליפה בחלק העליון של המכסה .

יש ברשותי גם דגם מכסה ישן וגם חדש ביום א הקרוב אני אבדוק את לחץ הפריקה בשתי המכסאות ואתן לך תשובה.

עד כמה שאני יודע לחץ הפריקה לא השתנה . השינוי הוא רק בשיפור המכסה.

בכל אופן אני חייב לך תשובה.

×
×
  • תוכן חדש...