Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית שעוני boost,EGT


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אפשרות לרכוש את השעונים הנ"ל של אוטומטר

 

ושהיו בשימוש כשנה וחצי על רכב אחר בסביבות ה1000 ש"ח שניהם.

 

האם זה כדאי? או שעדיף להשקיע בשעונים חדשים?

 

תודה מראש:-) אלעד.

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדוק הייטב את הEGT.

בקש לראות אותם עובדים באוטו לפני הפרוק.

בדוק היטב את החיישן,שהוא אינו מנופח,או בצבעים שונים.

פורסם

אני חושב שכבר השעונים מפורקים מהרכב כך שאין דרך לדעת, יש המלצות אחרות?

 

כי מצד אחד זה מאוד כדאי מבחינת המחיר ומצד שני אני חושש מהתפקוד שלהם אחרי הרבה זמן שהיו בשימוש

 

תודה, אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

אז מהיכן ניתן להשיג שעונים של אוטומטר חדשים?

 

הבנתי שרק שעון EGT של אוטומטר עולה בסביבות ה800-1000 ש"ח חדש, תקנו אותי אם אני טועה.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

EGT חדש של גריידי עולה 900 ש"ח,והם עדיפים מאוטומטר.

 

נצא מנקודת הנחה שבאמת EGT של אוטומטר עולה סביב ה900 חדש,עדיף כבר להשקיע בחדש מאשר לקחת אחד משומש.

לגבי שעון הבוסט הסיפור הוא אחר וגם העלויות יותר זולות,שעוני בוסט נעים במחירים של 200-500 שקלים.

ב300 ש"ח אתה יכול לקנות של חברה מכובדת ללא בעיה.

 

ובמחיר 1000 ש"ח,או להוריד את המחיר בכמה עשרות אחוזים טובים מאוד או לקנות חדש אולי בכמה שקלים בודדים ולהנות מראש שקט ואחריות.

פורסם

egt של גריידי עולה 900 ש"ח כשאתה מביא אותו מחו"ל. (מדבר מנסיון,קניתי אחד לפני כחודשיים)

בארץ המחיר שלהם כפול.

בוסט עולה עמט אותו הדבר.

 

המלצה שלי,בדוק את השעונים חזותית,בקש מהמוכר לשלם אחרי ההתקנה,וזהו.

 

כמובן שתמיד עדיף לקנות חדש,אבל זאת פונקציה של כסף.

פורסם

מישהו יכול להמליץ על בעל מקצוע שירכיב לי שעון air/fuel ?

כל החיבורים ישנם.

פשוט השעון עצמו לא היה תקין.

פורסם

הלכתי לראות את השעונים ומההתרשמות שלי מהמוכר ומהמצב החיצוני שלהם

 

פשוט עדיף שארד מזה ואביא שעונים איכותיים חדשים עם אחריות וראש שקט:-)

 

מישהו יודע היכן ניתן להשיג שעונים של גריידי במחיר שפוי?

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

הסידרה החדשה של גריידי היא עם תאורה אדומה. שעון הגדישה מראה יחידות PSI.

שעון EGT חדש של גריידי יש רק בלבן. משום מה את הדגם בצבע השחור הם לא מייצרים יותר. לקח לי כמה חודשים עד שמצאתי אחד באיביי שמכר EGT בצבע שחור.

שעון בוסט יש בשחור או בלבן.

אישית אני מאוד אוהב את העיצוב הסולידי של גריידי (יש לי 4 שעונים שלהם ברכב).

כשפרסמתי את ה EGT והבוסט של גריידי המשומשים שלי, הם נמכרו תוך פחות מ 24 שעות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

שעונים של גריידי ידועים בתור אמינים, איכותיים וסולידיים. ואני אדאג להשיג אותם:-)

 

ראיתי קיט 3 שעונים גריידי חדשים בEBAY ב629 דולר לא כולל משלוח, איך נשמע?

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1


×
×
  • תוכן חדש...