Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

ביום שישי נכנס בי רכב בצידי הרכב, הנהג הודה שהוא החליט לפרסס ללא איתות כאשר עמד בשוליים וכאשר

יצרתי איתו קשר היום, על מנת לבדוק מה הוא דיווח (הנחייה של סוכן הביטוח), הוא נתן לאבא שלו לדבר וטען

שאני אשם :x והוא לא מוכן להודות בכלום.

מה עושים במצב כזה? ההשתתפות העצמית שלי היא 1700 ש"ח במוסך הסדר.

האם לא לבזבז את מאמצי ופשוט לספוג או ללכת עם זה לבית משפט?

כמו שזה ניראה לי, ניתן להוכיח שאין סיכוי שאני אשם מכיוון שהפגיעה היא מהצד.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

הנהג הפוגע ביצע פניית פרסה שבמהלכה פגע בך ?

 

אתה צריך להפעיל את סוכן הביטוח שלך על מנת ליצור קשר עם הסוכן של הרכב הפוגע על מנת להבהיר בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שבמידה והוא לא ישלם את המגיע לכם עקב אשמתו בתאונה לא תהססו לפנות לבית המשפט.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אמת.

הפוגע האט עד לעצירה ועצר בשולי הדרך אחרי שורת מכוניות, אני עברתי אותו מצידו השמאלי

(חוקי לגמרי, במהירות חוקית בפס מקווקוו) שלפתע החליט לפרסס (ללא איתות) ונכנס בצידי הרכב.

לדעתי האפשרות להוכיח שאכן הוא פגע נובעת מכך שהפגיעה מתחיל בדלת הנוסע מקדימה

וממשיכה עד לכנס האחורית. במידה ואני הייתי נכנס בו, הפגיעה הייתה צריכה לבוא מהחזית או לפחות

מהכנף הקידמית שרואים אצלי בבירור שלא כך המקרה.

כאשר יצאתי מהרכב שלי אליו, צעקתי עליו "איך אתה לא מאותת?!" והוא אמר בחזרה "אני מצטער אתה צודק

אבל לא צריך להטיף לי מוסר".

כל כך מרגיז לא להיות אשם ולשלם כסף.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

אין שום כח לחתימה שכזו.

תצלמו,תצלמו ועוד פעם תצלמו.

למה יש היום את כל המכשירי דור 3?

אחרי זה שיגיד מה שהוא רוצה.

בכל מקרה,תפנה לסוכן שלך. הוא אמור לטפל בהכול.

Omnia mea mecum porto

×
×
  • תוכן חדש...