Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 530
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
האוטו צולם באילת נראה משופץ . איזה אוטו זה?

מצטער על איכות התמונות

הוא כבר באילת????????

אחד הקניות שפספסתי.

הרכב היה לפני שנה וחצי בחזקת מבוגר מחדרה יד 00 ,שרצה עליו 2500 לפני שיפוץ פחחות,היה במצב נסיעה.

הילמן מינקס. מנוע זהה למנוע פורד אנגליה.

:-(:cry:

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם
הוא כבר באילת????????

אחד הקניות שפספסתי.

הרכב היה לפני שנה וחצי בחזקת מבוגר מחדרה יד 00 ,שרצה עליו 2500 לפני שיפוץ פחחות,היה במצב נסיעה.

הילמן מינקס. מנוע זהה למנוע פורד אנגליה.

:-(:cry:

 

 

 

שלום.

 

הרכב הוא הילמן והמנוע הוא הילמן ולא מנוע של פורד אנגליה אפילו לא דומה.

כמו כן מנוע אנגליה הוא 1000 סמ"ק והמנוע של ההילמן הוא 1500 סמ"ק יחי ההבדל הקטן.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

פורד טרנזיט שנת 81 בז'בוטינסקי ברמת גן. במבט מהיר היא ניראת קצת מקומטת אבל בעלת פוטנציאל.

פורסם
הרכב הזה עבר לידי באיילון ולא הצלחתי לזהות. מישהו יכול לומר לי מה זה? שנת 83 אם אני זוכר נכון.

 

 

המנטה B של שלום (יש לו עוד אחת צהובה). אני מזהיר אתכם מראש לא לשאול אותו אם הוא מוכר. צפו לשלל חפצים שיעופו לכיוונכם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

פעם פורסמה כאן תמונה של מוסטנג צהובה משנות ה70 ליד מרצדס אדומה . שתיהן עמדו הרבה, זה היה נראה ככה.

אני חושב היא הייתה של ליאור.

מישהו יודע מה איתה היום? אחרי שיפוץ או עדיין עומדת ואיפה?

פורסם

ישנה פורד טרנזיט MK2 שנת 86 בצבע צהוב, שהפכה למחסן בטירת הכמרל

 

הרכב במצב דיי טוב

 

לפרטים נוספים ומיקום- לשלוח ה"פ :arrow:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

טרנזיט 87 עם הכיתוב אינסטלטור נוסעת כל ערב מהרכבת ביבנה למושב בנייה

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם
הרכב הזה עבר לידי באיילון ולא הצלחתי לזהות. מישהו יכול לומר לי מה זה? שנת 83 אם אני זוכר נכון.

אני כמעט בטוח שראיתי אחת כזאת בחולון בשכונות בצבע אדום והיא נראית ממש במצב טוב.

 

באיזור התעשיה הישן בראשל"צ - סאאב 900 טורבו קבריולט במצב לא משהו. 20 מטר אחרי - פורד אסקורט קבריולט מצב גם לא משהו.

פורסם
פעם פורסמה כאן תמונה של מוסטנג צהובה משנות ה70 ליד מרצדס אדומה . שתיהן עמדו הרבה, זה היה נראה ככה.

אני חושב היא הייתה של ליאור.

מישהו יודע מה איתה היום? אחרי שיפוץ או עדיין עומדת ואיפה?

הרכב פורק לגורמים. אחד שיודע.

פורסם

ראשית, הטרנזיט 87 נמצאת בדרך קבע במושב בניה, בצבע אפור עכבר ונראית אוטנטית לתקופה.

 

שנית, לא הייתי מדווח על זה, לולא השעות: בכל יום נצפית סובארו לאונה סדאן אדומה מהשנים 1974-1976 נהוגה בידי בחור צעיר דתי, הרכב יפה אך המספר מורה רכב אספנות והשעה 08:00 בבוקר בצומת רעננה צפון לכיוון צומת דרור - אני רושם זאת רק מהחשש שעקב התנואה המאוד צפופה באזור, הסובארו הזו,שהיא אחת מהאחרונות בארץ תפגע ותעלם.

 

תמונה להמחשה:

 

LeoneIKLEIN.jpg

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

לתשומת לב

ביום שלישי בערב ייסגר השירשור וייפתח שירשור דביק חדש לחודשים יולי-ספטמבר

בני, מנהל הפורום

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...