Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה.. זה הקרוס אובר שלי :

img1856a.jpg

img1860y.jpg

 

הבעיה היא.. שאני מחבר לו חשמל והכל.. הוא עובד [הנורה האדומה של ה"פאוור" דולקת] אבל אני לא מצליח להוציא ממנו כלום.. אני מכניס לו ימין ושמואל באינפוט.. ואני משחק עם סאב באווטפוט.. ולא שומעים בסאב כלום.. חוץ מיציאה אחת, האחרונה."FULL RANGE" חיברתי את הסאב לעוד מקומות ולא שמעו כלום.. וגם ניסיתי לשחק בכפתורים ולא עזר.

 

יש לי מגבר 400 וואט של רוקווד. הוא מחובר בצורה כזו שהקרוס אובר מקבל מוזיקה והיציאה של הקרוס אובר הולכת למגבר ואז מהמגבר לסאב.

מישהו יכל להגיד לי בבקשה איפה צריך ליהיות כל כפתור שאני ישמע דרך הקרוס אובר הזה?

Only RWD

פורסם

למה שלא תגיד לנו פשוט לאן חיברת כל חוט וחוט ואיך הכפתורים מכוונים?

 

יהיה יותר קל פשוט לאמר לך מה לשנות...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
למה שלא תגיד לנו פשוט לאן חיברת כל חוט וחוט ואיך הכפתורים מכוונים?

 

יהיה יותר קל פשוט לאמר לך מה לשנות...

 

אז ככה. מה שאתה רואה בתמונה ככה הוא מכוון.

 

כל חוט וחוט.. אוקי.. קודם כל ניכנס R וL לקרוס אובר, באינפוט של הסאב וופר,

 

מהיציאה של הקרוס אובר "סאב וופר" יוצא חוט אחד של הR אל המגבר בכניסה לR .

מהיציאה של הקרוס אובר "סאב וופר" יוצא חוט אחד של הL אל המגבר בכניסה לL .

 

מהיציאה של מגבר יוצא חוט L "פלוס" אל ה"פלוס" שבסאב.

מהיציאה של המגבר יוצא חוט R "מינוס" אל ה"מינוס" בסאב.

 

חשמל ניכנס אל המגבר ואל הקרוס אובר נכי! בשתיהם דלוקות הנורות של ה"פאוור".

 

אם אני מחבר את המוזיקה ישירות אל המגבר שומעים אם אני מחבר את המוזיקה דרך הקרוס אובר ואז למגבר לא שומעים.

ואם אני מחבר את היציאה מהקרוס אובר אל המגבר ביציאה האחרונה שבקרוס אובר "FULL RANGE" שומעים רגיל.

Only RWD

פורסם

תנסה לחבר את הכניסה מהHU לכניסה הרגילה ולא לכניסה של הסאב - אם יש לך רק יציאה אחת מהHU - חבר אותה לINPUT הכללי ולא לINPUT של הסאב.

 

לאחר מכן - האם זה מגבר 4 ערוצים כאשר שני ערוצים מגושרים לסאב ושני ערוצים הולכים לקומפוננט?

 

אם כאן את היציאה לשני הערוצים של הקומפוננט אתה צריך להוציא מהFULL בקרוס לערוצים הקדמיים של הקומפוננט.

 

ואת היציאה מהקרוס לסאב אתה צריך להוציא מהיציאה של הסאב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
תנסה לחבר את הכניסה מהHU לכניסה הרגילה ולא לכניסה של הסאב - אם יש לך רק יציאה אחת מהHU - חבר אותה לINPUT הכללי ולא לINPUT של הסאב.

מה זה HU ? זה הכניסה של הפרונט יעני?

 

לאחר מכן - האם זה מגבר 4 ערוצים כאשר שני ערוצים מגושרים לסאב ושני ערוצים הולכים לקומפוננט?

המגבר הוא עם 4 ברגים לחיבור כל שתי זה רמקול והוא 400 וואט עם שני כניסות של RCA

ויש לו מפסק ואפשרות כיוון שמעליהם רשום "קרוס אובר" ואם אני מעביר את המפסק אז שומעים בס ביציאות מהמגבר

 

אם כאן את היציאה לשני הערוצים של הקומפוננט אתה צריך להוציא מהFULL בקרוס לערוצים הקדמיים של הקומפוננט. ואת היציאה מהקרוס לסאב אתה צריך להוציא מהיציאה של הסאב.

אין לי קומפוננט [אני לא יודע מה זה] יש לי רק מגבר קרוס אובר רמקולים שני טוייטרים וסאב.

 

כתבתי בציטוט^^

 

עריכה:

אני ממש ממש מודה לך על העזרה והסבלנות!

Only RWD

פורסם

HU זה הרדיו דיסק

לפי דעתי (אני די חדש בפורום אז כדאי שתבדוק עוד אבל..) אם אתה אומר שאתה לא יודע מה זה קומפוננט אז זה אומר שאתה לא ממש מכיר את התחום של האודיו לרכב.

וגם ככה לא נראה לי שהקרוס אובר הזה חדש\ברמה גבוה.(לפי המצב של הברגים נראה לי שהוא לא הכי חדש)

ואם מה שחשוב לך זה לשמוע

לפי דעתי (אני די חדש בפורום אז כדאי שתבדוק עוד אבל..) כדאי לך לבדוק אם ב HU\במגבר אתה יכול לחתוך את התדרים של הסאב ואז לוותר על הקרוס.

אבל כמו שאמרתי אני חדש, אני לא מכיר\יודע מה המצב של הקרוס אז זאת רק ההצעה שלי.:wink:

פורסם
אז ככה. מה שאתה רואה בתמונה ככה הוא מכוון.

 

כל חוט וחוט.. אוקי.. קודם כל ניכנס R וL לקרוס אובר, באינפוט של הסאב וופר,

 

מהיציאה של הקרוס אובר "סאב וופר" יוצא חוט אחד של הR אל המגבר בכניסה לR .

מהיציאה של הקרוס אובר "סאב וופר" יוצא חוט אחד של הL אל המגבר בכניסה לL .

 

מהיציאה של מגבר יוצא חוט L "פלוס" אל ה"פלוס" שבסאב.

מהיציאה של המגבר יוצא חוט R "מינוס" אל ה"מינוס" בסאב.

 

חשמל ניכנס אל המגבר ואל הקרוס אובר נכי! בשתיהם דלוקות הנורות של ה"פאוור".

 

אם אני מחבר את המוזיקה ישירות אל המגבר שומעים אם אני מחבר את המוזיקה דרך הקרוס אובר ואז למגבר לא שומעים.

ואם אני מחבר את היציאה מהקרוס אובר אל המגבר ביציאה האחרונה שבקרוס אובר "FULL RANGE" שומעים רגיל.

 

L זה מינוס וR זה פלוס.

יש מצב שהפכת את הפאזות.

בקרוס יש לך PHASE, ניסית להפוך? חוץ מזה יש לך כפתור סטריאו ומונו, תעביר על מונו, גם אמור לעזור.

במצב LOW PASS של הסאב לפי התמונה, הוא חתוך מ180 הרץ, תראה האם הסאב שלך מתוכנן להגיע לשם.

 

במצב פולרנג' האתה למעשה עוקף את הקרוס ובגלל זה אתה שומע רגיל.

G-Media

יעוץ והתקנת מערכות שמע, קולנוע ותקשורת.

www.g-media.org

052-5634010

פורסם
מה נהיה היום? כל אחד מגיב בלי מושג? L זה מינוס? משהו חדש? באיפה הקרוס הזה? אתה בטוח שהוא עובד?

 

 

נפלו פה כמה טעיות.

 

תקשיבו. בואו נתחיל מחדש.

 

נתחיל מזה שאני מחבר הכל בבית.

עכשיו ככה. במגבר400וואט שלי יש

יציאות:

פלוס ומינס של R ופלוס ומינוס של L

כניסות שתי RCA ושני כיוונים ומפסק שמעבר למצב קרוס אובר.

 

יש לי סאב 600 וואט עם יציאות פלוס ומינוס מין הסתם.

יש לי שני טוויטרים 200 וואט כל אחד, פלוס ומינוס לכל אחד מין הסתם

ויש לי עוד שני רמקולים מעפנים אני חושב כל אחד 60 וואט אל תתפסו אותי על מילה לא רוצה לחבר אותם אבל אם צריך אני יחבר.

במערכת יש לי שני RCA יציאות.

 

 

את כל החשמל אני מחבר לספק כוח חזק שמפעיל את הכל על מתח של 12 וולט כי אני מפעיל את הכל בבית.

 

עד עכשיו מה שעשיתי זה חיברתי את הסאב ליציאות של המגבר ואת המגבר לחשמל שבספק [12 וולט] ואת הכניסות של הRCAשנימצאות במגבר שמתי לאמפי שלוש.

 

עכשיו יש לי מערכת [במקום האמפי שלוש]. יותר נכון רדיו טייפ עם קלטות... לא משנה... יש לו שני RCA [ימין ושמואל] יציאות. יש לו כניסת חשמל ויצאות לרמקולים.

 

אני נותן למגבר ולמערכת 12 וולטר וכמובן גם לקרוס אובר הכל נידלק. [לכולם נידלק הנורה של ה"פאוור"]

עכשיו אני רוצה לחבר את הקרוס ביחד עם הטוויטרים ביחד עם הסאב ואולי גם עם הרמקולים ה60 וואט שיש לי בצד.. אפשרי?

 

לאן לחבר כל חוט.? אני יחבר את הסאב ליציאה מהקרוס של הסאב? אני יחבר את הטוייטרים לקרוס מהיציאה של ההרץ הגבוה? את הכניסה של הקרוס אני יחבר ליציאה של המגבר או שההפך? ואת המערכת לקרוס או את המערכת למגבר?

 

מתחיל הכל מהתחלה כי ניהיה כאן בלאגן.

Only RWD

פורסם

אתה צריך לחבר את היציאה של הטייפ למגברים (RCA) או את הנגן MP3 - לכניסות של הקרוס.

 

לMAIN INPUT - ימין ושמאל בהתאמה.

 

מהיציאות של הקרוס - את היציאות של הHIGH - אתה צריך לחבר לכניסות במגבר שיוצאים לערוץ של הטוויטרים.

 

מהיציאות של הSUB בקרוס - לכניסות במגבר שהולכים על הערוץ המגושר של הסאב.

 

את הטוויטרים אתה צריך לחבר בהתאמה למגבר - לערוץ שאליו נכנסים הRCAים שיוצאים לכוון הטוויטרים מהקרוס.

את הסאב אתה צריך לחבר למגבר לערוצים שאליהם נכנס הRCAים שיוצאים לכוון הסאב מהקרוס.

 

אני מקווה שזה ספק DC שמסוגל להעביר כמה אמפרים טובים אחרת המגבר שלך ישרוף אותו...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אתה צריך לחבר את היציאה של הטייפ למגברים (RCA) או את הנגן MP3 - לכניסות של הקרוס.

 

לMAIN INPUT - ימין ושמאל בהתאמה.

 

מהיציאות של הקרוס - את היציאות של הHIGH - אתה צריך לחבר לכניסות במגבר שיוצאים לערוץ של הטוויטרים.

 

מהיציאות של הSUB בקרוס - לכניסות במגבר שהולכים על הערוץ המגושר של הסאב.

 

את הטוויטרים אתה צריך לחבר בהתאמה למגבר - לערוץ שאליו נכנסים הRCAים שיוצאים לכוון הטוויטרים מהקרוס.

את הסאב אתה צריך לחבר למגבר לערוצים שאליהם נכנס הRCAים שיוצאים לכוון הסאב מהקרוס.

 

אני מקווה שזה ספק DC שמסוגל להעביר כמה אמפרים טובים אחרת המגבר שלך ישרוף אותו..

המגבר או הקרוסאובר????????????

אניחיברתי הכל הכל עבד. העלתי את הקפתור בPAHSE בLOW PASS

מ50 ל80 נכבה הכל אני בא מנסה להדליק תספק הוא לא רוצה להידלק

הוא נידלק לחצי שניה ונכבה.

מז"א ?DC

ויש לי ספק 400 וואט איפה אני רואה כמה אמפר הוא יכל להעביר?

 

 

רשמתי בציטוט

 

עריכה:

זה מה שרשום לי עליו.

רשום שם עד 50 60 הרץ.. אז בגלל שהעלתי ל80 שרפתי אותו?

רשום ליד זה כמה אמפר.. זה זה?

 

התמונה:

img2285ucp.jpg

 

ועוד משו קטן.. שרפתי פיוז? או את כל הספק? כי פיוזים לא חסר לי.

Only RWD

פורסם

עידכון קטן..

 

ניתקתי הכל. הספק נשאר ככה כמו שאמרתי לכם..

הלכתי נסיעה קטנה וחזרתי עכישו. אני בא מדליק הכל טוב ויפה. [הוא כניראה היה בהשהיה]

 

טוב אני הבנתי איפה צריך לחבר כל דבר ולאן. בבית אני לא יחבר את זה. רק באוטו.

הפואנטה שמהמערכת לקרוס ומהקרוס למגברים.

 

אני מודה לכל מי שניסה או שעזר והרבה פה עזרו.

תודה רבה.

 

אלי.

Only RWD

פורסם

הבנת נכון - הקרוס בא כחוצץ בין המערכת למגברים.

 

ולגבי הספק - את הקרוס הוא אמור להרים בלי בעיה - הקרוס ממש דורש כמה מאות מילי אמפרים בודדים אם בכלל.

 

אבל המגבר... דורש כמה אפרים טובים והספק הזה לא מיועד להוציא כזה זרם.

 

אתה יכול אבל להשתמש במגבר ביתי לצורך העניין - הספק של המחשב ירים את הקרוס והקרוס מחלק תדרים סה"כ - לא איכפת לו לאיזה מגבר שעובד על איזה מתח הוא מתחבר אליו... ממש לא מעניין את הקרוס אם זה מגבר ביתי (שעובד על מקור מתח משלו - חברת החשמל במקרה הזה) או מגבר לרכב...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...