Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך, קרא את כללי הפורום***

 

עד עכשיו המגבר מחובר לאמפי ומהמגבר יוצאים שני טוייטרים וסאב. וזה ממש ממש חזק אני שומע עם זה פצצות.

 

אתה אומר שאני יכל לחבר ישר אחרי הקרוס בלי מגבר את הרמקולים? וזה יעבוד? לזה אתה מתכוון ? אם כן אני אנסה.

Only RWD

פורסם

לא.

 

אני אומר שהMP3 צריך להיות מחובר לקרוס והקרוס למגבר

 

אבל אני אומר שלקרוס זה ממש לא משנה לאיזה מגבר הוא מחובר - בין אם זה מגבר ביתי שמוגבר על חשמל ביתי או מגבר לרכב שמוגבר על מערכת חשמל של רכב.

 

אבל הספק DC שלך לא מספיק חזק בשביל להחזיק עליו את המגבר, רק את הקרוס.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לא.

 

אני אומר שהMP3 צריך להיות מחובר לקרוס והקרוס למגבר

 

אבל אני אומר שלקרוס זה ממש לא משנה לאיזה מגבר הוא מחובר - בין אם זה מגבר ביתי שמוגבר על חשמל ביתי או מגבר לרכב שמוגבר על מערכת חשמל של רכב.

 

אבל הספק DC שלך לא מספיק חזק בשביל להחזיק עליו את המגבר, רק את הקרוס.

 

אוקי הבנתי.

 

אני כניראה יחבר את הקרוס למחשב :lol:

עד שיהי הלי אוטו משלי.8)

 

תגידו יש כאן איפשהו תמונה או לינק או משו כזה שמראה מה כל צבע וצבע של חוט שיוצא מהמערכת?

אני זוכר שקבל עם פס שחור זה מינוס של רמקול.

יש לי מערכת רגיו טייפ אני לא מצליח להדליק אותה. אני מחבר את הורוד ואת האדום לפלוס ואת השחור למינוס נידלק לי רק האור של המסך והכפתורים.

זו בעיה במערכת או שזו בעיה בחיבור שחיברתי? כי אני לא זוכר שצריך לחבר עוד חוט כלשהו..

תקנו אותי אם אני טועה?

Only RWD

פורסם

ויש לי עוד שאלה קטנה. בעיה שאני ניתקל בה הרבה.

נגיד ויש לי מגבר 800 וואט. ואני מקבל שתי יציאות כל אחד 400 וואט. ויש לי סאב 800 וואט. ואני רוצה לחבר אותו למגבר.

איך אני מחבר בצורה כזו ששני היציאות יספקו את הסאב?

מקבילי? טורי? או פלוס באחד ומינוס בשני? או שיש משהו מיוחד שעושה את זה?

 

אה כן וסליחה על הדאבל.

Only RWD

×
×
  • תוכן חדש...