Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום בשבוע האחרון נדלקת מדי פעם בנסיעה נורת ה - ABS , לעיתים כן ולעיתים לא .

 

מקריאה שערכתי בנושא , הבנתי שכדאי כצעד ראשון לנקות את חיישני ה - ABS , האם לצורך כך צריך לפרק את הגלגלים ? .

 

אם איזה חומר מנקים את חיישני ה - ABS ? , איך הם נראים ז"א אם אני מפרק את הגלגל איך אני מזהה את החיישן ? .

 

אני גר בהוד השרון , אשמח באם אוכל להיעזר באחד מחברי הפורום עם סורק - ע"מ להוציא קוד תקלה , ולדעת באם מודבר בחיישן באיזה חיישן - ז"א קדמי , אחורי .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני מעדכן , הייתי במוסך חובר סקאנר לרכב ונמצא קוד תקלה "REAR RIGHT SENSOR" - חיישן ABS ימני אחורי , החיישן פורק מהרכב במוסך ונוקה .

 

התקלה אופסה , אך היום היא חזרה שוב .

 

ז"א אחרי שהרכב הונע היום הנורה לא כבתה , אך אחרי עשרים דקות של נסיעה היא כבתה .

 

נאמר לי במוסך שלהחליף חיישן ימני אחורי לחדש לא יפתור את הבעייה - האמנם ? , הרי חיישנים מתקלקלים .

 

נאמר לי שהבעייה היא במחשב ה - ABS .

 

עלות חיישן ABS אחורי 300 ש"ח למקורי לפני מע"מ - אני יכול להרכיב אותו בקלות .

 

האם במידה ואני אקנה את החיישן וארכיב אותו אני יזדקק לסקאנר ע"מ לאפס את התקלה הקודמת ? .

 

אשמח לעצות בנושא .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

שלום אני מעדכן שנית , שבועיים אחרי איפוס התקלה : " REAR RUGHT SENSOR" - מאז ניקוי החיישן ואיפוס התקלה , התקלה חזרה פעם בשבוע ז"א נורת ה - ABS נדלקה פעם בשבוע ונכבתה אחרי כ -20 דק' של נסיעה .

 

היום נורת ה - ABS נדלקה תוך כדי נסיעה ולא נכבית כלל .

 

נסיתי להניע כמה פעמים אך היא נשארת דלוקה .

 

האם למישהו אי פעם בפולו היה את אותו קוד תקלה - והחלפת חיישן ABS פתר את הבעייה המדוברת ? .

 

במידה ולא האם המחשבים בפולו זהים לאלה בגולף או לרכב אחר מהקונצרן ?

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

תקלות כאלו נפוצות ברכבים דומים לשלך. לרוב אם ניקוי החיישנים לא עוזר אז הבעיה במחשב, אבל:

לפני שהייתי מחליט שהבעיה במחשב הייתי מחליף בין החיישנים כדי לראות שהתקלה משיכה עבור אותו מיקום ולא עוברת לצד השני.

זה בהנחה וניקוי לך את כל החיישנים. בנוסף הייתי בודק שזר השיניים לא נפגע מסיבה כלשהי.

פורסם

יש לי את אותה הבעיה בפולו קלאסיק, הנורה דולקת

הייתי במוסך והחיישן הימני האחורי דפוק

גם ניקו אותו ואיפסו

והתקלה חזרה

בעיקרון זה סתם מעצבן לעין, לא עושה שום נזק

הבנתי שאפשר להחליף בחיישן משומש ולא חדש

ומן הסתם זה יותר זול.

אני חושב שפולו פשוט הקדימה את זמנה בכל העניין עם המחשב והABS

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם

מה זאת אומרת לא עושה שום נזק, ברגע שהנורה דולקת הABS מנוטרל

 

דבר נוסף, לטעמי הצורה הנכונה היא לנקות את החיישן, אם לא עוזר, לנסות להחליף אותו(במידה ונפתרה הבעיה- שלם למוסך), אם זה לא עוזר, לבדוק את הנבא בגלגל שיש בו את התקלה, ורק אם זה לא עוזר ללכת למחשב

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

היי ראשית תודה לכל האנשים שהגיבו עד כה .

 

מהו זר השיניים , והיכן הוא ממוקם ? .

 

האם ניתן להרכיב את החיישן הימני האחורי במקום השמאלי האחורי ? .

 

ע"מ לפרק את החיישן צריך לפרק גלגל ? , להרים את הרכב ? , ניתן לבד בבית ? .

 

אשמח לתגובות .

 

האם יש מישהו שאכן החלפת חיישן ABS בפולו אכן פתרה את הבעייה ? .

Sound Stream -Trantula 800.2

  • ספונסר פורום
פורסם

החיישנים בפולו הזאת לא מתאימים מגלגל אחד לאחר

אלא כל אחד לצד שלו בלבד .

לעיניין התקלה עצמה ,בדרך כלל התקלה בפולו תתברר כתקלת מחשב

וניקוי חיישנים והחלפתם לא תעזור ,אם כי שווה לנסות במיוחד במקרה שלך

שהתקלה הינה בגלגל אחורי (בתקלה של גלגל קדמי שמאל, 99 אחוז זה מחשב)

ובכל זאת מהניסיון שלי ,אני נותן לך סיכוי של 20 אחוז שזו תקלת חיישן ולא מחשב .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אני עדיין הייתי בודק את הקוטבי על הנבא, שאולי השתחרר ולא מעביר נתונים נכונים למחשב

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • ספונסר פורום
פורסם

בן המקרה שלך בו התקימה תקלה בטבעת של החיישן

הוא מקרה מאד מיוחד ויכול להתקיים רק בדגמים האלו של הפולו

החדשות והאיביזה (2003 ומעלה)אשר בו טבעת החיישן ממוקמת בתוך

המיסב עצמו ולא ניתן לוודא את מצבה ללא החלפת הנבה רק לצורך הבדיקה .

 

בפולו היותר ישנות כמו של פותח השרשור ,הטבעת הינה חיצונית וגלויה לעין

וניתן בקלות לראות את מצבה והיחסיות שלה מול החיישן ,ולכן בכל ניקוי

או בדיקה של החיישן מוודאים כמובן את מצבה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

הבנתי, תודה על ההסבר

 

אם כך לפותח השרשור, כנראה שבאמת ברכב שלי התקלה היתה שונה ולכן מצטער אם דבריי היו פחות רלוונטיים

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...