Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים!

 

אחרי הרבה המלצות רכשתי את הרמקולים של altec lansing mx5021

http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=40050

רמקולים באמת נהדרים,תענוג שלא נגמר :-)

 

עכשיו הגעתי לשאלה החשובה,קניתי מחשב חדש לאחרונה הלוח אם של ג'יגהבייט דגם EP45-DS3L (מעבד Q6600 אם זה משנה)

http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2844

על הלוח מובנה כ.קול - Intel® High Definition Audio

 

בעיקרון אני די מרוצה סה"כ,אבל תמיד שואף ליותר :wink:

רוב העיסוק שלי הוא בשירים ופחות במשחקים וכ"ו ואני מעוניין לשמוע בצורה הטובה ביותר

אז ככה

האם באמת יהיה הבדל משמעותי (בלי להעליב אבל רק מניסיון אישי) בין כרטיס קול מובנה HD לעומת כרטיסים חיצוניים?

מי שיוכל לפרט טיפה לגבי התוצאה השונה (אם ישנה) ובאיזה סטאפ כמובן

 

שוטטתי קצת בפורמים ומבחנים ומצאתי את הכרטיסים הנ"ל כמתאימים יותר למוזיקה על פי חוות הדעת

ASUS XONAR

M-AUDIO

HERCULES

CREATIVE AUDIGY

 

יש למישהו ניסיון איתם או אחרים?

 

 

בברכה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לשמיעת מוסיקה מספיק 2 ערוצים. 2.1 לכל היותר.

האיכות הטובה ביותר היא כשכרטיס הקול הוא מחוץ למחשב (יש לCREATIVE כזה בחיבור USB)

×
×
  • תוכן חדש...