Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

ברשותי מאזדה לאנטיס 1.8 1997

 

האם זה בסדר שהרכב אוכל בערך ל 1200-1000 ק"מ

800-700 גר שמן ??

 

הרכב עבר 164.000 ק"מ- כאשר הוא על N ואני לוחץ על גז ל כ 6 -7 סלד יוצא קצת עשן שחור לבן.

המכונאי שלי אמר לי שזה בסדר לשנתון ולקילמטרז ועדיף לא לגעת .....כמו שאומרים סע לשלום

 

האם זה אכן בסדר והוא צודק?

 

תודה מראש

פורסם

לדעתי זה הרבה, ליטר לעשרת אלפים זה עוד סביר ואצלך זה כמעט לאלף, אבל אתה הרי לא תפתח עכשיו את המנוע ותיכנס להוצאות או שאני טועה?

פורסם

ידוע שמנועי הלנטיס בדגם הזה הם מנועים שאוכלים שמן. באיזה שמן אתה משתמש ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

שלום

 

תודה לכולם על העזרה.

 

אני משתמש ב LM חצי סינטטי 10\40 אם אני לא טועה!

ולפעמים ב AC DELCO גם חצי סנטטי.

 

אז ככה : יש נזילה ממש ממש קטנה מהפקק -צריך להחליף גומיה.

העשן הוא יותר לכיוון השחור אבל אותו רואים רק כאשר פול גז

ככה שהאוטו עומד אין כלום וגם בנסיעה רגילה אין כלום

הוא נוצר ב 6-7 אלף סלד

אם כאשר אני ב D מתחיל לנסוע ולוחץ פול.

 

אז אני רואה שמומחי הפורום ממליצים ואומרים שזה תקין האכילה של 700 ל כ 1000-1200 קמ?

ואני יכול לנסוע רגוע......?!?

פורסם

עוד שאלה קטנה ברשותכם :

 

כאשר אני מודד שמן -ולפי המד השמן נימצא קצת מעל המינימום כמה זה בערך עוד להוסיף?

 

אני פוחד פשוט שמכונאים לא יעבדו עלי סתם

כמו שחלקם אוהב לעשות זאת....לצערי

 

תודה

פורסם

מדובר בתצרוכת שמן גבוהה וברור שיש תקלה במנוע ואם לא אכפת לך להוסיף שמן כל הזמן תחייה אם זה ואם כן אז תתקן.

 

שמן מוסיפים לאט (רבע ליטר כל פעם) ומודדים עם המדיד עד שמגיע לפני מהקסימום.

פורסם

לא יודע מה דורש תיקון, זה יכול להיות מערכת נשם, גומיות שסתומים או מובילים, טבעות בוכנה או בלוק מנוע.

בצע חיפוש בפורום.

פורסם

הוא נוצר ב 6-7 אלף סלד

אם כאשר אני ב D מתחיל לנסוע ולוחץ פול.

 

תשתדל להמנע מלהגיע לסל"ד כזה והכל יהיה בסדר.

ממליץ על שמן חצי סינטטי Mobil 10W40.

פורסם

אולי כדי להקטין את צריכת שמן יש טעם לעלות לצמיגות גדולה יותר, למשל 15W50?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • ספונסר פורום
פורסם

במנועים האלו יש בעיה של היווצרות בוצה והתפסות שדל רינג השמן,מניסיון,שימוש בפלשינג טוב,מקטין משמעותית את תצרוכת השמן.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...