Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תצתדק, בבקשה ממך. אם היית במקומי היית גם מנסה להעיר לה הנהיגה שלה ואם היא הייתה מתעלמת קשה לי להאמין שהיית אומר "נו טוב, העיקר שלא קרה כלום" במיוחד שאתה רואה פקאצה בלונדינית שקיבלה מאבא/אמא אוטו חדש, נוהגת ככה.

 

אם הייתי במקומך לא הייתי עושה כלום, כי אני לא מתנהג כמו ערסאוות ממוצע ויוצא אל מכוניות כדי לתת להם שטיפה על יכולות הנהיגה שלהם.

 

ובנוגע לתאונה שלך - אתה נכנסת לצומת, במהירות גבוהה, לא בדקת אם הצומת פנויה (או שמא ראית את הרכב שלה מגיע וחשבת שתשתחל לצומת לפניה, אופציה לא פחות גרועה) - נחש מה, עשית בדיוק מה שעשתה אותה הבחורה, רק שהיא נהגה במהירות המותרת, אז מבחינת המשטרה אתה אפילו יותר אשם ממנה. ואתה אכן בריון וונדליסט, כי אתה בעטת לה במראה ופירקת לה אותה, התנהגות כזאת היא בדיוק הגורם לכך שיש בארץ אפס תרבות נהיגה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

  • תגובות 124
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם הייתי במקומך לא הייתי עושה כלום, כי אני לא מתנהג כמו ערסאוות ממוצע ויוצא אל מכוניות כדי לתת להם שטיפה על יכולות הנהיגה שלהם.

 

ובנוגע לתאונה שלך - אתה נכנסת לצומת, במהירות גבוהה, לא בדקת אם הצומת פנויה (או שמא ראית את הרכב שלה מגיע וחשבת שתשתחל לצומת לפניה, אופציה לא פחות גרועה) - נחש מה, עשית בדיוק מה שעשתה אותה הבחורה, רק שהיא נהגה במהירות המותרת, אז מבחינת המשטרה אתה אפילו יותר אשם ממנה. ואתה אכן בריון וונדליסט, כי אתה בעטת לה במראה ופירקת לה אותה, התנהגות כזאת היא בדיוק הגורם לכך שיש בארץ אפס תרבות נהיגה.

 

למה אתה לא מבין, שנינו לא ראינו אחת את השני, אבל כשהיא נכנסה לצומת היא לא האטה במטרה לתת זכות קדימה אלא פשוט נכנסה לצומת במהירות, אני כבר הייתי בתוך הצומת! וממתי לקחת פניה על מהירות בין 30-40 קמ"ש נחשבת תואמת את תנאי הדרך ועוד במיוחד כשיש תמרור מתן זכות קדימה?

 

היא 95% אשמה במצב שהגענו אליו וכבר כתבתי מקודם לא משנה לי אם היא למדה או לא, הפחת שלי פשוט התפוצץ באותו רגע שהיא העלמה ממני וזה הגיע לה. היא ידעה למה עשיתי את זה. לא אכפת לי מה היא הסיקה מזה ואם אתה רוצה תרבות נהיגה של אי ציות לתמרורים ותאונות של פגע וברח - תהנה חביבי, רק קח בחשבון שתיפתח על זה שירשור בפורום ההודעה הראשונה שתראה תהיה ממני ויהיה כתוב בה "אמרתי לך".

 

ד"א,

ערס, ערסוואת, בריון ושאר מילים כאלו נועדו לאנשים שפותרים דברים בדרכי אלימות ללא ניסיון קודם לפתור בדרכים יותר "נעימות".

אני לא כזה אבל לכל אחד יש נקודת שבירה, זה היה חורף, היה לי קר והיא כמעט הרגה אותי ולא היה אכפת לה.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם
אם הייתי במקומך לא הייתי עושה כלום, כי אני לא מתנהג כמו ערסאוות ממוצע ויוצא אל מכוניות כדי לתת להם שטיפה על יכולות הנהיגה שלהם.

 

ובנוגע לתאונה שלך - אתה נכנסת לצומת, במהירות גבוהה(1), לא בדקת אם הצומת פנויה (או שמא ראית את הרכב שלה מגיע וחשבת שתשתחל לצומת לפניה, אופציה לא פחות גרועה) - נחש מה, עשית בדיוק מה שעשתה אותה הבחורה, רק שהיא נהגה במהירות המותרת, אז מבחינת המשטרה אתה אפילו יותר אשם ממנה. ואתה אכן בריון וונדליסט, כי אתה בעטת לה במראה ופירקת לה אותה, התנהגות כזאת היא בדיוק הגורם לכך שיש בארץ אפס תרבות נהיגה(2).

 

כנראה שקשה לך לקלוט,אז בוא אני אעזור לך - כשאתה נוסע בכביש ישר,שיש בו כביש שמתחבר מימין,אז זכות הקדימה היא שלך.במידה והנהג שמגיע מימין לא יסתכל שמאלה לכשיפנה,הוא יוריד אותך,אותי,את נתנאל,או כל אחד שיגיע.וכולנו נתעצבן.כמות הטעויות שהנהג הישראלי עושה על הכביש היא אדירה,וכבר דיברו על זה וניסו לתקן,ולחנך,ולשנות.דוגמאות לא חסר.

 

(1)אם אתה נוסע 100 בכביש בין עירוני ועובר בצומת גם אתה נכנס לצומת במהירות גבוהה.למרות שהמהירות היא חוקית,היא עדיין גבוהה.אתה יודע שלצמתים אתה אמור להכנס במהירות של 60 קמ"ש ואף פחות מזה כדי להיות ער לסיכונים?אתה לא.ואף אחד מאיתנו לא מאט לפני צומת,בייחוד כשאנחנו ממשיכים ישר.

(2)תסלח לי שאני קצת הורס לך את התיאוריה.אבל הסיבה שאין תרבות נהיגה היא לא ערסים,ערסוואתים,ג'וחים וכדומה.לא הבריונים.אלא סה"כ חוסר סבלנות ישראלי.חוסר יכולת וויתור בסיסית על הרצון להיות קדימה.הרצון לחסוך עוד 15 שניות.אני שונא שמאשימים את הערסים(בהיותי חצי ערס בעצמי),כי זה לא נכון.מה עם הזקנה שרגילה לנהוג בימי הפלמ"ח,כשלא היו מכוניות על הכביש אז היא לא מחפשת אותם?מה עם הבחור שכרגע אוכל פלאפל אפילו שהוא עומד ברמזורים עם אוטו ידני?איפה הנהג שלא זוכר לאן הוא נוסע וחותך 4 נתיבים כדי להספיק לפנות? וכמובן שאסור לשכוח את המדברים בטלפון שמאבדים ריכוז,אלה שהחליק להם הדף של העבודה מהכיסא לרצפה,האמא שהתינוק בוכה לה באוטו והיא איבדה ריכוז אז היא ממהרת,מזגזגת,צועקת.

 

לחשוב שיש גורם אחד שמשפיע על תאונות זו טעות גדולה.להאשים את כולם חוץ מעצמך ,צדיק גדול שכמוך ונהג למופת, היא גם לא הדרך.במקום לחשוב על מי אשם במה הוא אשם,וכמה הוא אשם,תנסה לחשוב על פיתרון.תנסה אתה להיות בסדר.לא פעם אני מנהל שיחה עם נהג כדי שיבין מה הוא עשה לא בסדר(ברמזור,בפניה,או סתם כשעבר נתיב בלי להסתכל).בשבילי, זה שיהיה עוד נהג שיחפש אותי,או כל רכב אחר,ויזהר פעם הבאה, זה פיתרון הרבה יותר טוב מלעמוד ולצעוק "המלך הוא עירום".אין תרבות נהיגה בארץ.השאלה מה תעשה לגבי זה.

פורסם

לא טענתי ולא אמרתי שאני נהג למופת, באותו יום כשזה קרה נסעתי בקו ישר ונכנסתי לצומת כשלי הזכות קדימה, כשנכנסתי לצומת הסתכלתי כהרגלי שמאלה לראות אם מגיע רכב. אם לא הייתי עושה זאת היא הייתה מורחת אותי על כל המכסה מנוע שלה או מטיחה אותי בחומה מימיני.

מכאן אתם כבר יודעים מה ההמשך.

 

צפרתי לה ואותתי לה לעצור כדי להעיר לה ולהסביר לה מה היא עשתה כהרגלי.

אני אף פעם לא נוקט באלימות ולא נכנס לוויכוחים עם נהגים כמו איזה טמבל אלא רק מצביע על טעויות.

אבל מעצם העובדה שהיא התעלמה ממני למרות מה שהיא עשתה, הרגשתי צורך "לנקום" .

 

כשאני מדבר על שינוי תרבות נהיגה אני מתכוון דרך הסברים לא לימוד לקחים בצורה פיזית.

וכן לא חסרים נהגים ונהגות בארץ שלא מתייחסים לכביש, אני אישית מלבד לעשן באוטו לא מתעסק בשום דבר אחר.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם
אני מבין שאתה אחד מאותם נהגים מתוסכלים ?

האם גם אתה מתעצבן כשעוקפים אותך בפקק?

 

חבל,

אם תתאמץ גם לך יכול להיות אופנוע.

מידן

לא. אני לא מתעצבן כשעוקפים אותי בפקק. ההיפך הוא הנכון. אני מעדיף שיעקפו אותי בפקק, ונותן לאופנועים לעקוף אותי ע"י היצמדות לאחד הצדדים בכוונה, כי עדיף קטנוע מלפניי, במקום גלוי לעין, מאשר בנקודה המתה שלי.

אני לדוגמה לא מתעצבן, אני מחייך לעצמי כשאני רואה אופנוען חותך אותי, כי אני יודע שאם הוא פוגע בי הוא גומר בלוינשטיין ואילו אני גומר עם קמט קטן על הפח, והוא עדיין יצא אשם בתאונה.

כן, גם זה נכון...חוץ מהקטע ש"הוא ייצא אשם". משום מה זה לא נשמע הגיוני בארץ שלנו.

לעניות דעתי יש כמה רוכבים פוחזים סו ווט?

גם 1 זה 1 יותר מדיי. ויש הרבה הרבה יותר מאחד על הכביש.

ברמת העיקרון רוכבי הדו"ג מורידים נטל מהכביש וכל רוכב הוא פחות רכב בפקק.

אולי, אבל אולי עדיף פקק מאשר להיכנס לכלא, כי אופנוען חתך אותך מימין באמצע פנייה ימינה במהירות של 100 בלי שתדע מאיפה הוא בא לך בכלל ופגעת בו.

תהיו סבלניים - מה יש- לא רכבתם על אופניים כילדים?

תהיה אתה סבלני, כשאדיוט באופנוע יקפוץ לך מהמדרכה לתוך מכסה המנוע, או כשרכב יוריד אותך לשוליים כי הוא לא ראה אותך ואת הקטנוע שלך.

צריך לקטוע את הטימטום לכל סוגי הנהגים.

בולשיט.

אני מבטיח לך שעד לרגע זה לנהגת הזאת אין שמץ של מושג למה ניפצת לה את המראה, בדיוק כמו שלפותח השרשור הזה אין שמץ של מושג למה הרוכב ההוא התחיל להרביץ לאוטו שלו.

+1

התוצאה היחידה של המעשה האגרסיבי שלך זה שעכשיו יש עוד שונאת אופנועים אחת על הכביש שמאיימת על החיים שלך ושל כל שאר הרוכבים כל יום, כי היא זוכרת אותך ומבחינתה כל הרוכבים הם כמוך.

+100

עד שלא תצליחו לראות את הכביש גם מהצד של הנהגים האחרים, אין לכם סיכוי לשרוד על הכביש לאורך זמן, ועד שלא תבינו את מקומכם על הכביש ושאין לכם זכויות יתר על פני המכוניות, לא תזכו לכבוד והערכה מנהגי המכוניות (ושלא תהיה טעות - אני רכבתי על דו גלגלי בישראל במשך עשור).

כל מילה בסלע.

ואתה אישית גם לא תשרוד הרבה על הכביש.

אבל הרי אתה יכולת לראות אותה מתקרבת לצומת, מבלי להאט לכדי מהירות של עצירה, ובכל זאת החלטת להמשיך בנסיעה על משטח בעייתי במהירות של 70 קמ"ש מתוך הנחה שהיא תתן לך זכות קדימה.

אתה זה שתמות אם רכב לא יתן לך זכות קדימה. לא נראה לך שכדאי לך להניח שהרכב לא יעצור בשבילך?

להניח? זו עובדה כמעט מוגמרת...

לדעתי עדיף להתעכב ב 5 שניות בנסיעה מאשר למות. מקווה בשבילך שגם אתה תבין את זה.

 

דרך אגב, היום אני גר בהולנד, מדינה שבה אופנועים לא מזגזגים, לא עוברים בין נתיבים, ולא נוסעים מהר יותר ממהירות התנועה, ולכן שאר הנהגים מתייחסים אליהם כאל רכבים לכל דבר.

קשה לתפוס בשבילך אה?

אולי הקור גם תורם משהו לזה...

 

תפסיקו להצטדק,כי אנשים לא מסתכלים במראות,ולא מסביב.

+1.

.

 

אולי הקטנוען יביע צער על כך שהוא פגע בי, כי אני נוסע בנתיב שלי ולא זז לשום מקום ואילו הוא מחליט לזגזג?

על מה יש לו להצטער? אתה מפריע לו "לשלוט" על הכביש. היית אמור לתת לו...

(הדברים נאמרו בציניות, למי שלא הבין)

אין שום סיבה להיגרר לאלימות. כל כמה זמן שומעים בחדשות שמישהו נדקר כי הוא עצבן נהג.

אם הייתי יוצא לכל אדיוט או אדיוטית שכמעט הרג אותי...

עם הזמן וה"אימונים", העצבים הולכים ולא חוזרים יותר. היום אני מגיב בשלוות נפש גמורה לניסיונות הרצח האלה. אפילו לא חוטף מכת אנדרנלין.

פשוט ממשיך לנהוג, שמח וטוב לב שהמשבר נמנע, וחבל שהוא\יא לא עשה\תה את זה למישהו אחר שלא מביט כל הזמן במראות, אולי הוא\יא הייה\תה לומד\ת לקח.

אבל כנראה שלא.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בתור רוכב אופנוע, זה אכן מעצבן שחותכים אותך על הכביש, למען האמת אני במקומך הייתי עושה משהו חכם הרבה יותר..

ברגע שהוצאתי לו את המפתחות מהסויץ נותן גז ובורח עם האוטו...

במקרה הטוב יש לו עוד זוג מפתחות בבית.., במקרה הרע הוא ייתן אלפייה ויחליף סוויץ

 

שמע אבל יכול להיות שחתכת אותו ממש והוא נבהל... תראה שאתה על אופנוע הכל חי יותר,את סנטימטר מהכביש, גם אותי שהיו חתכים הייתי מתרגז, אבל לא מגיע לרמות כאלה

פורסם

אם כל הכבוד לרוכבי הקטננועים/קטנועי מנהלים אופנועים.

 

כאחד שנותן זכות קדימה לכם בין אם זה במהירות (איילון למשל) או בתוך העיר אז יוצא הרבה מאוד מצבים שבהם אתם מזלזלים בנהגים = חותכים ,בולמים בחוזקה ,טסים ליד הרכב .

 

מה אתם מצפים מנהג/נהגת מהשורה ?

שיראה אתכם ,ש"יבין" אתכם ?,

ואחריי זה אתם גם כועססים כי אותו נהג שעבר נתיב (בין עם אותת ללא -אתם אף פעם לא ) כמעט הרג אתכם או פצע .

 

 

תראו גם אתם תרבות נהיגה ולא תרבות נהגי מוניות ( על הז**ן שלהם כל העולם ואישתו) ואחר כך תבואו בתלונות ואף תשברו מראות (מראה נפוץ בארץ ) .

 

עד אז סעו ברכה ותעשו טובה - נכון שזה לא בסטייל האיתותים שבולטים מאחור שאף "בולמים" את הכלי אבל ראבק , ת א ו ת ת ו בין נתיב לנתיב (גם אם זה קןרה כל שניה או פחות).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

ערס, ערסוואת, בריון ושאר מילים כאלו נועדו לאנשים שפותרים דברים בדרכי אלימות ללא ניסיון קודם לפתור בדרכים יותר "נעימות".

אני לא כזה אבל לכל אחד יש נקודת שבירה

 

עובדה שאתה כן כזה.

לא לכל אחד יש נקודת שבירה, לך יש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ד"א,

ערס, ערסוואת, בריון ושאר מילים כאלו נועדו לאנשים שפותרים דברים בדרכי אלימות ללא ניסיון קודם לפתור בדרכים יותר "נעימות".

אני לא כזה

 

כן אתה כן, אתה פירקת לה את המראה עם הרגל! מדהים אותי שאתה מנסה להצדיק את מעשיך.

כנראה שקשה לך לקלוט,אז בוא אני אעזור לך - כשאתה נוסע בכביש ישר,שיש בו כביש שמתחבר מימין,אז זכות הקדימה היא שלך.במידה והנהג שמגיע מימין לא יסתכל שמאלה לכשיפנה,הוא יוריד אותך,אותי,את נתנאל,או כל אחד שיגיע.וכולנו נתעצבן.כמות הטעויות שהנהג הישראלי עושה על הכביש היא אדירה,וכבר דיברו על זה וניסו לתקן,ולחנך,ולשנות.דוגמאות לא חסר.

 

זכות קדימה צריך לקבל, ולא לקחת, וכשאני מגיע לצומת לא מרומזרת במצב שבו זכות הקדימה היא שלי, אני לא נכנס אליה ויהיה מה שיהיה אלא דווקא מסתכל כדי לראות אם מישהו לא מנסה להדחף לשם, ואני נוהג ברכב כבד יחסית ולא בקטנוע שרמת הבדיחות שלו שואפת לאפס. יש גם לציין שאני לא ממש מאמין לסיפור המקורי של הבחור, אבל ניחא.

בנוגע לשאר ההודעה - לא מבין מה הייתה מטרת ההרצאה על הרעות החולות של הנהג הישראלי, אני מכיר אותן לא פחות ממך כי אני חווה את איילון והכבישים שמתחברים אליו כל בוקר בדרך לאוניברסיטה. ועדיין, גאונים כמו נתנאל שחושבים שפירוק מראה של אאודי שעולה יותר מהקטנוע שלו הן הפתרון הם חלק מהבעיה, ולא חלק מהפתרון לבעיה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
לא טענתי ולא אמרתי שאני נהג למופת, באותו יום כשזה קרה נסעתי בקו ישר ונכנסתי לצומת כשלי הזכות קדימה, כשנכנסתי לצומת הסתכלתי כהרגלי שמאלה לראות אם מגיע רכב. אם לא הייתי עושה זאת היא הייתה מורחת אותי על כל המכסה מנוע שלה או מטיחה אותי בחומה מימיני.

מכאן אתם כבר יודעים מה ההמשך.

 

צפרתי לה ואותתי לה לעצור כדי להעיר לה ולהסביר לה מה היא עשתה כהרגלי.

אני אף פעם לא נוקט באלימות ולא נכנס לוויכוחים עם נהגים כמו איזה טמבל אלא רק מצביע על טעויות.

אבל מעצם העובדה שהיא התעלמה ממני למרות מה שהיא עשתה, הרגשתי צורך "לנקום" .

 

כשאני מדבר על שינוי תרבות נהיגה אני מתכוון דרך הסברים לא לימוד לקחים בצורה פיזית.

וכן לא חסרים נהגים ונהגות בארץ שלא מתייחסים לכביש, אני אישית מלבד לעשן באוטו לא מתעסק בשום דבר אחר.

 

חשבתה שאולי היא ידעה שהיא לא בסדר, וכתוצאה מכך פחדה לפתוח את החלון, במיוחד לאור האלימות שאנחנו קוראים כול יום בעיתון?

פורסם
למה אתה לא מבין, שנינו לא ראינו אחת את השני, אבל כשהיא נכנסה לצומת היא לא האטה במטרה לתת זכות קדימה אלא פשוט נכנסה לצומת במהירות, אני כבר הייתי בתוך הצומת! וממתי לקחת פניה על מהירות בין 30-40 קמ"ש נחשבת תואמת את תנאי הדרך ועוד במיוחד כשיש תמרור מתן זכות קדימה?

 

היא 95% אשמה במצב שהגענו אליו וכבר כתבתי מקודם לא משנה לי אם היא למדה או לא, הפחת שלי פשוט התפוצץ באותו רגע שהיא העלמה ממני וזה הגיע לה. היא ידעה למה עשיתי את זה. לא אכפת לי מה היא הסיקה מזה ואם אתה רוצה תרבות נהיגה של אי ציות לתמרורים ותאונות של פגע וברח - תהנה חביבי, רק קח בחשבון שתיפתח על זה שירשור בפורום ההודעה הראשונה שתראה תהיה ממני ויהיה כתוב בה "אמרתי לך".

 

ד"א,

ערס, ערסוואת, בריון ושאר מילים כאלו נועדו לאנשים שפותרים דברים בדרכי אלימות ללא ניסיון קודם לפתור בדרכים יותר "נעימות".

אני לא כזה אבל לכל אחד יש נקודת שבירה, זה היה חורף, היה לי קר והיא כמעט הרגה אותי ולא היה אכפת לה.

 

אתה כל הזמן חוזר שוב ושוב על זה שהיא אשמה, ואני לא מבין למה אתה חושב שזה עוזר לך?

אם אתה היית נמרח לה על האוטו, אתה היית גומר בבית חולים גם אם היא הייתה 100% אשמה. ייצא לך משהו מזה שאתה יודע שהיא הייתה אשמה?

כשאתה רוכב על אופנוע, אתה צריך כל הזמן להניח שכל הנהגים יעשו בעוד שניה את המעשה המטומטם ביותר שניתן להעלות על הדעת, ולרכב בהתאם - כלומר לשמור לעצמך מרווחי בטחון מכל הצדדים שיבטיחו שיהיה לך איך להגיב או לאן לברוח אם התחזית הגרועה ביותר אכן תתממש.

 

לי לקח 7 שנים על אופנוע עד שהגעתי למצב שבו לא היו לי יותר מצבים של "כמעט ונפגע". ב 3 השנים הבאות שבהם רכבתי, לא היה לי אפילו מקרה אחד שבו הופתעתי ונאלצתי לבצע תמרון או בלימת חירום.

לפני כן כבר התרגלתי לזה שמדי פעם אני צריך להתחמק או לבצע בלימת חירום, אבל אחרי ניתוח עצמי של כל מקרה ומקרה, הבנתי שזה בידיים שלי להמנע מכל המצבים האלה אם אני אהיה קצת יותר חכם.

ובתום 7 השנים האלה היתה לי תאונה - ממש דומה לתאונה שלך, כך שאל תמהר כל כך להגיד שאני לא יודע מה אתה עברת.

 

במקרה שלי נסעתי בדרך עירונית במהירות חוקית וסבירה לנסיבות. התקרבתי לצומת מרומזרת שבו 3 נתיבים. הימנית לנסיעה ימינה וישר, האמצעית לנסיעה ישר והשמאלית לפניה שמאלה. אני הייתי באמצע הנתיב האמצעי, כי בנתיב הימני יש מכוניות חונות.

בנתיב הימני לפני הצומת ראיתי לפני משאית חלוקה שהתחילה להתרחק מהמדרכה הימנית.

הסתכלתי קדימה וראיתי שאחרי הצומת הנתיב הימני חסום במכוניות חונות, ולכן פתחתי לצד השמאלי של הנתיב האמצעי על מנת לעשות מקום למשאית שבטח ירצה לעבור קצת שמאלה על מנת להמשיך ישר. באותו רגע חשבתי שאני צופה היטב את מה שעומד לקרות והייתי מאוד גאה בעצמי שאני משתף פעולה עם הנהג ומאפשר לו להשתלב בתנועה בלי שיצטרך לחכות עד שאני אעבור.

 

ואז, רגע לפני שחלפתי משמאל למשאית, הוא סובב את כל ההגה שמאלה על מנת לבצע פרסה בצומת - ישר מהנתיב הימני בסמוך למדרכה. הייתי אז עם וספה, ולא יכולתי לבלום, והמעט שהצלחתי לסטות לא היה מספיק כדי להמנע מהתנגשות.

גמרתי את הארוע בבית חולים, ויישמתי מיד 2 דברים.

הראשון זה שהעפתי את הוספה וחזרתי לאופנוע, כי היה ברור לי שאם הייתי על אופנוע באותם נסיבות, הייתי יכול לבלום ו/או לסטות בזמן.

אבל השני, וזה החשוב יותר, וזה שכדאי לך להפנים, זה שתמיד תמיד צריך לצפות מכל נהג בכל רגע שהוא יעשה את הדבר ההכי בלתי צפוי שיכול להיות. והתחלתי לרכב בהתאם לתובנה הזאת, ומרגע זה ואילך מעולם לא הגעתי למצב חירום כלשהו בזמן רכיבה.

סביר להניח שכל נסיעה ארכה דקה או שתיים יותר בגלל זהירות היתר שלי, אבל עדיין חסכתי חצי שעה בכל נסיעה לעומת האלטרנתיבה של נסיעה במכונית, ובעיקר, אני לא צריך לדאוג יותר מי אשם, פשוט כי אני נמנע מראש מסיטאוציות כאלה.

 

על פי התאור שלך, אם אתה היית רוכב קצת יותר בזהירות, ומגיב למצב הנתון והידוע של כביש עם סלילה בעייתית ורכב שמתקרב לצומת, היית מוריד קצת מהירות לפני הצומת והיית מנתח קצת יותר לפרטים את התנהגות הנהגת ההיא, וכך היית יכול להמנע לגמרי מהמצב המסוכן.

כן, הנהגת ההיא מטומטמת, וככה גם אלפי נהגים אחרים על הכביש. אתה לא תהיה זה שילמד אותם, וגם אם תצליח ללמד אחד ע"י שבירת המראה שלו (בוא תנסה לחשוב רגע אם הסיטואציה היתה הפוכה. אם מישהו היה שובר לך את המראה אתה היית חושב לעצמך "אה... הוא בעצם צודק. אני טמבל..."?), עדיין נשארו אלפי נהגים פחות אחד מטומטמים על הכביש שמסכנים את החיים שלך.

בשביל הבריאות והשרידות שלך, כדאי שתקח את זה בחשבון, תעשה סוויץ' במוח החמום שלך ותתחיל לרכב מתוך מטרה להיות חכם וחי, ולא צודק ומת.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

נתנאל, כדאי לך מאוד להזהר בשבירת מראות.

אם היית עושה לי את זה (לא משנה מאיזו סיבה), הייתי שוברת עליך את ההגה.

(אם היית שורד, אז גם הייתי לוקחת את העורך דין הכי טוב בארץ ולא משאירה לך אגורה למשוך מהמינוס).

אני מכירה את הצומת המדוברת, 70 קמ"ש זה מהר אפילו למכונית, אל תבוא בתלונות לאף אחד חוץ מעל עצמך.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
נתנאל, כדאי לך מאוד להזהר בשבירת מראות.

אם היית עושה לי את זה (לא משנה מאיזו סיבה), הייתי שוברת עליך את ההגה.

(אם היית שורד, אז גם הייתי לוקחת את העורך דין הכי טוב בארץ ולא משאירה לך אגורה למשוך מהמינוס).

אני מכירה את הצומת המדוברת, 70 קמ"ש זה מהר אפילו למכונית, אל תבוא בתלונות לאף אחד חוץ מעל עצמך.

לא משנה איזה עורךדיןהית לוקחצ, עומד לצאת חוק שדו גלגלי בכל מקרה של תאונה הוא צודק, ככה או ככה את תפסדי

אם כבר את זאת שתגדילי תמינוס גם מתשלומים אלי וגם מתשלומים לעורך דין

 

וזה במקררה שלא תשפטי על הריגה...

 

אז אל תהיי כזאת גיבורה

 

 

לא משנה מה בן אדם עושה לך לא שווה לסכן חיים של בן אדם בגלל מראה

 

איזה אנשים

פורסם

אני באמת לא מבין את פרצי האלימות האלה פה. גם אם דו"ג היה מוריד לי את המראה לא הייתי קופץ עליו ככה. אשכרה כל דאלים גבר.

 

אותי פעם מרחה על הכביש נהגת שפשוט יצאה מחניון ולא הסתכלה על הכביש. הייתי מאושפז שבוע, עברתי ניתוח בפרצוף, שני ניתוחים באף, עוד שניים ביד ימין (מזל שאני שמאלי), השתלה של שיניים ופיזיותרפיה במשך שנה. ועוד הייתי על אופניים במהירות נמוכה יחסית.

 

כל אותם אלה באוטו או על דו"ג שחושבים שהכביש שייך להם וכולם צריכים לתת להם זכות קדימה - אז מספיק אדיוט אחד נוסף שחושב שמגיע לו זכות קדימה בשביל שלפחות אחד משני הצדדים יסיים בבית חולים ויעבור סבל ארוך מספיק שאפילו הכסף מהביטוח לא ימתיק. תנהגו ותרכבו חכם - אתם לא יודעים מאיפה יגיע האדיוט הבא.

 

ולך נתנאל - יום אחד שתתנהג ככה תפגוש איזה אבו עלי אחר, שיחליט להוריד אותך מהכביש לגמרי בעקבות ההתנהגות הזאת שלך. צפרת לה? הבהבת עם האורות? היא התעלמה? סע הלאה ותמשיך בחיים שלך.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם



הבא שבא לכאן עם רטוריקה של עבריין צעצוע יוצא בחוץ

 

[אולי תינתן הזדמנות שנייה, כי בטח אין לו מושג מה זה "רטוריקה"]

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...