Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישנה נקודה מעניינת נוספת שאני נתקל בה ברכיבה, רוכבי קטנועים שמתישבים לך על הזנב שלך ומנסים לעקוף אותך ולהתחכם כדי לעבור אותך.

 

אלו הם רעה חולה גרועה יותר מאשר נהגי הרכב -מהם- אני לא מצפה לכלום.

 

כדי לאזן את הטרד הזה קורה לי לא פעם שאני רוכב ורכבים בפקק טורחים לנוע מעט ימינה או שמאלה כדי לתת לי לעבור.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

  • תגובות 124
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כדי לאזן את הטרד הזה קורה לי לא פעם שאני רוכב ורכבים בפקק טורחים לנוע מעט ימינה או שמאלה כדי לתת לי לעבור.

 

ירון

 

אתה יודע מי אלה האנשים האלה?האנשים שכמעט כל מי שהגיב בת'רד הזה הוקיע - רוכבי אופנוע וקטנוע שכמעט איבדו את החיים שלהם בכביש, ועברו לנסוע באוטו כדי להשאר בחיים ולא לקחת סיכון. אני מאז שירדתי מהקטנוע(התאונה השנייה הספיקה לי) נוסע באוטו ומחפש את רוכבי האופנוע.וכל עוד הם לא ותכים בצורה מסוכנת(מה שלא משאיר לי זמן להגיב ולפנות) אני מפנה את הדרך אפילו בקצת.הרי גם אני הייתי מקווה שנהגי רכבים יפנו לי דרך ויסתכלו.

 

אני מבין את הנקודה שלא שמים לב אליהם והם נוהגים כמו משוגעים.עצוב שחצי מהפעמים שחושבים שאתה נוהג כמו משוגע זה כדי לתת גז כדי להמנע מתאונה כי עם ברקס היית מגיע לבית לוינשטיין.

פורסם
מעכשיו כל עבריין צעצוע שיבוא לפה עם סיפורי "הפיצצתי אותו" שלו יקבל אותו זובור בדיוק.

התנהגות כזו היא בלתי נסבלת וככה נתייחס אליה מעכשיו והלאה.

מי שלא יכול לשלוט בעצמו, שיישאר בבית.

 

קאפיש?

 

1.מעניין שציטטת והגבת לי, אך לא הראת את הנקודה הראשונה שלי, שהנהגת שכמעט הרגה אותי אם לא הייתי שם לב אליה ולעברת התנועה שהיא ביצעה.

גם איתה ניסיתי לדבר למרות שהיא לא הייתה מעוניינת בשיחת חולין באותו רגע אלא העדיפה להתעלם ממני.

אני די בטוח שאם היא הייתה הורגת אותי זאת גם הייתה עברה פלילית.

 

2. אמרתי לך שגם עם מי שכן יכול לשבור לי את השיניים אני מתמודד.

 

3. לא אמרתי שנקודת שבירה היא צידוד לאלימות אלא אלמנט תורם ואף מכריע, עובדה, נשברת וכעת אתה מאיים להעיף את כל מי שרוצה להציג את הצד שלו בסיפור.

 

4. מעשה אחד הוא לא מאפיין לכל האישיות של הבנאדם, הרי אתה מתעצבן מהתגובות שלי, זה אומר שאתה אדם עצבני וקטנוני? אדם שביצע עברת תנועה אחת נחשב כעבריין תנועה מועד? אני אדם שתמיד נותן זכות קדימה במעברי חצייה ובפניות בהתאם לחוק, שומר על המהירות המותרת ונוהג כחוק בשורה התחתונה, אז אני נהג למופת - לא, נוהג כחוק.

 

גם אתה אני בטוח, הרמת פעם יד על מישהו, זאת גם עברה פלילית. אתה במקרה אדם מכה ואלים שמועד לאלימות?

אם אבא שלי הרים עליי יד פעם זה אומר שהוא הורה מכה? "יוצא מן הכלל" - מכיר?

 

אתה לא יכול להגדיר אופי שלם של בנאדם על פי מעשה אחד ובטח שלא על פי הכרות של כמה הודעות בפורום, אחרי הכל כל מה שכתבתי היה ברוח השיתוף עם שאר החברים בפורום.

אני לא רואה אותך תוקף אף אחד אחר בפורום שטוען שהוא ביצע עברה כזאת או אחרת בגלל נסיבות אלו או אחרות.

 

לפי מה שאני ראיתי, אתה אדם קטנוני שמתעצבן מהר ומאציל סמכויות באופן לא שווה/חוקי על אנשים אחרים תוך כדי איומים

ובאמת שאני לא מגבש דעה לגבי אנשים במהירות.

 

אם ככה אתה בוחר לייצג בתור מנהל בפורום את הפורום עצמו או שאר המנהלים אז בטח ובטח שאתה לא יכול לדבר בשם שאר נהגי עם ישראל או עליהם.

 

אני את שלי סיימתי, אין לי כח להגיב יותר בשירשור הזה כי זה יכול להימשך לנצח.

falou חבל שלא יכלנו לנהל את הדיון הזה כמו שני אנשים בוגרים ופשוט משכת את שנינו למקומות לא רצויים.

אני באמת מקווה למרות כמה שקשה לך להאמין שאני אוכל יום אחד לשנות את דעתך עליי.

 

ד"א,

אם זה מה שאתה רוצה - אתה צודק.

 

תודה, נתנאל.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם
1.מעניין שציטטת והגבת לי, אך לא הראת את הנקודה הראשונה שלי, שהנהגת שכמעט הרגה אותי אם לא הייתי שם לב אליה ולעברת התנועה שהיא ביצעה גם ניסיתי לדבר איתה למרות שהיא לא הייתה מעוניית בשיחת חולין באותו רגע אלא העדיפה להתעלם ממני.

 

גם אתה אני בטוח הרמת פעם יד על מישהו, זאת גם עברה פלילית. אתה במקרה אדם מכה ואלים?

 

אתה לא יכול להגדיר אופי שלם של בנאדם על פי מעשה אחד ובטח שלא על פי הכרות של כמה הודעות בפורום.

 

לפי מה שאני ראיתי, אתה אדם קטנוני שמתעצבן מהר ומאציל סמכויות באופן לא שווה/חוקי על אנשים אחרים תוך כדי איומים.

ובאמת שאני לא מגבש דעה לגבי אנשים במהירות.

 

1. הנהגת כמעט הרגה אותך? תתלונן במשטרה. מה רצית, שילדה שנוהגת לבדה גם תפתח איתך בשיחה? באיזו זכות אתה בכלל דורש שהיא תדבר איתך?

אם הייתי משחית רכוש ומאיים על כל מי שאי פעם סיכן אותי בכביש כבר מזמן הייתי בכלא, כמו גם כל אדם נורמטיבי אחר.

 

2. אני מעולם לא הרמתי יד על אף אחד. תתפלא, יש אנשים שלא מרביצים, גם כשהם עצבנים.

 

3. אני לא מגדיר את האופי שלך לפי המעשה, אלא לפי האופן בו את ממשיך להצדיק אותו ואת עצמך. בשום מקום לא כתבת "איבדתי את הראש, נהגתי בפזיזות ואני מצטער". אתה חושב שהאלימות שנקטת בה היא נכונה, מוצדקת והולמת. זה הופך אותך לאדם אלים.

 

4. אני קטנוני ועצבני וכל מה שכתבת נכון. אני גם לא נחמד, דעתני ומשולל אמפטיה (ומשוגע עם עבר פסיכי). אבל לא האופי שלי עומד פה לדיון. הוא לא רלוונטי. האופן האלים בו אתה מרשה לעצמך להתנהל הוא שעומד לדיון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

האופנוענים וגם בעלי הרכבים צודקים.

 

לכל אחד יש היגיון בצד ובאמת שאין הכרעה חד משמעית

אבל אני חייב לציין שבאמת מרגיז לעמוד בפקק ופתאום מאיזה חור בא איזה אופנוען פלוץ בינך לרכב מקביל אליך וכל זה בזמן שאתה כבר שעה מחכה לרמזור.

אבל בקטנה זה יתרון שלהם, אין מה לעשות, מה שבאמת באמת מרגיז זה שהם מתפרעים על הכביש, חותכים אותך, ועוברים לידך כאילו אתה על הז*ן שלהם.

 

בקשר לפותח השרשור, אני אולי ילד קטן, ולא חושב חכם, אבל ברגע שאופנוען היה עושה לי את זה, עזוב היגיון, עזוב שחתכתי אותו ועזוב שהבלתי אותו, ברגע שהוא בא לאוטו שלי, לרכוש שלי וגורם לנזק, אני פשוט הייתי יוצא ומפרק לו ת'צורה.

 

המזל היחידי שלי זה שאני דיי ביריון ולכן אפילו אופנוען דיי גדול לא יפחיד אותי.

אבל לא הגודל קובע תמיד, בכל מקרה כמובן שלפי דעתי הייתי מצטער על זה אחרי זה, אבל פשוט זה מה שהייתי עושה באותו רגע.

 

[הנה דוגמא למשתמש נוסף שקיבל התראה על התחזות לעבריין צעצוע בפורום].

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי


×
×
  • תוכן חדש...