Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בגלל זה בפניה ימינה או שמאלה צריך להסתכל טוב טוב במראות ולראות שאין אופנוען בינך ובין המדרכה.

 

אם יש זה נופל תחת זבש"ו.

(לא שאני לא בודק, אבל זה בגלל שאני פרנואיד כרוני).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 124
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זבש"ו? אתה בטוח בזה?

אתה באמת רוצה להוריד אדיוט ולהרוג אותו כי הוא אדיוט?

אתה יודע כמה תצטרך לשלם למשפחה של האדיוט הזה?

שלא לדבר על זה שכנראה תאכל כלא.

יפה לך...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
זבש"ו? אתה בטוח בזה?

אתה באמת רוצה להוריד אדיוט ולהרוג אותו כי הוא אדיוט?

אתה יודע כמה תצטרך לשלם למשפחה של האדיוט הזה?

שלא לדבר על זה שכנראה תאכל כלא.

יפה לך...

 

עם מערכת המשפט בארץ? לא יקרה כלום (וככה צריך להיות).

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
עם מערכת המשפט בארץ? לא יקרה כלום (וככה צריך להיות) .

 

תקן אותי אם אני טועה, אך דעתך היא, ברגע שאדם פוגע במישהו בתאונה וגורם למוות, הוא לא צריך להענש על כך?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
זבש"ו? אתה בטוח בזה?

אתה באמת רוצה להוריד אדיוט ולהרוג אותו כי הוא אדיוט?

אתה יודע כמה תצטרך לשלם למשפחה של האדיוט הזה?

שלא לדבר על זה שכנראה תאכל כלא.

יפה לך...

 

להוריד אני לא רוצה.

לשלם אני לא אשלם אגורה.

בכלא אני לא אהיה.

 

פעם אחרונה שבדקתי, מי שנוהג בהתאם לחוק ולזהירות הסבירה לא משלם מחיר על תאונה.

 

מי שמבצע עבירת תנועה חמורה ושגיאה קטלנית, הבעיה היא שלו. אני אפילו שעות שינה לא אאבד בגלל זה.

 

תקן אותי אם אני טועה, אך דעתך היא, ברגע שאדם פוגע במישהו בתאונה וגורם למוות, הוא לא צריך להענש על כך?

 

 

 

ל'

 

הוא מת. איך תענישי אותו?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא הבנת את שאלתי.

לא נורא.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
בגלל זה בפניה ימינה או שמאלה צריך להסתכל טוב טוב במראות ולראות שאין אופנוען בינך ובין המדרכה.

 

לא, בפניה ימינה מסתכלים שמאלה לכיוון הכביש שאתה משתלב אליו כדי לתת זכות קדימה, זה תופס גם שמאלה, למה לאבד את הריכוז כי אני צריך להסתכל לאלף מקומות שאיזה מטורף לא יכנס לי?!

 

כבר קרה לי לא מזמן, שתוך כדי פניה ימינה להשתלבות לכביש מהיר, עקפו אותי בו זמנית אופנוענים מימין ומשמאל בפניה!

 

אין לי בעיה, שיעקפו אותי בפקק, ידחקו ביני לבין מכוניות, להפך אני מפנה להם מקום אם אפשר בכיף.

 

אבל לעקוף בפניה או לחתוך מימין בכביש מהיר זה פשוט טירוף!

 

הוא הבין מה ששאלת נהגת שודים, הוא אומר לך שצריך להעניש את האשם, והאשם מת אז זה בלתי את אפשרי להעניש אותו, את לא הבנת את התשובה.

פורסם
לא הבנת את שאלתי.

לא נורא.

 

הבנתי מצויין.

אני עדיין מחכה לתשובה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פעם אחרונה שבדקתי, מי שנוהג בהתאם לחוק ולזהירות הסבירה לא משלם מחיר על תאונה.

פעם אחרונה שבדקתי, אתה גר בישראל, שבה הכל עובד הפוך.היית רוצה להתערב על זה?

מי שמבצע עבירת תנועה חמורה ושגיאה קטלנית, הבעיה היא שלו. אני אפילו שעות שינה לא אאבד בגלל זה.

לא תאבד שעת שינה?! ומה עם הנזק לרכב שלך? ולהוריד את כל הדם מהחלון? ואולי שמשה נשברה וצריך להחליף לפני שינצלו את זה לגנוב את האוטו? ואולי השוטרים יחרימו לך אותו עקב התאונה?

יש פה כמה בעיות טורדות מנוחה, כך שלאבד שעות שינה זה דיי וודאי, אם כי מסיבות אחרות.

אם אופנוען מטומטם מספיק בשביל לעשות שטות מטומטמת כזו, אין לי בעייה אם זה יהרוג אותו.

אבל בית משפט חושב קצת אחרת.

נהג דרס הולך רגל ועמד למשפט,

במקרה ביום שהייתי שם.

הולך הרגל קפץ לכביש, בלי להביט ימינה או שמאלה, במקום עם שדה ראייה חסום לנהגים.

אחרי שהנהג ניסה להסביר זאת לשופט, הוד מתרוממותו בא ביציאה:

"ואם הוא מטומטם. מגיע לו גזר דין מוות על זה?"

אני כבר לא זוכר מה הנהג המסכן קיבל. אבל לא זיכוי.

למטומטמים, אולי מגיע להם שימותו, כך הם לא יחזרו על השטויות שלהם ויסכנו \ יפגעו באחרים איתם.

אני רק מקווה שלא אמרח אף אחד, שמעתי שדם קרוש קשה לנקות.:arrow:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כשיהיו לפני עובדות המשפט שאתה מדבר עליו אני אוכל להתייחס.

עד אז, אם אופנוען עוקף מימין היכן שאין נתיב (בין הרכב למדרכה) ויש פנייה ימינה (כלומר, יש סבירות שהרכב יסטה לכיוון) - זבש"ו. זה לא אומר שמגיע לו למות, זה לא אומר שאני אפריע לטמבל שיעשה כזה דבר, אבל שירשיעו את הנהג... ועוד לכלא?

 

די, מספיק שטויות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ברור שאף אחד מאיתנו לא מעוניין להגיע למצב כזה,

לא בתור נהג וכטח שלא בתור אופנוען.

 

אבל FALOU , לדעתי אתה טועה.

אני חושב כמו ברווז במקרה הנ"ל, גם אם אין עובדות ספציפיות.

חובת ההוכחה תיפול על הנהג הפוגע, גם אם אופנוען הטיפש כבר לא עימנו.

אנו גרים בישראל ולכן הכל עקום.

מה שנראה לי ולך כהיגיון סביר, לא נראה לי יעמוד בביהמ"ש בתור טיעון.

 

 

נ.ב.

אגב, כדאי לשים לב כשנוסעים מאחורי דו"ג על כביש מחורץ.

כל פעם אני נוסע עם האופנוע על כביש שכזה,

תמיד יש נהג רכב פרטי שדואג להתישב לי על הזנב מבלי לשמור מרחק.

אין לו מושג קלוש שהאופנוע נוסע לפי קווי הגריסה על הכביש ולא לפי רצון הרוכב.

כולל ימי גשם וכבישים רטובים , כולל מעבר חצייה וצמתים צבועים בלבן מחליק.

כדאי להבין נק' חשובה.

 

האופנוע מוגבל בתנועה על הכביש.

 

גם אם הוא מהיר מכם רוב הזמן, יש נק' שהוא מוגבל בתמרון.

וכדאי לשמור מרחק לטובת כולם.

ZZR

פורסם

חובת ההוכחה תיפול על הנהג הפוגע, גם אם אופנוען הטיפש כבר לא עימנו.

 

מה שנראה לי ולך כהיגיון סביר, לא נראה לי יעמוד בביהמ"ש בתור טיעון.

 

 

חובת ההוכחה היא על התביעה. גם בישראל.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...