Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע מה אתכם, אבל:

1)מי שביקש להרים את היד אם קרה לו- אז הנה, אני מרים, למרות שאתם לא רואים. קרה לי. עקיפה מימין בזמן פנייה ימינה כמו גם עקיפה משמאל בזמן פנייה שמאלה.

2)פותח השירשור.

במקומך, הייתי:

א- פותח את החלון.

ב- מכניס את ראשו פנימה לתוך האוטו.

ג- סוגר את החלון על גרונו.

ד- מחכה שיהיה ירוק ומתחיל בנסיעה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 124
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפותח השרשור: אמרו זאת לפני, אבל לא סביר שהאופנוען "יצא" עליך בלי סיבה. גם אם הגזים בתגובתו, ככה"נ עמד מאחוריה משהו. לגבי זה שלא ראית איך יכולת לפגוע בו, הרי זוהי בדיוק הסיבה. תחשוב על זה. הנזק הכי גדול שהיה יכול לגרום לך הוא קמט בדלת ושבירת השמשה. לא שזה מוצדק, אבל זה לוקח את בית לוינשטיין בקלות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

.

 

 

אם לא רכבת על דו"ג- כנראה שלא תבין את התגובה הרגשית שלו.

אני לא מצדיק אותו חלילה, אבל כל מי שרכב/רוכב על אופנוע

מכיר (בד"כ מקרוב) את המקרים הללו.

 

גם אם אתה הבנאדם הכי נחמד בעולם,

נהג שכמעט "מורח" אותך על הכביש, מוציא ממך תגובות "לא תרבותיות":x.

 

אין לי מושג אם באשמתך, או חוסר תשומת לב,

אבל כנראה היית מעורב במצב מסוכן עם בעל האופנוע.

 

סעו בזהירות.

-

פורסם

מכייון שלכל אחד יש מפגש כזה או אחר על הכביש עם דו"ג או להפך אני גם אשתף אותכם במפגש משלי בתור שליח.

 

נסעתי בתל מונד לכיוון בית הלורדים (למי שמכיר) והיו שמה שיפוצים בכביש (אני כותב "היו" בגלל שזה קרה לפי עשרה חודשים בערך), כל הכביש גורד והיה רק חול וחצץ במקום אספלט.

התקרבתי לצומת בערך במהירות של 70 קמ"ש. רכב אחד שהיה בצומת נכנס ופנה שמאלה, כלומר- לכיוון הנסיעה שאליו אני ממשיך.

עדיין הייתי רחוק אז לא היה צורך להאט. בדיוק כשנכנסתי לצומת(ואני מדבר על חמש מטר לפני הצומת במהירות של 70קמ"ש להזכירכם) נכנסת לי לתוך הצומת ללא כל האטה לפני זה אאודי a3 חדשה וכמעט מעיפה אותי לעזאזל! ברגע שלחצתי על הברקס הקטנוע התחיל להשתולל בגלל שלא היה כביש אלא חצץ וכמעט נפלתי איתו, למזלי או לרוע מזלי יש לי יותר מידי ניסיון עם המצבים האלה והצלחתי להתחמק מהרכב ומהנפילה.

כשהגעתי אל הרכב שהרגע כמעט העיף אותי נסעתי ליד החלון וניסיתי לאותת לנהגת שתעצור בצד או תפתח חלון עם היד.

הילדה הקטנה שנסעה לה "באוטו שאבא קנה לי" "שיחקה אותה" לא רואה אותי תפסה את ההגה בשתי הידיים התעלמה מהצפירות ולא הסיטה מבט לשניה אחת לכיווני למרות שהיא ראתה אותי!

 

באותו רגע (ואני באמת באמת גאה לציין זאת!) הכנסתי לה בעיטה עם כל הכח ומעומק ליבי לתוך המראה, ניפצתי והפלתי אותה מהרכב (לא יודע כמה חזק בעטתי שהיא נפלה אבל זה קרה :roll::shock:).

בלמתי, עצרתי בצד וחיכיתי לראות אותה עוצרת. כמובן שהיא לא עצרה.

 

מכאן אני מסיק.

א. היא נהגה בפראות כמעט העיפה אותי בצומת ולא היה אכפת לה.

ב. היא נהגה בפראות, ראתה אותי ולא היה אכפת לה.

ג. היא לא ראתה אותי נכנסה לצומת בפראות ולא ידעה על מה שקרה.

ד. ראתה אותי נכנסה בכל זאת לצומת שמה לב שאותתי לה לעצור ולא רצתה כי היא ידעה מה היא עשתה.

 

בדרך כלל אני עוצר את האנשים שעושים את הדברים האלה בכביש ומסביר להם את הטעות שלהם ולא משנה כמה אני עצבני, אבל מחוסר האכפתיות ומחוסר תשומת הלב שלה הייתי פי עשר יותר זועם והחלטתי שזה מגיע לה.

מי שלא מסכים איתי שיתחלף איתי בכזה מצב ונראה מה הוא יעשה באותו רגע של כמעט תאונה או במצב של חוסר אכפתיות מצד הנהגת.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

אותי כמה פעמים בזמן שעמדתי ברמזור בנתיב השמאלי עם איתות שמאלה פעיל החליט קטנוען לעקוף משמאל ולנסות לנסוע ישר.

 

ולגביך נתנאל - סביר להניח שהיא לא שמה לב, ואתה הלחצת אותה עוד יותר עם ההתנהגות שלה. עם כל הכבוד זה לא המקום שלך לחנך, פעם הבאה ישב בפנים ערס שיחליט להוריד אותך מהכביש לתמיד.

תרבות דרך זה אומר להמשיך הלאה גם כשמישהו אחר יוצא אדיוט. (כמו שאני לא מתחיל לצרוח על כל נהג בכביש שחותך אותי או סתם מנסה לעבור נתיב דרך האוטו שלי).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אני מודה כשאני על קטנוע אני גם לא הכי חיים הכט שבעולם.

אבל כשמישהו עושה משהו כמו פרסה במקום שאסור, פונה מנתיב בלי פנייה, כמעט מעיף אותי מצומת!

אני חייב לעצור ולהעיר לבנאדם, עם כל הכבוד זאת כן תרבות נהיגה. ככה הנהג שביצע את העברה ביודעין או לא יודעין יידע שהוא סיכן חיי אדם ואולי זה יגרום לו לחשוב פעמיים לפני שהוא עושה משהו כזה שוב.

לוותר ולתת לאנשים להמשיך לנהוג כמו מטומטמים זאת לא תרבות נהיגה.

 

אותה נהגת ראתה אותי נכנס לצומת אבל היא באה במהירות וחשבה שהיא תספיק.

היא הייתה נהגת חדשה לפי השלט על השמשה האחורית.

ואני בטוח שהיא ראתה אותי צופר לה, היא ידעה שהיא עשתה משהו לא במקום והחליטה שעדיף לנסוע.

 

מה שעשיתי היה מזעם טהור באותו רגע! ואם זה יגרום לה לחשוב פעמיים לפני שהיא תנהג ככה שוב הרווחתי כפליים! גם הענשתי ופירקתי את העצבים שלי באותו זמן והיא גם למדה לקח.

כשרכב נכנס במצב שתיארתי ברכב אחר זה נגמר אולי בפינוי לבית חולים עם יד שבורה ואיזה זעזוע מוח, כשזה קטנוע זה מוות וודאי. היא לא הייתה על 10, 20 קמ"ש אלא על 30 - 40. היא כמעט ונכנסה להיגוי יתר מהמהירות שהיא ניגשה לפנייה.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

לא פתחתי את הנושא כדי לצאת צודק או להעלות האשמות, מה שאני מנסה לומר זה:

אין טעם בלהילחם עם אופנועים, צריך להזהר מהם פי כמה וכמה.

 

הבן אדם היה לא שפוי, רואים עליו, ואני לא מדבר על התקיפה עצמה.

אני בטוח שאם המספר שלו היה קריא הוא לא היה מסתכן בכזה מצב, עובדה שהוא ניסה לברוח בצורה כזאת שהייתי יכול לראות את המספר, אבל ההבדל בין לראות ללקרוא הוא שמים וארץ!

 

ויכוחים בין 2 כלי רכב במקרה שאחד סיכן את השני, נגמרים לרוב בצעקות, ויכוח בין רוכב אופנוע לרכב נגבר, תוך כדי ניצול הכוח של האופנוע והקושי בזיהוי, בנזק לרכב ובריחה מהמקום.

 

אני נוסע המון בכביש ואני נתקל המון במקרים מסוג זה, ולפחות פעם בשבוע עוקף אותי אופנוע מימין בזמן פנייה ימינה, כבר התרגלתי לבדוק את השטח לפני כול פנייה.

לאופנועים לאחר זמן מה על הכביש נכנסים לשאננות ומקבלים ביטחון מופרז, אני שואל את עצמי באיזה אומץ הוא עובר בין 2 מכוניות שאני לא יכול לעבור עם האופניים בניהם, וזה עוד במהירות של 100 קמ"ש ומלע.

פורסם

נתנאל, לא אצטט כי קצרה היריעה.

הנקודה היא, שלא-היא לא תחונך ע"י שבירת המראה שלה, מהסיבה הפשוטה שהיא תמשיך להיות עיוורת.

גם שאר הנהגים ימשיכו להיות עיוורים.

הרי "להסתכל במראה זה לנמושות גברים אמיתיים משתמשים ב"כח"(ההוא ממלחמת הכוכבים)".

אני מקפיד להביט במראות שלי כל הזמן. וכן אני רואה את האופנוענים. וכן אני גם רואה אותם באים במהירות משוגעת לתוך פנייה ועוקפים אותי כשאני כבר בתוך הפנייה או מתחיל בדיוק לפנות (מימין בפנייה ימינה ולהיפך).

גם אם מישהו לא ראה אותך וכמעט מרח אותך- הרי הוא לא יראה גם את האופנוען הבא בתור. וגם אם תנסה לעשות משהו, לא יקרה כלום-עיוור יהיה עיוור.

במקרה הכי טוב, מישהו שתשבור לו מראה ייצא מהרכב עם אלה או סכין או אקדח או סתם ידחוף את הראש שלך לחלון, יסגור אותו עליו ויסע משם. כך לפחות תדע ש"הזזת למישהו".

במקרה הכי גרוע, לא יקרה כלום. כמו עם הבחורה ההיא.

וגם נהגי הקטנוע לא כל כך תמימים.

כמה פעמים קרה לכם שראיתם קטנוע מימינכם\משמאלכם (מאחוריכם) כשבדקתם במראה לעבור נתיב, ואחרי שנייה הוא היה בצד השני בדיוק כשאותתם והתחלתם במעבר?

כמה קפצו לכביש מהמדרכה?

ושיא החוצפה, הם עוד מעיזים להאשים את נהגי המכוניות, בזה שהם מטומטמים.

לאף אחד אין תרבות נהיגה בארץ הזו.

לא לנהגי הפרייווט

לא לאופנוענים

לא לנהגי המסחריות למיניהם

לא לנהגי התחבורה הציבורית

ולא לנהגים, נקודה. כי זה לא משנה על מה הוא נוהג. זבל זה זבל גם אם תקרא לו שושנה.

**כמובן שישנם יוצאים מן הכלל. מעט מדיי ו-כמו שאומר הפתגם באנגלית- רחוקים זה מזה.

אי אפשר לציין כל מקרה של "כמעט" שהיה לכם. יש כל כך הרבה מהם יום יום, בכל כביש, עם כל סוגי המכוניות.

אתמול כמעט עשיתי חזיתית עם פרייוט שיצאה לעקיפה לתוך הנתיב שלי כי לא רצה לחכות בתור.

שלשום כמעט עשיתי חזיתית עם מסחרית, אותה סיטואצייה.

אז מה?! יש משהו לעשות עם זה?!

תפסיקו כבר לבכות.

תבדקו את עצמכם טוב טוב, ובמראות כל הזמן. לך תדע מאיזה כיוון ידפקו אותך.

(יאשה מתמוגג בוודאי למקרא השורה למעלה).

אני רוצה האמר, רק בגלל הקטעים האלה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אם הצלחתי לחנך אותה, יותר טוב, לה ולנהגים אחרים, אם לא הצלחתי לחנך אותה, באמת שאני מבסוט על המראה ששברתי לה.

תקרא לזה ילדותיות, בריונות, ונדליזם, זה לא משנה לי. מבחינתי זה הגיע לה, היא ידעה מה היא עשתה ולא רצתה להתמודד עם התוצאות.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם

אחלה רעיון, בפעם הבאה שקטנוען יחתוך אותי בכיכר אני אחכה שהוא יגיע לרמזור ואז אתן לו איזו דחיפה קטנה מאחורה עם הפגוש. אז יהיה לו קמט על הקטנוע, אולי הוא יפול ויקבל כמה חבורות - אבל לא נורא, הכל בשם החינוך.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

כדאי שתשמרו על שרשור נקי.

זה שאתם מתנהגים כמו בהמות, זו בעיה שלכם.

לא צריך להפוך זאת להתנהגות הכלל, ובטח שלא להתגאות בכך.

 

אני בטוח שאם הייתה לכם קורדינצייה מספקת לרכב על אופנוע,

כנראה שהייתם כותבים אחרת.

מידן.

ZZR

פורסם

ואם הייתה לרוכבי הקטנוע טיפת שכל, הם לא היו עושים שטויות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...