Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חובת ההוכחה היא על התביעה. גם בישראל.

 

פה אתה טועה.אתה יודע איזה יופי כותרות משפיעות על שיקולי משפט בארץ? כשאתה שכיסחת רוכב אופנוע תגיע לבית המשפט יעמדו מולך משפחה בוכיה(שהרגת להם את הילד) ושתי מצלמות(כי בכי מצטלם ממש טוב).מאותו רגע תוכרז כנהג מסוכן,עבריין אפילו שהעבירה היחידה שלך אי פעם הייתה לא לחגור כשעשית רברס לתוך חניה.

איזה שופט ייתן לך לצאת בלי הרשעה מהמצב הזה?השם שלו ייפגע,הכתבה תהרס,ואז יכתבו:"עוד נהג עבריין עולה לכביש" והתמונה שלך תהיה מעל.תפסיק להיות תמים.מוות מצטלם יותר טוב,נשמע יותר טוב,ולצערנו גם קובע תוצאות טובות יותר(לטובת המת).

אחרי שהשופט יקבע שאתה אשם,והביטוח יתנער ממך כי אתה עבריין,תקבל גם תביעה אישית לפיצויים(כי אין כמו כסף כדי לפצות על הבן שמת,לעשות לו אנדרטה קטנה,ואולי לקנות איזה אוטו חדש).

 

אז לפני שתחשוב בתמימות שאתה יכול לצאת ממצב כזה בהיגיון בריא,תחשוב שוב ותבין שכדאי שתסתכל,ותחפש רוכבי אופנוע.

  • תגובות 124
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה יודע כמה אנשים נהרגים בתאונות דרכים (אופנוענים, נהגים והולכי רגל) ואין על העניין שום כיסוי תקשורתי?

 

אתה צריך להיות דמות ידוע, או לדרוס דמות ידועה או שיהיה בין 2 הצדדים ניגוד מעמיק (סתם לדוגמא, 2 חברי כנופיית עמידר נוהגים בפראות, שיכורים ודורסים 2 ילדות חמודות ופוטוגניות בנות 17) בשביל שאיזה עיתונאי בכלל יחשוב שיש פה אייטם חדשותי.

 

בכל מקרה, כיסוי תקשורתי אינטנסיבי יכול לגרום לשופט להחמיר עם נאשם שנמצא אשם אבל בטח ובטח שלא להאשים נהג זכאי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ל mystopp Arilou falou ADVANT ג'רמי NTL83.

 

הרגע יצא לי רק לקרוא את ההודעות שלכם ולהגיב בחזרה.

 

לכל אחד קורה המצב שהוא נוהג הכי טוב שבעולם ונהג אחר כמעט גורם לתאונה.

נכנסתי לצמות כשאני מסתכל לכיוון שממנו הגיע הרכב. אם לא הייתי מסתכל לא הייתי פה עכשיו, נכון?

אני לא יודע מה זה אבו עלי ואיזה מיומנויות נהיגה יש לכל מיני כותבים פה.

 

החלטתי לעשות את מה שעשיתי וזהו.

כל אחד מצתדק כאילו הוא לא מתעצבן אף פעם.

ל falou, תנהג חמש שעות בקור של 9 מעלות דרך השדות כדי שאיזה מישהי חסרת אחריות תוריד אותך בצומת שיש לך בה זכות קדימה. לא יצאתי מנקודת הנחה שיש לי זכות קדימה ידעתי ובדקתי את הצומת כאשר נכנסתי אליה.

גם אתה היית יוצא "ערסוות" אחרי שזה קורה לך כל יום עם שלוש נהגים שונים.

אני לא שה תמים אבל מה שבטוח רוב הנהגים הם זאבים.

 

מעניין שאף אחד פה לא כתב משהו רע על הנהגת, מסיבה כלשהיא אף אחד לא כתב איזה חוסר אחריות להתפרץ ככה לצומת בלי לתת זכות קדימה וכמעט להרוג בנאדם.

 

לא הייתי צודק הייתי חכם, רק שהיא הייתה ממש מטומטמת.

לא כל כך מעניין אותי אם אתם מסכימים איתי או לא אבל בטוח שבסופו של דבר לפחות שניים ממכם היה נוהג כמוני בצורה כזאת או אחרת.

קטנוע זה לא אוטו, כל נגיעה זאת סכנת חיים.

 

ד"א,

אם היית תובעת אותי אחרי שניגחת אותי עם הרכב בגלל המראה, הייתי תובע בחזרה על ניסיון לרצח.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם
מה שנראה לי ולך כהיגיון סביר, לא נראה לי יעמוד בביהמ"ש בתור טיעון.

 

בבקשה, בבקשה ממך,

אל תשתמש במילים "היגיון" ו"בית משפט" באותו המשפט. זה צורם לאוזן. אה..לעין.

 

פה אתה טועה.אתה יודע איזה יופי כותרות משפיעות על שיקולי משפט בארץ?

איזה כתב יסתכל עליך, תעשה לי טובה, רק אם היית נוהג באופנוע על 500 קמ"ש היית מקבל כותרת.

כשאתה שכיסחת רוכב אופנוע תגיע לבית המשפט יעמדו מולך משפחה בוכיה(שהרגת להם את הילד) ושתי מצלמות(כי בכי מצטלם ממש טוב).

לא יהיו מצלמות לדעתי.

מאותו רגע תוכרז כנהג מסוכן,עבריין אפילו שהעבירה היחידה שלך אי פעם הייתה לא לחגור כשעשית רברס לתוך חניה.

איזה שופט ייתן לך לצאת בלי הרשעה מהמצב הזה?השם שלו ייפגע.

כתבה לא תצא מפה, אבל המעמד הזה, מול השופט יספיק.

.תפסיק להיות תמים.מוות מצטלם יותר טוב,נשמע יותר טוב,ולצערנו גם קובע תוצאות טובות יותר(לטובת המת).

אחרי שהשופט יקבע שאתה אשם,והביטוח יתנער ממך כי אתה עבריין,תקבל גם תביעה אישית לפיצויים(כי אין כמו כסף כדי לפצות על הבן שמת,לעשות לו אנדרטה קטנה,ואולי לקנות איזה אוטו חדש).

 

אז לפני שתחשוב בתמימות שאתה יכול לצאת ממצב כזה בהיגיון בריא,תחשוב שוב ותבין שכדאי שתסתכל,ותחפש רוכבי אופנוע.

או!!!!! זו הבעייה!!!

אנילא צריך לחפש רוכבי אופנוע. הםצריכים לנסוע כחוק, בדיוק כמוני, ואף יותר באדיקות-כי להם יש יותר סיכוי למות מתאונה שתיגרם באשמתם. או שלא באשמתם, אבל זה מקרה שונה.

רוכב אופנוע יקר.

מה עובר לך בראש, כשאתה נדחף מימין לרכב שעומד לפנות ימינה, ואתה מודע לזה? שהוא יעצור? שהוא ייתן לך מנה שווארמה, כי אתה נראה טוב עם הקסדה? אולי הזמנה לאורגייה על הדרך? או שבכלל אתה לא חושב? מה בדיוק עובר לך בראש?

אתה עוקף מימין בזמן פנייה ימינה, אתה עלול למות.

אל תסבך אותי עם החוק כי אתה אדיוט. סע כחוק, שנינו נרוויח. אתה תחיה נקודה, ואני אחיה כאדם חופשי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
ל mystopp Arilou falou ADVANT ג'רמי NTL83.

גם אתה היית יוצא "ערסוות" אחרי שזה קורה לך כל יום עם שלוש נהגים שונים.

 

לא אני לא, אני בנאדם תרבותי.

אני רק דופק בעיטות למכוניות שלא נותנות לי זכות קדימה על מעבר חצייה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

 

הרגע יצא לי רק לקרוא את ההודעות שלכם ולהגיב בחזרה.

 

מעניין שאף אחד פה לא כתב משהו רע על הנהגת, מסיבה כלשהיא אף אחד לא כתב איזה חוסר אחריות להתפרץ ככה לצומת בלי לתת זכות קדימה וכמעט להרוג בנאדם.

 

לא הייתי צודק הייתי חכם, רק שהיא הייתה ממש מטומטמת.

לא כל כך מעניין אותי אם אתם מסכימים איתי או לא אבל בטוח שבסופו של דבר לפחות שניים ממכם היה נוהג כמוני בצורה כזאת או אחרת.

קטנוע זה לא אוטו, כל נגיעה זאת סכנת חיים.

 

יש כאן מגמה. הולך ומתברר שאתה לא ממש יודע לקרוא מי יודע מה. לא את הכתוב, וגם לא את הכביש.

 

אם היית יודע לקרוא היטב את הכתוב, היית רואה שלא רק אמרתי שהנהגת ההיא מטומטמת, אלא אמרתי שעוד אלפי נהגים על הכביש הם מטומטמים. זה לא אומר שאתה צדיק, אבל בטוח שהם מטומטמים.

 

אם היית יודע לקרוא היטב את הכביש (ואני שונא לחזור על עצמי), לא היית נקלע בכלל לסיטואציה ההיא.

 

אני ממש לא מנסה להתווכח אתך, (ואולי גם את זה לא קראת, אבל אני רכבתי על אופנוע 10 שנים ולכן אני יודע על מה אני מדבר), אלא מנסה לעזור לך לראות את האור ולהבין שאתה היחיד שיכול להציל את עצמך מהנהגים המטומטמים.

משום מה אתה ממשיך להתעקש שבמקרה הזה היית חכם, אבל עובדה שלא היית חכם - כי כמעט גמרת את העניין בבית חולים, והתעצבנת עד כדי כך ששברת לה את המראה. זה לא נשמע לי חכם במיוחד.

 

אם אתה לא רוצה להשתכנע ולנסות לרכב מחר בגישה קצת אחרת, זו זכותך המלאה. זו רק עצה חברית ממני שעשויה להאריך לך את תוחלת החיים.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

חולה על הדרך הישראלית.אני מתורבת,אני נהג טוב,אני תמיד בסדר.

 

נתנאל,לא היית בסדר ששברת לה את המראה,והיא הייתה צריכה להגיד סליחה(כי את הזמן היא לא יכולה להחזיר אחורה).זה שהיא לא התייחסה רק היה צריך להיות סימן בשבילך להמשיך לנסוע ולקוות לא לפגוש אותה יותר בחיים.

 

אבל מכאן ועד ההטפות מוסר שיצאו פה יש דרך ארוכה...

סחטיין עליכם זכיתם בקרדיט,כרטיס יציאה מהכלא,וכרטיס אזרח מצטיין.אף אחד פה לא זוכר מתי הוא לא שם לב לרכב שמגיע מהצד שלו,וכמעט עבר נתיב בהיסח הדעת - עד שצפרו לו והוא התעורר?בטח זוכר.תרבותי לא תרבותי כולם עושים טעויות.כולם פה נהיו לי אנגליים ומנומסים פתאום.שנעשה הפסקת תה ביחד?

 

כולם פה צדיקים.ואחרי זה מתפלאים כשחותכים אותך דופקים לך את האוטו ומשת*נ*ם עליך בקשת.ואחרי שאתה מעיר להם הם מתעצבנים עליך כי מי אתה בכלל.הם שומאכר ואתה לא.

 

אני מודיע לרבי מילובביץ' שיש לו מחליפים...:brickwall::brickwall::brickwall:

פורסם
או!!!!! זו הבעייה!!!

אנילא צריך לחפש רוכבי אופנוע. הםצריכים לנסוע כחוק, בדיוק כמוני, ואף יותר באדיקות-כי להם יש יותר סיכוי למות מתאונה שתיגרם באשמתם. או שלא באשמתם, אבל זה מקרה שונה.

רוכב אופנוע יקר.

מה עובר לך בראש, כשאתה נדחף מימין לרכב שעומד לפנות ימינה, ואתה מודע לזה? שהוא יעצור? שהוא ייתן לך מנה שווארמה, כי אתה נראה טוב עם הקסדה? אולי הזמנה לאורגייה על הדרך? או שבכלל אתה לא חושב? מה בדיוק עובר לך בראש?

אתה עוקף מימין בזמן פנייה ימינה, אתה עלול למות.

אל תסבך אותי עם החוק כי אתה אדיוט. סע כחוק, שנינו נרוויח. אתה תחיה נקודה, ואני אחיה כאדם חופשי.

 

אחד הדברים הבסיסיים שאופנוענים ותיקים מנסים ללמד את הצעירים הוא שהם אחראים לבטיחותם, הם אלו שצריכים לדאוג לעורם ולמנוע תאונות גם כאשר האשמה היא בצד השני. רכיבה מונעת אינה סתם ביטוי: היא חלק מהחיים היומיומיים על הכביש אצלנו, ועד שמפנימים את זה יש תהליך לימוד עם הרבה כמעטים, הרבה עצבים וגם לא מעט נפילות ותאונות ואמבולנסים וגבס והיוד הצהוב המגעיל ההוא.

א-ב-ל זה לא מוריד מאחריות הנהגים. זה לא מסיר מאום מחובתם להיות ערניים בכביש. עובדתית, על פי נתוני משטרת ישראל, במשהו כמו 75% מהתאונות בהן היו מעורבים רכב דו-גלגלי ומכונית, נהג המכונית היה אשם. הסטטיסטיקה הזו דומה בכל העולם, אגב. ואל תטרחו לצעוק ולהביא דוגמאות איך אופנוען עשה לכם ככה וככה ואיך השליחים משתוללים וכן הלאה - הנתונים הם של המשטרה, לא שלי, ובטח שאי אפשר להאשים את משטרת ישראל באהדת-יתר לאופנוענים.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
אחד הדברים הבסיסיים שאופנוענים ותיקים מנסים ללמד את הצעירים הוא שהם אחראים לבטיחותם, הם אלו שצריכים לדאוג לעורם ולמנוע תאונות גם כאשר האשמה היא בצד השני.

אני מקווה.

 

א-ב-ל זה לא מוריד מאחריות הנהגים. זה לא מסיר מאום מחובתם להיות ערניים בכביש. עובדתית, על פי נתוני משטרת ישראל, במשהו כמו 75% מהתאונות בהן היו מעורבים רכב דו-גלגלי ומכונית, נהג המכונית היה אשם.

נכון. אני מסכים עם הקביעה הזו.

נהג המכונית היה אשם שפגע באופנוען שחתך אותו מימין בעת פנייה ימינה, משמאל בעת פנייה שמאלה, התפרץ לו לכביש מהמדרכה... משום מה גם כשזו אשמתו של האופנוען, זו למעשה אשמתו של נהג המכונית לפי בית המשפט בארץ. בגלל זה 75% מנהגי המכוניות אשמים.

הסטטיסטיקה הזו דומה בכל העולם, אגב. ואל תטרחו לצעוק ולהביא דוגמאות איך אופנוען עשה לכם ככה וככה ואיך השליחים משתוללים וכן הלאה - הנתונים הם של המשטרה, לא שלי, ובטח שאי אפשר להאשים את משטרת ישראל באהדת-יתר לאופנוענים.

הסטטיסטיקה הזו דומה בכל העולם מסיבה אחת:

משום מה, נהגי המכוניות צריכים לשמור על האופנוענים.

מה הם, גוזלים? ראבק, תעשה לי טובה.

אופנוע הוא כלי רכב, שצריך לציית לחוקים כמו כל אחד אחר, רק יותר באדיקות-כי הוא פגיע פי 800, והאינטרס שלו זה להישאר בחיים אאל"ט...

זה נכון ב-200% שהרבה נהגי מכוניות לא מסתכלים במראות לפני שהם עושים משהו שקשור במעבר נתיב, ולא מאותתים.

גם שאר נהגי המכוניות סובלים מזה, ולא רק האופנועים.

אבל לחפש במיוחד אופנוען, כשאני נוהג בסדר ולפי החוק, כי הוא לא?

שילך קיבינימט הוא והאופנוע שלו. הוא צריך לנהוג לפי החוק בדיוק כמוני. לא אני צריך לחפש אותו, אלא הוא צריך לא להיכנס לי בין הגלגלים.

לא נשמע טוב.

הכוונה שהוא לא צריך לעשות מעשה מטומטם שיביא אותו לקירבה מסוכנת עם הרכב שלי בסיטואצייה הלא נכונה, קרי-עקיפה מימין בעת פנייה ימינה וכולי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
חולה על הדרך הישראלית.אני מתורבת,אני נהג טוב,אני תמיד בסדר.

 

אבל מכאן ועד ההטפות מוסר שיצאו פה יש דרך ארוכה...

סחטיין עליכם זכיתם בקרדיט,כרטיס יציאה מהכלא,וכרטיס אזרח מצטיין.אף אחד פה לא זוכר מתי הוא לא שם לב לרכב שמגיע מהצד שלו,וכמעט עבר נתיב בהיסח הדעת - עד שצפרו לו והוא התעורר?בטח זוכר.תרבותי לא תרבותי כולם עושים טעויות.כולם פה נהיו לי אנגליים ומנומסים פתאום.שנעשה הפסקת תה ביחד?

 

כולם פה צדיקים.ואחרי זה מתפלאים כשחותכים אותך דופקים לך את האוטו ומשת*נ*ם עליך בקשת.ואחרי שאתה מעיר להם הם מתעצבנים עליך כי מי אתה בכלל.הם שומאכר ואתה לא.

 

אני מודיע לרבי מילובביץ' שיש לו מחליפים...:brickwall::brickwall::brickwall:

 

Also you aren't reading properly.



Look back and see: I told everyone here that it took me 7 years of near misses and motorbike accidents before I learned truly how to protect myself from evil when riding a motorbike in Israel.

I also had my share of getting annoyed and violent with stupid drivers, until I realised that it doesn't help me, and it definitely doesn't do anything to improve the stupid drivers.

And if in this forum I can help someone reach that same understanding in less than 7 years of riding, who knows - it may save a life.

 

I remember reading a few years ago some statistics in a magazine which said that no BMW rider had ever been killed in a motorbike accident in Israel (or something along those lines - I bet Tal Shavit remembers the exact numbers)

Clearly it's not because BMWs have a protective angel riding pillion... :angel:

Simply - the typical BMW rider is usually an older and more experienced rider, who has already learned how to stay out of trouble.

So if you can gain some insights to that experience without having to ride first for 7 years - go ahead and do it!

 

 

PS - speaking of old magazines, and seeing as how Tal is here - I remember a column you did once on a dodgy Porsche 944 that was offered for sale in Israel.

Well, I just got one myself - details in forum asfanut

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
יש כאן מגמה. הולך ומתברר שאתה לא ממש יודע לקרוא מי יודע מה. לא את הכתוב, וגם לא את הכביש.

 

אם היית יודע לקרוא היטב את הכתוב, היית רואה שלא רק אמרתי שהנהגת ההיא מטומטמת, אלא אמרתי שעוד אלפי נהגים על הכביש הם מטומטמים. זה לא אומר שאתה צדיק, אבל בטוח שהם מטומטמים.

 

אם היית יודע לקרוא היטב את הכביש (ואני שונא לחזור על עצמי), לא היית נקלע בכלל לסיטואציה ההיא.

 

אני ממש לא מנסה להתווכח אתך, (ואולי גם את זה לא קראת, אבל אני רכבתי על אופנוע 10 שנים ולכן אני יודע על מה אני מדבר), אלא מנסה לעזור לך לראות את האור ולהבין שאתה היחיד שיכול להציל את עצמך מהנהגים המטומטמים.

משום מה אתה ממשיך להתעקש שבמקרה הזה היית חכם, אבל עובדה שלא היית חכם - כי כמעט גמרת את העניין בבית חולים, והתעצבנת עד כדי כך ששברת לה את המראה. זה לא נשמע לי חכם במיוחד.

 

אם אתה לא רוצה להשתכנע ולנסות לרכב מחר בגישה קצת אחרת, זו זכותך המלאה. זו רק עצה חברית ממני שעשויה להאריך לך את תוחלת החיים.

 

ג'רמי, אין רוכב קטנוע שלא לומד לקרוא את הכביש. מי שלא לומד בסוף לא נמצא עליו.

בלי לפתוח עין, הייתי אינספור פעמים במצב של כמעט תאונה ובסוף החכמתי והפסקתי עם השטויות. יתרה מזאת הפנמתי את מה שקורה על הכביש ואני נוהג יותר זהיר מחיים הכט על וואליום.

אני לא יכול להיות אחראי על כל מה שקורה בכביש. אם גם אתה היית קורא את כל ההודעות שלי היית שם לב שהיא נכנסה לצומת במהירות מבלי להאט אפילו. אם לא הייתי מסתכל שוב לכיוון שממנו היא באה זה היה נגמר מאוד רע.

כתבתי כבר שאני לא טלית שכולה תכלת אבל גם אף אחד בפורום פה.

מסיבה כלשהיא כולם החליטו שאני אשם למרות שבדקתי את הצומת לפני שנכנסתי(שדה ראייה חסום עד לכניסה כבר ציינתי.) וכשנכנסתי בדקתי אותה שוב. אז כן לפני הצומת לא האטתי אבל זכות הקדימה הייתה שלי והשעה הייתה מאוחרת, מלבד זאת, איזה נהג עם שדה ראייה מת יכנס לצומת שבה הוא צריך לתת זכות קדימה כמו שאותה נהגת נכנסה? (רמז: נהגת חדשה וחסרת אכפתיות).

אותי שיגע שאחרי שנקטתי באמצעי זהירות, בגלל מטומטמת אחת כמעט גמרתי את המשמרת שלי בבית חולים. אז וואלה לא היה שוטר שיעצור אותה ויתן לה דו"ח או לפחות יעיר לה. החלטתי כמו תמיד שאני אצביע לה על הטעות ואסביר לה מה הסיכונים שהיא לוקחת למעני ולמען רוכבי דו"ג אחרים. הגברת החליטה שלא מחובתה לעצור אחרי שהיא כמעט הרגה אותי. אם היה שוטר הוא היה רושם לה דו"ח או לפחות מעיר לה.

היא סירבה לקבל הערה אז מבחינתי היא קיבלה קנס על חוסר אכפתיות. מי יודע אולי מאז היא כבר לא מתפרצת לצמתים במהירות מופרזת בלי לתת זכות קדימה כאשר שדה הראייה שלה חסום.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם
הסטטיסטיקה הזו דומה בכל העולם מסיבה אחת:

משום מה, נהגי המכוניות צריכים לשמור על האופנוענים.

 

זה לא נכון.

אם רוכב האופנוע לא ביצע את עבירת התנועה שהובילה לתאונה, הרי שלא הוא היה אשם. כלומר, הוא נהג כחוק. מה שהסטטיסטיקה אומרת ש-75% מהאופנועים נפגעים שלא באשמתם, קרי, לא בגלל שנהגי המכוניות לא שמרו עליהם שמירה יתרה אלא בגלל שנהגי המכוניות לא שמרו בכלל על החוק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

היא סירבה לקבל הערה אז מבחינתי...

 

רק שהבחינה שלך לא קובעת את העולם.

עשית מעשה ביריונות עבריינית ופלילית הראויה לכל גינוי. אם זו לא היתה נהגת אלא נהג שרירי היית מתקפל כמו טאטלא. אין לך שום זכות לקחת את החוק לידיך ולהעניש לפי ראות עיניך, בטח שהענישה היא פונקציה של הכוח הפיסי שלך (ענישה של פחדן).

 

מבחינתי, עוד הודעה אחת של הצדקה עצמית ואני זורק אותך מהפורום.

זה מבחינתי.

וקבינימט עם תקנון הפורום והנוהל התקין.

עיצבנת אותי, יש לי כוח עודף עליך וככה בא לי.

 

פייר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תנסה את תל אביב רחוב צר חונות מכוניות משני הצדדים

וכל הזמן אתה צריך להסתכל במראות לראות איזה מטומטם מנסה לעבור

ב 27 ס"מ שנשארו ומאיזה צד הוא יחליט לעבור.

 

לפני כמה חודשים נצמד אלי קטנוע מאחור אמצע ברחוב צפוף בתל אביב

נאלצתי לבלום והוא כמעט איבד שליטה מאחורי - המסכן הזה בעט לי במראה

וברח, אחרי אחרי כמה מטרים כבר הגעתי אליו - הוא היה בהלם

אבל באמת אין מה לעשות? בצורה חוקית.

כל זעטוט היום קונה אופנוע ומתחיל להשליט טרור בכביש

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:


×
×
  • תוכן חדש...