Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא אהיה צבוע. כרוכב דו"ג אני מבין את הכעס של הרוכב- זה אנושי ושפוי.

 

אם לא רכבתם אין לכם מושג ירוק מהי התחושה של "כמעט" להימרח על הכביש כי מישהו החליט לשנות כיוון.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

  • תגובות 124
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ואם הייתה לרוכבי הקטנוע טיפת שכל, הם לא היו עושים שטויות.

 

 

אני מבין שאתה אחד מאותם נהגים מתוסכלים ?

האם גם אתה מתעצבן כשעוקפים אותך בפקק?

 

חבל,

אם תתאמץ גם לך יכול להיות אופנוע.

מידן

ZZR

פורסם

כולם פה מתגאים שהם תפסו את מי שעשה להם ''עוול'' בין אם זה נהגי הדו''ג או הפריווטים

 

אבל נראה אותם תופסים קטנוע 125 סמ''ק בת''א עם 106 וזאת לא XSI ולא GTI זה מנוע 950 סמ''ק

 

הבחור היה בהלם כשהצלחתי לתפוס אותו הוא לא הצליח לדבר הוא פשוט גימגם חצי דקה עד שהוא שתק

 

וכל זה בגלל שהטמבל פגע לי במראה ושבר לי אותה וכמובן שהוא גם שילם על הנזק...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אבל נראה אותם תופסים קטנוע 125 סמ''ק בת''א עם 106 וזאת לא XSI ולא GTI זה מנוע 950 סמ''ק

הבחור היה בהלם כשהצלחתי לתפוס אותו .

 

מה בדיוק הנקודה שלך?

הצלחת לנסוע מספיק מהר בתוך עיר ותפסת קטנוע?

 

מרשים, באמת מרשים.

 

.

ZZR

פורסם
אני מבין שאתה אחד מאותם נהגים מתוסכלים ?

האם גם אתה מתעצבן כשעוקפים אותך בפקק?

 

חבל,

אם תתאמץ גם לך יכול להיות אופנוע.

מידן

 

אני לדוגמה לא מתעצבן, אני מחייך לעצמי כשאני רואה אופנוען חותך אותי, כי אני יודע שאם הוא פוגע בי הוא גומר בלוינשטיין ואילו אני גומר עם קמט קטן על הפח, והוא עדיין יצא אשם בתאונה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

אני מקווה שכשתפגע באדם, אשמה לא אשמה המצפון יציק לך.

 

לעניות דעתי יש כמה רוכבים פוחזים סו ווט?

 

ברמת העיקרון רוכבי הדו"ג מורידים נטל מהכביש וכל רוכב הוא פחות רכב בפקק.

 

תהיו סבלניים - מה יש- לא רכבתם על אופניים כילדים?

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
מה בדיוק הנקודה שלך?

הצלחת לנסוע מספיק מהר בתוך עיר ותפסת קטנוע?

 

מרשים, באמת מרשים.

 

.

 

נראה אותך מצליח להשיג אופנוע בת''א

זה לא המהירות זה הזריזות... (וגם זה שיש לי רכב קטן עזרה די הרבה)

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
אם הצלחתי לחנך אותה, יותר טוב, לה ולנהגים אחרים, אם לא הצלחתי לחנך אותה, באמת שאני מבסוט על המראה ששברתי לה.

תקרא לזה ילדותיות, בריונות, ונדליזם, זה לא משנה לי. מבחינתי זה הגיע לה, היא ידעה מה היא עשתה ולא רצתה להתמודד עם התוצאות.

בולשיט.

אני מבטיח לך שעד לרגע זה לנהגת הזאת אין שמץ של מושג למה ניפצת לה את המראה, בדיוק כמו שלפותח השרשור הזה אין שמץ של מושג למה הרוכב ההוא התחיל להרביץ לאוטו שלו.

התוצאה היחידה של המעשה האגרסיבי שלך זה שעכשיו יש עוד שונאת אופנועים אחת על הכביש שמאיימת על החיים שלך ושל כל שאר הרוכבים כל יום, כי היא זוכרת אותך ומבחינתה כל הרוכבים הם כמוך.

 

עד שלא תצליחו לראות את הכביש גם מהצד של הנהגים האחרים, אין לכם סיכוי לשרוד על הכביש לאורך זמן, ועד שלא תבינו את מקומכם על הכביש ושאין לכם זכויות יתר על פני המכוניות, לא תזכו לכבוד והערכה מנהגי המכוניות (ושלא תהיה טעות - אני רכבתי על דו גלגלי בישראל במשך עשור).

 

ואתה אישית גם לא תשרוד הרבה על הכביש.

ממה שכתבת זה נשמע כאילו הנהגת הזאת באה פתאום משום מקום.

אבל הרי אתה יכולת לראות אותה מתקרבת לצומת, מבלי להאט לכדי מהירות של עצירה, ובכל זאת החלטת להמשיך בנסיעה על משטח בעייתי במהירות של 70 קמ"ש מתוך הנחה שהיא תתן לך זכות קדימה.

אתה זה שתמות אם רכב לא יתן לך זכות קדימה. לא נראה לך שכדאי לך להניח שהרכב לא יעצור בשבילך?

לדעתי עדיף להתעכב ב 5 שניות בנסיעה מאשר למות. מקווה בשבילך שגם אתה תבין את זה.

 

דרך אגב, היום אני גר בהולנד, מדינה שבה אופנועים לא מזגזגים, לא עוברים בין נתיבים, ולא נוסעים מהר יותר ממהירות התנועה, ולכן שאר הנהגים מתייחסים אליהם כאל רכבים לכל דבר.

קשה לתפוס בשבילך אה?

 

השרשור הזה הציף כל כך הרבה התנהגויות בזויות של תרבות נהיגה לקויה ודרך ארץ רופפת שממש לא עושה לי חשק לחזור...

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
אני מקווה שכשתפגע באדם, אשמה לא אשמה המצפון יציק לך.

 

לעניות דעתי יש כמה רוכבים פוחזים סו ווט?

 

ברמת העיקרון רוכבי הדו"ג מורידים נטל מהכביש וכל רוכב הוא פחות רכב בפקק.

 

תהיו סבלניים - מה יש- לא רכבתם על אופניים כילדים?

 

למה שהמצפון יציק לי אם אני נוסע לי לתומי ושומר על חוקי התנועה והגאון על הקטנוע חותך לי לנתיב בלי להזהיר ובלי לאותת? למה שהמצפון יציק לי אם הוא מנסה לחתוך בכיכר ברווח הקטן ביני לבין אוטובוס שנוסע לימיני (וזה נגיד קרה לי לפני שלושה ימים)? הבעיה לא שלי - הבעיה שלו, ומההודעות שלכם אני מבין שהיא גם הבעיה שלכם.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

סיפור שהיה כך היה - אח שלי שליח,וכהרגלו בקודש הוא יצא למשלוח. בכביש עירוני,דו סיטרי נתיב לכל כיוון,מול עירייה,עומד לו רכב בצד ימין,ונוסע במהירות איטית מאד.גם אני וגם אתם היינו פועלים באותה צורה - נותנים גז,עוקפים חוזרים לנתיב וממשיכים בנסיעה. ועכשיו להבדל בין דו"ג לרכב - רכב עקף את הרכב המדובר והכל היה בסדר,ואחריו אחי הגיע.כשאחי (על הקטנוע) הגיע נהג הרכב אותת שמאלה וניסה לבצע פניית פרסה.אח"F הוא אמר שהוא לא ראה אותו.אחרי שיחה ארוכה הוא הודה שהוא בכלל לא הסתכל. מי מכם התנסה בלהכנס ברכב שעומד בדרכך,כי הוא לא ראה אותך מגיע,כשאתה חשוף?שיש לך קסדה כפפות ומעיל,ולא גוש ברזל ענק מסביבך?

 

תפסיקו להצטדק,כי אנשים לא מסתכלים במראות,ולא מסביב.כשרוב האנשים בארץ נוהגים,לא מעניין אותם שיש גם רוכבי קטנוע.אני כבר 3 שנים לא עליתי על דו"ג.בדיוק מהסיבה הזאת.כשבאמצע פקק, סתום אחד החליט לעבור נתיב כי "הדשא של השכן ירוק יותר" והדביק אותי לפגוש האחורי שלו(עכשיו אתם אומרים איך יכול להיות שאתה נכנסת בו והוא אשם?! - כי הוא עבר נתיב בלי להסתכל,לא חשב שיהיה מישהו באמצע.).ואכן - למה שיהיה מישהו באמצע?:::כי זה העניין באופנוע - לחסוך את הפקק,לעקוף ברמזור, ובאופן כללי לחסוך זמן.לא טוען שנהגי אופנוע חפים מפשע,אבל חצי מהעצבים,הנזקים והתאונות לא היו קורים בכלל אם רק היו מסתכלים מסביב קצת.

כל מי שבחייו לא נהג על דו גלגלי לא ידע לעולם מה זה הפחד הזה שנכנס בך כשאתה רואה רכב נע לכיוון שלך.מה ההרגשה לדעת שהנהג לפניך לא ראה אותך,והנה החיים שלך הלכו.שתי השניות הכי מפחידות בחיים שלי היו התאונה הזו.ושתי שניות זה הרבה זמן כשאתה יודע שיש סיכוי שלא תקום מהכביש אחר כך.לא נהגתי מהר.כל חטאי היה שנסעתי באמצע,והוא הסתכל הצדה שהוא יכול להכנס,ולא במראה.למזלי אני חי.למזלי,היה לי כסף לקנות אוטו ולמכור את הקטנוע יום אחרי.

פורסם

ואתה אישית גם לא תשרוד הרבה על הכביש.

ממה שכתבת זה נשמע כאילו הנהגת הזאת באה פתאום משום מקום.

אבל הרי אתה יכולת לראות אותה מתקרבת לצומת, מבלי להאט לכדי מהירות של עצירה, ובכל זאת החלטת להמשיך בנסיעה על משטח בעייתי במהירות של 70 קמ"ש מתוך הנחה שהיא תתן לך זכות קדימה.

אתה זה שתמות אם רכב לא יתן לך זכות קדימה. לא נראה לך שכדאי לך להניח שהרכב לא יעצור בשבילך?

לדעתי עדיף להתעכב ב 5 שניות בנסיעה מאשר למות. מקווה בשבילך שגם אתה תבין את זה.

 

 

השרשור הזה הציף כל כך הרבה התנהגויות בזויות של תרבות נהיגה לקויה ודרך ארץ רופפת שממש לא עושה לי חשק לחזור...

 

סלח לי אבל, אתה קורא את מה שאתה כותב?

אתה היית בצומת שדיברתי עליה?

קראת שאמרתי שרכב בדיוק יצא מהצומת?

קראת שאמרתי שהיא באה במהירות?

אתה יודע שברוב הצמתים בארץ נהוג לשתול על האי תנועה עצי נוי ושזה לא בדיוק תורם לראייה שלך?

קראת שמרוב מהירות שהיא ניגשה לפנייה היא כמעט החליקה עם הרכב?

 

אתה לא היית שמה! אני כן!

נכון שכשאני נוהג על קטנוע אני כמעט "חולה נפש" בניגוד נסיעה ברכב.

אבל היא הייתה אשמה במאה אחוז!!

הייתי בתוך הצומת! מה לא הבנת? היא נכנסה במהירות וכמעט העיפה אותי!

אם אתה נכנס לצומת מבלי להאט ובדיוק יש מישהו בתוך הצומת מול הרכב שלך, לא תראה אותו?! מאודד קשה לי להאמין.

בבקשה אל תצתדק לי, אני נוסע על הכביש כל יום מגיל 17 בין אם זה קטנוע, אופנוע או רכב. ביום ממוצע שלי עד לפני חצי שנה הייתי בסביבות ה14 שעות על הכביש(גם נהג רכב בצבא וגם שליח על קטנוע), אני יודע בלי עין הרע לנהוג ולפקוח עין על הכביש.

הפחד הכי גדול שלי זה נהגים כמוה של אכפת להם או שחושבים/חושבות שהם/הן יודעים/יודעות לנהוג.

 

דרך אגב, בהולנד קשה לי מאוד מאוד להאמין שתרבות הנהיגה, רמת הכבישים, משרד התחבורה וההבנה קרובים למה שיש בארץ, תעשה שם חיים ואל תחשוב על כל אחד שנוהג בקטנוע שהוא מופרע חולה נפש שלא אכפת לו מעצמו או מאחרים.

לא חסרים סיפורים על רוכבים שאיבדו את החיים שלהם או לפחות את האיכות חיים שלהם בגלל איזה מטומטמת שהתאפרה ולא הביאה ברקס בזמן. אני אישית מכיר שניים בסגנון.

 

ד"א,

בהולנד סמים זה חוקי לא?

אל תתפלא אם היית ב"היי" לא היית רוצה לנסוע 90 בתוך העיר, בארץ כולם עם פלפל חריף בת*ת למקרה ששכחת.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם
אדם מהיישוב יביע צער כשיפגע באדם אחר.

 

אין זה עניין של אשמה זה עניין של להיות בן אדם.

 

אולי הקטנוען יביע צער על כך שהוא פגע בי, כי אני נוסע בנתיב שלי ולא זז לשום מקום ואילו הוא מחליט לזגזג?

 

וזה שמעלי, אתה בריון וונדליסט, ואם היא הייתה רושמת את המספר שלך ומזמינה משטרה גם היית מאבד את הרשיון. מקריאה של ההודעות שלך גם די ברור שאתה אשם במיני תאונה שלך בדיוק כמוה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
אחלה רעיון, בפעם הבאה שקטנוען יחתוך אותי בכיכר אני אחכה שהוא יגיע לרמזור ואז אתן לו איזו דחיפה קטנה מאחורה עם הפגוש. אז יהיה לו קמט על הקטנוע, אולי הוא יפול ויקבל כמה חבורות - אבל לא נורא, הכל בשם החינוך.

 

כשקטנוע חותך אותך - הוא מסכן את עצמו לא אותך.

כשרכב חותך קטנוע - מספיקה נגיעה כדי להעיף אותו לקיבינימאט.

אל תשווה!

רוב רוכבי הקטנוע בארץ שעושים שטויות כאלו, לפי מה שאני רואה לפחות, הם ילדים בני 16 עד 18, כשאתה היית בן 17, לא עשית כמה שטויות? קשה לי להאמין.

 

כשילדה בת 17 נוסעת באאודי A3 חדשה רואה אותך בצומת, מבינה שהיא כמעט העיפה אותך ואפילו לא פתחתה את החלון כדי מינימום להתנצל על הטימטום של זה מרגיז! במיוחד כשאתה נוהג כמו שצריך והיא החליטה שכמה חודשי רישיון והיא אלי אילדיס!

 

נניח חס וחלילה והיא נכנסה בי או בגלל שהיא באה טיפה יותר מהר או בגלל שלא שמתי לב אליה כשהייתי בצומת והיו כותסבים בעיתון שנהגת צעירה פגעה שליח על קטנוע בן 20 והרגה אותו בגלל שנכנסה לצומת במהירות ללא מתן זכות קדימה, עדיין היית אומר שזה אשמתי רק כי בתל אביב יש אלף רוכבים שחותכים כל היום מכוניות? ושבטוח יש פה אלמנט שגם אני אשם בו?

היית "יוצא" פה בפורום על הנהגת ועל תרבות הנהיגה של הילדים שמקבלים רישיון בארץ!

אל תצתדק, בבקשה ממך. אם היית במקומי היית גם מנסה להעיר לה הנהיגה שלה ואם היא הייתה מתעלמת קשה לי להאמין שהיית אומר "נו טוב, העיקר שלא קרה כלום" במיוחד שאתה רואה פקאצה בלונדינית שקיבלה מאבא/אמא אוטו חדש, נוהגת ככה.

שודד בנקים בפוטנציה8)

פורסם
אולי הקטנוען יביע צער על כך שהוא פגע בי, כי אני נוסע בנתיב שלי ולא זז לשום מקום ואילו הוא מחליט לזגזג?

 

וזה שמעלי, אתה בריון וונדליסט, ואם היא הייתה רושמת את המספר שלך ומזמינה משטרה גם היית מאבד את הרשיון. מקריאה של ההודעות שלך גם די ברור שאתה אשם במיני תאונה שלך בדיוק כמוה.

 

במה אני אשם? שנסעתי בשעה 22:00 בלילה בישוב ריק בצד הנידח שלו 20 קמ"ש מעל המותר? תעשה לי טובה היא נכנסה במהירות הזאת לצומת, ואחרי זה היא עוד האיצה.

והלוואי וכולם על הכביש היו בריונים וונדליסטים כמוני, אני לא נכנס לרכב בלי לחשוב פעמיים על בור בדרך.

 

אני מאמין שלא יצא לך להיות בלתי נראה על הכביש עם קטנוע אז אתה לא תבין.

 

*כתבתי ככה את ההודעות כי לא ראיתי שהגבת ורציתי לצטט אותך ואת בארט.

שודד בנקים בפוטנציה8)


×
×
  • תוכן חדש...