Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים: לפני כשנתיים עזבתי את האוטו ולקחתי אופנוע, כן, כן, גם אני.

העולם נראה מאוד שונה על שני גלגלים. אני בן 46, ללא תאונות (ח"וח בעברי), ואני יכול להגיד לכן - חוץ מלגנות את ההתנהגות הברוטלית שבסיפור), שנהגי רכב הם רחוקים מאוד מלהיות תלית שכולה תכלת.:evil:

כמעט כל יום ישנם מצבים שמרגיזים מאוד - במיוחד כאשר נהג רכב "זורק" לך את האוטו, במיוחד בכיכורת (כאשר האופנוע בסיבוב אין אפשרות לעצור).

שוב- גם אני רואה אופנוענים בלתי אחראים, ילדים ומשוגעים.

אבל תמיד לכל מטבע יש שני צדדים. יכול להיות שכן עשית משהו ואפילו לא הבחנת בזה.

כמובן- זה לא מצדיק את אאידיוט של האופנוע...:shock:

  • תגובות 124
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמע, שני הצדדים פה לא הוגנים כלפי אף אחד, אבל לפגוע בכוונה ברכוש של מישהו זה כבר פלילי.

ידוע שלרוכבי אופנועים החיים קשים, אבל הם צרכים לדעת שקשה מאוד לראות אותם, במיוחד כשהם מזגזגים להם, אם הם לא מוכנים ללחץ ולסיכון הזה שיעברו לאוטובוס.

שאני מגיעה ראשונה לרמזור- כי עקפתי מכוניות,"זכיתי" ב"זכות" הזאת כי מגיע לי, כי אני מהירה, וסביר להניח שלא אעקב אף אחד ברמזור.

כשהמיקסרים על גלגלים עוקפים את כל השיירה שעקפה אותו מקודם, לא רק שהוא אחר כך שוב מעקב את כל הנהגים, אלא גם מסכן את עצמו בתהליך וגורם להרבה אנשים (במיוחד כאלה שחוזרים עכשיו מהמוסך) להרבה מאוד עצבים ועוגמת נפש!

 

כשפתאום צריך לתת ברקס באמצע כביש החוף, כי איזה קאקר שלא מגיע ל80 קמ"ש, החליט שזאת זכותו להיות באמצע הנתיב האמצעי, לא בא לי לדחוף לו מטאטא? ההבדל הוא, שאני לא עושה את זה (אין לי אחד באוטו), ואם הייתי עושה, הייתי יושבת בכלא.

לפי דעתי, פותח השירשור צריך לדרוש פיצוי ותביעה נגד הפושע שתקף לו את האוטו!

מעבר לזה, אני בעד להוציא מהחוק את הקטנועי 50 סמ"ק! :evil:

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

טל,

אין ספק לחלוטין שמה שהוא עשה זה מטורף ולא בסדר! :screwy:

אבל הבעיה היא שאנחנו לא שומעים את הצד שלו בסיפור..

קשה לי להאמין שאדם שפוי יגיע להתנהגות כזאת מבלי שעוללת לו משהו לפני כן, זה לא נשמע סביר.

טוב שלא נגמר יותר גרוע בכל מקרה.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

לפני איזה שנה קרה לי מקרה דומה - לקחתי פנייה רחבה ונעמדתי אחרי ברמזור. אופנוען מתקרב לי לשמשה הימנית ונותן לה מכה. אני מסתכל עליו ורואה שהוא מנפנף בידיים (אני כמובן לא שומע כלום - הוא עם קסדה ואני עם מוזיקה). אני פותח את החלון במחשבה שזה מישהו שזיהה את הרכב שלי ורוצה להגיד שלום, אבל מסתבר שהוא פשוט צורח עלי בהיסטריה שאני חתכתי אותו וכמעט הורדתי אותו מהכביש. ניסיתי לומר שלא ראיתי אותו בכלל ושאני ממש לא חולם כשאני נוהג, אבל זה לא עניין אותו. אם לא היה לי ירוק פתאום הוא בטח היה ממשיך להרביץ לי לרכב.

 

ההתעלמות הכמעט מוחלטת מרוכבי אופנועים/קטנועים על הכביש ובתוך העיר במיוחד יכולה להוציא מהדעת.

 

הבעיה עם אופנוענים רבים (בעיקר קטנועים, האמת) היא שאין להם שום יצר הישרדות, ככל הנראה. אתה על כלי קטנצ'יק בין כלי מגודלים וכבדים, אתה זז מאוד מהר בתנועה איטית - למה נראה לך שתשרוד אם לא תקח את כל אמצעי הבטיחות הדרושים? כל כך הרבה פעמים קרה לי שבאתי לעשות פנייה או מעבר נתיב ופתאום קטנוען צץ לי משום מקום בדיוק לאן שרציתי לפנות (למשל האצה מעמידה לקראת פנייה ימינה בכיכר או ברמזור כשדו"ג מטומטם בדיוק עוקף מימין על 40 קמ"ש - אם הייתי מאיץ טיפה יותר מהר הוא היה נמרח לי על הפרונט - וזה קרה לי המון פעמים).

 

כן האופנוענים הם סוג של חיה שורדת-ברגע שניסית להתקרב אליה הם תוקפים.

 

בפעם הבאה אינשאאלה ייפול על מישהו אחר שיוציא נשק ייתן כמה נקירות ויגאל אותנו מהבהמה שפגשת.

 

אני מציע משהו יותר טוב - שים מקלע על האוטו ורסס את כל הדו"גים על הכביש. למה לא? תקדים תרופה למכה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני כשרוכב עושה עליך עבירת תנועה אם קורה לו משהו כי אתה לא רואה אותו זה משהו אחר. אני מדבר על מקרה הפוך, כשמבצעים על רוכב עבירת תנועה היכולת שלו לתמרן בחלק גדול מהמקרים כמעט בלתי אפשרית וזה משהו שמעט מאוד מהנהגים במכוניות יודעים.

 

וללא קשר כשאתה בא לפנות או להחליף נתיב החוכמה היא לחפש את רוכב האופנוע ולא את הרכב או המשאית, כמובן שאם הוא קופץ לפניה "כנגד כול הסיכויים" זה כבר משהו אחר.

 

בנוגע לבחור שפתח את השירשור קשה לי להאמין שרוכב האופנוע סתם "נפל" עליך.

פורסם

אין לי בעיה לומר שאני גרמתי לו להתעצבן ואני האשם במה שהוביל אותו להתנהגות זאת, כי זה עדיין לא מצדיק התנהגות כזאת, אני מכיר את הנהיגה שלי ואני מאופנועים נזהר פי כמה וכמה.

ברכב היתה איתי חברה שלי, והצעקות היחידות שחתפתי ממנה הם על העובדה שיצאת אליו, ולא היה שום מהלך לא בסדר מבחינתי על הכביש.

אני משער שהאופנוע נבהל או משהוא כזה.

 

אני יוסיף שהשוטרים אמרו לי "בנינו" לא כדאי לך להתעסק איתו כי הוא לא ניראה בן אדם בסדר.

לא הייתי צריך אותם בשביל להבין את זה.

הוא באמת היה בחור מפוקפק, עם מספר רישוי לא קריא !!, וזה נתן לו את הלגיטימציה לפגוע במזיד במחשבה שהוא יוכל לברוח ללא פגע וללא זיהוי!

 

שימו לב שכול אופנוע שהמספר שלו מקופל או לא קריא מכול סיבה עושה עבירות תנועה רבות, כמו מעבר באדומים נסיעה על מדכה ומה לא, לעומת זאת אלו עם המספר הקריא נוסעים כמו שצריך - זה עובדה !

פורסם

שמע, או שמעולם לא נתת כפה לקסדה או שמעולם לא חטפת כפה כשאתה עם קסדה אבל אני יכול להבטיח לך שזה כואב מאוד למכה וכמעט שלחלוטין לא מזיז לחובש הקסדה.

 

אני רוכב אופנוע. וקיבלתי והבאתי מספיק כאפות עם קסדה. אני יכול להגיד לך שזה כואב ומאוד לא נעים לקבל לטמה וזה לא כואב להביא אחת

פורסם

ולי לפני כחודש קרה דווקא מקרה עם קטנוע בחיפה כשאני עומד לתומי ברמזור, הגיח קטנוע מאחרוי שניסה להזדחל בין 2 טורי המכוניות, מה שכן הוא לא אמד נכון את הרווח בין המכוניות, ושרט לי את האוטו בניסיון לעבור, אני ישר יצאתי מהרכב אבל עד שהספקתי להגיע אליו הבן זו** פשוט נתן גז עבר את הצומת באדום ונעלם , המספר היה מלוכלך וחשוך בחוץ ככה שנשארתי מחוץ לרכב "עם הז** ביד" , המזל היחיד שזה היה רכב של העבודה ותוקן מהר(כן הייתה שריטה רצינית ) .

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

פורסם

טוב.

כל מי שאי פעם היה בנתיב הימני +איתות ימינה ובדיוק כשהוא בא לפנות, קטנוען זבל החליט לעקוף מימין וכמעט נמרח לו על הכנף\ דלת שירים יד! :evil:

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

1) אני אוהב מכוניות ואוהב אופנועים. הבעיה היא שהם כמו שוקו וטונה (לא צריכים להיות באותו מקום באותו זמן).

צריך להשתמש בהם במקומות שונים, אם אפשר בנתיבים שונים.

 

2) לא חסרים מטורפים על הכביש. הפעם נפלת על אחד באופנוע. באותה מידה הוא היה יכול להיות נהג של אוטובוס ילדים.

 

3) יכול להיות שלא עשית לו כלום, אלא מישהו אחר עצבן אותו והוא הוציא את זה עליך.

 

4) אל תצא מהאוטו בשביל לתקוף מישהו אלא אם כן יש לך נזק רציני, סיכוי סביר לכך שהוא ימשיך ויתרון רציני עליו. זה פשוט לא שווה את זה.

פורסם

שמע, או שמעולם לא נתת כפה לקסדה או שמעולם לא חטפת כפה כשאתה עם קסדה אבל אני יכול להבטיח לך שזה כואב מאוד למכה וכמעט שלחלוטין לא מזיז לחובש הקסדה.

 

מי שלא מאמין לך, מוזמן לצפות באחד הקטעים המשעשעים ביותר מעולם ה-F1: פיקה (האבא) נגד סלאזאר.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=y_Y0aBeEJro דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם
אני רוכב אופנוע. וקיבלתי והבאתי מספיק כאפות עם קסדה. אני יכול להגיד לך שזה כואב ומאוד לא נעים לקבל לטמה וזה לא כואב להביא אחת

 

אתה אולי מתכוון שכשאתה נותן כאפה למישהוא בזמן שיש לך קסדה על הראש זה כואב לו ולך באותה מידה כאילו אין לך קסדה?:shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לפי דעתי, פותח השירשור צריך לדרוש פיצוי ותביעה נגד הפושע שתקף לו את האוטו!

מעבר לזה, אני בעד להוציא מהחוק את הקטנועי 50 סמ"ק! :evil:

 

. אם לא היה לי ירוק פתאום הוא בטח היה ממשיך להרביץ לי לרכב.

 

 

 

 

:idea::idea::idea:

 

"העמותה למען הרכב המוכה":bigcry:

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם
אתה אולי מתכוון שכשאתה נותן כאפה למישהוא בזמן שיש לך קסדה על הראש זה כואב לו ולך באותה מידה כאילו אין לך קסדה?:shock:

 

אני מתכוון כשיש לך קסדה ומישהו שם לך מכה עליה לא רק שהיא כבדה והיא סוחבת לך את כל הראש במכה אלא אתה גם מרגיש אותה וזה מטלטל לך את כל הראש כאפה חזקה שולחת אותך לפגוש את הרצפה בשניה.


×
×
  • תוכן חדש...