Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש- יצא טוב מאוד.

מקווה שאתה אוהב את הסאונד

אתה לא עושה חיזוקים מבפנים?

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם

בחיזוקים, הוא התכוון משולשי חיזוק , או מוטות גובה שיחזיקו את הפלטה הארוכה מלהתעוות.

 

פלטה ארוכה נוטה לעשות FLEXING משהו שיכול להשפיע על הסאונד לרעה מאוד.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
התיבה חזקה מאוד עם ברגים סיליקון ודבק מגע...

אתה רוצה עוד חיזוקים?!:shock:

לא מדביקים עצים עם דבק מגע זה לא דבק מתאים אתה צריך דבק נגרים.
פורסם

רועי תוכל לתת הסבר קצר של יתרונות\חסרונות של הבורג לחץ מול אקדח סיכות או ברגים רגילים? השתמשת גם בדבק וגם בבורג לחץ? אם תוכל לפרט איפה רכשת אותו לתת עוד כמה תמונות זה יעזור לכולנו.

פורסם

רועי- לגבי החיזוקים תחפש את הפוסט שלי לגבי התיבה שאני בניתי- אני לא יודע אם אתה זוכר אבל ראית אותה אצל יוסי כשהוא ריפד לי אותה. אתה בדיוק באתה לקחת את הקורות שלך אחרי צביעה.

אז אפשר מוטות אורך ואפשר משולשים, אני בעיקרון הגזמתי עם התיבה שלי אבל לתיבה שאמורה להחזיק סאב רציני הייתי עושה חיזוקים כמו שצריך. סה"כ אין עץ שלא רגיש לרעידות.

לגבי הסיליקון הוא לא אמת מידה לגבי חוזק של כלום בנוגע לעץ.

הברגי לחץ סבבה.

הדבק מגע לא נורא בכלל אבל עכשיו לאחר מעשה הייתי ממליץ לך לנסות להשיג גם דבק נגרים ולדחוף כמה שיותר בזויות הפנימיות כדי שיספג בעץ וידביק. החומר הזה חזק יותר מדבק מגע (מדבר על עץ)

דני- הבורג לחץ פשוטו כמשמעו פשוט יוצר לחץ בין הפלטה העליונה שהוא לא ממשיך להתברג לתוכה אל הפלטה שהוא כן מתברג לתוכה בעוד שבורג רגיל ממשיך להתברג ל 2 הפלטות וכשממשיכים יותר מדי הוא הורס את ההברגה שעשית.

אם עושים חור מוביל לבורג עץ אז צריך להיות בקוטר של החלק החלק של הבורג רק בפלטה העליונה (תאורטית כן, לא ראיתי מישהו שבאמת עושה את זה ל 50 + ברגים)

אקדח סיכות לא באמת יחזיק את העניין כמו שצריך אין משהו שבאמת נותן קונטרה כלשהיא בין העצים, מכה חזקה אחת והעסק מתפרק.

לרכוש אפשר בכל חנות טמבור או חומרי בניין.

יוסי- אני מתחיל לראות שיש יותר ויותר חיי חברה מסביב לבית שלך

VW GOLF V5 2001

HU: Alpine 9873E COMP: Morel Hybrid Ovation 6.5

AMP: Crunch PZI 175.4 SUB: IDQ 10In

פורסם
איזה מהתיבות היא 30 ליטר ואיזה היא 36 ?

 

המרובעת נראית לי ה 30, אבל המוארכת נראית לי הרבה יותר:(

 

המצלמה יוצרת חוסר פרופורציות

אתה יכול לשים אבטיח ליד אחת התיבות כדי שנדע יותר במדויק על איזה גודל מדובר?

 

 

זה לא העונה , תנסה פומלה :)

 

אלי אני מעריץ אותך.... שים אבטיח :)

 

ענקקקקקקקקקקקקקק!

 

 

 

לא מדביקים עצים עם דבק מגע זה לא דבק מתאים אתה צריך דבק נגרים.

 

נכון מאוד וגם סיליקון לא מתאים ...

 

 

אבל יצא מאגניב לגמריי

פורסם

אתה יכול לשים אבטיח ליד אחת התיבות כדי שנדע יותר במדויק על איזה גודל מדובר?

איזה ? כמו זה שבאווטר שלך ?:lol:

 

רועי תתחדש ממש תיבה יפה וכול הכבוד . אני בטוח שאתה מאושר . רק אל תתחיל לי עכשיו להתחרות ביוסי(אלפיןן):lol:

בברכה יהודה


×
×
  • תוכן חדש...