Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאתה רואה הבורג הוא לא מלא בהברגה מהתחלה ועד הסוף,יש לו ס"מ אחד שהוא חלק.

מה שזה עושה זה:

כאשר הבורג מתברג לתוך העץ, הוא מתברג לתוך העץ הראשון וממשיך להתברג אבל הראש שלו(איפה שחלק) רק נכנס הוא יוצר לחץ בין שני הפלטות.זה נקרא בורג לחץ.

גם אני קיבלתי הרצאה על זה מהנגר, כשהוא שמע שאני בונה תיבה אטומה.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה אתה רוצה שיעביר את החוטים בחץ כזה מגעיל?!:wink:

אז לא, אני מעדיף שיהיה טרמינל.

 

אבל הסאב וופר מחוץ לתיבה...

 

הטרמינל נכנס לתוך התיבה. אתה יכול לחבר את החוטים ישירות מהמגבר לסליל של הסאב, למה בכלל להחליש את התיבה עם טרמינל מפלסטיק כשאתה לא צריך בכלל להעביר בתוכה חוטים.

 

לזה התכוונתי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עלתה לי את אותה השאלה של אדי השוודי ...

למה באמת חיברת את הפלסטיק הלא שייך הזה , אם הכבלים עוברים בחוץ ?

חוץ מזה נראה טוב מאוד !

מזל טוב על הבניה הראשונה רועי - יש עתיד .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

כמה ליטרים יש שם ? :shock:

60 ? וזה עוד בלי המגנט ...

 

זה SQ ? נראה לי מוזר סאב כזה תיבה כזאת אלה אם כן מישהו יאמר לי אחרת ...

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

התיב היא 30 ליטר...

וחיברתי טרמינל כי אני לא רוצה שהחוטים סם יהיו רופפים בחוף עוד יומיים אני יעלה תמונות ותבינו....

פורסם

אי אפשר לחבר מהמגבר ישירות לסאב, זה יגרום למצב שחוטים עוברים באוויר וזה מכוער ביותר,

לדעתי התצורה הטובה ביותר היא לקדוח 2 חורים קטנים (אחד בכל צד) ולהוציא מכל צד חוט אחד ולהתחבר לקטבים ככה זה חלק מהעיצוב, ואז לקדוח חור בגב התיבה להשחיל את החוטים החוצה ולהתחבר למגבר, בלי טרמינל - אם רוצים לפרק מפרקים מהמגבר, לחילופין אפשר לעשות בתצורה שעשו פה וזה להכנס לתיבה דרך חורים קטנים ואז להתחבר לטרמינל, ומהטרמינל למגבר

שזה גם בסדר גמור

 

בכל מקרה חוטים באוויר הולכים בדרכם למגבר - מצטער, לא לטעמי

פורסם

רועי, אם אינך רוצה לגרום נזק לסאב בגלל ליכלוך או אבק, תכניס אותו בתוך התיבה. נכון זה כרום וזה נוצץ, אבל לא רק אתה נוסע באוטו.

כל התקנה שלך מאחורה היא נסתרת ופתאום יש משהו מבריק באמצע הבגאז`.

 

כל הכבוד על התיבה.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

0ZiRo0, זוהי ההתחלה רק. הוא הולך להוציא את כל הממתקים מהמחבואים ולעשות בניה חיצונית יפה.. לא, רועי?:wink: לדעתי בניה יפה מאחורה תשתלב לו יופי טופי עם בניית תיבות אטומות בדלת לאלמנטים שלו, רכישת סט שלם של אילומינייטור, והחלפת כל ההגברה למונו לכל רכיב.:-D

 

לגבי הכן טרמינל/לא טרמינל, החווט באמת יכול להיות דווקא חלק מהעיצוב, והוא גם יכול להיות מסודר בהחלט ולא חייב להיות באוויר. אבל מה זה משנה עכשיו? ניחא אם היית מתלבט לגבי כך קודם. העיקר יצא טוב ויפה.

פורסם

איזה מהתיבות היא 30 ליטר ואיזה היא 36 ?

 

המרובעת נראית לי ה 30, אבל המוארכת נראית לי הרבה יותר:(

 

המצלמה יוצרת חוסר פרופורציות

אתה יכול לשים אבטיח ליד אחת התיבות כדי שנדע יותר במדויק על איזה גודל מדובר?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45


×
×
  • תוכן חדש...