Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקראת רכב ראשון - סיטרואן zx volcane?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח,

 

אחרי כמה שנים על הרכב של ההורים מגיע הזמן לרכב ראשון שלי.

התקציב לא גבוה - בסביבות 15K לרכישה + יישור קו, בהמשך תקציב לאחזקה.

 

אני מחפש רכב שייסע מדי יום ~50KM, ספורטיבי עד כמה שניתן בתקציב הזה.

המטרה היא בכל זאת לשמור על עלות אחזקה (כולל דלק) שפויה, מן הסתם יותר יקרה ממשפחתית ממוצעת..

 

מישהו מכיר את הצריכת דלק של הוולקן? את עלות האחזקה שלה? את האוטו בכלל? (כן, חרשתי את הפורום וקראתי כל מה שהיה לקרוא)

מכוניות אחרות שיכולות להיכנס בתקציב עם הדרישות האלה? (חיפשתי לכיוון פז'ו קטנות למינהן אבל הן יקרות מאד)

 

שנה טובה,

דקל

פורסם

אני לא הייתי ממליץ על וולקן כרכב ראשון,

יש לה את היתרונות שלה, שהם מדהימים ללא ספק -

 

אבל זה רכב יקר לאחזקה, באופן יחסי.

האחזקה החודשית הממוצעת של וולקן היא גבוהה (יחסית..)

ולהערכתי 15K זה לא סכום שמאפשר לקנות + ליישר קו + להחזיק וולקן.

 

מבחינת דלק, זה תלוי ברכב הספציפי. זה ינוע מ7 ק"מ לליטר לבין עירוני עד 11 ק"מ לליטר לבין עירוני.

 

אם יש הגבלת תקציב, הייתי מחפש אלטרנטיבות אחרות.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם
7/1 בבין עירוני?? אתה בטוח?

 

1 ל7 בעירוני, ובד"כ זה יותר קרוב ל 1 ל 8.

 

אם 15K זה רק תקציב רכישה, אז זו אופציה לא רעה.

אני מאמין שניתן לרכוש אחת שמורה בסביבות 10K ועד 15K להגיע ליישור קו יפה.

פורסם

המנוע של הוולקן עושה כ-8.5 ק"מ לליטר. בטח שכמשומש אי אפשר לצפות לתוצאה טובה יותר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=227990

קרא בקישור הזה יש פה סיפור על מישהו שקנה וולקן גרוטאה,הכי חשוב זה להזהר מרכבים כאלה אפילו אם תקבל את הרכב ב5000 שקל זה לא שווה.

ובסוף גם יכול להגיע לסכום כפול ואפילו הרבה יותר אחרי תיקונים בלתי פוסקים ולא חסרים רכבים במצב כזה.

מה שיפה זה שמבחוץ יש לה צבע חדש.

פורסם

15K כולל ישור קו ? , חבל על הזמן ועל הכסף שלך , תחשוב על משהו אחר.

הרכב הזה אצל מרבית הבעלים שלו זכה ליחס מזלזל , הרכב נקרע עד כלות, וסביר מאוד להניח שאתה נכנס להוצאות ללא תחתית.

רכב שמור יעלה הרבה יותר, והאחזקה של רכבים בני למעלה מ 15 שנה שהיו בעברם ספורטיבים עד קריעה לעולם לא יהיה זול.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
15K כולל ישור קו ? , חבל על הזמן ועל הכסף שלך , תחשוב על משהו אחר.

הרכב הזה אצל מרבית הבעלים שלו זכה ליחס מזלזל , הרכב נקרע עד כלות, וסביר מאוד להניח שאתה נכנס להוצאות ללא תחתית.

רכב שמור יעלה הרבה יותר, והאחזקה של רכבים בני למעלה מ 15 שנה שהיו בעברם ספורטיבים עד קריעה לעולם לא יהיה זול.

 

דווקא הוולקן (בניגוד ל-306XSI) הגיעה לבעלים רגועים יותר. השילוב של מרכב 5 דלתות (רוב המכוניות) ועיצוב לא ממש ספורטיבי ובולט גרם לכך שהיא פחת קרצה לחוליגנים שחיפשו משהו עם יותר SHOW.

לא נדיר למצוא וולקן שלא קרעו אותה, אבל חלק גדול מהוולקנים סתם הוזנחו ולא זכו ליחס אוהב וטיפול אדוק.

15K אמורים להספיק לרכישה בלבד של וולקן יפה, זה יקח קצת זמן...אבל אפשרי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אביעד - וולקן שמורה, תעשה 1 ל 8.5 (אני מדבר על 1900, במשולבת)

פחות שמורה, ואני בטוח שזה ירד דראסטית. אני מזכיר לך שבתחילת דרכה הוולקן שלי עשתה 1 ל 6 למשולבת.

(הכל עם מזגן כמובן)

 

אני חושב שניתן למצוא וולקן טובה ב10-15, הבעיה היא שבאחזקה שנתית ניתן להכפיל את הסכום במקרה של "נפילה" - וזו הוצאה אדירה יחסית לרכב.

 

כמו כן, הרכב דורש תושמת לב וטיפול, זה לא רכב של תדלק וסע ונתראה בטיפולים - שמורה ככל שתיהיה.

 

אני אומר שאם יש רצון, כח ותקציב - הוולקן היא רכב מהמם. אבל זה לא תדלק וסע.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

 

אני אומר שאם יש רצון, כח ותקציב - הוולקן היא רכב מהמם. אבל זה לא תדלק וסע.

 

אני לא מכיר רכבים ב10K שהם תדלק וסע.

הוולקן מתקלקלת אבל היא פשוטה מאד לתיקון ורוב החלפים שלה זולים ומשותפים לשאר הדגמים.

פורסם

עם יישור קו ואחזקה אתה רוצה להוציא 15 אלף?

זה כולל ביטוח?(אתה נהג חדש?)

בתקציב הזה תשקול את האופציות היפניות כגון סוויפט,שרייד וכיוצא באלה.

אולי אונו תיכנס לתקציב הזעום הזה.

קח בחשבון שרכב בתקציב זה דורש טיפול ואחזקה יקרה לך תידע מתי יתקלקל ומה...

פורסם
עם יישור קו ואחזקה אתה רוצה להוציא 15 אלף?

זה כולל ביטוח?(אתה נהג חדש?)

בתקציב הזה תשקול את האופציות היפניות כגון סוויפט,שרייד וכיוצא באלה.

אולי אונו תיכנס לתקציב הזעום הזה.

קח בחשבון שרכב בתקציב זה דורש טיפול ואחזקה יקרה לך תידע מתי יתקלקל ומה...

 

הבנאדם פתח שרשור יעוץ לגבי רכב כמה שיותר ספורטיבי בתקציב נתון, איך המלצה על שרייד וסוויפט תורמת לו?

זה דבר אחד להסביר לבנאדם שיכול להיות שאחזקת וולקן תהיה גדולה עליו, אבל להמליץ לו על שרייד וסוויפט?

בחייך...

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

סוויפט ושרייד ב10 אלף?

אני הייתי מעדיף להמשיך לנסוע באוטובוס ובמוניות ולחסוך ולא לקנות דבר נוראי כזה.

ואני רציני לגמרי.

מה גם ששרייד וסוויפט ב10 אלף יתקלקלו לא פחות מוולקן

פורסם
אני לא מכיר רכבים ב10K שהם תדלק וסע.

הוולקן מתקלקלת אבל היא פשוטה מאד לתיקון ורוב החלפים שלה זולים ומשותפים לשאר הדגמים.

 

אהבתנו לוולקן משותפת, כמו גם שני רכבים שמורים יחסית ואחת לכמה זמן דיונים על תקלות יקרות ברכבים - במיוחד ברכב האדום מתוך השניים שעושה יותר מ1500 ק"מ בשנה :-P

 

ולשנינו תקציב הרבה גבוה יותר מ15,000 ש"ח לשנה - ומסיבה זו לדעתי זה לא רכב שמתאים להיות רכב ראשון כשיש הגבלת תקציב.

אתה מכיר שזה רכב שצריך לטפח ולאהוב ולשמור עליו - להחליף מה שצריך ובזמן ולא רק לפני טסטים וכשהתקציב זעום, פועל יוצא הוא הזנחה מסוימת שבוולקן היא מתורגמת כמעט מיד לתקלות, כמו בהרבה רכבים אחרים.

 

אגב, אני לא בטוח שיש אלטרנטיבה טובה יותר - אבל זה לא אומר שאני חושב שזה רכב שמתאים להיות רכב ראשון.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

×
×
  • תוכן חדש...